| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 30
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Algoritem za učinkovit izračun verige elementarnih morfoloških filtrov na centralni procesni enoti
Danijel Žlaus, 2021, doktorska disertacija

Opis: V doktorski disertaciji predstavimo nov algoritem za učinkovit izračun verige elementarnih filtrov na centralni procesni enoti. Verige filtrov so temeljni del tako imenovanih geodetskih operatorjev, ki uporabljajo postopek morfološke rekonstrukcije. Ta iterativno filtrira in omejuje vrednosti filtrirane slike. Dobljeno učinkovitost razvitega algoritma delimo na dva dela. Prvi del se zanaša na učinkovit enonitni izračun elementarnih morfoloških filtrov, kar dosežemo s procesiranjem na mestu, dekompozicijo strukturnega elementa in uporabo vektorskih registrov za pohitritev izračuna. Drugi del pa razvite filtre uporabi za učinkovit vzporeden in hkraten izračun več filtrov v podani verigi. Vzporedni izračun je osnovan na emulaciji podatkovno pretokovnega procesiranja, kjer z analizo topologije predpomnilnika CPE in primernim pripenjanjem niti zagotovimo, da prenos podatkov med jedri CPE poteka preko predpomnilnika. Pokazali smo, da dosežemo največjo prepustnost procesiranja ob uporabi več neodvisnih vzporednih procesnih cevovodov, medtem ko najhitrejše odzivne čase dosežemo z uporabo enega cevovoda. Primerjava z algoritmi stanja tehnike in odprtokodnimi knjižnicami je pokazala, da je predlagani algoritem vedno dosegel boljše računske čase pri obdelavi verig filtrov. V primerjavi z iterativnim izračunom verige filtrov na splošnonamenskih grafičnih procesnih enotah se je predlagani algoritem prav tako izkazal za bistveno hitrejšega, tudi ko smo uporabili CPE nižjega cenovnega ranga.
Ključne besede: morfološki filtri, geodetski operatorji, veriga filtrov, obdelava slik, vzporedno procesiranje, podatkovno pretočna obdelava, vektorsko procesiranje, SIMD, centralna procesna enota
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 180; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (6,71 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
OPTIMIZACIJA DOSTAVNIH VOZIL Z UPORABO GENETSKIH ALGORITMOV
Luka Juršnik, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi sta opredeljena pojma genetskih algoritmov ter problem dostavnih vozil. Podrobneje so predstavljeni operatorji genetskih algoritmov ter vrste problemov dostavnih vozil, katere je potrebno spoznati skozi izdelavo praktičnega dela naloge. V nalogi smo se osredotočili na implementacijo problema dostavnih vozil z več skladišči ter mehkimi časovnimi okni. Problem smo podrobno razdelali, ga implementirali in nato testirali. Rezultate testiranj s popravki smo med seboj primerjali ter prikazali analize. Z nalogo smo želeli izvedeti, kako rešiti problem dostavnih vozil s pomočjo genetskih algoritmov in preveriti, ali vhodni parametri, ki jih lahko spreminjamo, vplivajo na končne rezultate. Želeli smo izdelati rešitev, ki bo vrnila v končnem času sprejemljiv rezultat, ter oceniti učinkovitost rešitve. Da smo lahko odgovorili na vprašanja, smo implementirali genetski algoritem in na njem testirali različne nastavitve. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo ugotovili, da se z genetskimi algoritmi problem dostavnih vozil da rešiti v končnem času, da na končne rezultate vplivajo vrednosti vhodnih parametrov in tako dobljene rešitve se lahko že v kratkem času izboljšajo tudi do 30 %.
Ključne besede: problem dostavnih vozil, optimizacija, genetski algoritmi, genetski operatorji.
Objavljeno: 18.09.2013; Ogledov: 1718; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (2,92 MB)

10.
Uporaba evolucijskih algoritmov za preverjanje znanja iz matematike
Boštjan Gornik, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen razvoj igre Matematični trening, tj. igra za učenje in utrjevanje osnovnih računskih operacij: seštevanje, odštevanje, množenje in deljenje. Jedro igre predstavlja evolucijski algoritem, ki omogoča dinamično ustvarjanje matematičnih računov na podlagi predhodnega znanja igralca. Pridobivanje znanja poteka s pomočjo analize drevesne podatkovne strukture aritmetičnih operatorjev. Igra ne vključuje starostne omejitve in je namenjena osebam z različnim predznanjem. Razvita je s pomočjo odprtokodne, visokozmogljive programske knjižnice libgdx, ki je napisana v programskem jeziku Java in omogoča medplatformski razvoj. Igra je tako dosegljiva za namizne, mobilne in spletne platforme, v kar šestih različnih jezikih.
Ključne besede: igra, matematika, aritmetični operatorji, evolucijski algoritem, libgdx
Objavljeno: 18.09.2013; Ogledov: 1564; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (16,77 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici