| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 31
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
ORGANIZIRANJE RAČUNOVODSKE SLUŽBE V MALEM PODJETJU
Brigita Majcen Peterlin, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja organiziranje računovodske službe v malem podjetju z namenom pridobiti bolj kakovostne in ažurne informacije, osredotoča pa se tudi na učinke, ki jih ima ta nova organiziranost na poslovanje podjetja. V nalogi je širše predstavljeno tudi računovodstvo: obravnavani so njegovi temelji, organiziranost in formalna izhodišča organiziranosti ter sestavni deli računovodstva, tj. računovodsko obračunavanje, računovodsko predračunavanje, računovodsko nadziranje in računovodsko analiziranje. Ugotavljamo, da je računovodsko obračunavanje in računovodsko nadziranje ustrezno analizirano, računovodsko analiziranje in predračunavanje pa se bo še razvilo v skladu s potrebami in zahtevami lastnikov podjetja.
Ključne besede: organizacija, malo podjetje, organiziranost računovodstva, računovodska služba, računovodsko poslovanje, računovodske informacije, uporabniki informacij, računovodja
Objavljeno: 21.02.2011; Ogledov: 2344; Prenosov: 337
.pdf Celotno besedilo (364,01 KB)

10.
PRENOVA ORGANIZACIJSKE STRUKTURE V PODJETJU DOMEL D.O.O.
Anja Ferenčak, 2011, diplomsko delo

Opis: Podjetje Domel d.o.o. je svetovno priznano podjetje, ki se ukvarja z izdelavo elektromotorjev. Podjetje sestavlja 6 poslovnih enot in 6 področij, povezanih v matrično organizacijsko strukturo. Velik problem predstavlja sama organizacijska struktura, ki ni dovolj natančno dodelana in implementirana v prakso. Zaposleni ne vedo točno, kakšne so njihove odgovornosti in pristojnosti. Cilj diplomske naloge je bil prenoviti oziroma dopolniti organizacijsko strukturo v podjetju Domel, d.o.o. Z anketnim vprašalnikom smo skušali ugotoviti, kakšno je dejansko stanje v podjetju in kaj zaposleni menijo o obstoječi organiziranosti, ali zaposleni vedo, kaj se od njih pričakuje, ali so pristojnosti in odgovornosti uravnotežene ter kakšen je v podjetju pretok informacij itd. Ugotovili smo, da organizacijska struktura ne daje ustreznih rezultatov, da pristojnosti in odgovornosti niso natančno definirane in da je v podjetju slab pretok informacij. Glede na ugotovitve smo predlagali dopolnitev formalizacije, ki bi pripomogla k ureditvi pristojnosti in odgovornosti zaposlenih. Treba je izboljšati pretok informacij, saj se lahko le s pravimi informacijami v podjetju sprejemajo tudi prave in pravočasne odločitve. Prav tako je pomembno, da se v podjetju izobrazi tiste vodje, ki niso kos svojim nalogam, in da se bolj upošteva mnenja, predloge in ideje zaposlenih. Nove ideje zaposlenih so zelo pomembne pri razvoju podjetja, saj se podjetje vedno znova srečuje z ovirami, ki jih je treba odpraviti. Za samo reševanje problemov pa v prvi vrsti potrebujemo dobro idejo. S tem smo želeli pripomoči k izboljšanju delovanja podjetja, saj je zelo pomembno, da vsi v podjetju prispevajo k uresničevanju skupnega cilja, ki zagotavlja uspeh, večjo konkurenčnost in boljšo prihodnost.
Ključne besede: organizacija, organizacijska struktura, formalizacija, pretok informacij, ideje zaposlenih
Objavljeno: 28.11.2011; Ogledov: 2181; Prenosov: 376
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici