| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 570
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinško komuniciranje na primeru podjetja BSH Bosch und Siemens Hausgeräte
Jakob Korbar, 2020, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je nepogrešljiva marketinška dejavnost, saj podjetja z njo vzpostavljajo stik z odjemalci, ostalimi podjetji in pridobivajo kupčevo zvestobo in zaupanje. Marketinško komuniciranje podjetja obravnavajo kot obliko prepričevalnega informiranja odjemalcev s katerim zmanjšujejo njihovo negotovost in posledično povzročimo pospeševanje nakupa. Danes je odjemalec izpostavljen veliki količini informacij zaradi tega so vedno bolj zapolnjeni tudi kanali marketinškega komuniciranja. Zaradi vseh dejavnikov so podjetja primorana z odjemalcem komunicirati na najbolj učinkovit način, kar zahteva zelo razvit program marketinškega komuniciranja. V trenutku presoje se bodo odjemalci odločili za nakup tistega izdelka, ki je najbolje predstavljen in najbolj izpolnjuje njihova pričakovanja. Podjetja se zaveda, da lahko le z izpolnjevanjem odjemalčevih pričakovanj in ustvarjanjem dobička ostane konkurenčno na trgu. Da to dosežejo, se morajo biti pripravljeni neprestano prilagajati razmeram na trgu. V diplomskem delu bomo predstavili teoretično osnovo marketinškega komuniciranja, opredelili cilje marketinškega komuniciranja in ciljne skupine, komunikacijske kanale, primernost izbranih komunikacijskih orodij in proračun marketinškega komuniciranja. Specifično bo predstavljeno marketinško komuniciranje v podjetju BSH Bosch und Siemens Hausgeräte na slovenskem trgu. Analizirali bomo njihov program marketinškega komuniciranja in predstavili program marketinga za izdelek sesalnikov Unlimited.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, BSH Bosch und Siemens Hausgeräte, orodja marketinškega komuniciranja, program marketinškega komuniciranja
Objavljeno: 30.03.2021; Ogledov: 43; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1023,14 KB)

2.
Istosmerno iztiskovanje profilov iz Aluminijevih zlitin
Boštjan Povh, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema osnove iztiskovanja aluminijevih zlitin, predstavitev postopkov iztiskovanja ter opis strojev in orodij, ki se za to uporabljajo. Diplomsko delo sem opravljal s pomočjo podjetja Impol, d. o. o., iz Slovenske Bistrice, ki se ukvarja na splošno z aluminijem in z izdelavo raznih izdelkov, kot so valjani traki, cevi, palice, profili, odkovki. Podjetje Impol PCP – Profili za izdelavo iztisnjenih izdelkov uporablja postopek vročega istosmernega iztiskovanja. S tem postopkom bo iztisnjen nov profil za praktični del naloge, ki zajema opis in potek izdelave novega aluminijevega profila. Postopek se bo izvajal na stroju stiskalnica 28 MN, ki se nahaja v tem proizvodnem procesu.
Ključne besede: iztiskovanje, iztiskovalni postopki, stroji in orodja za iztiskovanje, aluminijasti profili
Objavljeno: 19.03.2021; Ogledov: 25; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (4,38 MB)

3.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA RESTAVRACIJE MAK
Vesna Horvat, 2013, magistrsko delo

Opis: Podjetje, ki želi ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, mora z okolico uspešno komunicirati. Zato je ključnega pomena, da si zastavi uresničljiv načrt marketinškega komuniciranja. S potrošniki je namreč potrebno vzpostaviti dialog, ki mora biti učinkovit in dolgotrajen, ki temelji na zaupanju med obema stranema in prinaša zadovoljstvo tako potrošniku kot ponudniku. Magistrsko delo je posvečeno preučevanju marketinškega komuniciranja restavracije Mak v Mariboru. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del zajema teorijo s področja marketinškega komuniciranja, predstavljene so osnove marketinškega komuniciranja, poseben poudarek pa je na njegovih orodjih. Na kratko je orisana tudi gostinska dejavnost. V raziskovalnem delu so navedeni rezultati anketnega vprašalnika in predstavljen je načrt marketinškega komuniciranja restavracije Mak.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, restavracija Mak, gostinska dejavnost
Objavljeno: 16.03.2021; Ogledov: 63; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (921,82 KB)

4.
Izdelava e-učbenika na primeru predmeta Naravoslovje v poklicnih šolah
Sara Cigler, 2016, diplomsko delo

Opis: Osrednji namen te diplomske seminarske naloge je izdelava primera e- učbenika za potrebe predmeta Naravoslovje srednjega poklicnega kemijskega izobraževanja. V uvodnem delu so definirani osrednji pojmi, kot sta e-gradivo in e-učbenik, ter predstavljene različne kategorije e-učbenikov; d-učbenik, r-učbenik in i-učbenik. V nadaljevanju sledi predstavitev osnovnih interaktivnih elementov e-gradiv, ki so bistvenega pomena za vizualizacijo in aktivno vključevanje učencev v sam pouk. Ker je uporaba kakovostnih e-gradiv pri pouku nujna, so v ta namen predstavljeni tudi kriteriji za zagotavljanje kakovosti tovrstnega gradiva, ter pedagoško-didaktične smernice za oblikovanje e-gradiv. V osrednjem delu naloge nadaljujemo z opisom posameznih orodij in postopkov za oblikovanje e-učbenika, na koncu pa so predstavljene nekatere vzorčne strani izdelane e-učne enote i-učbenika.
Ključne besede: IKT, e-učno gradivo, e-učbenik, i-učbenik, interaktivnost, avtorska orodja, oblikovanje i-učbenika, Naravoslovje
Objavljeno: 11.03.2021; Ogledov: 33; Prenosov: 0

5.
KOMUNICIRANJE S STROKOVNIMI JAVNOSTMI: PRIMER KONFERENCE EUROBANKING
Staša Perkuš, 2009, diplomsko delo

Opis: Običajno se ne zavedamo pomena, ki ga ima komuniciranje v vsakdanjem družbenem in pa tudi v gospodarskem življenju, saj je tako razširjeno in integrirano v naše življenje, da je samo po sebi umevno. Pomembno je, da organizacije strateško in organizirano upravljajo odnose s skupinami v okolju in da se zavedajo, da lahko le tako preživijo v okolju drugih organizacij, saj je vedno bolj občutiti tudi pritiske konkurence. Naloga odnosov z javnostmi je razvoj vzajemno koristnih odnosov med organizacijo in njenimi javnostmi, do njih morajo čutiti odgovornost. Ta naj se kaže v odgovornem ravnanju in komuniciranju do zaposlenih, s pomočjo katerih soustvarjajo, do trga, na katerem nastopajo, do lastnikov kapitala, s katerim upravljajo, do naravnega okolja, na katerega vplivajo s svojim delovanjem, in do družbe, ki jim daje dovoljenje za delovanje. Če se bo organizacija vsega tega zavedala in tako tudi ravnala, potem sta ugled in nenazadnje povečan profit za njo dodatna nagrada. Bistvo dobrih odnosov z javnostmi je torej uspešno in učinkovito komuniciranje z različnimi javnostmi, saj komuniciranje tvori bistvo upravljanja in vodenja. Podjetja morajo biti neprestano inovativna, kreativna in prilagodljiva, da bi svoje ključne javnosti obdržala. V zadnjem času je v porastu prirejanje dogodkov kot orodje komuniciranja z javnostmi. Dogodki pa niso le kulturni, športni, zabavni, ampak so vedno bolj v ospredju izobraževalni, saj podjetja postajajo odgovorna do svojih javnosti, tako širših in strokovnih, in jih izobražujejo. Ponavadi so v obliki konference in primarni namen je vsekakor izobraževalni, ljudje pa se je udeležijo tudi zaradi družabne plati programa, ki omogoča navezovanje stikov. Zato je potrebno zagotoviti oboje. Konec koncev danes nedvomno vemo, da dolgoročno zmagujejo najbolj prilagodljivi, ne pa najmočnejši.
Ključne besede: Ključne besede: komuniciranje, javnosti, odnosi z javnostmi, strokovne javnosti, proaktivno komuniciranje, orodja komuniciranja, dogodek, konferenca
Objavljeno: 08.03.2021; Ogledov: 29; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Onkološki bolnik in samomorilnost
Mevludin Demirović, 2020, diplomsko delo

Opis: Uvod: Samomorilnost pri onkoloških bolnikih je pogosta in se najpogosteje pojavlja ob postavitvi diagnoze. Pomembno je odkrivanje povezanosti onkoloških bolezni in pojava želje po samomoru ter preventivno delovanje, pri čemer lahko uporabimo presejalne vprašalnike, medicinsko osebje pa mora biti strokovno usposobljeno in izurjeno pri prepoznavanju dejavnikov tveganja in pravočasnem ukrepanju. Metode: Zaključno delo je teoretične narave, uporabljena je deskriptivna metoda. Viri so pridobljeni iz podatkovnih baz: Medline, Pubmed ter Google Scholar. Upoštevani so vključitveni in izključitveni kriteriji. S pomočjo PRISME smo prikazali potek iskanja literature. Rezultati: Glavne kategorije dejavnikov tveganja za samomor so razdeljene na področje fizičnih (slaba fizična pripravljenost, kvaliteta življenja), psihičnih (anksioznost, depresija), socialnih (bela rasa, starejši bolniki, neporočeni bolniki) in fizioloških dejavnikov (komorbidnost). Za ukrepanje pa je ključno prepoznavanje takšnih dejavnikov pri onkološki bolnikih, pri čemer nam lahko pomaga uporaba presejalnih lestvic in orodij. Razprava in sklep: Prepoznavanje samomorilno ogroženih onkoloških bolnikov ostaja težaven proces, saj se depresivno razpoloženje in tesnobnost, lahko pri obravnavi skrijeta. Potrebno je vzpostaviti zaupen odnos z bolnikom, da se pridobi občutek varnosti. Pri zaposlenih v obravnavi onkološkega bolnika je potrebno ob vsem znanju uporabiti tudi empatijo (podajanje informacij na razumljiv način, pravilno obravnavo težav, ustrezen odnos). Ob medsebojnem spoštovanju in zaupanju lahko zdravstveno osebje ob pojavu samomorilnosti skupaj z bolnikom poskuša reševati težave.
Ključne besede: onkologija, duševno zdravje, presejalna orodja, preventivni ukrepi, dejavniki tveganja
Objavljeno: 24.12.2020; Ogledov: 267; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

7.
Valutni trg in implementacija avtomatiziranih strategij trgovanja
Dominik Žibek, 2020, diplomsko delo

Opis: Dandanes se vse več ljudi zanima za trgovanje na valutnem trgu oziroma z kratico FOREX (ang. Foreign Exchange Market), katera se uporablja po vsem svetu. Če se odločimo za trgovanje na valutnem trgu je bistvenega pomena, da se osredotočimo na eno strategijo in se je držimo. Brez točno določene strategije, je na daljši rok skoraj da ne mogoče ustvariti konstantne donose. Uspešno trgovanje je zapleten sistem procesov, za katerega porabljamo čas ter se soočamo z odzivi človeškega uma. Tukaj nastopi priložnost, da se osredotočimo na implementacijo avtomatiziranih strategij, katere nam ob pravi izbiri prihranijo čas ter zmanjšajo oziroma izničijo dejavnik človeških čustev. V diplomski nalogi smo predstavili valutni trg, opisali nekaj najpogostejših orodij. Predstavili najpogosteje uporabljene indikatorje. Na koncu pa prikazali rezultate testov izbranih strategij. Rezultati testov avtomatiziranih strategij so pokazali, da se z uporabo teh, v teoriji da doseči pozitivne donose. Vendar, ker smo za prikaz rezultatov uporabili metodo »backtesting« smo razložili, da bi bilo smiselno te strategije še dodatno testirati na realnih podatkih v realnem času. S tem bi pripomogli k manjšem tveganju, preden strategijo implementiramo na pravem trgovalnem računu. Pri testih kateri smo opravili mi, so bili rezultati pozitivni, vendar pa moramo upoštevati, da pri vsakem trgovanju pretekli donosi niso zagotovilo za donose oziroma rezultate v prihodnosti.
Ključne besede: Valutno trgovajne, forex, avtomatizirane strategije, orodja za trgovanje, tehnični indikatorji
Objavljeno: 19.11.2020; Ogledov: 100; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (2,35 MB)

8.
Primerjalna analiza platform za izdelavo spletnih mest na primerih Sway in Wix
Damjana Krampač, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Primerjalna analiza platform za izdelavo spletnih mest na primerih Swaya in Wixa smo opredelili namen spletnih mest in predstavili ter primerjali slednji platformi. Spletno mesto podjetij, organizacij in posameznikov je ključnega pomena za njihovo ciljno skupino. Spletno mesto mora biti kakovostno izdelano, da zadržimo ciljno občinstvo čim dalj na svoji strani. Načrtovati je treba vse od barv, velikosti besedila, slik, vsebine in seveda funkcionalnosti. S pomočjo spletne strani lahko širimo prepoznavnost svojega podjetja in izdelkov, pridobivamo nove uporabnike ter kupce. Ključnega pomena pri spletnih straneh je optimizacija, hitrost in odzivnost spletnih strani za dobro uporabniško izkušnjo. Na trgu ponudnikov izdelovalcev spletnih strani najdemo različne platforme za preprosto izdelavo spletnega mesta. Platformo izberemo glede na namen postavitve spletne strani, njene funkcionalnosti na spletni strani ter oblikovnosti le-te. Opredelili smo se na dve platformi in ju med seboj primerjali po njunih funkcionalnostih, oblikovni podobi, dostopnosti in enostavnosti. Obe platformi sta dostopni uporabnikom po sprejemljivi ceni in sta namenjeni izdelavi spletnih mest, predstavitev ter poročil majhnih podjetij in posameznikov.
Ključne besede: Spletno mesto, spletna orodja, platforma, Sway, Wix, primerjava
Objavljeno: 12.11.2020; Ogledov: 135; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

9.
Uporaba računovodskih orodij za poslovno odločanje v sloveniji
Špela Vrečnak, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo ugotavljali, katera računovodska orodja v podjetjih uporabljajo za poslovno odločanje. V empirični raziskavi smo iskali odgovore na vprašanje o pomembnosti računovodskih orodij ter o pogostosti uporabe le-teh v slovenskih podjetjih. V teoretičnem delu predstavljamo poslovodno, stroškovno in finančno računovodstvo ter njihov namen in medsebojno povezanost. V sklopu posamezne ravni računovodstva nastajajo različne informacije, ki jih poslovodstvo uporablja pri sprejemanju poslovnih odločitev. V sklopu računovodskih orodij in informacij predstavljamo različne definicije omenjenih pojmov ter vrste in uporabnike le-teh, pa tudi načine pridobivanja informacij. Nadaljnje opisujemo poslovno odločanje na posamezni ravni poslovodstva ter sam proces odločanja. Predstavljamo dejavnike, ki vplivajo na računovodske informacije in vrste poslovnih odločitev. Teoretični del zaključujemo z opisovanjem vpliva računovodskih orodij na poslovno odločanje. Zanima nas uporaba računovodskih orodij pri sprejemanju odločitev in računovodska orodja, ki jih podjetja uporabljajo pri poslovnem odločanju. V empiričnem delu smo z namenom pridobitve rezultatov o uporabi računovodskih orodij v Sloveniji izvedli anketiranje v srednje velikih in velikih slovenskih podjetjih. S pomočjo izvedene raziskave smo ugotovili, da so za slovenska podjetja najpomembnejši pripomočki oziroma orodja obračunski računovodski (finančni) izkazi. Najpomembnejši možni namen uporabe standardnih stroškov je za slovenska srednje velika in velika podjetja predračunavanje. Kot najpomembnejši možni namen informacij stroškovnega računovodstva so slovenska podjetja izbrala upravljanje stroškov. Najpogosteje, in sicer mesečno, pripravljajo izkaze poslovnega izida. Anketirance smo povprašali o tem, katere kazalce in kazalnike uporabljajo za spremljanje uspešnosti podjetja. Sodelujoči so najpogosteje navajali kazalnike EBITDA, EBIT, EOA in ROE. Rezultate raziskave smo primerjali z rezultati raziskave izvedene s strani H. Wijewardena in A. De Zoysa iz leta 1999.
Ključne besede: Računovodska orodja, računovodske informacije, poslovno odločanje, uporabniki informacij
Objavljeno: 06.11.2020; Ogledov: 105; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,66 MB)

10.
Uporaba umetne nevronske mreže za klasifikacijo obrabljenosti orodja pri rezkanju
Žan Pudič, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema reševanje problema klasifikacije obrabljenosti orodja pri rezkanju s pomočjo umetne inteligence. Namen dela je bil spoznati delovanje umetnih nevronskih mrež in postaviti arhitekturo ter optimizirati njeno delovanje. Za objektivno oceno sposobnosti napovedovanja postavljene nevronske mreže smo dobljene rezultate primerjali z rezultati, ki so bili dobljeni z metodo odločitvenih dreves. Rezultat dela je napovedovalni model z visoko stopnjo prilagojenosti na učnih in testnih podatkih, ki lahko v realnem času klasificira obrabljenost orodja.
Ključne besede: rezkanje, klasifikacija obrabljenosti orodja, strojno učenje, umetna nevronska mreža, odločitvena drevesa
Objavljeno: 08.10.2020; Ogledov: 140; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici