| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Informacijske tehnologije za urejanje vsebin digitalnega marketinga
Špela Šilak, 2023, magistrsko delo

Opis: Vsebinski marketing je eden izmed strateških pristopov, ki ga podjetja vse bolj uporabljajo v svojem poslovanju. Preko tega želijo svoje potencialne odjemalce privabiti in jih vključiti v ciljno občinstvo. Dandanes, ko smo skoraj vsak dan soočeni z različnimi promocijami izdelkov oziroma reklamami po oglasnih panojih, na televiziji, družbenih omrežjih, po elektronski pošti, se je vsebinski marketing izkazal za boljšo strategijo. Ta nam je omogočil skleniti pomenljive odnose s potencialnimi odjemalci. Tako se tukaj namesto promoviranja izdelka oziroma storitve pojavlja vsebina s pomembnim sporočilom. Le-to pomeni za potencialne odjemalce dodatno vrednost , saj ima poučno, zabavno ali navdihujočo vsebino, ki neposredno ne prodaja ničesar. Preko takšne vsebine se v prvi vrsti ustvarjajo vezi oziroma odnosi s potencialnimi odjemalci, kjer se podjetje lahko postavi v vlogo zaupanja vredno in avtoritativno znotraj njene panoge. Prav tako se lahko razvije takšna vsebina, ki obravnava specifične probleme in izzive, ki lahko pomagajo bralcem.
Ključne besede: Informacijske tehnologije, digitalni marketing, urejanje, vsebina, orodja digitalnega marketinga.
Objavljeno v DKUM: 10.10.2023; Ogledov: 222; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

2.
Vpliv orodij digitalnega marketinga na področju nepremičninskih agencij
Lana Vidovič Zrnič, 2022, diplomsko delo

Opis: Tema diplomske naloge je predstavitev razvoja orodij digitalnega marketinga na področju nepremičninskih agencij. Sprva smo se osredotočili na splošen marketing in opredelili nekaj metod, ki jih vsa podjetja najpogosteje uporabljajo za oglaševanje svoje blagovne znamke. Kar hitro smo ugotovili, da se podjetja najbolj razlikujejo po tem, da nekatera prisegajo na tradicionalen in druga na digitalen marketing. Po pregledu prednosti in slabosti obeh vrst marketinga je razvidno, da je izbira, kateri marketing bodo podjetja uporabila v njihovih rokah. Cilj podjetji je doseči čim več potencialnih kupcev in s tem vzpostaviti zaupanje do blagovne znamke in na podlagi tega se podjetja odločajo katero vrsto marketinga bodo izbrali. Ker pa se danes vedno bolj razvija digitalizacija in tehnologija, se vedno več podjetji odloča za digitalen marketing, ki jim prinaša številne prednosti. Enaka zgodba je pri nepremičninskih podjetjih, kjer prav tako vidimo mešanico digitalnega in tradicionalnega marketinga. Za lažje razumevanje poslovanja nepremičnin bomo podrobneje opredelili pojme, ki so povezani z njim in tako tudi lažje predstavili zakaj je marketing pri nepremičninah tako pomemben. Številna nepremičninska podjetja se zavedajo uporabe spletnih platform v današnjih časih, zato jih vedno več za oglaševanja tudi uporabljajo. Digitalen marketing nepremičninskim podjetjem omogoča prihranek s časom in energijo za iskanje potencialnih kupcev, spletna merjenja in sledenje uspešnosti ter veliko ustvarjalnosti. In ravno zaradi teh razlogov smo skozi diplomsko nalogo ugotovili, da je digitalen marketing ena iz med najpomembnejših oblik oglaševanja, ki podjetju prinaša pozitivne učinke v poslovanju.
Ključne besede: Digitalen marketing, orodja digitalnega marketinga, nepremičninska agencija, marketing nepremičnin.
Objavljeno v DKUM: 17.10.2022; Ogledov: 397; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

3.
Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovin
Nina Lipovšek, 2021, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija danes predstavlja velik del življenja. Populacija se čedaljebolj modernizira in usmerja svojopozornostv napredne tehnologije in udobje tako doma kot v poslovnem svetu. Z razvojem tehnologij postaja konkurenca na trgu vedno večja, kar pomeni, da nezadostuje zgolj prisotnost na spletu. Za prepoznavnost, opaznost in uspešnost je treba vključiti tudi digitalni marketing, čas in denar. Če povzamemo, je digitalni marketing promocija izdelkov, storitev in blagovne znamke s pomočjo uporabe elektronskih naprav ali interneta. Digitalni marketing uporablja več kanalov in tehnologij, ki organizaciji omogočajo analizo kampanj, vsebine in strategij, iz katerih je mogočerazbrati, ali določena strategija deluje, je uspešna oziroma kje so njenepomanjkljivosti. V teoretičnem delu magistrskega dela smo najprej opredelili pojem spletna trgovina, določili razlike med klasično in spletno trgovino, opisalivrste spletnih trgovin in kaj definira uspešne spletne trgovine. Izpostavilismo tudi varnost spletne trgovine. Prav tako smo opredelili digitalni marketing in njegov razvoj. Preverilismo, kakšne digitalne strategije in kanale poznamo ter kakšne so prednosti in slabosti digitalnega marketinga v primerjavi s klasičnim. V praktičnem delu magistrskega dela smo pozornost namenili orodjem digitalnega marketinga.Ker je to široko in hitro rastoče področje, smo se osredotočili na poznana in bolj priljubljena orodjaspodročja optimizacije, e-poštnega marketinga, analitike, družbenih omrežij in orodij, namenjenih grafičnemu oblikovanju. Optimizacija spletnih strani je pomembna, saj je brez nje podjetje slabše vidno v brskalnikih, kar posledično prinaša slabši promet. Obstajajo orodja, kot so SEMrush, Google SearchConsole in Moz, ki pripomorejo k izboljšanju optimizacije. Na področju e-poštnega marketinga izstopajo orodja MailChimp, MailerLite, Hubspot in SendInBlue, primerjava med njimi pa prikazuje, katero je primernejše za kateri tip podjetja.Na področju analitike smo primerjali Matomo in Google Analytics.Predstavili smo tudi družbena omrežja in ugotovili, da obstaja veliko orodij za njihovo lažjo uporabo.Osredotočili smo se na orodja HootSuite, Buffer, Sporut Social in Creator studio ter jih primerjali med seboj. Upoštevali smo tudi grafično podobo fotografij, podjetja in blagovne znamke, kjer nam lahko pomagajo orodja, kot so Canva, Crello in Piktochart.
Ključne besede: digitalni marketing, orodja digitalnega marketinga, marketinška strategija, Google, SEO, optimizacija, e-poštni marketing, spletna trgovina.
Objavljeno v DKUM: 29.06.2021; Ogledov: 1331; Prenosov: 260
.pdf Celotno besedilo (3,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici