| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 29
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv optimizacije spletnih strani na njihovo kvaliteto
Vid Pirš, 2021, magistrsko delo

Opis: Splet postaja vse pomembnejši v današnji družbi. Epidemija je pokazala, kako zelo smo odvisni od informacij, ki so dostopne vsem imetnikom računalnikov, telefonov, tablic in ostalih naprav z internetno povezavo. V času, ko so ljudje prisiljeni biti doma, posamezniki s pomočjo spleta komunicirajo, iščejo informacije, se zabavajo in družijo na daljavo. Podjetja in ostale organizacije so bile prisiljene vzpostaviti svoje spletne strani ali osvežiti in nadgraditi že obstoječe. S pomočjo spletnih strani lahko organizacije komunicirajo s svojimi strankami, objavljajo novice, prikažejo ponudbo izdelkov in storitev, predvsem pa pokažejo prisotnost na trgu. Spletne strani iščemo s pomočjo spletnih iskalnikov. V magistrskem delu je podrobneje opisan iskalnik Google, ki velja za najpomembnejšega in najpogosteje uporabljenega. V nalogi smo ugotavljali, kako optimizacija vpliva na kvaliteto strani. V prvem delu, ki je teoretičen, smo opisali, kaj je spletna stran, katere vrste spletnih strani poznamo in kakšno strukturo imajo. Nato smo podrobneje predstavili elemente in lastnosti kvalitetnih spletnih strani ter kategorije, s pomočjo katerih jih ocenjujemo, in uporabniško izkušnjo, ki je pomembna, ko govorimo o kvaliteti spletnih strani. Za lažje razumevanje vpliva optimizacije na kvaliteto spletnih strani smo optimizacijo podrobneje opisali, predstavili njeno zgodovino in jo s pomočjo primerov opredelili. V nalogi smo se osredotočili na SEO, ki ga delimo na notranjo in zunanjo optimizacijo. Predstavili smo vse elemente, ki so potrebni za uspešno optimizacijo. V zadnjem segmentu teoretičnega dela so opisane razlike med optimizacijo in oglaševanjem v spletnih iskalnikih ter orodja, ki jih uporabljamo za optimiziranje spletnih strani. Praktični del je namenjen prikazu optimiziranja spletne strani. S pomočjo slik smo pokazali, kako se stran optimizira, kar nam je pomagalo pri spoznavanju vpliva optimizacije na kvaliteto strani. Ugotovili smo, da optimizacija dobro vpliva na kvaliteto spletnih strani. Bolj ko je stran optimizirana, kvalitetnejša je.
Ključne besede: Optimizacija spletnih strani, kvalitetne spletne strani, spletni iskalniki, SEO
Objavljeno v DKUM: 20.10.2021; Ogledov: 436; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

2.
RAZVRŠČANJE ZADETKOV V SPLETNIH ISKALNIKIH : diplomsko delo
Mitja Žižek, 2012, diplomsko delo

Opis: Spletni iskalniki so najpogostejša začetna točka za večino uporabnikov spleta in so že nekaj časa ena izmed glavnih komponent spleta, saj bi brez njih težko našli informacije v množici spletnih strani na spletu. V kolikor hočemo biti razpoznavni, je pomembno, da spletni iskalniki najdejo tudi naše spletne strani. V diplomskem delu smo predstavili način delovanja spletnih iskalnikov ter pregledali, kateri so ključni elementi za čim višjo uvrstitev v spletnih iskalnikih, in predstavili orodja za pomoč pri analizi za optimizacijo spletne strani. Na koncu smo teoretični del še preverili v praksi z izdelavo preproste spletne strani, kjer smo uporabili prej navedene elemente.
Ključne besede: spletni iskalniki, spletna stran, optimizacija spletnih strani za iskalnike, SEO
Objavljeno v DKUM: 22.03.2021; Ogledov: 530; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

3.
Analiza in optimizacija spletnih strani na primeru spletnega mesta x
Urška Žnuderl, 2020, diplomsko delo

Opis: Optimizacija spletnih strani (angl. Search Engine Optimization) je še pred nekaj leti veljala za pristranski pojem, kateremu se ni namenjalo veliko pozornosti. Informacijska revolucija in z njo širjenje informacijske kulture je dojemanje pojma temeljito spremenila. Dejstvo je, da se družbeno in poslovno življenje seli na splet. Posamezniki se z marsikaterim vprašanjem obrnemo raje na spletni iskalnik kot na sočloveka. Težimo k hitremu iskanju kakovostnih informacij, zato pričakujemo, da bomo med prvimi rezultati iskanja našli točno to, kar smo iskali. Vedeti moramo, da se v ozadju odvija velik boj med lastniki spletnih mest za prva mesta med zadetki v iskalniku. Optimizacija spletnih strani je proces, katerega cilj je, da se spletne strani uvrstijo čim višje med organskimi rezultati iskanja z namenom povečanja obiska, prodaje, pridobivanja novih strank, prepoznavnosti blagovne znamke … Je proces, ki je zahteven, kompleksen in dolgoročen. Odvisen je od mnogih dejavnikov, najbolj pa nanj vplivajo algoritmi za razvrščanje, ki so vezani na posamezni iskalnik. V diplomski nalogi se bomo posvetili procesu optimizacije spletnih strani in opredelili elemente, ki ga sestavljajo in kateri imajo nanj največji vpliv. Še prej bomo pojasnili ključne pojme, kot so: spletne strani, spletni iskalniki, spletni pajki in uporabniška izkušnja. Ti so namreč temelj za razumevanje posameznih korakov procesa optimizacije spletnih strani. Nato se bomo osredotočili na elemente notranje optimizacije in nadaljevali z elementi zunanje optimizacije spletnega mesta. Povzeli bomo tudi nekatera orodja, ki služijo k dobremu usmerjanju v procesu optimizacije spletnih strani in s katerimi lahko učinkovito spremljamo rezultate našega dela ter ostalo analitiko, ki je vezana na spletno mesto. V drugem delu diplomske naloge bomo proces optimizacije utemeljili na primeru spletnega mesta x. V praksi bomo predstavili, kako s postopkom analize sedanjega stanja spletnega mesta pridemo do rešitev, ki bodo nagradile spletno mesto x in izboljšale njegovo uvrstitev med rezultati iskanja.
Ključne besede: optimizacija spletnih strani, spletne strani, spletni iskalniki, spletni pajki, notranja optimizacija, zunanja optimizacija
Objavljeno v DKUM: 23.11.2020; Ogledov: 744; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

4.
Izdelava in optimizacija spletne trgovine
Matija Jerin, 2020, diplomsko delo

Opis: Podjetja imajo v današnjem času konkurenčno pomanjkljivost, če svojih izdelkov ali storitev ne promovirajo s pomočjo spletne strani ali spletne trgovine. Namen diplomskega dela je izdelava in optimizacija spletne trgovine za podjetje Miha Kunstelj s. p., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo čebelarske opreme. Spletno trgovino smo pripravili s pomočjo orodja Magento, nato pa smo jo analizirali in optimizirali za spletne brskalnike s pomočjo različnih spletnih orodij, kot so GTMetrix, Google Analytics in Google Lighthouse. S tem smo spletno stran pripravili za dobro uvrstitev med rezultate iskanj na spletnih brskalnikih, kar bo posledično povečalo prepoznavnost in promet podjetja. Optimizacija za spletne brskalnike se neprestano spreminja in razvija, zato je nenehna skrb zanjo obvezna tudi v prihodnosti, če želimo ohraniti vidljivost spletne trgovine.
Ključne besede: Spletna trgovina, optimizacija spletnih strani, Magento, SEO
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 638; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (3,32 MB)

5.
Vpliv rešitev digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovin
Kaja Kapun, 2019, magistrsko delo

Opis: Spletnih trgovin je na internetu ogromno. Skoraj vsaka fizična trgovina že ima svoje spletno mesto s katerim predstavi svoje podjetje, svoje izdelke in storitve, ki jih ponuja. Na tak način se predstavi na spletu in si povečuje svojo prepoznavnost. S tem se začne digitalni marketing. S količino spletnih trgovin se veča tudi konkurenca na spletnem trgu, kar pomeni, da se moramo potruditi, če želimo biti uspešni. To kar je danes pomembno pri spletnem poslovanju morda čez mesec dni več ne bo, zato moramo kar se da ažurno spremljati trg in trende ter svoje delovanje in ponudbo prilagoditi v skladu s takratnim povpraševanjem. Pri spletnih trgovinah moramo biti pozorni, da so spletne strani pravilne oblike, da spletna trgovina izgleda kar se da privlačno in da ima kvalitetno vsebino. Pomembna je tudi optimizacija spletnega mesta, s katero se izboljšuje pozicioniranje na iskalnikih. Ne smemo pozabiti tudi na dobre odnose s strankami in obojestransko komunikacijo. Pri tem nam lahko v največji meri pomagajo družbena omrežja, s katerimi si povečujemo prepoznavnost in ohranjamo stik s potencialnimi in obstoječimi strankami. V magistrskem delu smo opredelili digitalni marketing in njegove rešitve. Opisali smo uvajanje rešitev digitalnega marketinga in na kakšen način spletne trgovine merijo uspešnost digitalnega marketinga. Predstavili smo komponente dobrega spletnega mesta in analizirali dve spletni trgovini z vidika oblike, vizualizacije, funkcionalnosti in njune dejavnosti na družbenih omrežjih.
Ključne besede: Digitalni marketing, spletne trgovine, rešitve digitalnega marketinga, optimizacija spletnih strani, iskalniški marketing, vsebinski marketing, e-poštni marketing, ključni kazalci uspešnosti.
Objavljeno v DKUM: 25.11.2019; Ogledov: 1061; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

6.
Primerjava in uporaba generatorjev statičnih spletnih strani na primeru DKUM : diplomsko delo
Timotej Cesar, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo primerjali prednosti in slabosti statičnih in dinamičnih spletnih strani. Primerjali smo tri generatorje statičnih spletnih strani ter z izbranim generatorjem Gatsby informativne podstrani iz spletne strani dk.um.si pretvorili v statične. Uporabili smo tudi dodatne tehnike optimizacije spletnih strani za spletne iskalnike in analizirali rezultate.
Ključne besede: statične spletne strani, dinamične spletne strani, generatorji statičnih spletnih strani, optimizacija spletnih strani za iskalnike, Gatsby, Jekyll, Hugo, ReactJS, JSX.
Objavljeno v DKUM: 22.11.2019; Ogledov: 559; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

7.
Vpeljava digitalnega marketinga v podjetju za prodajo talnih oblog
Milena Majkić, 2019, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi je predstavljen novodobni trend poslovanja, bolj specifično – digitalni marketing in kako je ta prisoten v našem obravnavanem problemu, ter kako bi se ga lahko izboljšalo. Obravnavani problem je podjetje Prehod d. o. o., ki se ukvarja s prodajo luksuznega vrtnega pohištva in talnih oblog. Magistrska naloga je razdeljena na dva dela, in sicer na teoretični ter praktični del. V teoretičnem delu smo opisali pojem digitalnega marketinga, ki smo ga v nadaljevanju razčlenili. Prvo preučevano področje je optimizacija spletnih strani in kateri so njeni tehnični vidiki, kaj je on-page optimizacija, kako poiskati ključne besede in na kakšen način jih vključiti v optimizacijo ter ostali vidike, ki vplivajo na visoko uvrščanje v iskalnikih s pomočjo spletne optimizacije. Za ugotavljanje učinkovitosti spletne optimizacije smo v naslednjem poglavju obravnavali spletno analizo in merjenje. V tem poglavju smo preučili pomen spletne analitike in merjenja ter načrt, kako bomo izvedli našo analizo in merjenje v praktičnem delu. Kot zadnji element digitalnega marketinga smo navedli družbena omrežja. Raziskali smo, katera družbena omrežja so najpopularnejša na svetu in v Sloveniji, kako izvajati trženje skozi njih in katero strategijo uporabiti. Obravnavali smo Facebook in Instagram. V praktičnem delu smo začeli s predstavitvijo trenutnega stanja digitalnega marketinga v podjetju Prehod in nadaljevali s predstavitvijo želenega stanja. Predstavili smo tudi proces izdelave nove spletne strani za talne obloge in preproge. Ker je cilj magistrske naloge učinkovito optimizirati novo spletno mesto, smo analizirali konkurenčna spletna mesta v tej branži ter trenutno spletno mesto za talne obloge in preproge v podjetju Prehod. S pridobljenimi podatki smo tako lahko bolj kakovostno optimizirali spletno mesto, ki je predstavljeno v svojem poglavju. Prav tako smo analizirali Facebook strani podjetja Prehod in konkurenčnih podjetij. Ker vsebina za novo spletno mesto še ni na voljo, žal nismo imeli možnosti spletnega mesta objaviti in ga analizirati ter na podlagi teh rezultatov izboljšati. V zaključku smo zapisali, kaj so nadaljnje vizije podjetja, ko bo spletno mesto objavljeno.
Ključne besede: Digitalni marketing, spletna stran, optimizacija spletne strani, analiza in merjenje spletnih strani, družbena omrežja.
Objavljeno v DKUM: 04.04.2019; Ogledov: 1148; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (3,12 MB)

8.
Nadgradnja spletne trgovine ponudnika športne opreme
Miha Stare, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Postati viden je poglaviten vzrok optimizacije spletnih strani. Zaradi količine informacij, ki so v današnjem času že dostopne na internetu, obstajata ponudnikom le še dve vprašanji: ali so potrošniki našli in izbrali prav njihovo stran in ali so prekosili svojo konkurenco. Podjetje se zaveda, da je konkurence ogromno, zato si z novo vsebino prizadeva utrditi stik s trenutnimi strankami in s pomočjo priporočil ambasadorjev (vrhunskih športnikov, ki jih podjetje sponzorira) pridobiti nove stranke. Namen naše naloge je bil izdelava spletne strani, katero bi optimizirali za spletne strani in nato s pomočjo spletnega analitičnega orodja Google Analytics opazovali in ugotovili, kakšen vpliv je imela na povečanje prodaje in obiska spletne trgovine. Cilj je bil pokazati, če in v kolikšni meri ima nadgradnja spletne strani vpliv na obiskanost in prodajo spletne trgovine podjetja. V nalogi smo po naročilu naročnika, analizi konkurence in začrtanih temeljih s pomočjo sistema za upravljanje vsebin (CMS) WordPress izdelali spletno stran Ambasadorji. Spletno stran smo z uporabo vtičnika, ki ga sistem ponuja, optimizirali za spletne strani in z uporabo orodja Google Analytics preučevali tri mesece. Po analizi rezultatov smo prišli do ustreznih zaključkov in priporočil za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: optimizacija spletnih strani, WordPress, Google Analytics, izdelava spletne strani
Objavljeno v DKUM: 11.04.2018; Ogledov: 964; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (3,07 MB)

9.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru smeri elektronskega poslovanja
Jan Breznar, 2017, diplomsko delo

Opis: Ker običajni potrošniki preživijo vedno več časa na spletu in mnogi komunicirajo med seboj izključno prek družbenih omrežij, je postalo dobro poznavanje spletnih tehnologij nuja za vse vrste podjetnikov. Kanalov za stopanje v stik z ljudmi na spletu ne primanjkuje. Podjetja imajo za komuniciranje na voljo vse od elektronske pošte do številnih družbenih omrežij, kot so Facebook, Instagram, Twitter in druga. Nekatera skušajo prehiteti konkurenco z uporabo oglaševanja prek signala GPS, druga pa stavijo na dobro oblikovana spletna mesta. Smer Elektronsko poslovanje na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru se dobro zaveda pomena digitalnih tehnologij, saj so njihove stranke prav mladi, ki so jim spletni načini komuniciranja samoumevni. Da lahko smer prepriča čim več študentov za izbiro usmeritve, se mora potruditi na vseh svojih spletnih kanalih. Zadovoljiti pa mora tudi že vpisane študente ter delodajalce. Vse to jim brez stroškov omogočajo informacijske rešitve digitalnega marketinga.
Ključne besede: digitalni marketing, družbena omrežja, optimizacija spletnih strani, spletno oglaševanje, strategije digitalnega oglaševanja
Objavljeno v DKUM: 30.11.2017; Ogledov: 891; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

10.
Prenova spletne podobe podjetja
Domen Malovrh, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je bila predstavljena prenova spletne podobe podjetja Dedra šport, izdelovanje in popravilo športne opreme, d. o. o. Izdelana spletna stran je bila narejena v okolju za upravljanje z vsebinami CMS WordPress. V prvem delu sta predstavljena obravnavano podjetje ter obstoječa problematika. Osrednji del opisuje potek izdelave spletne strani, ki združuje informacije o samem podjetju, njihovih izdelkih in partnerjih. V zaključku so podani ocena učinkov in predlogi za nadaljnji razvoj rešitve.
Ključne besede: spletna stran, spletne tehnologije, sistem za upravljanje z vsebinami, WordPress, optimizacija spletnih strani, športna oprema
Objavljeno v DKUM: 21.09.2017; Ogledov: 807; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici