| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVRŠČANJE ZADETKOV V SPLETNIH ISKALNIKIH
Mitja Žižek, 2012, diplomsko delo

Opis: Spletni iskalniki so najpogostejša začetna točka za večino uporabnikov spleta in so že nekaj časa ena izmed glavnih komponent spleta, saj bi brez njih težko našli informacije v množici spletnih strani na spletu. V kolikor hočemo biti razpoznavni, je pomembno, da spletni iskalniki najdejo tudi naše spletne strani. V diplomskem delu smo predstavili način delovanja spletnih iskalnikov ter pregledali, kateri so ključni elementi za čim višjo uvrstitev v spletnih iskalnikih, in predstavili orodja za pomoč pri analizi za optimizacijo spletne strani. Na koncu smo teoretični del še preverili v praksi z izdelavo preproste spletne strani, kjer smo uporabili prej navedene elemente.
Ključne besede: spletni iskalniki, spletna stran, optimizacija spletnih strani za iskalnike, SEO
Objavljeno: 22.03.2021; Ogledov: 72; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

2.
Primerjava in uporaba generatorjev statičnih spletnih strani na primeru DKUM
Timotej Cesar, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo primerjali prednosti in slabosti statičnih in dinamičnih spletnih strani. Primerjali smo tri generatorje statičnih spletnih strani ter z izbranim generatorjem Gatsby informativne podstrani iz spletne strani dk.um.si pretvorili v statične. Uporabili smo tudi dodatne tehnike optimizacije spletnih strani za spletne iskalnike in analizirali rezultate.
Ključne besede: statične spletne strani, dinamične spletne strani, generatorji statičnih spletnih strani, optimizacija spletnih strani za iskalnike, Gatsby, Jekyll, Hugo, ReactJS, JSX.
Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 208; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

3.
VPLIV SOCIALNIH OMREŽIJ NA OPTIMIZACIJO SPLETNIH STRANI ZA POTREBE ISKALNIKA GOOGLE
Bojan Planko, 2012, diplomsko delo

Opis: Spletni marketing je za številna podjetja postal eden od ključnih segmentov poslovanja. Definirali smo začetke spletnih imenikov in iskalnikov ter njihovo delovanje na primeru iskalnika Google. Proučili smo lastnosti nakupovanja prek svetovnega spleta ter osnovne aktivnosti optimizacije spletnih strani. Spoznali smo najbolj aktualna spletna socialna omrežja in začetke le-teh. Pri vsakem področju smo poskušali podati pogled s poslovnega vidika. Pri praktičnem delu diplomske naloge smo merili vpliv spletnih socialnih omrežij na optimizacijo spletnih strani za iskalnik Google. Za potrebe kvazieksperimenta smo postavili dve novi spletni strani ter glede na različna pristopa primerjali vpliv na uvrščenost spletne strani v iskalniku Google za izbrano ključno besedo.
Ključne besede: iskalni marketing, Google, optimizacija spletnih strani za iskalnike, spletna socialna omrežja
Objavljeno: 28.03.2012; Ogledov: 1925; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (2,79 MB)

4.
RAZVOJ ZA ISKALNIKE OPTIMIZIRANIH SPLETNIH APLIKACIJ
Blaž Mahorič, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni načini in metode optimizacije spletnih strani za spletne iskalnike. Spoznali smo, katere metode optimizacije so najpomembnejše in kateri način optimizacije je smotrno izbrati, da spletni iskalniki ne izključijo naših strani iz svojega indeksa. Pregledali smo tudi nekaj orodij, ki so uporabne za različne analize in orodja za tehnično podporo pri optimizaciji spletne strani. Teoretični del smo na koncu upoštevali pri razvoju spletne aplikacije, kjer smo uporabili omenjena orodja.
Ključne besede: optimizacija spletnih strani za iskalnike, spletni iskalniki, SEO
Objavljeno: 08.04.2011; Ogledov: 1338; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici