| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 86
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Oskrba letal z nadomestnimi deli v slovenski vojski
Renata Resnik, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: Vzdrževanje materialnih sredstev (MS) je namenjeno ohranjanju zanesljivosti letal in s tem tudi zagotavljanje sposobnosti, da pri predpisanih pogojih uporabe delujejo brezhibno, s čimer se omogoči izvedbo nalog enot SV v okviru mirovnih operacij in v vojnih razmerah. Bistvene naloge s področja oskrbe je, da z načrtovanim in sistematičnim koriščenjem materialnih virov in zalog zagotovimo optimalno, pravočasno in neprekinjeno oskrbovanje poveljstva in PE 15. PVL z MS in storitvami oskrbnega razreda, ki so potrebni za delovanje. Oskrbovanje je potrebno izvajati s spoštovanjem načel pravočasnosti, preglednosti, popolnosti, točnosti, odgovornosti, usklajenosti in varnosti. Poleg tega je zelo pomembno, da se spoštujejo in dosledno izvajajo tudi zakoni, predpisi, navodila, SOP in ukazi, ki opredeljujejo področje oskrbe v slovenski vojski. Pri načrtovanem tehničnem vzdrževanju ne pride do večje problematike, saj se to izvaja v skladu z letnim ukazom za vzdrževanje. Pri tem se upoštevajo že znane potrebe tehničnega vzdrževanja, ki izhajajo iz načrtovane uporabe MS. V tem primeru ni izključno, da pri samem izvajanju vzdrževanja lahko pride do ugotovitve, da je prišlo do dodatnih možnih okvar, ki jih seveda pristojni uspešno odpravijo. Nekoliko drugače je pri vzdrževanju in popravilih na mednarodnih operacijah in misijah. Tu morajo biti enote poleg osnovnega vzdrževanja usposobljeni še za hitra popravila. V tem primeru gre za hitro in krajše popravilo na kraju, kjer so nastale poškodbe oziroma okvara. V SV se tehnično vzdrževanje velikokrat izvaja pri zunanjih izvajalcih, in sicer predvsem kadar enota za tehnično vzdrževanje nima zadostne tehnične podpore, kadra ali usposobljenosti. Tudi za ta dva načina vzdrževanja je seveda potrebno upoštevati direktivo. Kljub finančni omejitvi, mogoče kdaj slabi komunikaciji, množični papirizaciji, carinjenju in upoštevanju direktiv, smo prišli do ugotovitve, da SV uspešno izvaja oskrbovanje letal z nadomestnimi deli, ki smo ga predstavili, saj to upravljajo osebe, ki so usposobljene vsak na svojem področju.
Ključne besede: Slovenska vojska, vojaška logistika, vzdrževanje, logistična podpora oskrbovanje, organiziranje, materialna sredstva, nadomestni deli, zunanji izvajalci.
Objavljeno: 23.10.2020; Ogledov: 239; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

2.
Analiza podjetja Creaton See na podlagi temeljnih funkcij managementa
Martina Flere, 2020, diplomsko delo

Opis: Uspešnost podjetja je odvisna od več dejavnikov. Eden najpomembnejših je vsekakor vodilni manager in njegov način vodenja. Diplomsko delo prikazuje kako pomemben je način vodenja v podjetju in kakšna je njegova vloga predvsem v današnjih časih. Le-ti se hitro spreminjajo, skozi čas in gospodarski razvoj pa se spreminja tudi vloga managementa v podjetjih. Vloga vodje je v podjetju ključnega pomena saj s svojim znanjem, izkušnjami in prilagodljivostjo vpliva na uspešnost podjetja. Podjetje bi moral voditi tako, da zagotavlja razvoj in zadovoljne, motivirane zaposlene, ki bodo svoje delo z veseljem opravljali in bili ciljno usmerjeni. Novodobni managerji bi se morali zavedati, da se je miselnost zaposlenih zelo spremenila. Motivacija zaposlenih je ključnega pomena. Vsak vodilni manager bi se moral osredotočiti na to kaj motivira njegove zaposlene, da bodo postali lojalni in predani skupnim ciljem v organizaciji.
Ključne besede: planiranje, organiziranje, vodenje, kontrola, management
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 246; Prenosov: 0

3.
Menedžiranje programa športne animacije za izbrano ciljno skupino
Nejc Bezjak, 2019, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, kako na osnovi teoretičnega poznavanja menedžiranja projekta (programa) v praksi menedžirati program športne animacije in kako najbolj kakovostno izpeljati športno-animacijski program za izbrano ciljno skupino.
Ključne besede: Menedžiranje projekta, načrtovanje, organiziranje, izvedba, nadziranje programa, športno animacijski program.
Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 289; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (784,06 KB)

4.
Neformalno izobraževanje odraslih ob delu
Maša Rakovec, 2019, diplomsko delo

Opis: Mlajše in starejše generacije so neprestano priče hitrim spremembam in napredku. Vse izboljšave (npr. v tehnologiji, zakonih, predpisih itd.) zelo vplivajo na delovna mesta. Posamezniki ugotavljajo, da le stopnja formalne izobrazbe ni dovolj za učinkovito in kakovostno delo ter tudi ne zagotavlja ohranitve delovnega mesta. Zato je med zaposlenimi stalna potreba po pridobivanju dodatnega znanja in veščin tako na strokovnem kot tehnološkem področju. Odrasli najbolj pogosto pridobijo ali pa nadgradijo svoje znanje z udeležbo na neformalnem izobraževanju. Raziskavo diplomskega dela smo izvedli med udeleženci konference, imenovane Koktajl sprememb 2018, ki jo vsako leto organizira podjetje Verlag Dashöfer. Glavni cilji raziskave so bili ugotoviti vzroke za udeležbo odraslih na tej konferenci in na drugih neformalnih izobraževanjih, ki jih organizira podjetje Verlag Dashöfer. Ugotoviti smo želeli tudi, kateri so ključni elementi izobraževalnih programov podjetja Verlag Dashöfer, ki vplivajo na udeležbo posameznika. Želeli smo identificirati najbolj pogoste kriterije, na podlagi katerih se posameznik odloči za določen izobraževalni dogodek, ki ga organizira podjetje Verlag Dashöfer. Z analizo odgovorov smo prišli do sledečih ugotovitev: organizatorji izobraževanj morajo pazljivo izbrati izvajalce predavanj, saj so izvajalci predavanj najpomembnejši kriterij pri izbiri neformalnega izobraževanja. Poleg ustrezne kompetentnosti se večina anketirancev odloči za določeno izobraževanje tudi na podlagi osebne preference posameznega predavatelja. Večina anketirancev je zavzetih za pridobivanje ali nadgrajevanje znanja. Organizatorji morajo tudi poskrbeti za raznoliko in z znanjem bogato ponudbo izobraževanj, saj so rezultati raziskave pokazali, da se anketiranci udeležujejo neformalnih izobraževanj, tako takih, kjer nadgrajujejo znanje na svojem strokovnem področju, kot takih, kjer širijo svoje znanje tudi na druga strokovna področja. Za anketirance je Ljubljana ena izmed najbolj priljubljenih lokacij izobraževanj, ki jih organizira podjetje Verlag Dashöfer. Glede cene in lokacije bi morali bolj podrobno zastaviti anketna vprašanja, da bi lahko pridobili bolj natančne ugotovitve.
Ključne besede: - neformalno izobraževanje, - izobraževanje odraslih, - zavzetost, - odločanje, - organiziranje programov neformalnega izobraževanja odraslih.
Objavljeno: 14.11.2019; Ogledov: 470; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (860,42 KB)

5.
Organizacijski model izvajanja poslovnih procesov javnega značaja
Katarina Maltarski, 2017, magistrsko delo

Opis: V delu govorim o organizaciji in organiziranju. Organiziranje v javnem sektorju je pomembno z več vidikov. Proučevana tematika je vpliv organizacije na učinkovito potekanje poslovnih procesov v podjetjih javnega značaja. Delo govori o organiziranju poslovnih procesov, ki so identični in ponavljajoči v več različnih javnih inštitucijah. Z organizacijskim modelom izvajanja poslovnih procesov javnega značaja obstaja možnost izboljšanja glede na to, da imamo za izvedbo delovnih nalog na voljo vse krajši čas in omejene resurse.
Ključne besede: Organizacija, organiziranje, javni sektor v sloveniji, poslovni procesi
Objavljeno: 26.01.2018; Ogledov: 555; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

6.
Vodenje, organiziranje in širitev malega IT podjetja
Luka Lotrič, 2017, diplomsko delo

Opis: Izbrali smo si temo vodenje, organziranje in širitev malega IT podjetja. Za primer takšnega podjetja smo izbrali podjetje Pinna d. o. o. Temo smo izbrali, ker menimo, da so to zelo pomembne funkcije v sodobnih podjetjih. Predstaviti smo želeli podjetje Pinna d. o. o. Raziskali in primerjali smo manjše in veliko podjetje. Ker je podjetje dejavno v informacijski tehnologiji, smo tudi raziskali možnosti informacijske tehnologije sedaj in v prihodnosti, tako za družbo kakor tudi za podjetja. V poglavju vodenje smo se osredotočili na sam pojem vodenje. Raziskali smo različne stile vodenja. Vsak stil smo na kratko opisali in predstavili ključne lastnosti. Osredotočili smo se tudi na značilnosti vodenja v malem podjetju. Poiskali smo, katere so tiste značilnosti, ki so najbolj pomembne za uspešno prihodnost. Opisali smo organizacijo dela in potek dela. Opredelili smo več motivacijskih teorij. Raziskali smo, kaj so nagrade in kako jih delimo. Poiskali smo možne načine team buildinga in razložili, zakaj je le-ta pomemben in katere so koristi, ki jih ta dejavnost nudi. Pri širitvi podjetja smo predstavili možne načine, kako poiskati nove posle. Poudarili smo pomembnost prepoznavnosti in oglaševanja v današnjem času. Osredotočili smo se tudi na fizično širitev podjetja, ki vključuje investicije v nove poslovne prostore in kdaj je to pomembno. Izvedli smo tudi poglobljeni intervju z direktorjem podjetja. Raziskali smo, kako vodenje in organizacija potekata v omenjenem podjetju. Povprašali smo tudi o možnih širitvah podjetja in načrtih direktorja. Ugotovili smo, da direktor uspešno vodi podjetje in da ima v prihodnosti namen razširiti poslovanje znotraj panoge, v kateri so dejavni zdaj.
Ključne besede: vodenje, organiziranje, širitev podjetja, stili vodenja, motivacija, team building, informacijska tehnologija
Objavljeno: 12.12.2017; Ogledov: 801; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (566,22 KB)

7.
Organizacija dogodkov za zaposlene podjetja Aerodrom Ljubljana, d.o.o.
Anita Žumer, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: V začetnem delu magistrske naloge, s pomočjo pregleda domače in tuje literature, preučujemo notranje komuniciranje, orodja in načine notranjega komuniciranja ter prednosti in slabosti le teh. Pri organiziranju dogodkov je pomemben celoten potek posameznega dogodka, zato po korakih opisujemo vsako fazo, od planiranja, izvedbe do beleženja končnih rezultatov. V nadaljevanju predstavljamo načine spodbujanja ter motiviranja zaposlenih za udeležbo na dogodkih ter kako se teorija ujema v praksi. Zanimajo nas tudi prednosti in slabosti organiziranja dogodkov za zaposlene. Končni rezultati posameznega dogodka so spodbuda, vprašanje vodstvu ali naj dogodke še organizira ali naj to dejavnost opusti. Raziskavo smo usmerili v ugotavljanje zainteresiranosti zaposlenih v sodelovanje pri organizaciji dogodkov. Zanimalo nas je ali se dogodkov zaposleni udeležujejo in katerih dogodkov v povprečju najbolj. Raziskavo smo nadaljevali z vprašanjem, ali so zaposleni pripravljeni sodelovati pri organizaciji in pri katerih dogodkih je v povprečju največ zanimanja. Ugotavljali smo tudi, katero orodje notranjega komuniciranja, za iskanje informacij o dogodkih, v povprečju najbolj pogosto uporabljajo. Rezultate ankete smo analizirali in podatke uporabili za statistično raziskavo. Ugotavljali smo, ali moramo zastavljene hipoteze sprejeti ali zavrniti.
Ključne besede: organiziranje dogodkov, komuniciranje, motiviranje zaposlenih, nagrajevanje zaposlenih, intranet, aerodrom
Objavljeno: 26.10.2017; Ogledov: 643; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

8.
Analiza poslovnega organiziranja v zadružništvo pri pridelovalcih okrasnih rastlin
Vanja Matijec, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je bil raziskati pripravljenost pridelovalcev okrasnih rastlin za povezovanje v poslovno organiziranje zadružništvo. Za pridobitev informacij je bilo v maju in juniju 2017 anketiranih 17 pridelovalcev okrasnih rastlin iz severovzhodne Slovenije. Rezultati ankete so pokazali, da so pridelovalci v glavnem seznanjeni z obliko poslovnega organiziranja zadružništvo. Večina pridelovalcev (94 %) je mnenja, da bi bilo potrebno na območju SV Slovenije ustanoviti zadrugo pridelovalcev okrasnih rastlin. Ugotovili smo, da bi v primeru ustanovitve zadruge bila več kot polovica pridelovalcev pripravljena postati član zadruge, iz česar sledi, da so pripravljeni na povezovanje v zadrugo. V primeru ustanovitve zadruge pa pridelovalci ne bi bili pripravljeni zaposliti osebo, ki bi skrbela za nabavo repromateriala, trženje, promocijo in drugo. Raziskava je pokazala, da večina (69 %) pridelovalcev ni zadovoljna s sodelovanjem slovenskih vrtnarjev med seboj.
Ključne besede: okrasno vrtnarstvo, pridelovalci okrasnih rastlin, zadružništvo, organizacije pridelovalcev, poslovno organiziranje
Objavljeno: 27.09.2017; Ogledov: 524; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (548,77 KB)

9.
KAZENSKA ODGOVORNOST RAČUNOVODIJ
Ines Matevžič, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu sem obravnavala temo kazenska odgovornost računovodij. Pri poslovanju in vodenju podjetij, združb se zaposleni srečujejo z različnimi odgovornostmi. Strokovno etično odgovornost pri računovodjih prepoznamo v odnosu do poklica in dela ter v odnosih do notranjih in zunanjih sodelavcev, do nadrejenih in podrejenih, do javnosti. Vse o strokovno etični odgovornosti je zapisano v Kodeksu poklicne etike računovodij. Kazenska odgovornost se pojavi v primerih, kot so prevare iz naklepa, prevarantsko poročanje. To vrsto odgovornosti obravnava Kazenski zakonik. Kazenska odgovornost se ugotavlja na podlagi ugotovljene krivde. Odškodninsko in disciplinsko odgovornost delavcev in javnih uslužbencev obravnavata zakona Zakon o delovnih razmerjih in Zakon o javnih uslužbencih. V diplomskem projektu sem se posvetila še sami organiziranosti računovodske službe. Predstavila sem notranje in zunanje dejavnike organiziranja ter njihova temeljna načela. Obravnavala sem tudi organizacijske strukture, saj te določajo mesto računovodske službe v združbi in delovne naloge zaposlenih.
Ključne besede: kazenska odgovornost, računovodje, prevare, organiziranje računovodstva, strokovno etična odgovornost, javni uslužbenci, delovna razmerja
Objavljeno: 09.11.2016; Ogledov: 1469; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (413,17 KB)

10.
ORGANIZIRANJE PREVOZA TOVORA V PODJETJU GOJA D. O. O.
Tadeja Lašič, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo vsebuje prikaz delovanja podjetja, Goja, d. o. o, ki se ukvarja s špedicijskimi in transportnimi posli, organiziranje prevoza tovora in postopek izvajanja transporta. V okviru prikaza osnovnih značilnosti prometa in transporta sem teoretično opisala osnovne strokovne pojme, delitev prometa, transportnih prometnih storitev. Predvsem imam v mislih razlago pojmov, kot so licenca, dovolilnice, karnet TIR, konvencijo o pogodbi za mednarodni prevoz tovora po cesti (CMR) in razloge za uporabo posamezne dokumentacije. Na splošno sem razložila postopek priprave tovora za transport, od same zaščite tovora, izbire embalaže in načina pakiranja, označevanja tovora in pošiljk. Pri poglavju o pomenu organiziranja prevoza tovora sem opredelila organiziranje prevoza tovora z različnih vidikov in organizacijo kot sistem. Skozi nalogo je predstavljena organizacija in storitve, ki jih nudi podjetje Goja, d. o. o., (carinsko posredovanje, špeditersko posredovanje, skladiščenje, prevoz blaga, EU-sistem intrastate, Eu-sistem extrastat, pralnica). Na koncu sem opredelila proces organiziranja prevoza tovora podjetju Goja, d. o. o., in sicer od točke A (proizvajalca, podjetja) do točke B (kupca, končnega porabnika ...).
Ključne besede: organiziranje prevozov, transport, promet, logistik
Objavljeno: 22.09.2016; Ogledov: 1360; Prenosov: 244
.pdf Celotno besedilo (399,21 KB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici