| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 602
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba orodij menedžmenta in dodana vrednost v slovenskih invalidskih podjetjih
Gorazd Šoster, Mirko Markič, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: Namen raziskave je ugotoviti stanje pri načrtovanju in uporabi menedžerskih orodij v invalidskih podjetjih, ki poslujejo v Republiki Sloveniji. Ugotavljali smo, ali obstaja statistično značilna korelacija med načrtovanjem uporabe in uporabo menedžmentskih orodij ter dodano vrednostjo. Ugotovili smo, da z načrtovanjem in uporabo menedžerskih orodij podjetja ne dosegajo višje dodane vrednosti. Menedžersko orodje, katerega uporaba je povezana s povečanjem dodane vrednosti, je EFQM. Bistvene prednosti uporabe menedžerskih orodij so izboljšanje preglednosti procesov, višja kakovost proizvodov, večje zadovoljstvo odjemalcev in izboljšanje ugleda podjetja. Izidi iz raziskave bodo koristni za vse, ki si prizadevajo za nenehno izboljšanje uspešnosti poslovanja.
Ključne besede: invalidska podjetja, dodana vrednost, menedžment, orodja, uspešnost
Objavljeno v DKUM: 06.09.2023; Ogledov: 27; Prenosov: 0

2.
3.
Zasnova in konstruiranje progresivnega preoblikovalnega orodja za nosilec toplotnega ščita na polnilni cevi dolivnega sistema za gorivo : diplomsko delo
Vid Moravec, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen postopek izdelave progresivnega orodja za preoblikovanje pločevine. Naloga prikazuje vse faze razvoja in izdelave orodja za nosilec toplotnega ščita na polnilni cevi dolivnega sistema za gorivo iz nerjaveče pločevine za vozilo INEOS Grenadier . Zraven tega so v diplomski nalogi predstavljeni tudi orodja za preoblikovanje pločevine, preoblikovalni procesi, postopki odrezovanja in 3D modeliranja preoblikovalnega orodja. Namen diplomske naloge je prikaz celotnega postopka izdelave specifičnega orodja po zahtevah kupca oziroma naročnika, torej od razvoja CAD modela, mehanske obdelave komponent, do končne sestave orodja. Namen diplomske naloge je predstaviti tudi vse delovne operacije pri razvoju progresivnih orodij. Prav tako bo predstavljena dokumentacija, potrebna za izvedbo obdelave v orodjarni. Ko podjetje prejme naročilo s specifikacijami kupca za progresivno orodje, se najprej pripravijo vhodni podatki, v katerih so obdelane vse potrebne zahteve za konstrukcijo orodja specifičnega izdelka, seveda pa so te v skladu z zahtevami kupca in internimi zahtevami ter postopki izdelave podjetja VAR, d. o. o. Na koncu diplomske naloge je predstavljena še pokalkulacija realiziranih ur in lastna cena progresivnega preoblikovalnega orodja.
Ključne besede: : konstruiranje, progresivna orodja, preoblikovalna orodja, izdelava, mehanska obdelava
Objavljeno v DKUM: 06.07.2023; Ogledov: 113; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (6,05 MB)

4.
Konstruiranje verižnega zalogovnika orodij na vertikalnem dvovretenskem obdelovalnem centru UniFlex : diplomsko delo
Matic Jančič, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno konstruiranje verižnega zalogovnika orodij, ki je namenjen za shranjevanje, pozicioniranje in samodejno menjavo orodij na vertikalnem dvovretenskem obdelovalnem centru UniFlex v zahtevanem času. V uvodu je poleg definicije problema na kratko opisano podjetje UNIOR, d. d., in program Strojegradnja. Sledi predstavitev področja avtomatizacije CNC obdelovalnih strojev s sistemi za samodejno menjavo orodij. Osrednji del naloge predstavlja postopek konstruiranja, ki zajema idejno zasnovo sistema, modeliranje sestavnih delov in dinamično analizo pogona verige. Rezultat diplomskega dela je na podlagi pripravljene tehniške dokumentacije izdelan verižni zalogovnik orodij, ki zanesljivo opravlja svojo nalogo. Na koncu je prikazana še kalkulacija stroškov izdelave.
Ključne besede: menjava orodja, pogon verige, modeliranje, dinamična analiza, kalkulacija stroškov
Objavljeno v DKUM: 06.07.2023; Ogledov: 123; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (6,65 MB)

5.
Uporaba orodij marketinga 4.0 v podjetju Thermana d.d.
Ana Dorn, 2022, diplomsko delo

Opis: Turizem štejemo med dejavnosti, ki se morajo nenehno prilagajati spremembam na trgu. Tako morajo zaposleni v turizmu poznati odjemalce, cene na trgu, okolje oziroma destinacijo, v kateri delujejo, predvsem pa svoje izdelke, da znajo iz njih ustvariti primerno ponudbo in s tem privabiti potencialne odjemalce k nakupu izdelka ali storitve podjetja. Turizem se bo najbolje razvijal v destinacijah, kjer so urejene prometne povezave, kjer najdejo obiskovalci pestro ponudbo prostočasnih dejavnosti in privlačno klasično turistično ponudbo, kot so termalna kopališča, še posebej, če nudijo programe tudi za poslovne goste. Turizem je tesno povezan z marketingom. V dobi digitalizacije lahko poleg digitalnega marketinga omenjamo tudi marketing 4.0, ki predstavlja kombinacijo tradicionalnega trženja (televizija, radio in tisk) in digitalnega trženja (spletno okolje). V diplomskem delu sta predstavljena v teoretičnem delu klasičen marketing in koncept marketinga 4.0 na področju hotelirstva. V empiričnem delu je najprej predstavljeno področje marketinga v izbranem podjetju, nato pa so prikazani rezultati intervjuja, iz katerih izhaja nekaj temeljnih ugotovitev raziskave. Poleg tega je analizirano še, ali izbrano podjetje hkrati z digitalizacijo zvišuje tudi digitalne kompetence svojih zaposlenih. Zanimalo nas je tudi, ali so zaposleni v podjetju dovolj usposobljeni za uporabo digitalnih marketinških orodij, da jih znajo uporabiti v korist podjetja. Poleg intervjuja je izvedena tudi anonimna anketa med uporabniki storitev podjetja, pri čemer je ugotovljeno, kje večinoma najdejo informacije o njihovi ponudbi. Izbirali so lahko med klasičnimi in socialnimi mediji. Rezultati ankete so prikazani v empiričnem delu diplomske naloge. Prav tako so v empiričnem delu prikazani osnovni parametri intervjuja. Vse skupaj je povzeto v temeljnih ugotovitvah raziskave.
Ključne besede: Marketing 4.0, turizem, hotelirstvo, marketinška orodja, digitalizacija poslovanja, socialna omrežja
Objavljeno v DKUM: 16.01.2023; Ogledov: 665; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (3,70 MB)

6.
Analiza internega časopisa Mikrofon, kot orodja internega komuniciranja
Anja Sraka, 2022, diplomsko delo

Opis: Interno komuniciranje v organizaciji ni nova tema in je bila že velikokrat obravnavana. Zaradi razvoja in napredka na področju informacijske tehnologije morajo organizacije nenehno prilagajati svoje delovanje in nenazadnje tudi način komunikacije, ki ga uporabljajo. Čeprav sedaj v organizacijah prevladujejo elektronska orodja internega komuniciranja, obravnavana organizacija Mikro+Polo izdaja ob elektronski tudi tiskano verzijo internega časopisa. V raziskavi smo analizirali interni časopis Mikrofon z vidika urednikov in zaposlenih. Ugotovitve smo kasneje tudi primerjali. Ugotovili smo, da je izdaja tiskane verzije upravičena. Velik delež respondentov je v anketi, ki se navezuje na zadovoljstvo z internim časopisom Mikrofon, ocenilo, da jim je tiskana verzija časopisa bolj všeč, kakor elektronska verzija. V prihodnosti organizacijo čaka izziv nadaljnjega usklajevanja elektronske in tiskane izdaje časopisa.
Ključne besede: interni časopis, glasilo, interno komuniciranje, orodja internega komuniciranja, komunikacija
Objavljeno v DKUM: 02.11.2022; Ogledov: 289; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

7.
Orodja za testiranje zmogljivosti podatkovnih baz : diplomsko delo
Vid Koblar, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je podrobneje predstavljenih več informacijskih orodij, ki spremljajo zmogljivosti podatkovnih baz. Opisano je delovanje, logika in praktična uporaba teh orodij na dejanskih primerih, ki so bili uporabljeni v diplomskem delu. Cilj diplomskega dela je prikazati, kako so različne primerjave orodij lahko v pomoč pri izbiri najbolj primernega orodja za uporabnikove potrebe. Predstavljene so primerjave, ki obsegajo načine zaračunavanja storitve, ceno storitve, funkcionalnosti, ki jih orodje ponuja, enostavnost povezovanja z bazo in predstavitvijo matrik. Orodja, ki smo jih uporabili tekom diplomske naloge za primerjavo, so Database Performance Monitoring, Datadog in Site24x7.
Ključne besede: Podatkovna baza, orodja, zmogljivost, primerjava, testiranje.
Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 290; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

8.
Dobre prakse uporabe diagramov zaporedja : diplomsko delo
Lundrim Racaj, 2022, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil spoznati dobre prakse uporabe diagramov zaporedja in preveriti kako so le-ti podprti v izbranih modelirnih orodjih. Predstavljeni so osnovni gradniki diagramov zaporedja in smernice za izdelavo le-teh. V praktičnem delu smo primerjali namizno orodje »Visual Paradigm« in orodje »StarUML«. S pomočjo pregleda sorodnih del smo oblikovali seznam kriterijev za primerjavo in nato ovrednotili izbrani orodji. Obe orodji zagotavljata ključne funkcionalnosti, kot so: preverjanje sintakse, generiranje kode, povratno inženirstvo ter uvoze in izvoze v različne formate. Na osnovi rezultatov primerjave pa ugotavljamo, da orodje »Visual Paradigm« nudi boljšo in celovitejšo podporo pri oblikovanju in uporabi diagramov zaporedja.
Ključne besede: programska oprema, modeliranje, UML, diagrami zaporedja, modelirna orodja, primerjava.
Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 372; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

9.
Seo za video marketing na primeru YouTube-a
Nuša Vahter, 2022, diplomsko delo

Opis: Konstantno spreminjajoče se okolje in tehnološki razvoj sta v zadnjih desetletjih popolnoma preusmerila potrošnjo, promocije in načine poslovanja. Marketing je z izumom interneta dosegel povsem nov obseg, kar je vodilo do pojava digitalnega marketinga. Zaradi veliko konkurence in prisotnosti ostalih podjetij na trgu je digitalna prisotnost podjetij postala ključen del njihovega obstoja in uspeha. Za pridobitev konkurenčne prednosti so podjetja uporabila in inkorporirala različne marketinške prijeme v svoje tržne strategije. Težava se pa skriva v tem, da je za mnoga podjetja preskok med tradicionalnim marketingom in digitalnim težak, saj se spopadajo s konstantnimi novostmi, novo tehnologijo, neizkušenim kadrom in ostalimi drugimi izzivi. V nalogi bomo predstavili digitalni marketing in kaj vse ta zajema. V nadaljevanju pa se bomo osredotočili na določen segment digitalnega marketinga, in sicer video marketing ter optimizacijo. Pri obeh temah bomo govorili o ključnih karakteristikah in raziskali, katera orodja so v današnjem času najbolj optimalna za uporabo v podjetjih. Za konec sledi še praktičen pregled vsebine video marketinga in optimizacije na primeru družabnega kanala YouTube. V nalogi bomo predstavili digitalni marketing in kaj vse ta zajema. V nadelavanju pa se bomo osredotočili na določen segment digitalnega marketinga in sicer video marketing ter optimizacijo. Pri obeh temah bomo govorili o ključnih karakteristikah in raziskali katera orodja so v današnjem času najbolj optimalna za uporabo v podjetjih. Za konec pa sledi še bolj praktičen pregled vsebine video marketing in optimizacije na primeru družabnega kanala YouTube.
Ključne besede: digitalni marketing, video marketing, optimizacija (SEO), YouTube video marketing, SEO orodja, video marketing orodja.
Objavljeno v DKUM: 17.10.2022; Ogledov: 308; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

10.
Vpliv orodij digitalnega marketinga na področju nepremičninskih agencij
Lana Vidovič Zrnič, 2022, diplomsko delo

Opis: Tema diplomske naloge je predstavitev razvoja orodij digitalnega marketinga na področju nepremičninskih agencij. Sprva smo se osredotočili na splošen marketing in opredelili nekaj metod, ki jih vsa podjetja najpogosteje uporabljajo za oglaševanje svoje blagovne znamke. Kar hitro smo ugotovili, da se podjetja najbolj razlikujejo po tem, da nekatera prisegajo na tradicionalen in druga na digitalen marketing. Po pregledu prednosti in slabosti obeh vrst marketinga je razvidno, da je izbira, kateri marketing bodo podjetja uporabila v njihovih rokah. Cilj podjetji je doseči čim več potencialnih kupcev in s tem vzpostaviti zaupanje do blagovne znamke in na podlagi tega se podjetja odločajo katero vrsto marketinga bodo izbrali. Ker pa se danes vedno bolj razvija digitalizacija in tehnologija, se vedno več podjetji odloča za digitalen marketing, ki jim prinaša številne prednosti. Enaka zgodba je pri nepremičninskih podjetjih, kjer prav tako vidimo mešanico digitalnega in tradicionalnega marketinga. Za lažje razumevanje poslovanja nepremičnin bomo podrobneje opredelili pojme, ki so povezani z njim in tako tudi lažje predstavili zakaj je marketing pri nepremičninah tako pomemben. Številna nepremičninska podjetja se zavedajo uporabe spletnih platform v današnjih časih, zato jih vedno več za oglaševanja tudi uporabljajo. Digitalen marketing nepremičninskim podjetjem omogoča prihranek s časom in energijo za iskanje potencialnih kupcev, spletna merjenja in sledenje uspešnosti ter veliko ustvarjalnosti. In ravno zaradi teh razlogov smo skozi diplomsko nalogo ugotovili, da je digitalen marketing ena iz med najpomembnejših oblik oglaševanja, ki podjetju prinaša pozitivne učinke v poslovanju.
Ključne besede: Digitalen marketing, orodja digitalnega marketinga, nepremičninska agencija, marketing nepremičnin.
Objavljeno v DKUM: 17.10.2022; Ogledov: 262; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici