| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
Priložnosti kombiniranega transporta v Sloveniji : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Logistika sistemov
Tomaž Lesjak, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: kombinirani transport, oprtni transport, železniško omrežje, transportna infrastruktura, transportna suprastruktura
Objavljeno: 14.11.2008; Ogledov: 2640; Prenosov: 529 
(1 glas)
Celotno besedilo (4,70 KB)

6.
ANALIZA MEDNARODNEGA TRANSPORTA Z OPRTNIM VLAKOM
Tanja Ajdnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavila oprtni transportni sistem cesta — železnica. Analizirala sem tehnološki proces oprtnega vlaka, ki ga SŽ skupaj s podjetjem Adria Kombi in avstrijskim podjetjem Ökombi izvajajo na progi Maribor-Tezno — Wels. Terminal Maribor-Tezno leži neposredno na V. Panevropskem koridorju, kar mu omogoča možnosti nadaljnjega razvoja in vključevanje v evropske transportne tokove. Oprtni oziroma t. i. »nespremljani« transportni sistem združuje prednosti cestnega in železniškega prevoza. Eden od glavnih razlogov za uveljavljanje kombiniranega transportnega sistema cesta — železnica je povečanje izkoriščenosti železniških zmogljivosti in hkrati razbremenitev v cestnem transportu. Da pa se lahko izvede takšen način prevoza, je potrebno imeti ustrezna cestna vozila, železniške vagone in terminale s pretovorno mehanizacijo. Glavne ugotovitve diplomskega dela so: - kombinirani transport je okolju prijaznejši način transporta, - v okviru transportnega sistema države EU posebej spodbujajo razvoj kombiniranega transporta cesta — železnica (tehnologija A), - največji del kombiniranega transporta predstavljajo prevozi kontejnerjev, - Panevropski transportni koridorji omogočajo učinkovite transportne povezave na območju celotne Evrope, - največji del tovornega transporta v Sloveniji predstavljajo mednarodni prevozi, - za uspešno izvajanje oprtnega transport mora Slovenija posodobiti železniško infrastrukturo.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: kombinirani transport cesta – železnica, Panevropsko transportno omrežje, oprtni transport na Slovenskih železnicah, oprtni vlak na relaciji Maribor-Tezno – Wels.
Objavljeno: 11.02.2011; Ogledov: 2452; Prenosov: 379
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

7.
Sodobna tehnologija oprtnega transporta v Sloveniji
Teja Musič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo povzeli domačo in tujo strokovno literaturo, ki se nanaša na oprtni transport. Podrobneje bomo predstavili tri vrste oprtne tehnologije, ki so na voljo za prevoz tovora na železnici. Opisali bomo tudi novejšo tehnologijo Modalohr, kako deluje in kaj vse potrebujemo za uvedbo le-te. Sledi poglavje v katerem opišemo obstoječe stanje oprtnega transporta v Slovenji. Pogledali bomo tudi železniške oprtne terminale v Sloveniji in kaj omogočajo. V nadaljevanju bomo podali podatke, ki se nanašajo na oprtni prevoz v Sloveniji in jih tudi analizirali. Čez Slovenijo potekata dva pomembna prometna Pan-evropska koridorja, ki sta pomembna za gospodarski razvoj. V nalogi bomo opisali vpliv koridorjev na nadaljnji razvoj slovenskega gospodarstva, podrobneje pa bomo opisali naše ideje in pogled na tehnologijo Modalohr, ter kje bi jo bilo smiselno uvesti.
Ključne besede: oprtni transport, transport, železnica, Modalohr, tovor
Objavljeno: 15.11.2013; Ogledov: 1246; Prenosov: 322
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

8.
Preverba in potrditev optimalnosti izbora transporta v podjetju BSH Hišni aparati Nazarje
Maja Turnšek, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo temelji na preverbi in potrditvi optimalnosti izbora transporta v podjetju BSH Hišni aparati Nazarje. Za vsakodnevno transportiranje izdelkov v centralno skladišče v Giengen v Nemčiji se omenjeno podjetje poslužuje najema cestnih transportnih sredstev. Cilj diplomskega dela je bil predvsem potrditi optimalnost izbranega transporta. Teze diplomskega dela temeljijo na tem, da je transportne stroške možno zmanjšati z uporabo druge transportne tehnologije in da z nakupom hibridnih tovornjakov prispevamo k manjšim stroškom goriva. Podlaga za teoretično znanje je bila delitev transporta in njegov opis s poudarkom na oprtnem transportu. Pri transportu je potrebno omeniti transportne stroške in kakovost transporta. Obstoječe stanje je razdeljeno na posnetek stanja in kritično analizo. Posnetek stanja prikazuje posamezne naloge služb, ki so vključene v postopek naročanja tovornjakov, potrebnih za transport končnih izdelkov, in pregled infrastrukture v državi. Kritična analiza temelji na SWOT analizi najemanja pooblaščenega prevoznika in analizi ribja kost dejavnikov, ki vplivajo na transportne stroške. Predlagane so rešitve kombiniranega transporta cesta–železnica in uporabe hibridnih tovornjakov. Na podlagi obravnavanega smo v zaključku ugotovili, da je obstoječe stanje optimalno. Z nakupom hibridnih tovornjakov bi prihranili 20–30 odstotkov stroškov goriva, kar v tem času predstavlja možnost nadaljnjega razvoja obstoječega modela izbranega transporta v podjetju.
Ključne besede: optimalni transport, transportni stroški, oprtni transport, cestni transport, pooblaščeni prevoznik
Objavljeno: 02.02.2015; Ogledov: 929; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

9.
Vpeljava oprtnega vlaka na relaciji Koper-Dunaj
Danijel Gorišek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na tri poglavja. V uvodnem delu sem določil cilje diplomskega dela, predpostavke in omejitve dela ter metode, po katerih je diplomsko delo sestavljeno. V prvem poglavju sem opredelil teoretične osnove oprtnega transporta, opisal tri načine, po katerih se oprtni transport opravlja, ter pojasnil železniški del oprtnega transporta. V drugem poglavju sem povzel trenutno stanje oprtnega transporta v Sloveniji ter njeni bližnji okolici, opisal sem oprtni terminal ter naredil kritično analizo uporabe oprtnega transporta v Sloveniji. V tretjem poglavju sem podal predlog izboljšave uporabe oprtnega transporta v Sloveniji, opisal postopke vpeljave, predstavljen pa je tudi finančni izračun predstavljene rešitve. V zaključku diplomskega dela sem ovrednotil rešitev problema, napisal sem pogoje, ki bi bili nujni pri izvedbi izboljšav, ter nakazal možno smer nadaljnjega razvoja.
Ključne besede: Oprtni transport, železniški transport, kombinirani transport, SŽ-Tovorni promet, logistika
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 908; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

10.
Ponovna uvedba oprtnih vlakov na progah V. evropskega koridorja v Sloveniji
Uroš Kek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Oprtni promet oziroma prevoz cestnih tovornih vozil po železnici je ena izmed rešitev za zmanjšanje gneče na cestah, ohranjanje zdravega okolja, zmanjšanje stroškov transporta ter predvsem povečanje varnosti v cestnem prometu. Oprtni sistem transporta oziroma oprtni promet pozna tri tehnologije; in sicer tehnologijo A, kjer se na železniškem vagonu prevaža celotno cestno tovorno vozilo – vlačilec in polpriklopnik oziroma priklopnik, tehnologijo B, kjer se prevaža priklopnik oziroma polpriklopnik brez vlačilca; ter tehnologijo C, kjer se prevaža samo zamenljivi zabojnik. V diplomskem delu je uvodoma predstavljen pojem oprtni sistem transporta z vsemi tremi možnimi oblikami – tehnologijami ter prednosti in slabosti posameznih tehnologij. V drugem poglavju je prikazan obseg cestnega prometa v Sloveniji v letih 2013 in 2014 ter negativni vplivi cestnega tovornega prometa na okolje in na prometno varnost. Na koncu drugega poglavja so prikazani stroški cestnine ter stroški goriva za prevoz tovornih vozil čez Slovenijo. V tretjem poglavju so opisane železniške proge V. evropskega koridorja v Sloveniji ter prevozna zmogljivost teh prog kot osnova za morebitno uvedbo oprtnih vlakov. V četrtem poglavju je opisan trenutni promet oprtnih vlakov v Sloveniji med postajama Maribor Tezno in Wels v Avstriji. V petem poglavju so navedeni in na kratko predstavljeni predlogi in potrebni ukrepi za ponovno uvedbo oprtnih vlakov na progah V. evropskega koridorja. V zaključku so navedene moje ugotovitve in sklepi v zvezi z obravnavano temo diplomskega dela.
Ključne besede: oprtni promet, terminal za kombinirani transport, železniška infrastruktura, prepustna moč proge, škodljive emisije cestnih tovornih vozil
Objavljeno: 21.11.2016; Ogledov: 816; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (2,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici