SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
PORTAL ZA IZDELAVO SPLETNIH STRANI
Iztok Balažic, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga vsebuje proces izdelave portala za izdelavo dinamičnih spletnih strani. Podjetja in posamezni uporabniki si lahko na enostaven način izdelajo lastno spletno stran. Spletni portal je bil izdelan z namenom trženja spletnih strani, poleg tega pa tudi za predstavitev podjetij in posameznih uporabnikov na svetovnemu spletu.
Ključne besede: odprta koda spletni portal izdelava spletne strani optimizacija Content Management System
Objavljeno: 23.02.2010; Ogledov: 1955; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (4,46 MB)

2.
OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI GLEDE NA SPLETNE ISKALNIKE
Nastja Portir, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili metode in prosto dostopna orodja, ki omogočajo optimizacijo spletnih strani, katere rezultat je njihova čim višja uvrstitev na spletnih iskalnikih. Raziskali smo teoretično ozadje od začetkov optimizacije do danes. Podali smo osnovna pravila, dejstva in napotke za optimizacijo ter na koncu vse to praktično preizkusili in prikazali na primeru portalov Mestne občine Maribor in Digitalne knjižnice Univerze v Mariboru.
Ključne besede: spletne aplikacije, optimizacija spletnih strani, spletni iskalniki, SEO
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 1860; Prenosov: 290
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

3.
IZDELAVA PORTALA ZA SAMOSTOJNEGA PODJETNIKA
Boštjan Žagar, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga vsebuje proces izdelave dinamične spletne predstavitve za podjetje, ki se ukvarja z izdelavo pultov ter ostalih kuhinjskih, kopalniških in laboratorijskih elementov iz kompozitnega materiala. Spletna stran je bila izdelana z namenom predstavitve podjetja širši javnosti, povečanju ugleda ter prepoznavnosti. V uvodnem delu je opis poteka namestitve spletnega portala Joomla! in predstavitev posameznih orodij ter spletnih tehnologij, uporabljenih pri izdelavi spletne strani. V nadaljevanju naloge je prikazana sama izdelava spletne strani. Opisana je izdelava in namestitev predloge v sistem CMS, nameščanje posameznih modulov, komponent, vtičnikov ter sam vnos in objava vsebine portala. V zaključku naloge je opisana optimizacija spletnih strani (Search Engine Optimization - SEO), izbira primerne domene in postopek vpisa strani v spletne imenike in iskalnike. Zaključek vsebuje oceno učinkov ter možnosti nadaljnjega razvoja spletne strani.
Ključne besede: - odprta koda - izgradnja spletnih strani - spletne tehnologije - optimizacija spletne strani - sistem za upravljanje z vsebinami (CMS)
Objavljeno: 10.01.2011; Ogledov: 1875; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (3,44 MB)

4.
OZNAČEVANJE SPLETNIH DOKUMENTOV S KLJUČNIMI BESEDAMI NA OSNOVI NJIHOVE VSEBINE
Špela Sirše, 2011, diplomsko delo

Opis: Kadar potrebujemo določene informacije, le-te največkrat iščemo na spletu, kar pa je ob poplavi različnih spletnih strani včasih teţje najti tisto stran, ki bi kar najbolje podala ţelene informacije. Večkrat se namreč zgodi, da spletna stran, ki jo iščemo sicer obstaja, vendar pa je spletni iskalniki ne najdejo. Vidnost spletne strani na spletnih iskalnikih je torej zelo pomembna, zato smo se odločili, da poskušamo izboljšati vidnost spletne strani, namenjene knjigi Programi za logistike. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili teoretične osnove spletnih dokumentov, spletnih iskalnikov in optimizacije spletnih strani za iskalnike. Pojasnili smo tudi, zakaj je pomembna pozicija spletne strani na iskalnikih ter zakaj je pomembno označevanje spletnih dokumentov s ključnimi besedami. V drugem delu diplomskega dela smo predstavili prvotno stanje spletne strani, nato pa smo teoretično znanje prenesli v prakso in se lotili prenove strani, na koncu pa smo predstavili še rezultate prenove, ki smo jih pridobili z uporabo različnih programskih orodij.
Ključne besede: spletni dokumenti, spletni iskalniki, ključne besede, pozicija spletne strani na spletnem iskalniku, optimizacija spletne strani za spletne iskalnike
Objavljeno: 23.10.2011; Ogledov: 1729; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

5.
PRIMERJAVA PRISTOPOV IN ORODIJ ZA TESTIRANJE SPLETNIH APLIKACIJ
Adam Stradovnik, 2014, magistrsko delo

Opis: S hitrim širjenjem in razvojem interneta ter odprtokodnih tehnologij, ki so bile še pred leti v manjšini, se bistveno povečuje število spletnih strani ter spletnih aplikacij. Zanje je potrebno zagotoviti ustrezno raven zanesljivosti, varnosti in ponovne uporabe posameznih njihovih komponent. V magistrskem delu, smo predstavili načine testiranja spletnih aplikacij ter pregledali obstoječe rešitve in orodja na tem področju. V praktičnem delu, smo izbrali eno od spletnih aplikacij in jo testirali z izbranimi orodji ter prikazali rezultate tega testiranja.
Ključne besede: Spletne aplikacije, Testiranje, Tehnike testiranja, Spletne strani, Varnost spletnih aplikacij, Mutacija, Diagrami, Končni avtomati, Spletni pajki, Pregledovalniki, Optimizacija iskalnikov, Spletna dostopnost
Objavljeno: 30.10.2015; Ogledov: 815; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (4,47 MB)

6.
USPEŠEN SPLETNI NASTOP KOT REZULTAT UČINKOVITE STRATEGIJE SPLETNEGA MARKETINGA
Vesna Krajačić, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili strategijo spletnega marketinga ter s tem preučili celoten proces načrtovanja in izdelave uspešne spletne strani s teoretičnega in praktičnega vidika. Spletnega nastopa se moramo lotiti postopoma. Kot najprej moramo raziskati spletni trg in tako ugotoviti velikost tržišča ter moč in velikost konkurence. Na podlagi tega določimo tudi najbolj donosne ključne besede za našo spletno stran. Ko je spletna stran postavljena, je potrebno poskrbeti za njeno promocijo. Le tako bodo uporabniki na spletu našli našo spletno stran. Pri tem lahko uporabimo optimizacijo spletne strani, s katero dosežemo, da se naša spletna stran uvrsti med prve zadetke na spletnih iskalnikih. Uporabniki spletnih iskalnikov bodo tako ob vpisani določeni ključni besedi prišli v stik prav z našo spletno stranjo in jo tudi obiskali. Sledi monetizacija spletne strani. To pomeni da spletno stran, ki že prejema zadovoljivo število obiskovalcev, želimo uporabiti za prodajo svojih izdelkov, izdelkov drugih ponudnikov ali prodajo oglasnega prostora. Monetizacija spletne strani torej pomeni, da s spletno stranjo želimo tudi nekaj zaslužiti. Da pa bi obiskovalce čim bolj prepričali v nakup ali druge zastavljene cilje, kot je klik na oglas ali oddaja e-poštnega naslova, moramo vedeti, katere so tiste stvari, ki jih pritegnejo k izvršitvi določenega cilja. Podjetje SEPI s.p. je pri postavljanju spletne strani Brunarice.org uporabilo strategijo spletnega marketinga, ki je sestavljena iz raziskave trga, promocije spletne strani s pomočjo optimizacije spletne strani, monetizacije in konverzije. Z analizo uspešnosti spletne strani smo ugotovili, ali je strategija spletnega marketinga učinkovita in ali spletna stran dosega želene rezultate.
Ključne besede: strategija spletnega marketinga, spletni nastop, raziskava spletnega trga, ključne besede, promocija, optimizacija spletne strani, konverzija, monetizacija, SEPI s.p., Brunarice.org
Objavljeno: 28.05.2012; Ogledov: 1833; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

7.
E- ZAVAROVALNIŠTVO
Vesna Krope, 2011, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu sem poglobila svoje teoretično znanje o zavarovalništvu, elektronskem poslovanju in dobrih spletnih straneh. Na podlagi teh znanj sem analizirala pet spletnih strani naših zavarovalnic ( Generali, Triglav, Maribor, Adriatic Slovenica, Kd Življenje) .Elektronsko poslovanje nam prihrani ogromno časa, saj nam ni potrebno odditi od doma in se srečati s ponudniki. Vse uredimo doma pred računalnikom. Potrebe strank se lažje razumejo zaradi neposredne komunikacije preko omrežja. Spletna stran je tako imenovan živi sistem, ki ga je potrebno neprestano prilagajati, osveževati in izboljševati, da pritegne uporabnike. Na dobrih spletnih straneh se kaže, da je internet dvosmerni kanal. Analizirane spletne strani so tudi v tej smeri pokazale, da so dobre spletne strani.
Ključne besede: zavarovalništvo, vrste zavarovanj, elektronsko poslovanje, spletne strani, optimizacija spletnih strani, analiza spletnih strani zavarovalnic
Objavljeno: 20.06.2012; Ogledov: 1198; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (748,95 KB)

8.
OPTIMIZACIJA SPLETNE STRANI PODJETJA NAVDIH.NET D.O.O.
Petra Kmetec, 2012, diplomsko delo

Opis: Optimizacija spletnih strani (SEO) rešuje problem vidnosti in pozicije spletnih strani. Optimizacija je proces oblikovanja in spreminjanja spletnih strani z namenom doseganja boljše vidnosti in obiskanosti spletne strani. Optimizacija najbolj vpliva na iskalne sisteme, to je na vidnost spletne strani v rezultatih iskanj, ko iščemo s pomočjo spletnih iskalnikov. Vsebinska komponenta, komponenta povezav, popularnost in orodja za upravljanje teh komponent so najpomembnejši kriteriji, ki jih moramo zadostiti, da lahko govorimo o uspešni optimizaciji. Poleg teh komponent je pomembno še veliko drugih drobnih procesov in dejavnikov, da lahko spletna stran konkurira drugim stranem na svetovnem spletu. In prav te komponente, katere sem podrobno raziskala in opisala v tem diplomskem delu, morajo podjetja upoštevati in jih za uspešnost poslovanja redno izvajati, ko se odločajo za optimizacijo spletne strani, saj se lahko v poplavi novih, tehnično dodelanih in grafično privlačnejših spletnih strani hitro zgodi, da jih le-te prehitijo. Optimizacija je torej proces, ki se zaradi stalnih sprememb trendov in hitrega razvoja informacijske tehnologije nenehno izvaja, lastniki spletnih strani pa lahko s pravilno in dosledno rabo optimizacije dosegajo večjo obiskanost spletnih strani in posledično boljše poslovne rezultate.
Ključne besede: Optimizacija spletne strani, spletna stran, internet, splet.
Objavljeno: 04.07.2012; Ogledov: 1221; Prenosov: 95
URL Povezava na celotno besedilo

9.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNEGA TRŽENJA ZAVAROVANJ NA PRIMERU ZAVAROVALNICE MARIBOR IN GENERALI
Maja Čeh, 2013, magistrsko delo

Opis: Internet predstavlja medij prihodnosti, saj se število uporabnikov iz leta v leto povečuje. Potrošniki se od klasičnih medijev zatekajo k internetu, zato velja dejstvo, da če podjetje ni prisotno na internetu, praktično ne obstaja. Spletno trženje zavarovanj prinaša zavarovalnicam številne prednosti, ima pa tudi določene slabosti. Slabosti spletnega trženja zavarovanj za zavarovalnice so predvsem v kompleksnosti določenih zavarovalnih storitev, težki dosegljivosti standardizacije reševanja škodnih primerov, neosebnem odnosu in nezaupanju uporabnikov v varnost elektronskega poslovanja. Prednosti spletnega trženja zavarovanj za zavarovalnice so v hitrem prilagajanju tržnim pogojem, ažurnem zajemanju podatkov o številu zavarovancev, globalni prisotnosti in nižjih stroških poslovanja ter oglaševanja. Nakupovanje prek interneta ima prednosti tudi za njegove uporabnike in sicer omogoča neomenjen delovni čas, večjo dostopnost do informacij, hitrejši odzivni čas in anonimnost. Za spletno trženje so primerna zavarovanja, ki so enostavna, neodvisna od preteklega dogajanja, obvezna, ne zahtevajo veliko osebnega svetovanja, imajo relativno nizko zavarovalno premijo, se pogosto obnavljajo, so drugačna po zasnovi, so prilagojena internetni poti in so primerna za masovni trg. V magistrski nalogi smo analizirali spletna portala Zavarovalnice Maribor in Zavarovalnice Generali, pregledali ponudbo njunih spletnih zavarovalnih storitev in predstavili primer sklenitve zavarovanja. Preverili smo na kakšen način zavarovalnici privabljata na svoj spletni portal obiskovalce in kako uspešni sta pri spletnem trženju zavarovanj. Rezultati so pokazali, da imata obe zavarovalnici učinkovit in pregleden spletni portal, na katerem ponujata številne informacije o zavarovanjih in različne spletne storitve. Uspešni sta pri spletnem trženju zavarovanj, vseeno pa smo opazili nekaj slabosti, za katere smo podali predloge za izboljšanje le-teh. Pomembno je, da se zavarovalnici zavedata pomena spletnega trženja zavarovanj in ga neprestano izboljšujeta ter nadgrajujeta, saj bosta tako gradili prepoznavnost blagovne znamke, izboljšali prodajo in povečali število svojih strank.
Ključne besede: zavarovalne storitve, zavarovalništvo, elektronsko poslovanje, trženje, internet, spletno trženje, spletni portal, spletno trženje zavarovanj, socialni marketing, zakup sponzoriranih povezav na iskalnikih, optimizacija spletne strani, spletne storitve, Zavarovalnica Maribor, Zavarovalnica Generali
Objavljeno: 16.10.2013; Ogledov: 1913; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

10.
OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI ZA SPLETNE ISKALNIKE
Aljaž Sahornik, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno, kako se optimizira spletno stran za iskalnike, največ pozornosti je namenjene iskalniku Google. Opisane so metode, s katerimi se dosega čim višje rezultate pri razvrščanju spletne strani med rezultati iskanja v omenjenem iskalniku. Predstavljeni so faktorji, ki vplivajo na optimizacijo, in metode, s katerimi se izboljšuje pozicijo spletne strani v iskalniku, te so razvrščene glede na pomembnost. Opisana so orodja za merjenje rezultatov optimizacije, ki omogočajo pregled nad opravljenim delom, in osnove iskalnega marketinga ter spletnega socialnega trženja.
Ključne besede: optimizacija za iskalnike, optimizacija za spletne strani, spletna stran, SEO, spletni iskalniki, oglaševanje s sistemom AdWords, oglaševanje na Facebooku
Objavljeno: 09.09.2013; Ogledov: 1031; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici