| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI GLEDE NA SPLETNE ISKALNIKE
Nastja Portir, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili metode in prosto dostopna orodja, ki omogočajo optimizacijo spletnih strani, katere rezultat je njihova čim višja uvrstitev na spletnih iskalnikih. Raziskali smo teoretično ozadje od začetkov optimizacije do danes. Podali smo osnovna pravila, dejstva in napotke za optimizacijo ter na koncu vse to praktično preizkusili in prikazali na primeru portalov Mestne občine Maribor in Digitalne knjižnice Univerze v Mariboru.
Ključne besede: spletne aplikacije, optimizacija spletnih strani, spletni iskalniki, SEO
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 1955; Prenosov: 293
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

4.
IZDELAVA PORTALA ZA SAMOSTOJNEGA PODJETNIKA
Boštjan Žagar, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga vsebuje proces izdelave dinamične spletne predstavitve za podjetje, ki se ukvarja z izdelavo pultov ter ostalih kuhinjskih, kopalniških in laboratorijskih elementov iz kompozitnega materiala. Spletna stran je bila izdelana z namenom predstavitve podjetja širši javnosti, povečanju ugleda ter prepoznavnosti. V uvodnem delu je opis poteka namestitve spletnega portala Joomla! in predstavitev posameznih orodij ter spletnih tehnologij, uporabljenih pri izdelavi spletne strani. V nadaljevanju naloge je prikazana sama izdelava spletne strani. Opisana je izdelava in namestitev predloge v sistem CMS, nameščanje posameznih modulov, komponent, vtičnikov ter sam vnos in objava vsebine portala. V zaključku naloge je opisana optimizacija spletnih strani (Search Engine Optimization - SEO), izbira primerne domene in postopek vpisa strani v spletne imenike in iskalnike. Zaključek vsebuje oceno učinkov ter možnosti nadaljnjega razvoja spletne strani.
Ključne besede: - odprta koda - izgradnja spletnih strani - spletne tehnologije - optimizacija spletne strani - sistem za upravljanje z vsebinami (CMS)
Objavljeno: 10.01.2011; Ogledov: 1940; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (3,44 MB)

5.
RAZVOJ ZA ISKALNIKE OPTIMIZIRANIH SPLETNIH APLIKACIJ
Blaž Mahorič, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni načini in metode optimizacije spletnih strani za spletne iskalnike. Spoznali smo, katere metode optimizacije so najpomembnejše in kateri način optimizacije je smotrno izbrati, da spletni iskalniki ne izključijo naših strani iz svojega indeksa. Pregledali smo tudi nekaj orodij, ki so uporabne za različne analize in orodja za tehnično podporo pri optimizaciji spletne strani. Teoretični del smo na koncu upoštevali pri razvoju spletne aplikacije, kjer smo uporabili omenjena orodja.
Ključne besede: optimizacija spletnih strani za iskalnike, spletni iskalniki, SEO
Objavljeno: 08.04.2011; Ogledov: 1151; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

6.
PRIMERJAVA PRISTOPOV IN ORODIJ ZA TESTIRANJE SPLETNIH APLIKACIJ
Adam Stradovnik, 2014, magistrsko delo

Opis: S hitrim širjenjem in razvojem interneta ter odprtokodnih tehnologij, ki so bile še pred leti v manjšini, se bistveno povečuje število spletnih strani ter spletnih aplikacij. Zanje je potrebno zagotoviti ustrezno raven zanesljivosti, varnosti in ponovne uporabe posameznih njihovih komponent. V magistrskem delu, smo predstavili načine testiranja spletnih aplikacij ter pregledali obstoječe rešitve in orodja na tem področju. V praktičnem delu, smo izbrali eno od spletnih aplikacij in jo testirali z izbranimi orodji ter prikazali rezultate tega testiranja.
Ključne besede: Spletne aplikacije, Testiranje, Tehnike testiranja, Spletne strani, Varnost spletnih aplikacij, Mutacija, Diagrami, Končni avtomati, Spletni pajki, Pregledovalniki, Optimizacija iskalnikov, Spletna dostopnost
Objavljeno: 30.10.2015; Ogledov: 855; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (4,47 MB)

7.
OPTIMIZACIJA SPLETNIH MEST NA PRIMERU PORTALA EPF
Anja Krebs, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Če smo na spletu bodimo vidni. Za vidnost poskrbi optimizacija spletnega mesta. Optimizacija je proces s katerim dosežemo višjo uvrstitev pri iskanjih v spletnih iskalnikih po ključnih besedah. Spletna stran lahko ima izjemno grafično podobo ter vsebino ampak ne koristi svojemu namenu če je nevidna za obiskovalce. Spletna stran je odvisna od njene promociji, kar pa je tudi eden izmed bolj pomembnih dejavnikov optimizacije. Okoli 90 odstotkov obiskovalcem spletnih mest izvira iz spletnih iskalnikov, približno 80 odstotkov klikov se zgodi na prvi strani rezultatov iskanja. Glavni namen optimizacije spletnih strani je v tem, da se izboljša pozicija v spletnih iskalnikih za najpomembnejše ključne besede. Diplomskem seminarju smo obravnavali optimizacijo spletnih strani za najpomembnejše ključne besede. V samem začetku je bila podana definicija kaj je spletna stran in kaj je spletno mesto in katere vrste spletnih mest poznamo ter kakšne so njihove značilnosti. V nadaljevanju smo opisali portale, kakšne so njihove lastnosti, katere vrste portalov poznamo ter katero so portalne tehnologije. Osrednji del diplomskega seminarja prikazuje kakšne so možnosti optimizacije spletnih strani za ključne besede, kakšne so tehnike zahtevnejše optimizacije ter kakšne napake se najpogosteje pojavljajo pri optimizaciji. V zadnjem delu smo uporabili v osrednjem delu opisane možnosti optimizacije osnovnih elementov. Izvedli smo analizo trenutnega stanja na primeru Portala EPF ter na podlagi analize stanja predlagali možnosti za izboljšavo optimizacije za ključne besede.
Ključne besede: Optimizacija spletnih strani, ključne besede, spletna mesta, portali
Objavljeno: 28.11.2011; Ogledov: 1264; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (806,04 KB)

8.
VPLIV SOCIALNIH OMREŽIJ NA OPTIMIZACIJO SPLETNIH STRANI ZA POTREBE ISKALNIKA GOOGLE
Bojan Planko, 2012, diplomsko delo

Opis: Spletni marketing je za številna podjetja postal eden od ključnih segmentov poslovanja. Definirali smo začetke spletnih imenikov in iskalnikov ter njihovo delovanje na primeru iskalnika Google. Proučili smo lastnosti nakupovanja prek svetovnega spleta ter osnovne aktivnosti optimizacije spletnih strani. Spoznali smo najbolj aktualna spletna socialna omrežja in začetke le-teh. Pri vsakem področju smo poskušali podati pogled s poslovnega vidika. Pri praktičnem delu diplomske naloge smo merili vpliv spletnih socialnih omrežij na optimizacijo spletnih strani za iskalnik Google. Za potrebe kvazieksperimenta smo postavili dve novi spletni strani ter glede na različna pristopa primerjali vpliv na uvrščenost spletne strani v iskalniku Google za izbrano ključno besedo.
Ključne besede: iskalni marketing, Google, optimizacija spletnih strani za iskalnike, spletna socialna omrežja
Objavljeno: 28.03.2012; Ogledov: 1730; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (2,79 MB)

9.
E- ZAVAROVALNIŠTVO
Vesna Krope, 2011, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu sem poglobila svoje teoretično znanje o zavarovalništvu, elektronskem poslovanju in dobrih spletnih straneh. Na podlagi teh znanj sem analizirala pet spletnih strani naših zavarovalnic ( Generali, Triglav, Maribor, Adriatic Slovenica, Kd Življenje) .Elektronsko poslovanje nam prihrani ogromno časa, saj nam ni potrebno odditi od doma in se srečati s ponudniki. Vse uredimo doma pred računalnikom. Potrebe strank se lažje razumejo zaradi neposredne komunikacije preko omrežja. Spletna stran je tako imenovan živi sistem, ki ga je potrebno neprestano prilagajati, osveževati in izboljševati, da pritegne uporabnike. Na dobrih spletnih straneh se kaže, da je internet dvosmerni kanal. Analizirane spletne strani so tudi v tej smeri pokazale, da so dobre spletne strani.
Ključne besede: zavarovalništvo, vrste zavarovanj, elektronsko poslovanje, spletne strani, optimizacija spletnih strani, analiza spletnih strani zavarovalnic
Objavljeno: 20.06.2012; Ogledov: 1219; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (748,95 KB)

10.
VPLIV SOCIALNIH MREŽ NA INTERNETNO POSLOVANJE NA SVETOVNEM SPLETU
Jože Aristovnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Dandanes se vsi trudimo, da naše poslovne ideje čim uspešnejše predstavimo potencialnim kupcem. Eden od pogosto rabljenih vzvodov je svetovni internet. Vendar zaradi velike konkurence ni več dovolj zgolj odlična internetna stran z vsemi informacijami, ki jih potencialni kupci potrebujejo, če ne najdejo do nje. Google in njemu podobni iskalniki krojijo poslovno uspešnost mnogim podjetjem širom sveta. Torej lahko govorimo v pravem boju za prikaz na prvi strani vseh zadetkov. Ravno za to je potrebno izkoristiti vse načine, katere nam omogoča napredek v tehnologiji. Eden od teh načinov so socialni mediji, katere je potrebno sistematično vpeljati v našo stran. Govorimo o socialnih medijih kot so: Facebook, Youtube, Flicker, Twitter in še bi lahko naštevali. Ti se nenehno razvijajo in rastejo. Poslovanje pa praviloma raste vzporedno z njimi, če jim le namenimo dovolj pozornosti. Pri sami optimizaciji s socialnimi mediji pa se je potrebno držati nekateri pravil, da dosežemo želeni učinek. Predvsem pa je potreben čas in veliko potrpežljivosti. Ob upoštevanju vseh smernic, kako uspešno vplesti uporabnike v samo zgodbo, uspeh prav gotovo ne bo izostal!
Ključne besede: socialni mediji, Facebook, Twitter, Flicker, Youtube, blog, vrste blogov, Google, spletni forum, strategije, optimizacija spletnih strani, spletni pajek, ključne besede, promocija, marketinško komuniciranje, Hubspot, razvoj socialnih omrežij, strategija spremljanja, organsko iskanje, razvrščanje zadetkov
Objavljeno: 07.12.2012; Ogledov: 1628; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici