| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 86
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Trg varnostnih storitev
Renato Golob, 2002, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: zasebno varovanje, varnostne storitve, trženje, zakonodaja, organizacijska struktura
Objavljeno v DKUM: 11.03.2024; Ogledov: 67; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (249,38 KB)

2.
Izboljšanje poslovnih procesov v podjetju Deportivo d.o.o.
Manja Ančevski, 2023, diplomsko delo

Opis: Procesi se odvijajo na vsakem koraku življenja. Čeprav jih v vsakdanjem življenju ne definiramo tako pogosto, je za organizacije bistvenega pomena, da te jasno opredelijo njihove poslovne procese. Z naraščajočo mednarodno konkurenco se organizacije danes spopadajo z izzivi za svoj obstoj. Z namenom preživetja v konkurenčnem mednarodnem okolju se veliko organizacij odloča za prenovo svojih poslovnih procesov, kar pa povzroči še druge organizacijske spremembe. V diplomskem delu smo najprej opredelili poslovne procese, management poslovnih procesov in organizacijsko strukturo podjetij, pri čemer smo podrobneje obravnavali funkcijsko in procesno organizacijsko strukturo. V nadaljevanju smo opredelili prenovo poslovnih procesov ter sistematizacijo delovnih mest. V aplikativnem delu smo opisali in analizirali poslovne procese, organizacijsko strukturo in delovna mesta v podjetju Deportivo, d. o. o. Prišli smo do spoznanja, da je treba poslovne procese izboljšati, saj so ti trenutno neoptimalni in zaradi njih prihaja do težav. V nadaljevanju smo podali ter analizirali predloge izboljšav za obravnavano podjetje ter ocenili učinke predlaganih sprememb. Ugotovili smo, da bi spremembe v organizacijski strukturi in izboljšanje poslovnih procesov pozitivno vplivali na delovanje in poslovanje podjetja. Prišli smo do spoznanja, da prenova poslovnih procesov ni enkraten projekt, vendar da je treba procese posodabljati in prenavljati skozi celoten življenjski cikel podjetja. Prenova poslovnih procesov velikokrat privede tudi do organizacijskih sprememb. Za lažji potek dela po prenovi imajo podjetja idealno priložnost, da posodobijo ali na novo napišejo sistematizacijo delovnih mest.
Ključne besede: poslovni procesi, prenova, organizacijska struktura, sistematizacija delovnih mest.
Objavljeno v DKUM: 09.10.2023; Ogledov: 232; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

3.
Delovanje športnih organizacij
Aljaž Kocet, 2022, magistrsko delo

Opis: Šport že dolgo časa ne predstavlja samo enega izmed mnogih hobijev, ki si ga lahko posamezniki izberemo. Športne organizacije so se v zadnjih nekaj letih, morda celo desetletjih, razvile do tolikšne mere, da v današnjih časih skoraj ni več posameznika, ki ne bi prepoznal logotipa svetovno znanega športnega kluba ali pa vsaj nekaterih glavnih zvezdnikov teh klubov. Športno okolje že dalj časa tudi ni več odmaknjeno od poslovnega sveta, vedno večji postaja namreč tudi poslovni segment športnih organizacij, ki se vedno bolj zavedajo pomembnosti rasti in razvoja celotne organizacije. Dejstvo je tudi, da lahko, če gledamo skozi prizmo delovanja organizacij, v športnih organizacijah najdemo večino mehanizmov, pristopov in principov, ki jih najdemo tudi v klasičnih organizacijah. Prav tako, kot lahko v klasičnih poslovnih organizacijah najdemo veliko različnih tipov managerjev, lahko te najdemo tudi v športnih organizacijah, kjer imajo managerji enako pomembno vlogo pri ustvarjanju rasti in razvoja celotne organizacije kot managerji v klasičnih poslovnih organizacijah. V povezavi z managerji je pomembno razmisliti tudi o načinih vodenja, ki se pojavljajo v organizacijah. Tudi tukaj športne organizacije niso izjema, saj je tudi v športnem okolju veliko odvisno od načina vodenja, ki ga managerji uporabljajo pri svojem delu. Omenjena dejstva predstavljajo glavno tematiko tega magistrskega dela, saj se zavedamo, da so športne organizacije v poslovnem svetu še vedno na nek način na stranskem tiru oziroma se jim ne posveča prav veliko pozornosti. Čeprav se v zadnjih nekaj letih ta trend nekoliko spreminja, pa je šport vseeno še vedno v večini obravnavan zgolj kot hobi in ne toliko kot predmet posla. Tako lahko povzamemo, da se tudi športne organizacije vse bolj ravnajo po principih delovanja poslovnih organizacij, saj jim to prinaša tako športne kot poslovne rezultate. V empirični raziskavi smo prišli do nekaterih pomembnih spoznanj. Jasno je na primer razvidna povezava med velikostjo nogometnega kluba in natančno ter celovito razdelano organizacijsko strukturo. V primerjavi s klasičnimi poslovnimi organizacijami smo lahko ugotovili tudi, da gre pri športnih organizacijah za manjše število opredeljenih področij. V analizi smo analizirali tudi prihodke v določenih uspešnih evropskih nogometnih klubih. Rezultati so jasno pokazali dejstvo, da imajo največje število osvojenih lovorik tisti nogometni klubi, ki v svojem poslovanju ustvarjajo tudi največ prihodkov.
Ključne besede: organizacija, organizacijska struktura, struktura prihodkov, uspešnost organizacije, management, šport, športni management, športna organizacija, nogomet, nogometni klubi
Objavljeno v DKUM: 07.10.2022; Ogledov: 493; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

4.
Določitev možnih izboljšav v procesih podjetja Optium d.o.o.
Tadej Kancler, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo je osnovano na podlagi večletnih analiz in opazovanj procesov podjetja. V začetnem poglavju so predstavljene osnove teorije na podlagi vrst organizacijskih struktur, med katere štejemo enostavno, funkcijsko, divizijsko, projektno, matrično in procesno. Pod teoretične osnove, ki se nanašajo na diplomsko delo, spada tudi organizacija skladiščnega poslovanja, s poudarkom na skladiščnih virih in temeljnih skladiščnih procesih. V zadnjem podpoglavju teoretičnih osnov govorimo o procesnih diagramih, pod katere spadajo špageti diagram, blok diagram in diagram poteka. V poglavju obstoječega stanja je predstavljenih vseh pet oddelkov podjetja Optics Trade. V nadaljevanju pa je predstavljeno tudi obstoječe stanje skladišča in fizične poslovalnice. V zaključku naloge smo izdelali kritično analizo na podlagi procesne karte, z uporabo ASME simbolov, in sicer za vsak posamezni oddelek, skladišče in fizično poslovalnico. Iz poglavja kritične analize smo lahko ugotovili številne vzroke za nastanek problematike, ki primarno vodi v izgubo časa. V zadnjem poglavju smo navedli predloge za izboljšave ali odpravo razpršenosti komunikacije in posodobitve sistema izdajanja računov.
Ključne besede: Skladiščenje, izboljšava, proces, diagram poteka, ASME simboli, organizacijska struktura.
Objavljeno v DKUM: 03.03.2022; Ogledov: 707; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

5.
Management prodaje in upravljanje odnosov z odjemalci v podjetju vitaminka a. d.
Marija Gjurchinova, 2021, diplomsko delo

Opis: Ena izmed najosnovnejših in najpomembnejših stvari za preživetje podjetja je seveda prodaja. Vsako podjetje, organizacija si prizadeva doseči zadovoljstvo strank in doseči svoje cilje, vključno z dolgoročno prisotnostjo na trgu. Seveda to vključuje odnos zaposlenih ali prodajalcev do kupcev. Povečano število kupcev je dokaz kakovosti in zelo analizirane prodaje. Odnos in kakovost odnosov med podjetjem in strankami je mogoče določiti ali ovrednotiti po zaslugi enega najbolj poznanih konceptov upravljanja odnosov s strankami ali s CRM. Razumevanje strank, spoznavanje njihovih potreb ali iskanje rešitev za njihove potrebe so ena glavnih nalog v podjetju. Današnji tehnološki razvoj zelo pomaga pri razvoju kognitivnih informacij o strankah in pri napovedovanju nadaljnjih odločitev. Razvit medij, internet, pomaga hitro vzpostaviti stik in komuniciranje med prodajalci in kupci. Zbiranje pravih informacij vodi do uspešnega sodelovanja.
Ključne besede: CRM, Prodajni lijak, Organizacijska struktura, Življenjska vrednost odjemalca
Objavljeno v DKUM: 17.11.2021; Ogledov: 750; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (903,81 KB)

6.
Organizacijske strukture v bančništvu
Blaž Roškarič, 2021, diplomsko delo

Opis: Organizacijska struktura je pomemben del vsakega podjetja, banke in katerekoli organizacije nasploh. Oblikovana je zato, da jasno prikazuje, kateri so deli podjetja, banke oz. organizacije ter kako so ti deli med seboj povezani. Podjetja, banke in organizacije svojo organizacijsko strukturo redno objavljajo in posodobljajo v svojih letnih poročilih ter objavijo na spletnih straneh. Podjetja in organizacije uporabljajo tri vrste organizacijskih struktur, in sicer navpična (enostavna, poslovno-funkcijska in decentralizirana ali poslovno-enotna), vodoravna (produktno-matrična in projektno-matrična) in vodoravna ali procesna organizacijska struktura. Na njihovo oblikovanje vplivajo notranji in zunanji dejavniki. Organizacijske strukture v bančništvu so deležne sprememb in drugačnih oblik, kot pri ostalih vrstah organizacij. V bančništvu poznamo tri vrste organizacijskih struktur, to so poslovno-enotna, funkcionalna in divizijska organizacijska struktura. Digitalizacija in COVID-19 sta ena izmed najbolj vplivnih dejavnikov, ki pomembno vplivata na organizacijsko strukturo, delovanje, organiziranje in poslovanje bank, tudi v slovenskih poslovnih bankah. Štiri največje slovenske poslovne banke, Nova KBM d.d., NLB d.d., SKB d.d. in UniCredit Banka Slovenija d.d. imajo hierarhično poslovno-enotno organizacijsko strukturo na podlagi vrste komitenta. Omenjene slovenske poslovne banke so bile primerjane tudi na podlagi naslednjih primerjalnih kriterijev: število nivojev managementa banke, število oddelkov znotraj posameznega nivoja, število divizij, prevladujoči tip organizacijske strukture, obstoj oddelka za etičnost in družbeno odgovornost, pozicioniranost upravljanja s tveganji znotraj organizacijske strukture ter število podružnic. Podatki o teh primerjalnih kriterijih so bili pridobljeni iz letnih poročil omenjenih bank. Glavne ugotovitve so, da so štiri največje slovenske poslovne banke med seboj primerljive oz. da imajo enake lastnosti glede števila nivojev managementa banke, prevladujočega tipa organizacijske strukture, obstoju oddelka za etičnost in družbeno odgovornost ter pozicioniranosti upravljanja s tveganji znotraj organizacijske strukture, medtem ko se v številu divizij in številu podružnic med seboj razlikujejo. Podatkov o tem, koliko oddelkov znotraj posameznega nivoja imajo Nova KBM d.d., NLB d.d., SKB d.d. in UniCredit Banka Slovenija d.d., nimajo razkritih, ker so del internega akta in posledično poslovna skrivnost.
Ključne besede: organizacijska struktura, banka, tipi bančnih organizacijskih struktur, slovenske poslovne banke, organizacijska struktura slovenskih poslovnih bank
Objavljeno v DKUM: 14.10.2021; Ogledov: 1230; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

7.
VIDIKI ORGANIZACIJE DELA V RAČUNOVODSKIH SERVISIH V SLOVENIJI IN AVSTRIJI
Vesna Verdnik, 2019, magistrsko delo

Opis: Računovodski servisi vodimo računovodstvo in izdelujemo davčne napovedi za večje število poslovnih partnerjev. Pri svojem delu se srečujemo s povečanim obsegom dela v prvem trimesečju leta, saj moramo do 31. 3. tekočega leta izdelati letne davčne napovedi za preteklo leto za vsa podjetja, za katera vodimo računovodstvo, in poleg navedenega dela opraviti še vse tekoče delo. Posledično smo zaradi tega zaposleni v računovodstvu pod velikim pritiskom in doživljamo povečan stres na delovnem mestu. V tem obdobju je prisotno veliko kampanjskega dela in povečana obremenitev zaposlenih. Zaposleni v računovodstvu moramo vedno prilagajati izrabo letnega dopusta datumom, ki nas vežejo k oddaji mesečnih in letnih davčnih napovedi. V večini računovodskih servisov si izrabe letnega dopusta v prvem trimesečju leta zaposleni ne morejo privoščiti. Nekateri računovodski servisi vodijo računovodstvo tudi za samostojne podjetnike, ki imajo podjetja v Avstriji. Roki za izdelavo letnih davčnih napovedi v Sloveniji se razlikujejo od rokov, ki jih imajo za izdelavo letnih davčnih napovedi določene v Avstriji. Roki za izdelavo letnih davčnih napovedi v Avstriji so veliko daljši kot v Sloveniji. Zato se samostojni podjetniki, ki imajo podjetja v obeh državah, srečujejo z dodatnimi stroški vodenja računovodskih evidenc, saj v nekaterih primerih avstrijski računovodski servisi ne izdelajo pravočasno letnih davčnih napovedi, ki jih morajo slovenski računovodski servisi vključiti v davčne napovedi v Sloveniji. Ob tem spoznanju smo se odločili, da bomo s pomočjo raziskave raziskali in vam predstavili, kakšna je organizacijska struktura računovodskih servisov Slovenije in Avstrije, kako imajo organizirano delo, kaj omogočajo zaposlenim, kaj pomenijo za računovodske servise različni roki izdelave letnih davčnih napovedi in kaj bi bilo po našem mnenju in mnenju anketiranih računovodskih servisov najboljše spremeniti glede organizacije dela v slovenskih računovodskih servisih na področju zaposlenih. V raziskovalni nalogi smo ugotovili, da so organizacija dela in razporeditev dela ter roki do državnih institucij, ki jih imajo računovodski servisi v Avstriji, veliko prijaznejši do zaposlenih kot v Sloveniji.
Ključne besede: računovodski servis, organizacijska struktura, organizacija dela, roki davčnih napovedi, letni dopust.
Objavljeno v DKUM: 22.01.2020; Ogledov: 1348; Prenosov: 264
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

8.
Nabavno poslovanje v podjetju ocean orchids d. o. o.
Urška Berden, 2019, diplomsko delo

Opis: Nabava v podjetju je tista, ki mu daje priložnost za odpiranje in širitev na trg. Posledično ima to zelo pomemben strateški vpliv na razvoj gospodarstva. Pomembno je, da vsako podjetje nabavlja zalogo materiala od najugodnejših dobaviteljev. V teoretičnem delu diplomskega projekta je na podlagi različnih strokovnih virov natančneje opredeljen pojem nabava in vse kar je povezano z nabavo. Predstavljene so podrobnosti procesa nabave ter kako poteka nabava v sodelovanju z ostalimi poslovnimi funkcijami. V praktičnem delu diplomskega projekta je predstavljeno nabavno poslovanje v podjetju Ocean Orchids d. o. o., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo tropskih orhidej Phalaenopsis. Opisana je vizija in strategija podjetja, njegova organizacijska struktura ter trajnostne prakse.
Ključne besede: nabava, nabavni marketing, reverzibilni marketing, organizacija nabavne funkcije, centralizirano nabavno poslovanje, decentralizirano nabavno poslovanje, proces nabavnega poslovanja, proces nabave, Ocean Orchids, vizija podjetja, strategija podjetja, organizacijska struktura, analiza nabavnega poslovanja, analiza nabave, raziskava nabave.
Objavljeno v DKUM: 29.10.2019; Ogledov: 1487; Prenosov: 202
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

9.
Organizacijska struktura na primeru podjetja COMTRADE D.O.O.
Tjaša Leš, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu predstavimo kaj je organizacija, cilji organizacije, ter kakšne vrste organizacij poznamo. Nato podrobneje predstavimo organizacijsko strukturo in organizacijsko shemo in spoznamo vrste organizacijskih struktur. Kasneje predstavimo lastnosti organizacijske strukture, ter njene dejavnike. Predstavimo podjetje COMTRADE D.O.O., kjer spoznamo nekatere njegove dejavnike v organizacijski strukturi.
Ključne besede: organizacija, organizacijska struktura, poslovanje, cilji, podjetje
Objavljeno v DKUM: 04.03.2019; Ogledov: 1594; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (930,32 KB)

10.
ORGANIZACIJA STORITVENGA PODJETJA X
Maksida Ramić, 2016, diplomsko delo

Opis: Organizacijska struktura je dokaj pomembna za uspešno poslovanje podjetja. Vsako podjetje si izoblikuje svojo organizacijsko strukturo. S pomočjo vplivov situacijskih dejavnikov, kot so: velikost podjetja, cilji in strategija, okolje, tehnologija in zaposleni, ugotovimo, ali je trenutna organizacijska struktura primerna za uspešnost podjetja. V diplomski nalogi sem predstavila in opisala organizacijsko strukturo podjetja x. Oblika obstoječe strukture x je poslovno-funkcijska, pristojnosti in odgovornosti so točno določene, kjer se spoštuje hierarhični red. V nalogi sem predstavila funkcije delovnih mest v podjetju x. Z analizo sem predstavila, kakšna je formalizacija, specializacija, hierarhija avtoritete, kompleksnost, centralizacija, profesionalizacija in kadrovska konfiguracija. Na podlogi proučevanj podjetja x ugotavljam, da je trenutna organizacijska struktura primerna, kar lahko ugotovimo z dolgoletnim obstojem na trgu. Za uspešnost poslovanja so pomemben dejavnik zaposleni v podjetju. Moj predlog za spremembo je uvedba novega delovnega mesta kadrovik, ki bi bil osredotočen za iskanje novih kadrov ter ostala kadrovska dela. Z uvedbo tega delovnega mesta bi razbremenili druga delovna mesta, ki so se prej ukvarjala s kadrovskimi deli. Zaposleni so najpomembnejše premoženje, ki ga ima organizacija. Ustrezno ravnanje z njimi postaja ključ do uspeha, ki ga dosežemo, če so kadrovske politike in ukrepi ter poslovne dejavnosti organizacije tesno povezane pri uresničevanju ciljev organizacije. (Možina 1998, str. 7)
Ključne besede: organizacijska struktura, vrste organizacijskih struktur, podjetje x, obstoječa organizacijska struktura, funkcije v podjetju, predlagana organizacijska struktura, obstoječe stanje, kadrovik, predlogi za spremembo.
Objavljeno v DKUM: 04.04.2018; Ogledov: 1151; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (522,26 KB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici