| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 36
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
UČENCI TRETJEGA RAZREDA PO PREDHODNEM ZGLEDU PIŠEJO KRAJŠE PREPROSTO BESEDILO
Polona Justin, 2009, diplomsko delo

Opis: Učiteljeva temeljna naloga v prvi triadi, pri pouku slovenskega jezika, je učence opismeniti. Prizadevajo si, da učenci čim bolje usvojijo bralno tehniko in da prebrano besedilo tudi razumejo. Prav tako pa je pomembna tudi učenčeva upovedovalna zmožnost. V svojem diplomskem delu sem poseben poudarek namenila razumevanju pri branju ter pisanju. Cilj moje raziskave je bil ugotoviti napredek v razumevanju prebranega besedila ter napredek v samostojnem pisanju krajšega besedila po predhodnem zgledu. V raziskavo sem vključila tretji razred. Uporabila sem eksperimentalno metodo. Med prvim in drugim preizkušanjem je minilo obdobje petih mesecev. Ugotovila sem, da so učenci napredovali pri razumevanju prebranega besedila, pri samostojnem pisanju krajšega besedila pa ne. V času, ki je pretekel, med prvim in drugim preizkušanjem, so učenci očitno pozabili, kaj vse mora opis živali vsebovati.
Ključne besede: Ključne besede: poslušanje, branje, pisanje, opismenjevanje, opis.
Objavljeno: 08.07.2009; Ogledov: 2189; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

7.
MOŽNOSTI RACIONALIZACIJE PREVOZA HLODOVINE
Boštjan Belak, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga zajema predstavitev celotnega procesa organizacije prevoza hlodovine, s tem pa tudi možne rešitve zmanjšanja stroškov v prevoznem procesu prevoza hlodovine. V posameznih poglavjih so opisani vsi postopki, ki narekujejo delo prometnega inženirja. Manjši stroški pomenijo bolj ekonomičen proces dela in posledično tudi večjo konkurenčnost. Ugotovitve je moč podati le ob rednem zbiranju podatkov, ker le tako je mogoče ugotoviti dejavnike, ki povzročajo prekomerne stroške. Obstajajo tudi možnosti optimizacije z vidika organizacije, katera brez znatnih finančnih sredstev pripomore k racionalizaciji in večji učinkovitosti. V nalogi so predstavljene vse vrste transporta hlodovine z vsemi cestnimi transportnimi sredstvi, kakor tudi pravne podlage za organizacijo transporta hlodovine, s katerimi se mora prometni inženir seznaniti pri svojem delu, saj s tem dosežemo največjo možno varnost. Neprestano pa se izpostavlja tudi problem časovnega in tehničnega izkoristka voznega parka. Ob tem velja poudariti, da je zaradi same specifike prevoza, pa tudi zaradi neorganiziranosti prevozniških podjetij, koeficient izkoristkov relativno nizek.
Ključne besede: prevoz hlodovine, opis spravila hlodovine, vrste transporta hlodovine, cestna transportna sredstva za prevoz hlodovine, pravne podlage za organizacijo transporta hlodovine
Objavljeno: 18.12.2009; Ogledov: 2712; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (25,86 MB)

8.
IZGRADNJA SISTEMA ZA POMENSKO PRESLIKAVO RELACIJSKIH PODATKOVNIH BAZ
Marko Adam, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo smo posvetili pomenski preslikavi relacijske podatkovne baze. Opisali smo pretvorbo relacijskega podatkovnega modela v pomenski in obratno. Pri preslikavi pomenskega modela v relacijski smo morali razmisliti, kako povpraševati po pomensko opisani bazi s pomočjo stavkov SQL. Predstavili smo osnove področij, ki se ukvarjajo s pomensko preslikavo relacijskih podatkovnih baz. V okviru praktičnega dela diplomske naloge smo nekatere prijeme vgradili v obstoječ sistem za odgovarjanje na vprašanja.
Ključne besede: pomenski splet, ontologije, procesiranje naravnega jezika, pomenski opis podatkovnih baz
Objavljeno: 29.10.2009; Ogledov: 1723; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

9.
POSLUŠANJE NEUMETNOSTNEGA BESEDILA (OPIS PREDMETA) V 3. RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Anita Osterc, 2009, diplomsko delo

Opis: Tema diplomske naloge je poslušanje neumetnostnega besedila v 3. razredu devetletne osnovne šole. Namen le-te je bil preveriti in primerjati, kako vpliva poslušanje neumetnostnega besedila na razumevanje poslušanega in razvoj pisanja pri učencih. V teoretičnem delu je bilo predstavljeno: poslušanje kot komunikacijska dejavnost, pomen poslušanja, vrste in dejavniki, ki vplivajo na poslušanje, govorno-poslušalska komunikacija ter poslušanje neumetnostnih besedil v šoli in prvem triletju. Empirični del zajema prikaz in primerjavo rezultatov, ki so jih dosegli učenci tretjih razredov podeželske (šola A) in mestne šole (šola B). Učenci podeželske šole se s poslušanjem posnetega neumetnostnega besedila še niso srečali, učenci mestne šole pa ga poznajo že od 1. razreda. Uporabljeni sta bili deskriptivna in kavzalno-neeksperimentalna metoda. Rezultati so bili pridobljeni s pomočjo reševanja kratkih nalog, oblikovanja pojmovne mape in zapisom krajšega neumetnostnega besedila po poslušanem neumetnostnem besedilu.
Ključne besede: poslušanje, neumetnostno besedilo, pojmovna mapa, slušno razumevanje in pomnjenje, opis predmeta
Objavljeno: 01.10.2009; Ogledov: 3357; Prenosov: 294
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

10.
UPORABA METOD ZA IZBIRO NOVEGA SODELAVCA NA PRIMERU PODJETJA UNIOR D.D.
Nina Lukavečki, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo želeli poudariti pomen pridobivanja in selekcije kadrov ter seznaniti bralca s široko paleto različnih metod in tehnik izbire novih sodelavcev. Teoretičen del diplomske naloge je razdeljen v tri poglavja. V prvem poglavju smo opredelili problem, namen, cilje, trditve, predpostavke, omejitve diplomske naloge ter metode dela, ki smo jih uporabili. V drugem poglavju smo predstavili tri temeljne aktivnosti, povezane z zagotavljanjem ustreznih kadrov: analiza dela, pridobivanje in selekcija kadrov. Osrednje, tretje poglavje, je osredotočeno na opis različnih metod selekcije. Predstavili smo tako konvencionalne kot nekonvencionalne metode ter navedli prednosti in slabosti vsake izmed obravnavanih metod. Teoretični del smo zaključili s pregledom metod selekcije, ki jih uporabljajo organizacije v Sloveniji in nekaterih drugih državah članicah Evropske unije. V praktičnem delu diplomske naloge (poglavje štiri in pet) smo opisali podjetje Unior d. d. Navedli smo osnovne informacije podjetja, njihovo dejavnost, poslanstvo, vizijo in cilje ter predstavili organizacijsko strukturo podjetja. Peto poglavje je posvečeno procesu pridobivanja in selekcije v izbranem podjetju. Osredotočeni smo bili na metode in tehnike, ki jih organizacija uporablja pri izbiri novih sodelavcev, prav tako pa smo, na podlagi proučene literature, podali nekaj predlogov za izboljšavo, ki jih lahko podjetje aplicira v prakso. Pridobivanje in selekcija kadrov je časovno zahteven postopek, ki zahteva veliko dragocenega časa in sredstev. Nanj se je potrebno dobro pripraviti in mu nameniti ustrezno pozornost, če želimo, da se nam bo obrestovalo. Samo »pravi ljudje, na pravih mestih, ob pravem času«, lahko prispevajo k uspehu organizacije, zato mora organizacija izbrati kreativne in visoko motivirane delavce, z dobrimi osebnimi lastnostmi, ki se bodo dobro ujeli z delovnim mestom, timom in organizacijo. Napačne odločitve vodijo do različnih težav, za majhne organizacija pa so takšne napake lahko celo usodne. Boljše strategije pridobivanja in selekcije kadrov, vodijo do boljših poslovnih rezultatov. Bolj uspešne kot so organizacije pri pridobivanju in selekciji kandidatov, večja je verjetnost, da zaposlijo in zadržijo zadovoljne kadre. Uspešnost selekcijskega sistema vpliva na produktivnost in finančni uspeh organizacije, zato se organizaciji investicija v razvoj obširnega in veljavnega sistema selekcije močno obrestuje.
Ključne besede: analiza dela, opis dela, pridobivanje kadrov, izbira kadrov, metode pridobivanja kadrov, metode in tehnike izbire kadrov.
Objavljeno: 06.08.2010; Ogledov: 2312; Prenosov: 403
.pdf Celotno besedilo (4,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici