| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj sistema vodenja v slovenski policiji
Damjan Žagar, Džemal Durić, 2012, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, vodenje, organizacijski razvoj
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1216; Prenosov: 184
URL Povezava na celotno besedilo

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Značilnosti zunanjega izvajanja aktivnosti in njegova povezava z uspešnostjo poslovanja malih in srednje velikih podjetij v Sloveniji : doktorska disertacija
Barbara Bradač Hojnik, 2009, doktorska disertacija

Opis: Podjetja se soočajo z vse večjimi in hitrejšimi spremembami na trgu, med katere spadajo globalizacija, krajšanje življenjskih ciklov, kompleksnost proizvodov, intenzivni tehnološki razvoj. V takšnem dinamičnem in hitro spremenljivem okolju podjetjem predstavlja velik izziv pridobitev in ohranjanje konkurenčnih prednosti, ki omogočajo uspeh. Odgovor na omenjene spremembe so predvsem notranje in zunanje prilagoditve v podjetjih, s čimer postanejo inovacije osnovna potreba podjetja. Doseganje in ohranjanje konkurenčnosti je možno dosegati z različnimi strategijami in orodji. Eno izmed njih je tudi zunanje izvajanje. Pojav zunanjega izvajanja je razširjen po vsem svetu in predstavlja splošno sprejeto prakso. Podjetja pa ga uporabljajo kot orodje za doseganje učinkovitosti in uspešnosti, ter v zadnjih letih tudi inovativnosti. Za potrebe disertacije smo zunanje izvajanje aktivnosti opredelili široko, in sicer kot temeljno odločitev podjetja o zunanjem oskrbovanju z določenimi izdelki in storitvami. Zunanje izvajanje aktivnosti lahko pri tem izhaja iz dveh vidikov (Gilley, Rasheed, 2000). Prvič, podjetje se lahko odloči za zunanje izvajanje določenih aktivnosti, ki jih je do sedaj izvajalo interno, in jih zamenja za njihovo pridobivanje na trgu. Drugič, podjetje lahko sprejme odločitev o zunanjem oskrbovanju s proizvodi, ki jih do sedaj ni niti proizvajalo interno, niti pridobivalo na trgu. ...
Ključne besede: podjetje, mala podjetja, organizacijski razvoj, srednja podjetja, organizacijski sistemi, poslovanje podjetja, izvršba, uspešnost poslovanja, aktivnosti, dejavnost, značilnosti, management, transakcije, stroški, proizvodnja, organizacija, teorija, praksa, modeli, podatki, statistične metode, rezultati, hipoteze, empirične raziskave, povezanost, analiza, Slovenija
Objavljeno v DKUM: 29.05.2012; Ogledov: 2795; Prenosov: 233
.pdf Celotno besedilo (2,90 MB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici