| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
POVEČANJE UČINKOVITOSTI PODJETJA Z UVEDBO POSLOVNIH PROCESOV
Marko Mergeduš, 2010, diplomsko delo

Opis: Organizacije v prihodnosti bodo procesno organizirane. Temeljile bodo na prilagodljivih medsebojno povezanih procesih in ne na funkcijsko hierarhičnih enotah. Kot se je pokazalo, je funkcijska struktura organiziranosti postala zastarela in neučinkovita. Procesna organiziranost bo temeljila na prekoračitvi mej med organizacijskimi oddelki ob upoštevanju horizontalnega toka dela preko več funkcij. Prispevala bo k izboljšanju poslovanja in bo usmerjena k zadovoljevanju kupčevih potreb. Prenova poslovnih procesov v svojih začetkih zagovarja radikalno oziroma korenito preoblikovanje organizacije in ne upošteva obstoječih struktur in postopkov, ampak se zavzema za uvajanje popolnoma novih načinov izvajanja dela. Kasnejši razvoj pa poudarja potrebo po kontinuiranih izboljšavah poslovnih procesov. Velik pomen pri prenovi poslovnih procesov ima informacijska tehnologija, ki omogoča in olajšuje udejanjanje procesnih sprememb. Če želijo podjetja kontinuirano izboljševati procese, jih morajo dobro upravljati. Upravljanje poslovnih procesov je množica aktivnosti, s katerimi predvidimo, ovrednotimo in obvladujemo zmogljivosti procesa. Pri uvajanju procesne organizacije si pomagamo z modeliranjem poslovnih procesov. Modeliranje nam olajšuje razumevanje pri sprejemanju pomembnih odločitev in nam v grafični obliki prikazuje kako potekajo procesi v organizaciji. Za modeliranje so bila razvita številna orodja (Aris) in tehnike (diagrami poteka), s katerimi modeliramo, analiziramo in vrednotimo poslovne procese.
Ključne besede: procesna organizacija, poslovni procesi, prenova poslovnih procesov, informacijska tehnologija, upravljanje poslovnih procesov, modeliranje poslovnih procesov.
Objavljeno: 12.08.2010; Ogledov: 2302; Prenosov: 495
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

4.
5.
KAKO IZBOLJŠATI PROCES DELOVANJA STORITVENEGA PODJETJA ?
Rok Švarc, 2013, diplomsko delo

Opis: Odgovor na vprašanje, kako izboljšati proces delovanja storitvenega podjetja, smo razdelali v naslednjih korakih. V začetku diplomskega seminarja smo v literaturi poiskali opredelitve poslovnih procesov različnih avtorjev (npr. Harrington-ovo, Davenport-ovo, Burltonovo, Mejabi in Black-ovo) Nato smo opredelili vrste procesov ter razložili ključne in podporne procese. Naslednje poglavje govori o prenovi poslovnih procesov, in sicer kaj je prenova in zakaj sploh prenavljati procese? Ker je projektni management vključen v prenovo procesov izbranega podjetja, sledi poglavje implementacije projektnega managementa v podjetje. Najprej smo opredelili pojem projektni management, kaj so projektne organizacije, katere vrste projektnih organizacij poznamo, opredelitev projektne pisarne ter vključevanje projektnega managementa v celovito organizacijo. Za povezavo poslovnih procesov in vpeljavo projektnega managementa v organizacijo, smo še opisali projektiranje organizacije ter faze po katerih poteka. Na koncu je predstavljen glavni del diplomskega seminarja, ki je prenova poslovnih procesov v izbrani organizaciji. Najprej smo analizirali sedanje stanje podjetja, njegove procese, organizacijsko shemo, identificirali procese po ISO 9001:2008 ter predstavili rešitev. Z uvedbo projektnega managementa v podjetje, smo iz dveh organizacijskih enot v podjetju, planiranje in organiziranje dogodkov, naredili eno, ki smo jo poimenovali projektni management. Uspešnost izvedbe prenove smo preverili s KPI-ji, ki so pokazali, da je s prenovo možno zvišati povprečno učinkovitost podjetja za 13%.
Ključne besede: Poslovni procesi, vrste poslovnih procesov, prenova poslovnih procesov, projektni management, projektna organizacija, vrste projektnih organizacij, projektna pisarna, projektiranje organizacije.
Objavljeno: 20.11.2013; Ogledov: 1563; Prenosov: 94
URL Povezava na celotno besedilo

6.
VLOGA MANAGEMENTA SPREMEMB V RAZVOJU PROCESNE ZRELOSTI ORGANIZACJE
Tanja Cebek, 2014, magistrsko delo

Opis: Podjetja so vsakodnevno izpostavljena spremembam v okolju, ki jih je vedno težje predvideti in nadzorovati. Podjetja so tako postavljena pred zahtevo po sprotnem, nenehnem in učinkovitem prilagajanju spremembam. Konkurenčnost ni več odvisna le od stroškovne učinkovitosti in kakovosti proizvodov, temveč vedno bolj od prilagodljivosti proizvodnje in odzivnosti podjetij. Odgovor na zahtevo po prilagodljivosti, odzivnosti, prožnosti, inovativnosti ter učinkovitosti in uspešnosti je procesna organiziranost podjetij, ki s poudarkom na optimizaciji in prilagajanju procesov omogoča poslovanje, usmerjeno h kupcu. Z željo po preživetju in razvoju se podjetja srečujejo z zahtevo po prenovi poslovanja z namenom doseganja čim večje učinkovitosti poslovnih procesov. Procesna organiziranost podjetja omogoča doseganje velike stopnje odzivnosti na spremembe, vendar pa je učinkovita le takrat, ko ima tak sistem delovanja podporo vseh zaposlenih. Za uspešno uvajanje sprememb skrbi management sprememb, ki je odgovoren za planiranje, vodenje in kontroling sprememb ter za vključitev in motivacijo vseh zaposlenih. Kadar so zaposleni pripravljeni žrtvovati čas in potrebno energijo za dosego novih ciljev, je sprememba uspešno uvedena. Procesno delovanje zahteva plosko procesno organiziranost, zaupanje med sodelujočimi v podjetju, podjetnost, inovativnost, prenos odločanja in odgovornosti, nenehno učenje in prenos znanj med zaposlenimi. Skladnost med navedenimi vidiki vpliva na stopnjo procesne zrelosti podjetja, pri čemer večja skladnost pomeni višjo stopnjo procesne zrelosti, večjo prilagodljivost spremembam ter večjo učinkovitost in uspešnost poslovni procesov ter podjetja. Procesna organiziranost podjetja ni zgodba, ki se z reorganizacijo zaključi. Managerji morajo nenehno motivirati in spodbujati zaposlene, da se lahko ohranja procesno delovanje podjetja. Če sodelujoči v timu izgubijo zagon in vodenje ter odločanje ponovno prevzame management, je procesno delovanje podjetja ogroženo. Po drugi strani pa procesno delovanje zaposlenih prinaša razvoj in stopnjevanje procesne zrelosti podjetja na višjo raven. Model raziskave procesne zrelosti, ki ga bomo uporabili v nalogi, podjetjem pomaga oceniti stopnjo procesne zrelosti, v kateri se nahaja. Ugotovitve na podlagi modela lahko management podjetja izkoristi ter poišče rešitve in ukrepe za lastni razvoj in napredek.
Ključne besede: organizacija, procesna organiziranost, poslovni proces, prenova poslovnih procesov, zrelost procesne organizacije, stopnja zrelosti procesne organizacije, management sprememb, organizacijske spremembe, model organizacijske zrelosti, vidiki organizacijske zrelosti podjetja.
Objavljeno: 28.01.2015; Ogledov: 786; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

7.
PRENOVA POSLOVNIH PROCESOV V PODJETJU BENCINČEK D. O. O.
Katja Pustovrh, 2016, diplomsko delo

Opis: Vsaka organizacija je v neposrednem in neprestanem stiku z okoljem, na katerega v večini primerov ni mogoče vplivati. Organizacija se mora na spremembe v okolju ves čas odzivati in se jim prilagajati. V primeru, da organizacija na spremembe v okolju ne odreagira ustrezno in predvsem pravočasno s spremembami v organizaciji, se v podjetju pojavijo težave v delovanju, ki kasneje tudi vplivajo na uspešnost organizacije. Eden izmed pomembnejših vidikov za izboljševanje delovanja oz. preprečevanja nastajanja težav v podjetjih je tudi prenova poslovnih procesov v organizacijah. V podjetju morajo pregledati trenutne procese, jih kritično analizirati in oceniti katere procese bi bilo mogoče izboljšati. Izboljšave procesov se kažejo v izboljšanem delovanju ter tudi v izboljšani finančni sliki podjetja. Osrednji problem diplomske naloge je prenova poslovnih procesov v namišljeni organizaciji Bencinček d.o.o.. Novi poslovni procesi bodo podpirali novo zastavljeno strategijo podjetja. Namen diplomske naloge je oceniti trenutno stanje podjetja, opredeliti probleme pri izvajanju procesov zaradi spremenjene strategije podjetja, pripraviti niz rešitev za prenovo procesov, predstaviti potek prenove poslovnih procesov v podjetju, oceniti vpliv prenove na podjetje, zaposlene in poslovne partnerje ter predvideti finančni vpliv novega načina poslovanja v prihodnjih letih.
Ključne besede: prenova poslovnih procesov, procesni pristop, storitvena organizacija, politika podjetja
Objavljeno: 22.07.2016; Ogledov: 1453; Prenosov: 308
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici