| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 82
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Management prodaje in upravljanje odnosov z odjemalci v podjetju vitaminka a. d.
Marija Gjurchinova, 2021, diplomsko delo

Opis: Ena izmed najosnovnejših in najpomembnejših stvari za preživetje podjetja je seveda prodaja. Vsako podjetje, organizacija si prizadeva doseči zadovoljstvo strank in doseči svoje cilje, vključno z dolgoročno prisotnostjo na trgu. Seveda to vključuje odnos zaposlenih ali prodajalcev do kupcev. Povečano število kupcev je dokaz kakovosti in zelo analizirane prodaje. Odnos in kakovost odnosov med podjetjem in strankami je mogoče določiti ali ovrednotiti po zaslugi enega najbolj poznanih konceptov upravljanja odnosov s strankami ali s CRM. Razumevanje strank, spoznavanje njihovih potreb ali iskanje rešitev za njihove potrebe so ena glavnih nalog v podjetju. Današnji tehnološki razvoj zelo pomaga pri razvoju kognitivnih informacij o strankah in pri napovedovanju nadaljnjih odločitev. Razvit medij, internet, pomaga hitro vzpostaviti stik in komuniciranje med prodajalci in kupci. Zbiranje pravih informacij vodi do uspešnega sodelovanja.
Ključne besede: CRM, Prodajni lijak, Organizacijska struktura, Življenjska vrednost odjemalca
Objavljeno: 17.11.2021; Ogledov: 60; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (903,81 KB)

2.
Organizacijske strukture v bančništvu
Blaž Roškarič, 2021, diplomsko delo

Opis: Organizacijska struktura je pomemben del vsakega podjetja, banke in katerekoli organizacije nasploh. Oblikovana je zato, da jasno prikazuje, kateri so deli podjetja, banke oz. organizacije ter kako so ti deli med seboj povezani. Podjetja, banke in organizacije svojo organizacijsko strukturo redno objavljajo in posodobljajo v svojih letnih poročilih ter objavijo na spletnih straneh. Podjetja in organizacije uporabljajo tri vrste organizacijskih struktur, in sicer navpična (enostavna, poslovno-funkcijska in decentralizirana ali poslovno-enotna), vodoravna (produktno-matrična in projektno-matrična) in vodoravna ali procesna organizacijska struktura. Na njihovo oblikovanje vplivajo notranji in zunanji dejavniki. Organizacijske strukture v bančništvu so deležne sprememb in drugačnih oblik, kot pri ostalih vrstah organizacij. V bančništvu poznamo tri vrste organizacijskih struktur, to so poslovno-enotna, funkcionalna in divizijska organizacijska struktura. Digitalizacija in COVID-19 sta ena izmed najbolj vplivnih dejavnikov, ki pomembno vplivata na organizacijsko strukturo, delovanje, organiziranje in poslovanje bank, tudi v slovenskih poslovnih bankah. Štiri največje slovenske poslovne banke, Nova KBM d.d., NLB d.d., SKB d.d. in UniCredit Banka Slovenija d.d. imajo hierarhično poslovno-enotno organizacijsko strukturo na podlagi vrste komitenta. Omenjene slovenske poslovne banke so bile primerjane tudi na podlagi naslednjih primerjalnih kriterijev: število nivojev managementa banke, število oddelkov znotraj posameznega nivoja, število divizij, prevladujoči tip organizacijske strukture, obstoj oddelka za etičnost in družbeno odgovornost, pozicioniranost upravljanja s tveganji znotraj organizacijske strukture ter število podružnic. Podatki o teh primerjalnih kriterijih so bili pridobljeni iz letnih poročil omenjenih bank. Glavne ugotovitve so, da so štiri največje slovenske poslovne banke med seboj primerljive oz. da imajo enake lastnosti glede števila nivojev managementa banke, prevladujočega tipa organizacijske strukture, obstoju oddelka za etičnost in družbeno odgovornost ter pozicioniranosti upravljanja s tveganji znotraj organizacijske strukture, medtem ko se v številu divizij in številu podružnic med seboj razlikujejo. Podatkov o tem, koliko oddelkov znotraj posameznega nivoja imajo Nova KBM d.d., NLB d.d., SKB d.d. in UniCredit Banka Slovenija d.d., nimajo razkritih, ker so del internega akta in posledično poslovna skrivnost.
Ključne besede: organizacijska struktura, banka, tipi bančnih organizacijskih struktur, slovenske poslovne banke, organizacijska struktura slovenskih poslovnih bank
Objavljeno: 14.10.2021; Ogledov: 227; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

3.
VIDIKI ORGANIZACIJE DELA V RAČUNOVODSKIH SERVISIH V SLOVENIJI IN AVSTRIJI
Vesna Verdnik, 2019, magistrsko delo

Opis: Računovodski servisi vodimo računovodstvo in izdelujemo davčne napovedi za večje število poslovnih partnerjev. Pri svojem delu se srečujemo s povečanim obsegom dela v prvem trimesečju leta, saj moramo do 31. 3. tekočega leta izdelati letne davčne napovedi za preteklo leto za vsa podjetja, za katera vodimo računovodstvo, in poleg navedenega dela opraviti še vse tekoče delo. Posledično smo zaradi tega zaposleni v računovodstvu pod velikim pritiskom in doživljamo povečan stres na delovnem mestu. V tem obdobju je prisotno veliko kampanjskega dela in povečana obremenitev zaposlenih. Zaposleni v računovodstvu moramo vedno prilagajati izrabo letnega dopusta datumom, ki nas vežejo k oddaji mesečnih in letnih davčnih napovedi. V večini računovodskih servisov si izrabe letnega dopusta v prvem trimesečju leta zaposleni ne morejo privoščiti. Nekateri računovodski servisi vodijo računovodstvo tudi za samostojne podjetnike, ki imajo podjetja v Avstriji. Roki za izdelavo letnih davčnih napovedi v Sloveniji se razlikujejo od rokov, ki jih imajo za izdelavo letnih davčnih napovedi določene v Avstriji. Roki za izdelavo letnih davčnih napovedi v Avstriji so veliko daljši kot v Sloveniji. Zato se samostojni podjetniki, ki imajo podjetja v obeh državah, srečujejo z dodatnimi stroški vodenja računovodskih evidenc, saj v nekaterih primerih avstrijski računovodski servisi ne izdelajo pravočasno letnih davčnih napovedi, ki jih morajo slovenski računovodski servisi vključiti v davčne napovedi v Sloveniji. Ob tem spoznanju smo se odločili, da bomo s pomočjo raziskave raziskali in vam predstavili, kakšna je organizacijska struktura računovodskih servisov Slovenije in Avstrije, kako imajo organizirano delo, kaj omogočajo zaposlenim, kaj pomenijo za računovodske servise različni roki izdelave letnih davčnih napovedi in kaj bi bilo po našem mnenju in mnenju anketiranih računovodskih servisov najboljše spremeniti glede organizacije dela v slovenskih računovodskih servisih na področju zaposlenih. V raziskovalni nalogi smo ugotovili, da so organizacija dela in razporeditev dela ter roki do državnih institucij, ki jih imajo računovodski servisi v Avstriji, veliko prijaznejši do zaposlenih kot v Sloveniji.
Ključne besede: računovodski servis, organizacijska struktura, organizacija dela, roki davčnih napovedi, letni dopust.
Objavljeno: 22.01.2020; Ogledov: 577; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

4.
Nabavno poslovanje v podjetju ocean orchids d. o. o.
Urška Berden, 2019, diplomsko delo

Opis: Nabava v podjetju je tista, ki mu daje priložnost za odpiranje in širitev na trg. Posledično ima to zelo pomemben strateški vpliv na razvoj gospodarstva. Pomembno je, da vsako podjetje nabavlja zalogo materiala od najugodnejših dobaviteljev. V teoretičnem delu diplomskega projekta je na podlagi različnih strokovnih virov natančneje opredeljen pojem nabava in vse kar je povezano z nabavo. Predstavljene so podrobnosti procesa nabave ter kako poteka nabava v sodelovanju z ostalimi poslovnimi funkcijami. V praktičnem delu diplomskega projekta je predstavljeno nabavno poslovanje v podjetju Ocean Orchids d. o. o., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo tropskih orhidej Phalaenopsis. Opisana je vizija in strategija podjetja, njegova organizacijska struktura ter trajnostne prakse.
Ključne besede: nabava, nabavni marketing, reverzibilni marketing, organizacija nabavne funkcije, centralizirano nabavno poslovanje, decentralizirano nabavno poslovanje, proces nabavnega poslovanja, proces nabave, Ocean Orchids, vizija podjetja, strategija podjetja, organizacijska struktura, analiza nabavnega poslovanja, analiza nabave, raziskava nabave.
Objavljeno: 29.10.2019; Ogledov: 582; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

5.
Organizacijska struktura na primeru podjetja COMTRADE D.O.O.
Tjaša Leš, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu predstavimo kaj je organizacija, cilji organizacije, ter kakšne vrste organizacij poznamo. Nato podrobneje predstavimo organizacijsko strukturo in organizacijsko shemo in spoznamo vrste organizacijskih struktur. Kasneje predstavimo lastnosti organizacijske strukture, ter njene dejavnike. Predstavimo podjetje COMTRADE D.O.O., kjer spoznamo nekatere njegove dejavnike v organizacijski strukturi.
Ključne besede: organizacija, organizacijska struktura, poslovanje, cilji, podjetje
Objavljeno: 04.03.2019; Ogledov: 673; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (930,32 KB)

6.
ORGANIZACIJA STORITVENGA PODJETJA X
Maksida Ramić, 2016, diplomsko delo

Opis: Organizacijska struktura je dokaj pomembna za uspešno poslovanje podjetja. Vsako podjetje si izoblikuje svojo organizacijsko strukturo. S pomočjo vplivov situacijskih dejavnikov, kot so: velikost podjetja, cilji in strategija, okolje, tehnologija in zaposleni, ugotovimo, ali je trenutna organizacijska struktura primerna za uspešnost podjetja. V diplomski nalogi sem predstavila in opisala organizacijsko strukturo podjetja x. Oblika obstoječe strukture x je poslovno-funkcijska, pristojnosti in odgovornosti so točno določene, kjer se spoštuje hierarhični red. V nalogi sem predstavila funkcije delovnih mest v podjetju x. Z analizo sem predstavila, kakšna je formalizacija, specializacija, hierarhija avtoritete, kompleksnost, centralizacija, profesionalizacija in kadrovska konfiguracija. Na podlogi proučevanj podjetja x ugotavljam, da je trenutna organizacijska struktura primerna, kar lahko ugotovimo z dolgoletnim obstojem na trgu. Za uspešnost poslovanja so pomemben dejavnik zaposleni v podjetju. Moj predlog za spremembo je uvedba novega delovnega mesta kadrovik, ki bi bil osredotočen za iskanje novih kadrov ter ostala kadrovska dela. Z uvedbo tega delovnega mesta bi razbremenili druga delovna mesta, ki so se prej ukvarjala s kadrovskimi deli. Zaposleni so najpomembnejše premoženje, ki ga ima organizacija. Ustrezno ravnanje z njimi postaja ključ do uspeha, ki ga dosežemo, če so kadrovske politike in ukrepi ter poslovne dejavnosti organizacije tesno povezane pri uresničevanju ciljev organizacije. (Možina 1998, str. 7)
Ključne besede: organizacijska struktura, vrste organizacijskih struktur, podjetje x, obstoječa organizacijska struktura, funkcije v podjetju, predlagana organizacijska struktura, obstoječe stanje, kadrovik, predlogi za spremembo.
Objavljeno: 04.04.2018; Ogledov: 650; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (522,26 KB)

7.
Presojanje vpliva spremembe organizacijske strukture in procesov banke na njeno učinkovitost
Maja Verdonik, 2016, magistrsko delo

Opis: Organizacijska struktura je v teoriji opredeljena kot pomemben dejavnik, ki vpliva na učinkovitost podjetij. Zaradi potrebe po njenem prilagajanju zunanjim in notranjim dejavnikom, jo je potrebno pogosto spreminjati in prilagajati. Sprememba organizacijske strukture predstavlja aktivnost, ki jo je mogoče uresničiti v dokaj kratkem času, to pa velja tudi za njene rezultate, ki se v končni fazi kažejo v racionalizaciji stroškov poslovanja. Seveda pa moramo organizacijsko strukturo dojemati predvsem kot orodje za trajno izboljševanje učinkovitosti in jo prilagajati viziji in strateškim usmeritvam podjetja, in sicer z uskladitvijo potreb strank in upravljanja odnosov z njimi, upravljanja tveganj ter razvoja zaposlenih, kar v končni fazi vpliva na večanje vrednosti za lastnike. S spremembo organizacijske strukture se zaradi zahtev po optimizaciji poslovanja in racionalizaciji stroškov sooča tudi večina slovenskih bank. V letih pred nastopom gospodarsko-finančne krize so banke večinoma spreminjale in prilagajale organizacijsko strukturo zaradi zahtev okolja, sodobnejšega pristopa k obravnavi strank, uvedbe novih storitev ali prodajnih poti in zahtev regulatorja. Pretekla gospodarsko-finančna kriza pa je pred banke postavila izzive kako znižati stroške poslovanja. Sprememba organizacijske strukture je eden izmed ukrepov, ki ga banke izvajajo s ciljem optimizacije poslovanja in racionalizacije stroškov in s tem povečanja učinkovitosti poslovanja. Po drugi strani banke zaradi sprememb organizacijske strukture prilagajajo in prenavljajo tudi procese, saj obstaja tesna povezava med organizacijsko strukturo in potekom procesov. Takšne zahteve po spreminjanju organizacijske strukture banke pa v ospredje postavljajo presojanje in spremljanje učinkov izvedenih sprememb. Presoja o učinkovitosti organizacijskih sprememb velikokrat ostaja na nivoju subjektivnih in delnih ocen, kar predstavlja osrednji problem magistrskega dela. Cilj magistrskega dela je tako oblikovati model, s katerim bo mogoče presojati ali ima sprememba organizacijske strukture banke vpliv na učinkovitost banke. Presojo smo opravili na primeru izbrane banke, ki je v sklopu prestrukturiranja spremenila svojo organizacijsko strukturo in posledično procese. Tekom teoretične raziskave smo raziskali kako organizacijska struktura vpliva na delovanje podjetja oz. banke. Pri tem smo upoštevali specifiko bank, ki veliko svojih resursov namenijo upravljanju tveganj. V empiričnem delu naloge smo oblikovali model za presojanje vplivov organizacijske strukture in preverili ali je izbrani banki s spremembo organizacijske strukture in posledično prilagoditvijo procesov uspelo izboljšati poslovanje in na katerih področjih. Ugotavljamo, da je takšna sprememba imela pozitivne učinke na poslovanje banke. Učinki se izražajo predvsem v smislu stroškovne racionalizacije (nižji stroški plač), kar je posledica vitkejše strukture, manj vodstvenih delovnih mest ter izvajalcev procesov. Učinki se izražajo tudi na komunikacijskih linijah, ki so enostavnejše in krajše, kar pomeni optimizacijo horizontalnega usklajevanja vodstev in izvajalcev pri izvajanju procesov.
Ključne besede: organizacija, organizacijska struktura, organizacijska sprememba, strukturna dimenzija, vsebinska dimenzija, poslovni procesi, učinkovitost poslovanja, banka, bančništvo
Objavljeno: 12.12.2016; Ogledov: 607; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

8.
SPREMINJANJE ORGANIZACIJE V IZBRANEM PODJETJU IN VZROKI ZA NJIHOVO RAST
Leon Rebrica, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt obsega analizo spreminjanja organizacije in vzrokov za rast podjetja na primeru izbranega podjetja Plastika Skaza d.o.o., ki ima sedež v Velenju. V podjetju se ukvarjajo z razvojem in izdelavo izdelkov iz plastičnih mas, naročniku pa zagotavljajo celostno izvajanje projekta. V podjetju razvijajo tudi izdelke, ki niso sestavljeni samo iz plastike, ampak tudi iz kovine, lesa in gume. Svoje izdelke ponujajo na različne trge, kot so pohištvena industrija, elektroindustrija, bela tehnika in avtomobilska industrija. Razvili so tudi dve lastni blagovni znamki, pod katerima tržijo svoje izdelke za končne kupce. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo opredelili pomen rasti in razvoja v hitro rastočem podjetju ter predstavili, kaj hitro rastoče podjetje (gazela) sploh je. Preučili smo načine za rast in razvoj podjetja ter kakšni so vzroki za to oziroma zakaj se podjetje odloči za rast in razvoj. Ker so z rastjo povezane tudi določene težave, ki pri tem nastanejo, smo predstavili tudi te. Prav tako smo pojasnili tudi, na kakšne načine se lahko hitro rastoče podjetje financira med rastjo. Nato smo se osredotočili na to, kako se med rastjo v podjetju spreminja organizacijska struktura, zakaj pride do spremembe organizacijske strukture in kaj so prednosti ter slabosti spreminjanja organizacije. Navedli smo še, kaj je reorganizacija podjetja in nazadnje opisali še ključne dejavnike, ki pomagajo podjetju pri rasti in razvoju. V praktičnem delu diplomskega projekta smo predstavili izbrano podjetje Plastika Skaza d.o.o. in ugotovili, da gre za podjetje, ki je pomembno odvisno od izvoza, saj delež izvoza znaša več kot 97 %. Poglobili smo se v trenutno organizacijsko strukturo podjetja in proučili, kako se je organizacija v podjetju spreminjala od samega začetka. Ugotovili smo, da se je organizacijska struktura najbolj spremenila, ko je podjetje začelo hitro rasti in se razvijati, zato smo opredelili še rast in razvoj v podjetju ter naredili konkurenčno in tržno analizo podjetja. Poleg tega smo proučili tudi oblike financiranja podjetja skozi čas in ugotovili, da se podjetje v največji meri financira s pomočjo lastniškega kapitala. Na koncu smo navedli še dejavnike, ki so vplivali na uspeh rasti podjetja, in prišli do zaključka, da je na uspeh pomembno vplival razvoj lastnih blagovnih znamk.
Ključne besede: rast in razvoj podjetja, hitro rastoče podjetje, financiranje rastočega posla, spreminjanje organizacije, organizacijska struktura, reorganizacija
Objavljeno: 16.11.2016; Ogledov: 1287; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (967,02 KB)

9.
ZASNOVA IN UVEDBA INOVATIVNEGA ORGANIZACIJSKEGA MODELA MANAGEMENTSKEGA KONCEPTA TRETJE GENERACIJE - PRIMER FARMACEVTSKE PANOGE V SLOVENIJI
Milan Pukšič, 2016, doktorska disertacija

Opis: Raziskava ponuja nov inovativni organizacijski model managementskega koncepta tretje generacije in teorije viabilnih sistemov ter nekaj metod za operativno uporabo le-te, kar predstavlja novo podlago za možnost inovirati management poslovno-organizacijskih sistemov. Model izključuje možnost pretiranega samoorganiziranja, verjetnostnih sinergij in enostranskega intuitivnega ukrepanja, ker je takšno ukrepanje praviloma posledica površne priprave izvedbe ne glede na pomanjkljivost modela. Hkrati dopušča in podpira strokovno in še zlasti medstrokovno ustvarjalnost in zavira birokratsko togost.
Ključne besede: Organizacijska struktura, model, inovativnost, management, managementski koncept tretje generacije
Objavljeno: 20.10.2016; Ogledov: 1170; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

10.
Primerjalna analiza organiziranosti posebne policijske enote v Republiki Sloveniji, Hrvaški in Srbiji
Monika Dogar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V jugoslovanski federaciji je bila slovenska policija popolnoma centralizirana. Po osamosvojitvi leta 1991 in oblikovanju lastne države se je organiziranost slovenske policije močno spremenila. Takrat so bili sprejeti tudi nova ustava in številni novi zakoni, ki so močno posegli v delovanje Ministrstva za notranje zadeve in policije. Leta 1992 se je milica preimenovala v policijo. Organizacijsko se je policija začela spreminjati na lokalni in regionalni ravni. Po temeljiti analizi je bila dve leti kasneje določena tudi nova notranja organizacijska struktura. Ko govorimo o policiji, govorimo lahko o tristopenjski organiziranosti, saj policija opravlja naloge na treh ravneh: državni, regionalni in lokalni ravni. Organizacijsko jo sestavljajo Generalna policijska uprava (GPU), policijske uprave (PU) in policijske postaje (PP). V nalogi so predstavljene teoretične osnove organizacije, obstoječe organizacijske strukture, organiziranost slovenske, hrvaške in srbske policije ter kake naloge se opravljajo na posameznih organizacijskih nivojih. Analizirali smo organiziranost posebnih policijskih enot, katerih naloge so ključnega pomena pri varovanju, vzdrževanju in vzpostavitvi javnega reda in miru. S pomočjo intervjujev smo pridobili podatke za podrobno oceno slabosti sedanjega načina organiziranosti.
Ključne besede: Organizacija, Organizacijska struktura, Organizacijski model, Policija, Posebna policijska enota
Objavljeno: 19.10.2016; Ogledov: 946; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici