| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Identificiranje podjetja na spletu
Aleš Gorjup, 2021, magistrsko delo

Opis: Z nenehno rastjo spleta in števila informacij, ki se na spletu pojavljajo, smo večkrat postavljeni pred vprašanje, ali bomo na spletu našli to kar iščemo. Pomoč pri tem nam nudijo spletni iskalniki, katere bomo opredelili in opisali njihovo delovanje. Cilj magistrskega dela je podrobneje raziskati, kako delujejo spletni iskalniki in kako uporabniki s pomočjo njih iščemo po spletu. Ugotovili smo, da lahko na uvrstitev naše spletne strani med rezultati iskanja vplivamo z optimizacijo spletne strani za spletne iskalnike. Pri optimizaciji gre za različne postopke, s katerimi prilagajamo spletno stran tako, da bi nas uporabniki našli, saj če te danes ni na spletu, je skoraj enako kot, da ne obstajaš. V nadaljevanju smo raziskali pomembnost ključnih besed, ki morajo biti izbrane smiselno glede na vsebino, ki jo ponujamo. Podrobneje smo opisali gradnike optimizacije na strani in izven nje. Na koncu smo pregledali še osnove spletne analitike in osnove merjenja s programi, ki nam lahko ob razumevanju pridobljenih rezultatov pomagajo pri izboljšanju uvrstitve spletne strani v rezultatih iskanja in pri doseganju višje stopnje konverzije.
Ključne besede: spletni iskalnik, optimizacija za spletne iskalnike, ključne besede, družbena omrežja
Objavljeno: 15.04.2021; Ogledov: 224; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

2.
Primerjava in uporaba generatorjev statičnih spletnih strani na primeru DKUM
Timotej Cesar, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo primerjali prednosti in slabosti statičnih in dinamičnih spletnih strani. Primerjali smo tri generatorje statičnih spletnih strani ter z izbranim generatorjem Gatsby informativne podstrani iz spletne strani dk.um.si pretvorili v statične. Uporabili smo tudi dodatne tehnike optimizacije spletnih strani za spletne iskalnike in analizirali rezultate.
Ključne besede: statične spletne strani, dinamične spletne strani, generatorji statičnih spletnih strani, optimizacija spletnih strani za iskalnike, Gatsby, Jekyll, Hugo, ReactJS, JSX.
Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 286; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

3.
Analiza in optimizacija spletnega mesta in integriranih družbenih medijev na primeru Študentskega sveta Univerze v Mariboru
Saša Brdnik, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni spletni brskalniki in njihovi algoritmi, spletna mesta in socialni mediji. Osrednji področji diplomskega dela sta optimizacija za spletne iskalnike in optimizacija za družbene medije. Diplomsko delo je bilo izvedeno v obliki eksperimenta v realnem okolju v treh fazah. V prvi fazi je bila izvedena analiza prisotnosti Študentskega sveta Univerze v Mariboru na svetovnem spletu. V naslednji fazi je sledila optimizacija spletne strani in socialnih omrežij na podlagi prepoznanih dobrih praks. V tretji fazi je bila opravljena primerjava sprememb začetnega in končnega stanja.
Ključne besede: SEO, SMO, optimizacija za spletne iskalnike, optimizacija za družbene medije
Objavljeno: 05.09.2018; Ogledov: 946; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

4.
Optimizacija spletnega portala čakalne dobe
Andraž Čevka, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrska naloga obravnava razvoj in potek procesa optimizacije za spletne iskalnike na primeru portala Čakalne dobe. Razvoj procesa pridobivanja informacij je v zadnjem času zelo napredoval. Še nedolgo časa nazaj je bil zanesljiv in skorajda edini vir relevantnih informacij knjižnica, kjer smo običajno s pomočjo knjižničarja med knjižnimi policami poiskali ustrezno literaturo. Danes večino informacij pridobimo preko svetovnega spleta. Za lažje iskanje informacij na spletu pa uporabljamo spletne iskalnike. Obiskanost spletnega mesta je v veliki meri odvisna od položaja spletne strani med iskalnimi rezultati na spletnem iskalniku (SERP). Proces, ki obsega aktivnosti za izboljšanje pozicije v spletnih iskalnikih, se imenuje optimizacija spletne strani za iskalnike (SEO). V sklopu magistrske naloge smo naredili pregled literature s področja optimizacije spletnih strani za iskalnike in izsledke teh raziskav uporabili na praktičnem primeru portala Čakalne dobe. S pomočjo optimizacije spletnega mesta smo dosegli znatno povečanje obiskov na portalu Čakalne dobe. Poleg spletne optimizacije smo raziskovali tudi vpliv plačljivega oglaševanja na spletnih iskalnikih in družabnih omrežjih. Za zaključek smo pripravili kratko obrazložitev rezultatov in smernice za razvijalce spletnih mest za optimiziranje spletnih strani.
Ključne besede: spletni portal, čakalne dobe, optimizacija za spletne iskalnike, marketing s pomočjo družabnih omrežij, vsebinska strategija, spletno oglaševanje
Objavljeno: 15.05.2017; Ogledov: 838; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

5.
E-GRADIVA ZA UČENJE WORDPRESS-A
Nenad Matić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjih časih se veliko posameznikov odloča za odprtje lastnega podjetja, tudi tisti, ki do zdaj niso razmišljali o tem. Visoka stopnja brezposelnosti jih prisili v to, da se sami zaposlijo in poiskušajo zaslužiti za preživetje vendar pri odpiranju podjetja naletijo na vrsto stroškov. Med temi stroški so tudi izdelava tiskovin (vizitke, letaki, dopisni listi, brošure, zgibanke,...), izdelava štampiljk, tabel ipd. Poleg vsega tega je med največjimi stroški izdelava spletišča, ki je nujna za prepoznavnost podjetja. V diplomskem delu opisujemo kako izdelati hitro, enostavno in kvalitetno spletišče, ter s tem podjetjem privarčujemo tovrstno investicijo. Na ta način je strošek investicije pri odpiranju podjetja znatno zmanjšan, ker je izdelava kvalitetnega spletišča velik finančni zalogaj. Večina, ko išče izvajalca za izdelavo spletne strani, ponavadi izbere najcenejšo varianto, ki je hitra, vendar nekvalitetna in ne služi svojemu pravemu namenu. Z našo predstavitvijo, si lahko podjetja sama izdelajo kvalitetno in enostavno spletišče.
Ključne besede: WordPress, spletišče, ključna beseda, Google Analytics, optimizacija za spletne iskalnike
Objavljeno: 25.02.2016; Ogledov: 1126; Prenosov: 358
.pdf Celotno besedilo (3,36 MB)

6.
Izdelava odzivne spletne strani z optimizacijo in prilagoditvijo za zaslone Retina
Uroš Podrekar, 2015, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je zelo pomembno, da se spletna stran prilagaja različnim velikostim zaslonov, saj prihaja več kot 50 % obiskovalcev na našo spletno stran z mobilnih naprav. Prav tako je pomembno, da je spletna stran dobro optimizirana za spletne iskalnike in tudi za zaslone Retina. V diplomskem delu smo predstavili metode, ki so potrebne za izdelavo odzivnih spletnih strani, metode, ki so nepogrešljive pri optimizaciji za spletne iskalnike, in metode, s katerimi poskrbimo, da je spletna stran prilagojena za zaslone Retina. Ugotovili smo, da izdelava takšne spletne strani še zdaleč ni preprosta, saj zahteva veliko raziskovanja in razmišljanja vnaprej, kot tudi nenehnega prilagajanja tehnologijam, ki se neprestano spreminjajo.
Ključne besede: odzivna spletna stran, zaslon retina, optimizacija za spletne iskalnike, spletni iskalnik, optimizacija na strani, optimizacija izven strani
Objavljeno: 28.09.2015; Ogledov: 761; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

7.
OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI ZA SPLETNE ISKALNIKE
Aljaž Sahornik, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno, kako se optimizira spletno stran za iskalnike, največ pozornosti je namenjene iskalniku Google. Opisane so metode, s katerimi se dosega čim višje rezultate pri razvrščanju spletne strani med rezultati iskanja v omenjenem iskalniku. Predstavljeni so faktorji, ki vplivajo na optimizacijo, in metode, s katerimi se izboljšuje pozicijo spletne strani v iskalniku, te so razvrščene glede na pomembnost. Opisana so orodja za merjenje rezultatov optimizacije, ki omogočajo pregled nad opravljenim delom, in osnove iskalnega marketinga ter spletnega socialnega trženja.
Ključne besede: optimizacija za iskalnike, optimizacija za spletne strani, spletna stran, SEO, spletni iskalniki, oglaševanje s sistemom AdWords, oglaševanje na Facebooku
Objavljeno: 09.09.2013; Ogledov: 1497; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

8.
OZNAČEVANJE SPLETNIH DOKUMENTOV S KLJUČNIMI BESEDAMI NA OSNOVI NJIHOVE VSEBINE
Špela Sirše, 2011, diplomsko delo

Opis: Kadar potrebujemo določene informacije, le-te največkrat iščemo na spletu, kar pa je ob poplavi različnih spletnih strani včasih teţje najti tisto stran, ki bi kar najbolje podala ţelene informacije. Večkrat se namreč zgodi, da spletna stran, ki jo iščemo sicer obstaja, vendar pa je spletni iskalniki ne najdejo. Vidnost spletne strani na spletnih iskalnikih je torej zelo pomembna, zato smo se odločili, da poskušamo izboljšati vidnost spletne strani, namenjene knjigi Programi za logistike. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili teoretične osnove spletnih dokumentov, spletnih iskalnikov in optimizacije spletnih strani za iskalnike. Pojasnili smo tudi, zakaj je pomembna pozicija spletne strani na iskalnikih ter zakaj je pomembno označevanje spletnih dokumentov s ključnimi besedami. V drugem delu diplomskega dela smo predstavili prvotno stanje spletne strani, nato pa smo teoretično znanje prenesli v prakso in se lotili prenove strani, na koncu pa smo predstavili še rezultate prenove, ki smo jih pridobili z uporabo različnih programskih orodij.
Ključne besede: spletni dokumenti, spletni iskalniki, ključne besede, pozicija spletne strani na spletnem iskalniku, optimizacija spletne strani za spletne iskalnike
Objavljeno: 23.10.2011; Ogledov: 2079; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

9.
UPORABA INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ PRI VSTOPU NA NOVA TRŽIŠČA
Goran Krajačić, 2010, diplomsko delo

Opis: Izbira pravilne poslovne strategije nastopa na spletu ni enostavna naloga. V delu smo predstavili poslovno strategijo, ki nas pelje skozi raziskavo tržišča, promocijo podjetja in izdelkov, ter konverzijo obiskovalcev v stranke. Definirali smo tudi pomen razvoja vsebin, storitev in produktov ter ga umestili v celovito strategijo. Posebej pa smo izpostavili tudi pomen upravljalnega podsistema podjetja pri planiranju, razvoju ter nadzoru. Definirano poslovno strategijo smo aplicirali in ovrednotili v dvajsetih tržnih nišah. Pri tem smo dobili rezultate, ki so potrdili uspešnost uporabljene strategije. Ugotovili smo, da nam še tako poglobljeno poznavanje strategij, orodij in metod ne zagotavlja uspeha. Vse to so le predpogoji, ki dajejo dobro podlago za uspeh v spletnem poslu. Ključnega pomena je, da za vse dejavnosti oblikujemo natančno definirane in sledljive poslovne procese, ki nato omogočajo optimizacijo celovite poslovne strategije.
Ključne besede: spletni marketing, optimizacija za spletne iskalnike, raziskava tržišča, spletna promocija, konverzija, informacijski produkti, optimizacija poslovnih procesov
Objavljeno: 06.04.2010; Ogledov: 1755; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (6,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici