1. ANALIZA UPORABE INTRANETA V HYPO ALPE-ADRIA-BANK, D.D.Nataša Grešovnik, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: Diplomsko delo obravnava interno komuniciranje v Hypo Alpe-Adria-Bank, d.d. Osrednja tema proučevanja je intranet, ki je lahko eno izmed najbolj učinkovitih orodij internega komuniciranja, kar ugotavljata tako teorija kot dobra praksa uspešnih organizacij. V decembru 2015 je bila s pomočjo anketnega vprašalnika izvedena analiza uporabe intraneta v Hypo banki. Cilj je bil ugotoviti, v kolikšni meri zaposleni intranet uporabljajo pri svojem delu in kateri dejavniki vplivajo na njegovo uporabo. Ali intranet izpolnjuje svoje poslanstvo in zaposlenim pomaga izvajati delovne naloge bolj učinkovito? Ali prispeva k večji informiranosti zaposlenih? Je intranet izpolnil pričakovanja uporabnikov?
Rezultati raziskave so pokazali, da je intranet med zaposlenimi pogosto v uporabi, ne predstavlja pa osrednje informacijske točke banke. Zaposleni so dokaj homogena skupina uporabnikov intraneta. Koliko časa delajo v banki in na kakšnem delovnem mestu, nima vpliva na pogostost uporabe intranetnih strani. Vizualna podoba intraneta, ki so jo sicer uporabniki ocenili kot dobro, prav tako nima vpliva na to, da bi bile intranete strani bolj obiskane. Zelo spodbudna pa je ocena zaposlenih, da uporabne intranetne vsebine vplivajo na boljšo učinkovitost pri delu.
Na splošno so uporabniki z intranetom zadovoljni. Zadovoljstvo je tudi v pozitivni korelaciji z izpolnjenimi pričakovanji uporabnikov. Ne glede na pozitivne ocene zaposlenih pa je analiza njihovih informacijskih potreb pokazala, da je še mnogo vsebin, za katere zaposleni menijo, da bi jim pomagale bolj produktivno opravljati delovne naloge, intranet Hypo banke kot medij in orodje internega komuniciranja pa ima še ogromno potenciala na poti doseganja kakovostne in učinkovite podpore zaposlenim pri delu. Ključne besede: organizacijsko komuniciranje, interna komunikacija, intranet Objavljeno v DKUM: 27.05.2016; Ogledov: 1787; Prenosov: 125
Celotno besedilo (2,45 MB) |
2. Medicinska sestra kot organizator dela in vodja v zdravstveni negiJanja Lednik, 2016, diplomsko delo Opis: Zelo pomembno je, da ima medicinska sestra - vodja specifična znanja o vodenju in organizaciji v zdravstveni negi. Medicinska sestra se v klinični praksi zdravstvene nege ukvarja tudi s funkcijami menedžmenta, kot so organizacija dela in vodenje zaposlenih v zdravstveni negi. Med njene pomembne funkcije spada tudi ugotavljanje potreb pacientov po zdravstveni negi, načrtovanje, izvajanje in vrednotenje kontinuiranega procesa zdravstvene nege. Poleg tega tudi organizira, sodeluje, spremlja in izvaja predpisane diagnostično-terapevtske posege, uvaja nove metode dela, izvaja zdravstveno vzgojno delo s pacienti in svojci, vodi in nadzira postopke za kakovost dela, praktično usposablja novo sprejete sodelavce in nenazadnje odgovarja za učinkovitost izvajanja del. Vse aktivnosti, ki jih opravljamo v zdravstveni negi, namreč opravljamo z namenom, da zadovoljimo pacientove potrebe. Namen diplomskega dela je predstaviti pojme organizacije dela, vodenja, organizacijsko komunikacijo in motivacijo v zdravstveni negi ter ugotoviti kako srednje medicinske sestre vidijo in ocenjujejo delo diplomiranih medicinskih sester na področju organiziranja dela in dodeljevanja dela članom negovalnega tima, vodenja negovalnega tima in uvajanja novosti za izboljševanje učinkovitosti in uspešnosti zdravstvene nege v izbranem kliničnem okolju. Z raziskovalno metodo anketnega vprašalnika je bila opravljena raziskava v eni izmed slovenskih bolnišnic, kjer je bilo anketiranih 21 srednjih medicinskih sester (v nadaljevanju anketiranci), ki delujejo v negovalnih timih, ki jih vodijo diplomirane medicinske sestre. Rezultati raziskave so pokazali, da diplomirane medicinske sestre organizirajo in razporejajo aktivnosti zdravstvene nege skladno s potrebami pacienta in procesom dela na oddelku. Prav tako diplomirane medicinske sestre odgovorno skrbijo za dobro komunikacijo v negovalnem timu. Po mnenju anketirancev diplomirane medicinske sestre v večini skrbijo za uvajanje novosti, sprememb in izboljšav procesa zdravstvene nege pacientov. Biti vodja nekega oddelka je izjemno odgovorno delo, ki zahteva popolno predanost ter vključuje vsa strokovna znanja, sposobnosti, racionalno razmišljanje in predvsem moč, da vodi in usmerja zaposlene k zastavljenim ciljem. Medicinska sestra – vodja mora torej biti oseba, ki je strokovno usposobljena, zna spodbujati zaposlene oziroma s svojo karizmo pozitivno vpliva na klimo v delovnem timu. Biti mora zgled vsem zaposlenim, tudi dijakom in študentom in se izražati in komunicirati na primeren način, tako s člani negovalnega tima, kot s pacienti. V skladu s procesom dela v zdravstveni negi mora določevati in usklajevati delovne naloge, zaželjeno pa je tudi, da je odprta za uvajanje novosti ter za predloge sodelavcev oziroma jih spodbuja k inovativnim zamislim, ki poenostavijo delo in morda dopuščajo več časa za pacienta. Ključne besede: diplomirana medicinska sestra, organizacija, vodenje, organizacijsko komuniciranje, motivacija, uvajanje novosti Objavljeno v DKUM: 13.04.2016; Ogledov: 2682; Prenosov: 547
Celotno besedilo (941,40 KB) |
3. POMEN DOBREGA INTERNEGA KOMUNICIRANJA ZA PODJETJEUrška Kurnik, 2015, diplomsko delo/naloga Opis: Vsi ljudje komuniciramo. Besedno, nebesedno, še molk je komunikacija. Interno komuniciranje postaja vedno bolj pomemben pojem v vsakem podjetju. Je eden ključnih generatorjev organizacijskega vzdušja in njegov cilj je ohraniti zdrave in pozitivne odnose med zaposlenimi in s tem dvigniti raven delovanja podjetja. Če je cilj izpolnjen, rezultati posameznega delovnega dne pozitivno vplivajo tudi na delovanje podjetja. Predpostavljali smo, da se v manjših in srednjih podjetjih tega premalo zavedajo.
Interno komuniciranje je kompleksen proces, ki terja nenehno pozornost vseh zaposlenih (od vodstva, do zadnjega delavca v podjetju) in katerega izboljšanje se nikoli ne konča. Uspeh podjetja je predvsem odvisen od zaposlenih in vodstvo/vodja se mora tega zavedati. Zaposlenim je potrebno prisluhniti in zbrati negativne in pozitivne informacije ter jih primerno obdelati in morebiti uporabiti v želji po izboljšanju delovanja podjetja. Ključne besede: komuniciranje, interno komuniciranje, informacija- sporočilo, organizacijsko komuniciranje Objavljeno v DKUM: 09.09.2015; Ogledov: 1972; Prenosov: 224
Celotno besedilo (896,87 KB) |
4. VPLIV ORGANIZACIJSKEGA KOMUNICIRANJA NA USPEŠNOST ZAPOSLENIH V ORGANIZACIJI XYRenate Grah, 2014, diplomsko delo Opis: Namen diplomske naloge je ugotoviti, kakšen vpliv in pomen ima organizacijsko komuniciranje pri delu zaposlenih v organizaciji, da so čim bolj motivirani, uspešni in učinkoviti. Na tak način pomembno prispevajo k uspešnosti organizacije. V uspešnih podjetjih je delodajalcem še kako mar, kakšno je komuniciranje med zaposlenimi v njihovi organizaciji, kaj in kako ga lahko še izboljšajo. Sami smo to področje raziskovali na konkretnem primeru v izbrani organizaciji XY. Pred raziskavo smo si zastavili konkretna raziskovalna vprašanja, ki so nam bila v pomoč pri sestavi anonimnega anketnega vprašalnika za zaposlene. Ključne besede: organizacijsko komuniciranje, izmenjava informacij, uspešnost, zaposleni Objavljeno v DKUM: 23.09.2014; Ogledov: 1294; Prenosov: 203
Celotno besedilo (1,42 MB) |
5. CELOSTNA PODOBA NAVIDEZNEGA PODJETJA MASAJ MASAŽEMiha Zajc, 2012, diplomsko delo Opis: Podjetja vseskozi prihajajo na trg. Za dobro delovanje in prepoznavnost ni dovolj le kakovosten izdelek ali storitev. Preučiti je potrebno tudi posamezne pojme, kot so: celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, simbolni identitetni sistem.
Celostna grafična podoba ima v svetu veliko veljavo. Dobro zastavljena in zasnovana ima za seboj veliko proučevanja in znanja. Da bi bila prepoznavna, mora odražati vizijo in poslanstvo organizacija, hkrati pa nas mora spomniti na točno določeno storitev ali izdelek.
Opravljena raziskava temelji na teoriji o celostni grafični podobi in proučuje tako organizacijsko komunikacijo kot tudi oblikovalsko zasnovo celostne grafične podobe. Ključne besede: celostna grafična podoba, organizacijsko komuniciranje, strateške opredelitve organizacije. Objavljeno v DKUM: 27.11.2012; Ogledov: 5148; Prenosov: 154
Celotno besedilo (2,39 MB) |
6. Vojaški sporočilni sistem kot del organizacijskega komuniciranja v Slovenski vojskiAleš Gogala, 2012, magistrsko delo Opis: Slovenska vojska je leta 2012 po več kot desetih letih študij, načrtovanja, izvedbe projekta in uvajanja v operativno uporabo prevzela v operativno uporabo vojaški sporočilni sistem na osnovi STANAG 4406 (v nadaljevanju MMHS).
V okviru naloge smo raziskovali mesto in možne načine uporabe uvedenega sistema v organizacijskem komuniciranju Slovenske vojske. Ugotovili smo, da je MMHS koristen za Slovensko vojsko in kljub omejitvam ustrezno dopolnjuje njen sistem organizacijskega komuniciranja. Na drugi strani je analiza tehničnih značilnosti in zmogljivosti MMHS pokazala, da je šel razvoj sodobnih informacijskih tehnologij v drugačno smer, kot so pred dvajsetimi leti pričakovali snovalci standarda STANAG 4406. Verjetno je, da bodo v prihodnosti vojaški sporočilni sistemi na osnovi STANAG 4406 izgubljali pomen in da bi bila v današnjem času odločitev za vpeljavo MMHS v sisteme Ministrstva za obrambo Republike Slovenije verjetno drugačna. Ključne besede: organizacijsko komuniciranje, Slovenska vojska, vojaški sporočilni sistem, MMHS, STANAG 4406, ACP 123 Objavljeno v DKUM: 28.10.2012; Ogledov: 1848; Prenosov: 120
Celotno besedilo (2,06 MB) |
7. VPLIV STILA KOMUNICIRANJA NA ORGANIZACIJSKO KLIMOIzidora Bizjak, 2011, diplomsko delo Opis: Za podjetja postaja človek vir konkurenčne prednosti. Podjetje, ki ima zmožnost, da preučuje organizacijsko klimo med svojimi zaposlenimi, se nanjo odziva in izvaja aktivnosti za njeno rast. Pri tem dela prve korake k priznavanju, da so zaposleni eden izmed glavnih konkurenčnih prednosti v poslovnem svetu.
V diplomski nalogi smo prikazali vpliv stila komuniciranja na zaposlene. Izražen je v primerjavi med dvema opravljenima anketama, ki sta prinesli povsem različne rezultate. Prva anketa je bila opravljena v času, ko vodstvo podjetja ni posvečalo velike pozornosti preučevanju organizacijske klime med zaposlenimi, medtem ko je bila druga anketa opravljena po sistematičnem pristopu vodstva in srednjega managementa, ki sta si prizadevala, da bi spodbudila in motivirala zaposlene. Rezultati anket so pokazali, da boljše vzdušje med zaposlenimi vpliva na večjo ustvarjalnost, pripadnost in zavzetost zaposlenih pri vsakdanjem reševanju problemov, ki nastajajo pri delu.
S takšnim pristopom vodij in vseh zaposlenih ter s takšnim načinom komuniciranja med seboj, bodo zaposleni začutili trajno pripadnost podjetju in pričeli cilje podjetja razumevali kot svoje. S tem bodi tudi sami prispevali k ustvarjanju pozitivne klime. Ključne besede: organizacijska klima, organizacijska kultura, izražanje posameznika, organizacijsko komuniciranje, model vodenja, motivacija zaposlenih. Objavljeno v DKUM: 06.05.2011; Ogledov: 2258; Prenosov: 186
Celotno besedilo (1,33 MB) |
8. Povezanost vertikalnega komuniciranja in zadovoljstva pri delu v izbranem podjetju : magistrsko deloMetka Jelen, 2010, magistrsko delo/naloga Opis: V preteklosti je veljalo, da podjetja niso dajala kaj dosti na mnenje zaposlenih v zvezi z njihovim delom. Torej komunikacija med vodstvom in zaposlenimi ni predstavljala neke stalnice pri internih odnosih. Raziskave kaţejo, da se je v današnjem času to bistveno spremenilo. Podjetja, vsaj uspešna, se zavedajo pomembnosti komuniciranja s podrejenimi, kajti dobra komunikacija je tudi temelj za uspešno poslovanje podjetja.
Naloga je proučevala organizacijsko komuniciranje, s poudarkom vpliva vertikalnega komuniciranja na zadovoljstvo zaposlenih pri delu. Empirični del naloge je bil izveden na vzorcu 87 zaposlenih, ki so izpolnjevali anketo o komuniciranju vodstva z zaposlenimi in obratno, torej komuniciranja zaposlenih z vodstvom.
Na osnovi prejetih odgovorov je bila izvedena analiza podatkov, iz katerih se je ugotavljala povezanost vertikalnega komuniciranja z zadovoljstvom zaposlenih v izbranem podjetju. Prav tako so se po končani analizi izbranemu podjetju podali predlogi za ravnanje z zaposlenimi v prihodnje. Ključne besede: organizacijsko komuniciranje, vertikalno komuniciranje, zadovoljstvo zaposlenih Objavljeno v DKUM: 04.05.2011; Ogledov: 2633; Prenosov: 287
Celotno besedilo (952,96 KB) |
9. INTERNO KOMUNICIRANJE V SKUPINI IMPOL-ČASOPIS METALURGUrška Zidanšek, 2010, diplomsko delo Opis: Komuniciranje je danes prisotno povsod, tudi v organizacijah. Te pa so pravzaprav ljudje, zato je njihov uspeh odvisen od uspešnosti ljudi in njihovega komuniciranja med in z ljudmi. Prav tako lahko povzamemo, da ima vsaka organizacija različne javnosti, od katerih je odvisen njihov uspeh. Tako je pomemben del tudi interna javnost in posledično interno komuniciranje. In to se je skozi čas neprestano spreminjalo. In če je bilo nekoč dovolj le enosmerno komuniciranje, to danes več ni dovolj. V procesu internega komuniciranja so nujno potrebne povratne informacije, ki dajejo odziv na informacije, ki so bile posredovane. Če podjetju preko internega komuniciranja uspe motivirati zaposlene, torej če uspe komunicirati skupno strategijo, skupne vrednote, skupne cilje in skupno poslanstvo, je na dobri poti. Ključne besede: interno komuniciranje, organizacijsko komuniciranje, orodja internega komuniciranja, interno glasilo, oglasne deske, splet Objavljeno v DKUM: 02.03.2011; Ogledov: 2791; Prenosov: 350
Celotno besedilo (7,10 MB) |
10. |