| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1463
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Učenje in razvoj človeških virov v organizaciji
Tjaša Železnik, 2020, magistrsko delo

Opis: V prvem poglavju smo na kratko opredelili in opisali namen ter temo magistrskega dela. Prav tako smo v tem poglavju opredelili tudi cilje, hipoteze in predvidene metode raziskovanja. Hkrati pa smo določili določene predpostavke, omejitve in opredelili problem teme magistrskega dela. V drugem poglavju smo se odločili, da najprej opredelimo učenje, ki nas spremlja povsod v življenju. Opredelili smo različne definicije učenja in hkrati poudarili kako pomembno je dejansko učenje, ki poteka tudi zunaj organizacij. Pri tem pa nismo pozabili na tako imenovano vseživljenjsko učenje, ki nas spremlja že od rojstva. Ker se naša tema navezuje na učenje in razvoj človeških virov v organizaciji, smo učenje opredelili tudi na ravni organizacije. Tako smo se v tretjem poglavju poglobili v temo organizacijskega učenja. Pri tem smo predstavili videnja in definicije različnih avtorjev ter dali poudarek na sistematičnem učenju. V tem poglavju smo se osredotočili tudi na sam »produkt« učenja, in sicer je to znanje, ki smo ga podkrepili z različnimi definicijami in opisom različnih vrst znanja. Ker smo se v prvih poglavjih navezovali na učenje, smo v četrtem poglavju nadaljevali s tako imenovano učečo se organizacijo. Opisali smo njen razvoj in pomen, ki ga ima v sodobnem svetu. Hkrati smo predstavili značilnosti učeče se organizacije in razlike, ki se pojavljajo med učečo se organizacijo ter tradicionalno organizacijo. Za zaključek poglavja pa smo opredelili tako imenovan model Future-O. Sledilo je peto poglavje, v katerem smo podrobneje raziskali razvoj človeških virov v organizaciji. Osredotočili smo se na metode in pristope razvoja človeških virov v organizaciji. Opredelili smo osebni razvoj in dejavnosti razvoja. Pri tem smo dali velik poudarek na samo izobraževanje in usposabljanje zaposlenih oziroma človeških virov. Predstavili smo tudi vpliv organizacijskih značilnosti na razvoj človeških virov in hkrati za zaključek na kratko omenili program razvoja človeških virov v mednarodnih organizacijah. V zadnjem šestem poglavju smo z argumenti potrdili ali ovrgli zapisane hipoteze. Za te argumente smo uporabili primere tujih raziskav, ki so bile podkrepljene z različnimi definicijami.
Ključne besede: razvoj, učenje, učeča se organizacija, znanje, organizacijsko učenje
Objavljeno: 04.02.2021; Ogledov: 47; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

2.
Reakcija igralcev po izgubljeni žogi in organizacija napada
Gal Pečnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V vrhunskem nogometu je taktika ena od ključnih dejavnikov, ki vodijo do vrhunskega rezultata. Moštvo, pri katerem je prisotna zgolj improvizacija igralcev, nima veliko možnosti za pozitiven razplet na tekmi. Trend v sodobnem nogometu je dobro poznavanje svojih igralcev in igralcev tuje ekipe, saj s pomočjo teh pridobljenih podatkov pripravi trener oziroma celotni strokovni štab taktične smernice igranja med tekmo. Taktične zamisli pa se ustvarjajo glede na sposobnosti igralcev oziroma taktiko igre moraš prilagoditi glede na lastnosti svojih igralcev. Prav tako je potrebno sistem igranja oziroma postavitev igralcev na terenu prilagoditi sposobnostim svojih igralcev, zato pravimo, da najboljše taktike ni, temveč jo mora vsak trener po svoje ustvariti glede na igralce, ki jih ima na voljo. Za dobro razumevanje taktičnih smernic oziroma taktičnih nalog je potrebno pred tem dobro poznati in razumeti posamično taktiko, da bi kasneje bolje razumeli skupinsko in moštveno taktiko. O taktiki govorimo, ko ima igralec že pridobljena določena nogometna znanja. Poleg ustvarjanje svojega modela igranja pa je pomembno tudi, kako moštvo reagira na igrišču ob spremembi nasprotnikove taktike in glede na situacije na igrišču ob morebitni izgubi žoge. Moštvo reagira ob izgubi žoge glede na položaj, kjer se je žoge izgubila in pa glede na sposobnosti igralcev. Reakcija je lahko takojšen protipritisk z željo ponovno osvojiti žogo, rahlo pomikanje nazaj in obenem zgoščanje sredine igrišče oziroma, če je bila žoga izgubljena nedaleč od naših vrat, zgolj preprečitev neposrednega strela na vrata.   Ob morebitni ponovni osvojitvi žoge igralci organizirajo napad tudi glede na položaj, kjer je bila žoga osvojena. Napad lahko organizirajo na način preskoka igre, torej gre za dolgo podajo globoko na napadalno polovico igrišča, lahko poizkusijo s kontinuiranim napadom oziroma protinapadom. V primeru, da je bila žoga osvojena pred vrati nasprotnika, pa je najbolje, da igralci poskušajo, kar se da hitro streljati na vrata. Na uspeh nogometne igre vplivajo tudi faktorji, ki jih delimo na tri nivoje. Faktorji na prvem nivoju so najbolj pomembni in najbolj vplivajo na uspešnost igralca. Gre za zdravstveni status, ki je od vseh naštetih tudi najbolj pomemben, saj v primeru, da igralec ni sposoben za ukvarjanje z nogometom oziroma mu to zdravje ne dopušča, le stežka izpolnjuje ostale faktorje, ki vplivajo na uspešnost. Poleg zdravstvenega statusa pa sta na prvem nivoju še sistem vrednot in motiviranost igralcev. Na drugem nivoju je predvsem poudarek na kognitivnih dimenzijah in na socialnem okolju. Tretji nivo pa je nivo, na katerega kot trenerji lahko največ vplivamo z ustreznim treningom oziroma z ustreznim izborom vaj za določeno starostno obdobje. Faktorji določajo uspešnost igranja posameznega igralca v primeru, da igralec želi igrati na najvišjem nivoju svetovnega nogometa, mora izpolnjevati praktično vse od navedenih faktorjev.
Ključne besede: Faktorji uspešnosti, reakcija po izgubljeni žogi, organizacija napada, nogomet.
Objavljeno: 11.01.2021; Ogledov: 67; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

3.
Management človeških virov v podjetju Jagros d.o.o.
Sabina Čuček, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo predstavili in opisali pojem ter pomen človeških virov in managementa človeških virov. Primer dejavnosti managementa človeških virov smo predstavili za podjetje Jagros d.o.o.. Človeški viri predstavljajo zaposlene v podjetju, njihove sposobnosti, znanja, vrednote itd. Razvoj človeških virov v podjetju je eden izmed ključnih elementov za uspešno vodenje ljudi in za dvig konkurenčnosti delovnih pogojev in procesov v podjetju. Podjetja bodo uspešna in konkurenčna, kadar bodo uspešno usmerjala svoj kader v učinkovito delovanje organizacije. Zaposleni so največje bogastvo podjetja, saj s svojim znanjem in izkušnjami pomagajo podjetju v boju s konkurenčnimi podjetji. Management človeških virov se nanaša na procese, ki vplivajo na vedenje, odnos in uspešnost zaposlenih. Je proces razumevanja odnosov med posamezniki, nalogami in organizacijo ter vplivanja nanje. Predstavlja različne programe in postopke za upravljanje odnosa med organizacijo in zaposlenimi, ter za uspešno opravljeno delo, ki bo v korist in zadovoljstvo posamezniku in organizaciji. Management človeških virov v podjetju skrbi za načrtovanje, izbiranje, uvajanje in usposabljanje kadrov ter v končni fazi ocenjuje njihovo delo in rezultate. Za podjetje je ključnega pomena, da izberejo prave kandidate, ki bodo primerni za opravljanje določenih nalog in bodo zvesti ter predani podjetju. Zaposleni so za dobro opravljeno delo ustrezno nagrajeni z raznimi dodatki pri plačah, možnostjo napredovanja, uporabo službenega avtomobila ali telefona, javno pohvalo pred sodelavci itd. Vse oblike nagrad so za zaposlene še dodatna motivacija, da se trudijo čim bolj uspešno opravljati svoje delo. Magistrsko delo smo zaključili s predstavitvijo podjetja Jagros d.o.o. in dejavnosti managementa človeških virov v tem podjetju. Podatke o podjetju smo pridobili iz spletne strani podjetja, iz internega gradiva in preko pogovora z vodjo kadrovske službe. Na podlagi pridobljenih podatkov smo ugotovili, da je za podjetje zelo pomembno, da zaposli ustrezen kader, ki bo uspešen pri prodaji, in da svojim strankam ponuja kakovostne izdelke po ugodnih cenah. Na koncu smo predlagali nekaj izboljšav na področju delovanja managementa človeških virov v podjetju in potrdili oziroma ovrgli postavljene hipoteze.
Ključne besede: Človeški viri, kadrovska funkcija, management človeških virov, načrtovanje, izbiranje, nagrajevanje, plače, motiviranje, zaposleni, organizacija.
Objavljeno: 10.12.2020; Ogledov: 141; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (889,39 KB)

4.
Optimizacija in načrtovanje razmestitve delovne opreme v podjetju uniforest d.o.o.
Svit Ribič, 2020, magistrsko delo

Opis: Med slovenskimi in tujimi podjetji lahko pogosto zasledimo veliko razliko v stopnji njihove organizacijske zrelosti in organiziranosti. Številna slovenska podjetja imajo tako precejšnje možnosti izboljšanja na področju organiziranosti. Med tovrstna podjetja lahko uvrstimo tudi podjetje Uniforest d.o.o., ki večino svojih produktov izvaža v tujino. Izvozno naravnana podjetja so pod stalnim pritiskom doseganja dobavnih rokov. Samo ob učinkovitih proizvodnih procesih in uspešnem vodenju lahko slovenska podjetja konkurirajo in preživijo na tujem trgu. V magistrski nalogi bomo preučili podjetje Uniforest d.o.o., optimizirali proces montaže gozdarskih vitel in na podlagi montažnih operacij določili optimalno razmestitev delovnih mest. Magistrsko delo bo obsegalo tudi aktivacijski načrt celotnega projekta z opredeljenim časovnim načrtom in ekonomiko projekta. Glavni cilj naloge je z realnimi podatki ovrednotiti montažno linijo in podati predlog nove razmestitve delovnih mest. Podjetje bo pridobljene podatke lahko uporabilo za norme, ki jih sedaj ni.
Ključne besede: razmestitev, časovni normativi, organizacija dela, optimizacija, stroški
Objavljeno: 01.12.2020; Ogledov: 142; Prenosov: 0

5.
Ključni dejavniki oblikovanja učinkovitega in uspešnega organizacijskega modela nujne medicinske pomoči v sloveniji
Tatjana Kitić Jaklič, 2019, doktorska disertacija

Opis: Zdravstveni sistemi po vsem svetu so pred velikimi izzivi in težave, s katerimi se soočajo zdravstvene organizacije, niso od včeraj. Zdravstvo predstavlja enega od največjih sektorjev gospodarstva. Izdatki zanj pospešeno rastejo zaradi vplivov hitrega tehnološkega razvoja medicine, zviševanja zahtev uporabnikov zdravstvenih storitev, demografskih sprememb in številnih drugih sprememb okolja. Primarna zdravstvena dejavnost je prepoznana kot izredno pomembni del zdravstvenega sistema. Pomemben del primarnega zdravstvenega varstva pa je služba nujne medicinske pomoči (NMP). To je javna služba, ki opravlja medicinsko oskrbo nenadno obolelih ali poškodovanih oseb. V zadnjih dvajsetih letih raziskovalci iz večine razvitih držav poročajo o soočanju s trendom zviševanja števila obravnav v službah NMP predvsem na račun že omenjenih negativnih trendov, kar ima za posledico težnjo po reorganizaciji sistema NMP, čemur smo priča tudi v našem okolju. Sodobno in premišljeno zgrajen sistem NMP, še posebej tisti na predbolnišnični ravni, je pogoj za boljše izhode zdravljenja in nižje stroške zdravstvene obravnave v nadaljevanju oskrbe na vseh drugih ravneh zdravstvenega varstva. V tem raziskovalnem delu smo osredotočeni na analizo dejavnikov, ki vplivajo na organizacijski model NMP, kar je predpogoj za oblikovanje uspešne in učinkovite mreže NMP v naši državi. Doktorsko disertacijo smo razdelili na dva dela. V teoretičnem delu raziskave smo izvedli primerjalno analizo strokovne literature domačih in tujih avtorjev ter se oprli na osnovne značilnosti znanstvene deskripcije. Iskali in potrjevali smo povezave med njimi, jih medsebojno primerjali in ustrezno interpretirali. V drugem, empiričnem delu raziskave smo s pomočjo podatkov o številu opravljenih obravnav (ambulantnih pregledov, hišnih obiskov in nujnih intervencij) pridobili vpogled v učinkovitost trenutnega organizacijskega modela NMP na področju Gorenjske. Na osnovi vsebinske analize področja dela, analize demografskih in drugih kazalnikov za proučevano območje ter analize števila in profila zaposlenih smo definirali strukturno razsežnost organizacijskega modela, in sicer tako za gorenjsko regijo kakor tudi za primerljive enote NMP dveh drugih regij v Republiki Sloveniji. Procesno razsežnost organizacijskega modela smo analizirali z uporabo tehnike intervjuja nadrejenih v službi NMP in ocenili pomembnost posameznih procesov v službi NMP. S pomočjo anketnega vprašalnika smo opredelili stopnjo zadovoljstva zaposlenih v službi NMP s svojim delom, kar smo nadgradili z definiranjem organizacijske kulture v tej službi, in opredelili stopnjo zadovoljstva pacientov. Na osnovi časovne vrste podatkov v preteklem desetletnem obdobju o številu obravnav v službi NMP na področju gorenjske regije smo oblikovali napoved trendov za posamezno vrsto obravnav (to je število ambulantnih pregledov, hišnih obiskov, nujnih intervencij) za prihodnje petletno obdobje. Z analizo finančnih kazalnikov in kazalnika kadrovskih virov smo analizirali učinkovitost organizacijskega modela službe NMP. Najpomembnejši teoretični prispevek doktorske disertacije je v proučevanju in identifikaciji ključnih dejavnikov, ki vplivajo na oblikovanje organizacijskega modela NMP. S tem delom smo prispevali teoretično spoznanje na področju oblikovanja organizacijskega modela službe NMP. Teoretična vrednost doktorske disertacije je torej predvsem v prikazu empirične povezanosti med vsemi razsežnostmi organizacije ter dejavniki učinkovitosti in uspešnosti organizacijskega modela. Na osnovi novih teoretičnih spoznanj smo oblikovali temeljna načela za oblikovanje učinkovitega in uspešnega organizacijskega modela NMP. Predstavljen je sodoben organizacijski model NMP, ki bo snovalcem politike zdravstvenega varstva v Republiki Sloveniji pomagal izboljšati organiziranost NMP na področju celotne države.
Ključne besede: organizacija, management v zdravstvu, zdravstveni sistem, nujna medicinska pomoči, kakovost v zdravstvu, kazalniki kakovosti
Objavljeno: 01.12.2020; Ogledov: 44; Prenosov: 0

6.
Izboljšanje organizacije izrednega prevoza
Tin Čermelj, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili primer logistične storitve, izvedbo in organizacijo cestnega izrednega prevoza. V prvem delu smo opredelili potrebna teoretična izhodišča, ki so potrebna za samo izvajanje prevoza. Vključili smo tudi potrebno zakonodajo za prevoze v cestnem prometu. V drugem delu smo na kratko predstavili podjetje, predstavili načrt prevoza in izvedno samega prevoza. Predstavili smo organizacijo in tudi potek prevoza na primeru s vsemi težavami in ovirami s katerimi se je prevoz soočal in kako so se le te rešile. Raziskali smo konkurenčnost v panogi in predstavili nekaj konkurentov našega podjetja. Na koncu smo podali še možne izboljšave za izredne prevoze v prihodnje in podali sklep ali so cilji doseženi.
Ključne besede: organizacija izrednega prevoza, spremstvo, promet, cestna infrastruktura, izredni prevoz, dovoljenja
Objavljeno: 23.11.2020; Ogledov: 104; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

7.
Projekt organizacije elektronskega glasbenega festivala
Miha Šmigoc, 2020, diplomsko delo

Opis: Projekt organizacije elektronskega glasbenega festivala, za katerega je potrebno natančno in organizirano načrtovanje, je kompleksna združitev več svetov: tako managementa, marketinga kot tudi prava in ekonomije. Prvi del naloge se osredotoča na teorijo projekta, v okviru katere opredeljujemo ključne pojme, kot so življenjski cikel projekta in njegove faze, dokumentacija projekta, projektni udeleženci, projektna tveganja in projektni management. Nadalje raziskujemo področje organizacije prireditev in izpostavljamo pomen terminskega plana, planiranja stroškov in kontrole. Drugi del naloge razčleni vse nujno potrebne elemente za načrtovanje in izvedbo elektronskega glasbenega festivala ter predstavi pravne vidike javnih prireditev ter osnovno razlago stroškov in prihodkov. V raziskovalnem delu smo s pomočjo odgovorov na anketni vprašalnik, ki so ga izpolnjevali tako obiskovalci festivalov kot organizatorji, razrešili zastavljene hipoteze. Iz odgovorov obiskovalcev smo ugotovili, da socialna omrežja odločilno vplivajo na obiskanost glasbenih festivalov. Obiskovalci so izrazili tudi, da je časovni termin festivala eden izmed ključnih dejavnikov pri odločitvi za udeležbo. Pri organizaciji glasbenega festivala igrajo pomembno vlogo tudi sponzorji, s pomočjo katerih lahko organizatorji pripeljejo na svoje odre popularnejša in prepoznavnejša glasbena imena.
Ključne besede: elektronski glasbeni festival, projekt, projektni management, organizatorji, organizacija
Objavljeno: 17.11.2020; Ogledov: 49; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

8.
Vpliv socialnih omrežij na delovanje organizacij
Thomas Petrič, 2020, diplomsko delo

Opis: V nalogi raziskujemo vpliv, ki ga imajo socialna omrežja na delovanje organizacij. Skozi definicijo razmejujemo med družabnimi in družbenimi omrežji ter se osredotočamo na spletna socialna omrežja, tipe njihove pojavnosti ter pomen, ki ga imajo za družbo. Fenomen spletnih socialnih omrežij prikazujemo z opisom njihovega razvoja v svetu in v Sloveniji. Posebno pozornost pa posvečamo pomenu uporabe spletnih socialnih omrežij v organizacijah. Zanimajo nas predvsem obseg in področja uporabe ter razlogi, ki so globalno uporabo spletnih socialnih omrežij vnesli v delovanje organizacij. V nalogi prikazujemo pozitivne vplive, ki jih imajo spletna socialna omrežja na delovanje neke organizacije, kot so interaktivnost, neodvisnost od lokacije in časa ter globalni doseg informacij, številne možnosti interakcije z uporabniki, ciljno oglaševanje, nizki stroški ter upravljanje z oglaševalsko akcijo v realnem času. Opredelimo pa tudi negativne vplive spletnih socialnih omrežij na delovanje oganizacije. Poseben poudarek namenjamo verigam socialnega vpliva in virusnem komuniciranju ter odzivnosti in kadrovski uposobljenosti organizacije. Predstavimo tudi rešitve, ki tveganja negativnih vplivov lahko omejijo ali jih celo izničijo.
Ključne besede: socialna omrežja, organizacija, stranke, poslovanje organizacije, vplivi spletnih socialnih omrežij
Objavljeno: 16.11.2020; Ogledov: 75; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

9.
Dejavniki učinkovitega dela
Zala Kozin, 2020, diplomsko delo

Opis: Podjetja se za doseganje uspešnega delovanja poleg sodobne informacijske tehnologije, inovacij in sposobnosti prilagajanja razmeram na trgu soočajo tudi z obvladovanjem dejavnikov učinkovitega dela. V diplomskem delu smo raziskovali dejavnike učinkovitega dela. V teoretičnem delu smo podrobno predstavili in opredelili produktivnost in učinkovitost dela, motivacijo, vodenje, organizacijo dela, vrednote podjetja, komunikacijo, fizične dejavnike (delovno okolje) in psihične dejavnike (stres). Raziskali smo kateri dejavniki učinkovitega dela so za zaposlene najpomembnejši, kateri stil vodenja je za zaposlene najpomembnejši, katera vrsta nagrade najbolje vpliva na učinkovitost in kolikšni meri vplivajo komunikacija, organizacija dela in vrednote na učinkovitost in uspešnost dela v obravnavanem podjetju X. S pomočjo raziskave, ki smo jo izvedli z anketnim vprašalnikom, smo ugotovili, da sta najpomembnejša dejavnika učinkovitega dela motivacija in komunikacija. Nato sledijo psihični dejavniki, vodenje, organizacija dela, vrednote podjetja in fizični dejavniki. V zaključku diplomske naloge smo na osnovi ugotovitev podali predloge za izboljšavo.
Ključne besede: dejavniki učinkovitega dela, motivacija, komunikacija, vodenje, organizacija dela
Objavljeno: 11.11.2020; Ogledov: 57; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (879,22 KB)

10.
Organizacijska kultura zaposlenih v Splošni bolnišnici Brežice
Meta Kranjc, 2020, magistrsko delo

Opis: V organizacijah vsi procesi potekajo pod močnim vplivom organizacijske kulture, zato je smiselno, da le-to tudi v zdravstvenih organizacijah obvladujemo in tako dosegamo čimvišjo kakovost. Ker je organizacijska kultura produkt vseh zaposlenih, se je v prvi vrsti najbolj smiselno osredotočati ravno nanje. Pri tem imajo zelo pomembno vlogo managerji z ustrezno usposobljenostjo in ustreznimi znanji. V teoretičnem delu smo preučili organizacijsko kulturo, predstavili njene ravni, značilnosti, oblikovanje ter različne tipologije. Poleg tega smo predstavili še pomembno vlogo timskega dela, vodenja in subkultur v zdravstvenih organizacijah v povezavi z organizacijsko kulturo, uvajanje sprememb v organizacijah ter poskušali ugotoviti ali organizacijska kultura prispeva k učinkovitosti in uspešnosti bolnišnice. V empiričnem delu smo z raziskavo, ki smo jo izvedli v Splošni bolnišnici Brežice, želeli ugotoviti obstoječo in želeno organizacijsko kulturo in ali obstoječa organizacijska kultura podpira uvajanje sprememb. Zanimalo nas je tudi, ali imajo posamezne subkulture in dolžina delovne dobe vpliv na organizacijsko kulturo. Raziskava je pokazala, da je obstoječa organizacijska kultura v splošni bolnišnici Brežice kultura tipa hierarhija, ki ne podpira uvajanja sprememb. Ugotovili smo tudi, da si zaposleni želijo, da bi v bodoče prevladovala organizacijska kultura tipa skupina. Statistična analiza je pokazala, da ni posebnih statistično značilnih povezav med organizacijsko kulturo in posamezno subkulturo ter med organizacijsko kulturo in dolžino delovne dobe. Vodstvu Splošne bolnišnice Brežice svetujemo merjenje in spreminjanje organizacijske kulture, izobraževanje managementa in čim bolj razširjeno uporabo informacijske tehnologije. Ker je organizacijska kultura proizvod vseh zaposlenih, pri spreminjanju le-te svetujemo sodelovanje vseh oziroma vsaj čim večjega števila zaposlenih. Nujna je skrb za urejenost zdravstvene organizacije, saj ta vpliva na varnost pacientov in na kakovost zdravstvenih storitev. Pogoj zanjo sta ustrezna organizacijska kultura in nenehno izboljševanje delovanja bolnišnice.
Ključne besede: Organizacijska kultura, zdravstvena organizacija, subkulture, timsko delo, uvajanje sprememb
Objavljeno: 09.11.2020; Ogledov: 82; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici