| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZGODOVINA OSNOVNE ŠOLE OB DRAVINJI OD USTANOVITVE DO DANES
Katarina Konec, 2016, diplomsko delo

Opis: Naslov diplomskega dela je Zgodovina Osnovne šole Ob Dravinji od ustanovitve do danes. Namen dela je predstaviti zgodovino in razvoj osnovnega šolstva v Slovenskih Konjicah, podrobneje centralno Osnovno šolo Ob Dravinji ter njuni podružnici. Zajela sem obdobje od 1958 (ustanovitev šole) do danes. Zanimal me je učni uspeh učencev skozi leta, organizacija, delovanje in vodstvo šole, želela sem ugotoviti socialno stanje družin in število šoloobveznih otrok, spoznati učiteljstvo in nadzorstvo šole ter predstaviti dosežke, dejavnosti otrok in aktivno vključevanje učencev v različne prireditve. Za lažje razumevanje je opisana zgodovina Slovenskih Konjic, njene družbeno-geografske značilnosti in statistični podatki o prebivalstvu. Precej informacij o zgodovini šole v samem kraju najdemo na knjižnih policah mestne knjižnice, številne vire tudi v šolski knjižnici OŠ Ob Dravinji, ključne podatke pa v šolskih kronikah, ki so bile temeljni vir raziskovanja. Potrebno je bilo preučiti tudi zgodovino šolstva na Slovenskem, da bi lažje razumeli vzroke za nastanek šole in njeno delovanje. Pri nastanku teoretičnega diplomskega dela sem uporabila naslednje raziskovalne metode: komparativno, ki je bila najbolj primerna za proučevanje in medsebojno primerjanje različnih procesov, zgodovinsko za opisovanje preteklosti ter deskriptivno za interpretacijo dejstev in procesov. S pomočjo teh treh metod in prebiranja literature sem lahko poiskala številne dejavnike in pokazala, kako ti pozitivno ali negativno vplivajo na uspehe učencev skozi leta, in jih skušala povezati s splošnimi okoliščinami v kraju.
Ključne besede: OŠ Ob Dravinji, zgodovina šole, Slovenske Konjice, organizacija šole, šolska kronika.
Objavljeno: 18.03.2016; Ogledov: 1587; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

2.
Možnosti uveljavitve modela celodnevne osnovne šole v luči njenega razvoja na Slovenskem in mednarodne primerjave
Andreja Tinta, 2016, doktorska disertacija

Opis: V doktorski disertaciji smo obravnavali celodnevno šolo. V prvem, teoretskem delu smo opredelili termin celodnevne šole ter vzroke za njen nastanek. Sledi opis mednarodne primerjave celodnevnih osnovnih šol v evropskem prostoru, v okviru katerega smo pojasnili vzroke za nastanek projektov celodnevne šole, teoretična ozadja trendov in pojavnih oblik ter organizacijske oblike celodnevne šole za države Nemčijo, Avstrijo ter Švico. Tudi v Sloveniji smo se že srečali s tovrstno šolsko obliko, zato smo celodnevno šolo prikazali v luči slovenske šolske tradicije; od strukturnih značilnosti, razvoja, konceptualne zasnove, organizacije do ukinitve celodnevnih šol v Sloveniji; pri čemer smo opredelili vzroke za njeno ukinitev. Pričujoča spoznanja predstavljajo osnovo empirične raziskave, predstavljene v drugem delu doktorske disertacije, katere namen je bil ugotoviti možnosti za uvajanje celodnevne šole v slovenskem prostoru. Ugotovitve empirične raziskave, izvedene v mesecu marcu in aprilu 2013, kažejo, da je večina ravnateljev naklonjena ideji izvajanja celodnevne osnovne šole. Prav tako se je pokazalo, da bi lahko z minimalnim finančnim vložkom, ki bi zagotovil ustrezne kadrovske in prostorske pogoje na šolah, realizirali celodnevno organizacijo dela na šolah. Na podlagi pozitivnih izkušenj naše nekdanje celodnevne šole, praks sodobnih modelov celodnevne šole v tujini ter odgovorov ravnateljev slovenskih osnovnih šol smo oblikovali model celodnevne šole v Sloveniji. Pri konstruiranju omenjenega modela že razmišljamo o možnostih implementacije le-tega, prav tako upoštevamo tudi potrebe učencev in njihovih družin ter pogoje, v okviru katerih se razvijajo sodobne šole.
Ključne besede: celodnevna šolska organizacija, strukturiranost, program, model celodnevne šole
Objavljeno: 05.10.2016; Ogledov: 389; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (3,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici