| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Optimizacija poslovanja izbranega podjetja s pomočjo procesnega pristopa
Milena Kajba, 2020, magistrsko delo/naloga

Opis: Vsako podjetje, ki želi predstavljati konkurenco na trgu in obdržati svojo poslovno pozicijo, mora vlagati v kakovostno poslovanje – ali je to kakovost storitev, izdelkov, procesov znotraj podjetja ali pa sam način poslovanja. Iz tega izhaja cilj, h kateremu bi morala stremeti vsa podjetja: proizvajati kakovostne izdelke ali storitve, s katerimi je omogočeno maksimalno izpolnjevanje želja, potreb ter zahtev svojih strank. Malo podjetje iz Savinjske regije, ki se ukvarja z butično proizvodnjo, je zelo prepoznavno na svojem področju poslovanja. Zaradi želje po dolgoročni konkurenčnosti venomer iščejo možnosti inovacij in izboljšav. Ena izmed teh je vsekakor tudi procesni pristop, ki omogoča boljši nadzor nad procesi in njihovo optimizacijo. Vendar jim zaradi manjšega števila zaposlenih in velikega povpraševanja na trgu do sedaj ni uspelo uvesti procesnega pristopa. Zato bomo izvedli posnetek stanja, s katerim bomo pridobili obstoječi procesni pristop v podjetju, na podlagi katerega bomo izvedli kritično analizo. V namene izboljšanja poslovanja in konkurenčnosti bomo pregledali morebiti pridobljene certifikate kakovosti s strani podjetja in jim predlagali pridobitev še drugih ustreznih. Na podlagi vseh ugotovitev bomo tako podali predlog rešitve problema, ki predstavlja izboljšan procesni pristop na podlagi standarda ISO 9001:2015.
Ključne besede: procesni pristop, kakovost poslovanja, optimizacija poslovanja, ISO 9001:2015, posnetek stanja
Objavljeno: 08.10.2020; Ogledov: 328; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

2.
Informacijske tehnologije v gradbenem podjetju
Tomaž Žnuderl, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo proučevali možnosti uporabe informacijskih tehnologij v gradbenih podjetjih. V teoretičnem delu naloge smo najprej predstavili najpomembnejša poslovna področja, ki jih lahko zasledimo v gradbenih podjetjih. Nato smo za vsako posamezno področje proučili možnosti optimizacije z implementacijo ustreznih informacijskih tehnologij. Zaokrožen pregled informacijskih orodij, ki so gradbenim podjetjem na voljo, smo v nadaljevanju uporabili kot osnovo za praktični del magistrskega dela. V praktičnem delu smo proučevali poslovanje konkretnega gradbenega podjetja. Glede na predhodno zastavljena teoretična izhodišča, smo analizirali trenutno stanje po poslovnih področjih. Na podlagi ugotovljenega smo nato oblikovali predloge za optimizacijo poslovanja z implementacijo ustreznih informacijskih tehnologij. V zadnjem delu magistrskega dela smo analizirali trende in smernice razvoja informacijskih tehnologij v prihodnosti ter možnosti njihove vpeljave v poslovanje gradbenih podjetij.
Ključne besede: Gradbeništvo, informacijske tehnologije, optimizacija poslovanja, gradbeno podjetje
Objavljeno: 30.06.2017; Ogledov: 569; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (3,50 MB)

3.
Uvedba skladiščnega informacijskega sistema v proizvodno podjetje
Ivan Režonja, 2016, diplomsko delo

Opis: Prihod novih tehnologij zdruţenih v pojem Industrija 4.0, in uvajanje smernic v podjetje prinaša v proizvodnjo pa tudi skladišče novo vrsto povezav in komunikacije med stroji, napravami in ljudmi. V bliţnji prihodnosti se nam obeta nova industrijska revolucija, ki bo v celoti v skupno mreţo (ang. Network) povezala stroje, naprave, storitve in ljudi. Za nemoteno in učinkovito delovanje skladišča potrebuje podjetje sodobni skladiščni informacijski sistem, ki ustrezno obvlada skladiščne procese (sprejem blaga, identifikacija blaga, komisioniranje itn.). Predvsem razvoj novih tehnologij za evidentiranje blaga in njihova zmoţnost uporabe zahtevata uporabo informacijskih sistemov, ki so korak s časom. Konkurenčnost v skladiščnem poslovanju si proizvodno podjetje lahko zagotavlja le z uporabo sodobnih skladiščnih informacijskih sistemov, ki so pripravljeni na nove tehnologije. Eden takih informacijskih sistemov je SAP HANA, ki je sposoben hitro obdelovati velike količine podatkov ter povezati naprave, proizvodne in poslovne procese ter ljudi. Ključno nalogo za uspešno uvajanje novih tehnologij bo imel management, ki bo moral prepoznati prednosti posameznih naprednih tehnologij in z njihovim uvajanjem v poslovanje zagotoviti dolgoročen obstoj podjetja na globalnem trgu ter kontinuiran razvoj posameznih področij v podjetju. Razvoj novih tehnologij in informacijskih sistemov ter njihova uvedba v skladiščno poslovanje bosta omogočila razbremenitev zaposlenih v skladišču, vendar pa bodo za obvladovanje sodobnih tehnologij potrebni tudi dodatna znanja in spretnosti, ki bodo omogočili interakcijo človek – stroj.
Ključne besede: Industrija 4.0, skladiščni procesi, skladiščni informacijski sistem, optimizacija skladiščnega poslovanja
Objavljeno: 12.09.2016; Ogledov: 661; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (3,23 MB)

4.
UPORABA METOD PODATKOVNEGA RUDARJENJA ZA PLANIRANJE PRODAJNEGA PROGRAMA
Milan Radaković, 2015, magistrsko delo/naloga

Opis: Živimo v času, ko je na voljo velika kopica nepreglednih podatkov, ki se zbirajo preko različnih informacijskih sistemov. V okviru magistrskega dela smo se odločili analizirati podatke, ki so bili zbrani v treh letih poslovanja preko programa za vodenje poslovanja v maloprodaji (Birokrat), in skušati odkriti nove uporabne informacije, ki bi pripomogle k boljšemu poslovanju podjetja. Po preučitvi podatkov in specifično globokega prodajnega asortimenta smo se fokusirali na napovedovanje verjetnosti za prodajo posameznih izdelkov. Glavni motiv za to je bil zmanjšanje posledic napačnih odločitev. Izdelkov je veliko, napačne odločitve v nabavi pa se rezultirajo v slabi prodaji izdelkov. Podatke smo uredili in analizirali, zgradili napovedni model in nazadnje tudi uvedli napovedni model v poslovanje podjetja. Pri tem smo dosegli 50 % učinkovitejše napovedovanje prodaje v primerjavi z intuitivnim napovedovanjem poslovodje. Poleg tega smo z analizo podatkov prišli do veliko uporabnih informacij, ki jih prej ni bilo mogoče razbrati iz neobdelanih podatkov.
Ključne besede: odkrivanje znanja v podatkih, napovedovanje prodaje B2C, podatkovno rudarjenje, optimizacija poslovanja z uporabo metod podatkovnega rudarjenja, optimizacija prodajnega programa
Objavljeno: 04.11.2015; Ogledov: 1115; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

5.
6.
7.
Optimizacija sistema skladiščenja in oskrbe z materiali za vzdrževanje v Gorenju d.d.
Boštjan Hrašar, 2014, magistrsko delo

Opis: Podjetja in drugi poslovni subjekti se v sedanjem času soočajo s številnimi izzivi, ki jih prinaša gospodarska situacija na lokalnem oz. globalnem trgu. Finančno-gospodarska kriza, ki je nastopila v letu 2008, predstavlja za mnoga podjetja še vedno veliko oviro pri poslovanju. Gospodarstvo v Sloveniji je v nekakšnem krču, saj so poleg slabega poslovanja podjetij tudi banke v nezavidljivem položaju. Podjetja so tako prisiljena, še bolj kot sicer, iskati načine povečanja učinkovitosti svojega poslovanja in opredeljevati ter dosledno izvajati različne strategije reševanja. Projekti optimizacije poslovanja so v podjetjih eden izmed načinov doseganja strateških ciljev. Gorenje d.d. znotraj Skupine Gorenje vlaga veliko finančnih sredstev in drugih poslovnih prvin za dosego trenutno najpomembnejših strateških ciljev, kot sta krepitev dobičkonosnosti in razdolževanje podjetja. S projektnim načinom optimizacije poslovanja v podjetju že vrsto let dokazujejo, da so na pravi poti. Oddelek Vzdrževanje v podjetju Gorenje d.d. se je v letu 2014 odločil za optimizacijo sistema skladiščenja in upravljanja z zalogami za vzdrževanje. Projekta so se lotili skupaj z oddelkom Nabave, pri katerem so začeli z uvajanjem konsignacijske zaloge v skladišče za vzdrževanje. Glavni namen projekta je zmanjšanje zalog in števila skladišč ter izboljšanje celotnega sistema za upravljanje z zalogami. V magistrski nalogi smo predstavili obstoječe stanje skladišč za vzdrževanje, sistem skladiščenja v podjetju Gorenje d.d. in podali predloge z rešitvami ter poslovne učinke konsignacijske zaloge. Predlogi, ki smo jih predstavili v nalogi, so centralizacija skladišč, postopna implementacija konsignacijske zaloge in uvedba tehnologij v centralno skladišče za vzdrževanje in sicer WMS ter bar-kodni sistem.
Ključne besede: projekt, sistem skladiščenja, skladiščni procesi, oskrba z materiali, vzdrževanje, optimizacija poslovanja
Objavljeno: 12.12.2014; Ogledov: 1456; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (3,46 MB)

8.
MANAGEMENTSKI VIDIKI PROCESA NABAVE V PODJETJU LEGO D.O.O. BREŽICE
Filip Isaković, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno delovanje nabave v podjetju in na podlagi pridobljenih podatkov s strani podjetja je opravljena analiza nabave s primerom napovedi nabave dveh artiklov, oblikovani oceni dosedanjih dobaviteljev na primeru dveh artiklov in izdelana primerjava dosedanjih in potencialnih dobaviteljev na primeru dveh artiklov. Namen diplomskega dela je spoznati nabavo v podjetju in raziskati možnosti za uvedbo optimizacije izvajanja te funkcije. Raziskava se osredotoča na dobavitelje in možnosti izboljšave poslovanja s pomočjo prilagoditve nabavne strategije glede na prednosti posameznih dobaviteljev in managementa nabave na podlagi sezonskega načina poslovanja.
Ključne besede: management nabave, ocenjevanje dobaviteljev, primerjava dobaviteljev, iskanje dobaviteljev, optimizacija poslovanja
Objavljeno: 31.07.2014; Ogledov: 926; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (712,57 KB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici