| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 78
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Butan plin, d. d.
Karin Meglič, 2020, magistrsko delo

Opis: V vsaki organizaciji si zaposleni želijo delo opravljati v pozitivno naravnanem okolju in delovati v organizaciji z ustrezno kulturo ter klimo. Z organizacijsko klimo je tesno povezano tudi zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu, v primeru neustrezne klime pa nezadovoljstvo. Organizacije morajo z merjenjem ugotavljati stanje klime in zadovoljstva, da lahko ob neustreznih rezultatih ukrepajo in stanje izboljšajo, preden se ta negativno pokaže na ravni celotnega poslovanja organizacije. Namen magistrskega dela je bilo definirati pojme organizacijska kultura, organizacijska klima in zadovoljstvo med zaposlenimi ter opredeliti povezave in razlike med njimi. Na podlagi teoretičnega dela in predhodnih raziskav smo oblikovali anketni vprašalnik za merjenje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih, nato pa izvedli našo raziskavo v podjetju Butan plin, d. d. Želeli smo ugotoviti, kakšno je trenutno stanje organizacijske klime v izbranem podjetju in v kolikšni meri so njihovi zaposleni zadovoljni. Rezultate smo analizirali z uporabo statističnega programa SPSS in ugotovili, da je trenutno stanje klime v podjetju večinoma ustrezno, prav tako so zaposleni v veliki meri zadovoljni z vsemi dejavniki zadovoljstva. Glede na odgovore anketirancev obstajajo možnosti za izboljšanje na področju nagrajevanja zaposlenih in razvoja njihove kariere. Pokazalo se je, da so najmanj zadovoljni z višino svoje plače. Predlagamo, da podjetje poskusi izboljšati stanje pri teh dejavnikih organizacijske klime in pri dejavnikih, s katerimi so zaposleni najmanj zadovoljni. Ugotovili smo tudi, da obstajajo pozitivne linearne povezave med dejavniki organizacijske klime in zadovoljstva ter da rezultati niso bili odvisni od demografskih podatkov zaposlenih. Stanje organizacijske klime in zadovoljstva med zaposlenimi se lahko hitro spremeni ob vsaki uvedeni spremembi, zato priporočamo merjenje enkrat na leto ali celo pogosteje, hkrati pa tudi po vsaki uvedeni spremembi. Našemu izbranemu podjetju priporočamo uvedbo sprememb pri dejavnikih, s katerimi zaposleni niso popolnoma zadovoljni, nato pa ponovno merjenje stanja klime in zadovoljstva. Le na tak način se bo izkazalo, ali so bile spremembe učinkovite ali ne. Ker so ravno zaposleni tisti, ki naredijo podjetje drugačno od ostalih podjetij, sta ustrezna organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih nujna za uspešno poslovanje podjetja, če želi ta imeti produktivne, učinkovite in inovativne zaposlene, ki sledijo ciljem podjetja in ustvarjajo prednost pred konkurenčnimi podjetji.
Ključne besede: Organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija.
Objavljeno: 14.12.2020; Ogledov: 152; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

2.
Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju slovenski državni gozdovi (sidg)
Klavdija Bajo, 2020, diplomsko delo

Opis: Zelo veliko podjetij se zaveda, kako pomembno je za podjetje, da so delavci v podjetju zadovoljni, da so motivirani in da se pri svojem delu dobro počutijo. Ravno zadovoljen delavec s svojim delom pripomore k uspešnosti podjetja in je velik del sestavljanke, ki podjetje vodi po poti do doseganja ciljev. Ravno zato se podjetja trudijo delavcem omogočiti kar se da ugodno klimo in ugodne pogoje pri delu. V zaključni nalogi bom predstavila področje organizacijske klime in zadovoljstva, ki ga bom predstavila najprej teoretično in v nadaljevanju tudi raziskovalno na primeru podjetja Slovenski državni gozdovi d. o. o. Na koncu svoje naloge bom predstavila rezultate ankete, svoje ugotovitve in predloge za izboljšavo.
Ključne besede: Organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, podjetje Slovenski državni gozdovi, d. o. o.
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 62; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

3.
Organizacijska klima in kultura v podjetju REAM d.o.o.
Klemen Železnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se posvetili organizacijski klimi in kulturi v podjetju REAM d.o.o. Organizacijska klima in kultura se močno povezujeta z zadovoljstvom zaposlenih kar pa predstavlja za podjetje pomemben dejavnik, saj to ključno vpliva na uspešnost in učinkovitost podjetja. Pojma organizacijska klima in kultura sta si med seboj zelo podobna, a hkrati tudi zelo različna. Oba se nanašata na posameznikovo vedenje v organizaciji, njihovo dojemanje dogodkov, stvari v podjetju, hkrati pa vplivata na način dela v podjetju. V diplomi bomo skušali s pomočjo intevjujev ugotoviti, kako se organizacijska klima in kultura odražata v podjetju REAM d.o.o. Iz dobljenih rezultatov bomo skušali ponuditi rešitev za izboljšanje organizacijske klime in kulture v podjetju REAM d.o.o.
Ključne besede: organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, uspešnost podjetja, REAM d.o.o.
Objavljeno: 10.03.2020; Ogledov: 448; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (633,07 KB)

4.
Vpliv vodij na organizacijsko energijo podjetja
Laura Munih, 2019, magistrsko delo

Opis: Ključni dejavnik za uspešnost podjetij, ki temeljijo na znanju, je organizacijska energija. Podjetja z visoko stopnjo produktivne organizacijske energije izkazujejo intenzivna, pozitivna čustva, veliko pozornosti in aktivnosti, ki so usmerjene v strateške cilje podjetja. V teoretičnem delu smo predstavili organizacijsko energijo, kako jo merimo, kako je povezana s kulturo in klimo podjetja. Avtorji opisujejo štiri stanja organizacijske energije, in sicer: produktivna energija, korozivna energija, udobna inertnost in ravnodušna inertnost. V magistrski nalogi smo opredelili načine za dvig organizacijske energije, ki je za podjetja koristna tudi v tekmovanju s konkurenco.
Ključne besede: Organizacijska energija, vodje in vodenje, kultura in klima, produktivna organizacijska energija
Objavljeno: 22.01.2020; Ogledov: 374; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (654,59 KB)

5.
Vpliv dejavnikov kakovosti na organizacijsko kulturo in klimo v zdravstvu
Kaja Železnik, 2019, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu je obravnavana kakovost v zdravstvu ter različni kazalniki le-te. Opredeljeni so kazalniki organizacije za gospodarsko sodelovanje in razvoj (OECS), projekt PATH ter šest načel kakovosti. Na podlagi šestih načel kakovosti smo ugotovili, kako je kakovost v zdravstvu povezana in vpliva na zadovoljstvo zaposlenih v slovenskih bolnišnicah. S pomočjo Likertove lestvice smo ugotovili, katero načelo je za zaposlene v slovenskih bolnišnicah na področju dela najmanj in katero najbolj pomembno. Anketirani so ocenili, da je najpomembnejše načelo varstvo pacientov, zatem osredotočenost na obravnavo pacienta, uspešnost zdravstvenih posegov, enakost do obravnave pacienta, pravočasno zdravljenje, za očitno najmanj pomembno pa so ocenili učinkovitost. Za večjo relevantnost pomembnosti načel kakovosti anketiranih smo v anketi uporabili tudi rangiranje teh načel. Na podlagi dobljenih rezultatov so anketiranci ocenili, da je najpomembnejše varstvo pacientov in najmanj pomembna učinkovitost v smislu – ali lahko nekaj naredimo ceneje z enakim učinkom. V tem delu smo ugotovili, da je rezultat o najbolj pomembnem in najmanj pomembnem načelu enak, ne glede na vrsto merjenja pomembnosti načel.
Ključne besede: Dejavniki kakovosti, kakovost v zdravstvu, organizacijska klima, organizacijska kultura
Objavljeno: 14.03.2019; Ogledov: 592; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

6.
Organizacijska klima v podjetju X
Sabina Klančar Košir, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Organizacijska klima v podjetju je zelo pomembna, saj jo začutimo ob prvem stiku s podjetjem. Organizacijsko klimo lahko poimenujemo tudi kot osebnost podjetja, vzdušje podjetja, delovno ozračje ali psihološka klima. Pri ozračju podjetja pročujemo celotno sliko podjetja, saj vpliva na celoto organizacijo. Če smo z delom zadovoljni in nas nadrejeni znajo motivirati, nagraditi za uspešno delo, ter v okolju prevladujejo dobri medsebojni odnosi to veliko doprinese k dobremu vzdušju v podjetju. Zaposleni so tisti, ki ustvarjajo organizacijsko klimo. Zaposleni, ki so zadovoljni s svojim delom in se čutijo cenjene v organizaciji, bolj prispevajo k doseganju dobrih poslovnih rezultatov.
Ključne besede: Organizacijska klima, Organizacijska kultura, Zadovoljstvo pri delu, Merjenje organizacijske klime v podjetju.
Objavljeno: 24.05.2018; Ogledov: 515; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

7.
Zadovoljstvo z delom - tajnice v odvetniških pisarnah
Tanja Barle, Branko Lobnikar, 2017, magistrsko delo

Opis: Zavedanje o pomembnosti zadovoljstva zaposlenih z delom se pri delodajalcu po navadi pojavi šele takrat, ko pride do menjave kadra oz. prostovoljnega odhoda kadra iz podjetja. Z vidika zaposlenega je prav zadovoljstvo z delom tisti glavni razlog, ki ga ne samo zadrži pri podjetju, ampak tudi motivira k ustvarjalnosti, novim idejam, spodbuja njegovo pripadnost in lojalnost ter ga nasploh naredi dragocenega (delavca). Z vidika delodajalca je to največ, kar si ta lahko želi za svoje podjetje in k čemur mora stremeti, če si želi dolgoročnega uspeha. Ker je torej zadovoljstvo z delom obojestransko zaželeno, bi moralo biti njegovo zagotavljanje ustaljena praksa podjetij. Na podlagi podatkov, pridobljenih z rednim merjenjem zadovoljstva zaposlenih se tako izvaja upravljanje zadovoljstva, katerega rezultat bodo zadovoljni zaposleni in s tem boljši poslovni rezultati ter konkurenčnost podjetja. Magistrska naloga se v prvem – teoretičnem delu poleg opisa osnovnih pojmov dotakne še teorij, povezanih z zadovoljstvom z delom, razsežnosti zadovoljstva ter njegovega vpliva. Nadalje se v nalogi pojasnita merjenje in upravljanje zadovoljstva ter izpostavi pomembnost organizacijske kulture in klime ter motivacije. V empiričnem delu naloge je opisana primarna statistična analiza, anketa izpeljana s pomočjo spletnega orodja 1ka. Ugotavlja se zadovoljstvo zaposlenih v odvetniški pisarni, in sicer na delovnem mestu »tajnica«. Poleg splošnega zadovoljstva se meri še zadovoljstvo s plačo, delovnim časom, delovnimi pogoji in zadovoljstvo z nadrejenimi/sodelavci, pa tudi ocena varnosti zaposlitve, ocena lastnega dela ter ocena uspešnosti pisarne. Zadnji del magistrske naloge vsebuje povzetek rezultatov raziskave skupaj s pomanjkljivostmi, njihovo interpretacijo ter odgovore na postavljena raziskovalna vprašanja. Poleg dejstva, da so tajnice v odvetniških pisarnah na splošno zadovoljne s svojo zaposlitvijo, je pomemben še izsledek raziskave, da na to njihovo (splošno) zadovoljstvo najbolj vplivata zadovoljstvo z nadrejenimi ter zadovoljstvo s sodelavci. Za tajnice v odvetniških pisarnah so torej najbolj bistveni medosebni odnosi na delovnem mestu. Zanimiv je tudi rezultat raziskave, da tajnice, ki so zaposlene za nedoločen čas, svoje zaposlitve ne smatrajo za (bolj) »varno« v primerjavi s tistimi, ki so zaposlene za določen čas ali po pogodbi.
Ključne besede: delo, zadovoljstvo z delom, organizacijska kultura, organizacijska klima, motivacija, magistrska dela
Objavljeno: 10.01.2018; Ogledov: 916; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (968,94 KB)

8.
Vodenje in uspešnost organizacij
Marcel Boškovič, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu raziskujemo vodenje in uspešnost organizacij. V svetu obstaja več vrst modelov, načinov in stilov vodenja. Ti nam pomagajo pri našem vsakdanjem poslovnem delovanju in vodenju organizacij v smeri odličnosti. Glavni nosilci vodenja so vodje. Diplomsko delo smo razdelili v tri vsebinske sklope. V prvem sklopu smo obravnavali temeljne značilnosti vodenja. V njem smo opredelili, kaj je vodenje, predstavili temeljne razlike med vodenjem in managementom ter opisali različne stile vodenja, ki se jih voditelji lahko poslužujejo pri usmerjanju svojih zaposlenih in organizacije. Osredotočili smo se tudi na to, kakšen pomen in vpliv ima izobraževanje na vodjo. V drugem poglavju smo povedali, kdo pravzaprav je vodja in kakšen je njegov pomen za organizacijo ter ljudi, ki v njej delujejo. Dotaknili smo se tudi njegove osebnosti in lastnosti, ki naj bi jih imel, če želi biti pri svojem delu nadvse uspešen. Vodja mora za uspešno vodenje uporabljati tudi različne moči in vpliv. Ob besedi moč nam misli največkrat zaidejo na uporabo prisile in avtoritete, vendar pa vodja poleg tega lahko uporablja tudi druge moči, kot so na primer moč nagrajevanja, ki pozitivno vpliva na zaposlene ter njihovo kreativnost. V tretjem poglavju opredeljujemo, kaj je organizacija in se osredotočamo na pomembne dejavnike, ki vplivajo na njeno uspešnost. Velik poudarek smo dali na organizacijsko klimo in kulturo, človeški faktor ter komuniciranje, saj je od teh dejavnikov odvisno, kako bo potekalo delovanje v organizaciji, ki bo kasneje opredeljevalo njeno uspešnost.
Ključne besede: vodje, stili vodenja, uspešnost organizacij, komuniciranje, človeški faktor, organizacijska klima in kultura
Objavljeno: 09.11.2017; Ogledov: 550; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (917,83 KB)

9.
Organizacijska klima v mednarodnem transportnem podjetju
Elizabeta Mlinarič, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Organizacijska klima se v naših organizacijah vedno pogosteje proučuje. Z merjenjem organizacijske klime smo želeli ugotoviti vzdušje med zaposlenimi, ki vlada v organizaciji. Cilj našega dela je bil preučiti predvsem organizacijsko klimo in deloma tudi organizacijsko kulturo, spoznati izbrano mednarodno transportno podjetje, predvsem pa ugotoviti, kakšna klima vlada v omenjenem podjetju ter podatke analizirati in predstaviti. Proučena literatura o organizacijski klimi in kulturi je bila podlaga za nadaljnjo raziskavo, pri tem pa smo uporabili tudi metodo kompilacije. Mednarodno transportno podjetje, ki je predmet raziskave, želi ostati neimenovano. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki so ga izpolnili zaposleni v podjetju, smo izmerili organizacijsko klimo podjetja. Vprašalnik je sicer povzet po projektu Slovenska organizacijska klima (v nadaljevanju SiOK), vendar prilagojen za izbrano podjetje. Pridobljene podatke smo analizirali in izračunali srednje vrednosti za posamezne trditve in posamezne dimenzije organizacijske klime ter rezultate tabelarno in grafično predstavili. Glede na pridobljene rezultate lahko ocenimo, da v mednarodnem transportnem podjetju vlada pozitivna klima med zaposlenimi.
Ključne besede: organizacijska klima, organizacijska kultura, organizacija, podjetje, zaposleni, mednarodno transportno podjetje.
Objavljeno: 07.12.2016; Ogledov: 1079; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

10.
Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X
Zorka Košak, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Vsako organizacijo sestavljajo ljudje s svojimi specifičnimi lastnostmi, zaradi katerih se organizacije med seboj razlikujejo. Spoznanja, da so zaposleni največje bogastvo organizacije, so privedla do tega, da se v organizacijah vse več pozornosti posveča človeku in njegovemu počutju v organizaciji. Eden izmed načinov, da ugotovimo, kako zaposleni dojemajo organizacijsko okolje in kako so v njem zadovoljni, je merjenje organizacijske klime. Za raziskave v zvezi s klimo v delovnem okolju in zadovoljstvom zaposlenih se odloča vse več podjetij. Diplomsko delo sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo na podlagi literature domačih in tujih avtorjev predstavili osnovna teoretična izhodišča organizacijske klime in organizacijske kulture ter njuno medsebojno povezanost. Povzeli smo tudi teoriji zadovoljstva in motivacije, opisali projekt SiOK in predstavili podjetje X, v katerem smo raziskali organizacijsko klimo. V empiričnem delu smo interpretirali rezultate merjenja klime v podjetju X, pridobljene s pomočjo anketnega vprašalnika. Preverili smo povezavo med klimo v podjetju in splošnim zadovoljstvom ter povezavo med posameznimi dimenzijami klime in splošnim zadovoljstvom. Zanimalo nas je, ali obstajajo razlike med dojemanjem klime in zadovoljstvom zaposlenih glede na določene demografske podatke, kot so spol, vrsta izobrazbe in delovno mesto. Ugotovili smo, da sta klima in zadovoljstvo tesno povezana, torej bolj kot zaposleni dojemajo klimo kot dobro, bolj so tudi v delovnem okolju zadovoljni. Diplomsko delo smo zaključili z interpretacijo rezultatov ter podali predloge za prihodnje aktivnosti.
Ključne besede: organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo, motivacija, zaposleni, medsebojni odnosi.
Objavljeno: 28.11.2016; Ogledov: 682; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici