| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Izsleditev klica na številko 113 Operativno-komunikacijskega centra
Anja Štrajhar, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na izsleditev klica Operativno komunikacijskega centra na evropsko enotno številko za klic v sili 113 in enotne evropske številke za klice v sili 112. Pri tem so nam v veliko pomoč zakoni, predvsem Ustava Republike Slovenije (2013), Zakon o elektronskih komunikacijah-1 (2012), ter Zakon o varstvu osebnih podatkov-1 (2007), poleg strokovne literature pa smo izvedli tudi intervju na Operativno komunikacijskem centru, Regijskemu centru za obveščanje, ter intervju z Informacijskim pooblaščencem, kjer smo razrešili nekaj podrobnosti o samem klicu v sili in sprejemanju le teh. Številka za klice v sili Regijskega centra za obveščanje 112 in Operativnega komunikacijskega centra 113, sta eni izmed najpomembnejših številk za klice v sili. V primeru posredovanja pomoči občanu, sta številki brezplačni in dosegljivi 24 ur na dan,ter sedem dni v tednu. Operaterji morajo omogočati brezplačen klic na ti dve številki, kjerkoli se nahaja naročnik, v primeru, da naročnik zapusti mejo države, pa mora biti o tem obveščen z SMS sporočilom, kar je navedeno v splošnih pogojih naročnine ob sklenitvi pogodbe. S telefonsko številko naročnika oziroma s pomočjo operaterja lahko na podlagi 153. Člena Zakona o elektronskih komunikacijah-1 (2012) izsledimo lokacijo kličočega in s tem hitreje rešimo občana v primeru ogrožanja življenja. Življenje je ena izmed temeljnih dobrin občana, za to na prvo mesto pri reševanju le-tega dajemo poudarek nanj. Strokovni delavci, kot so reševalci in policisti morajo v skladu z predpisanimi zakoni storiti vse, kar je v njihovih močeh za rešitev občana. Pri svojem delu lahko v skladu s Zakonom o varstvu osebnih podatkov-1 (2007) uporabijo osebne podatke občana za njihovo dobro. Vsakršno kršenje zakona se kaznuje s sankcijami. Vendar pa se nam pri tem poraja vprašanje ali ima Policija prevelik vpogled v osebne podatke občanov in jih lahko nadzoruje na vsakem koraku, ali podatke z lahkoto zlorabi, kljub predpisanim zakonom, kako na podlagi osebnih podatkov pride do lokacije, ki je potrebna za rešitev življenja, kar smo ugotavljali v diplomskem delu.
Ključne besede: operativno-komunikacijski centri, intervencijski klici, 113, izsleditev klicev, osebni podatki, varstvo osebnih podatkov, človekove pravice, diplomske naloge
Objavljeno: 01.12.2014; Ogledov: 917; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

5.
Kakovost napotitve policistov na interventne dogodke s strani OKC - stališča policistov Policijske uprave Ljubljana
Sara Kandolf, 2015, diplomsko delo

Opis: Operativno-komunikacijski center policijske uprave (v nadaljevanju OKC PU) je najmlajša operativna služba v policiji, s katero država zagotavlja državljanom javno varnost. Na svoji interventni telefonski številki 113 v vseh OKC PU klice sprejemajo in evidentirajo policisti OKC PU. Slednji takoj po sprejetem klicu poskrbijo za napotitev policistov in izvedbo prvih varnostnih ukrepov na kraju dogodka (Gradišnik in Ristič, 2012). Diplomsko delo obravnava kakovost napotitve policistov na interventne dogodke s strani operativno-komunikacijskega centra policijske uprave Ljubljana (v nadaljevanju OKC PU LJ). Ker nas je zanimala kakovost napotitve policistov na interventne dogodke s strani OKC PU LJ, smo opravili empirično raziskavo med 93 policisti na desetih policijskih postajah policijske uprave Ljubljana (v nadaljevanju PP PU LJ). S pomočjo anketnega vprašalnika smo ugotavljali, ali policisti PU LJ ocenjujejo, da ob napotitvi na interventni dogodek s strani OKC PU LJ dobijo dovolj potrebnih podatkov o lokaciji dogodka in o morebitni nevarnosti na terenu. Prav tako smo želeli ugotoviti, kakšen je odnos OKC PU LJ do policistov PU LJ in kakšna je njihova odzivnost. Na podlagi rezultatov anketnega vprašalnika smo ugotovili, da so anketirani policisti najbolj zadovoljni z odzivnostjo OKC PU LJ, sledi (padajoče) seznanitev z lokacijo interventnega dogodka, nato še odnos OKC PU LJ in nazadnje seznanitev s potencialnimi nevarnostmi na kraju interveniranja. Visoke ocene trditev s strani anketiranih policistov kažejo na uspešno in strokovno delo OKC PU LJ ter posledično na kakovostno napotitev policistov na interventne dogodke. Ugotovili smo tudi, da je potrebno postopke, ki jih pri napotitvi in dodelitvi nalog napotenim policistom izvaja OKC PU LJ, razumeti celovito, saj so si med seboj soodvisno povezani.
Ključne besede: policija, policijsko delo, operativno-komunikacijski centri, OKC, interventni klic, interventni dogodki, policisti, PU Ljubljana, stališča, diplomske naloge
Objavljeno: 13.10.2015; Ogledov: 1101; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

6.
Operativno komuniciranje policije z javnostjo
Aleš Štraus, 2016, diplomsko delo

Opis: Med nastajanjem mojega diplomskega dela smo potrdili, da sta komuniciranje z javnostjo in interno komuniciranje v organizaciji zelo pomembna. Obe komunikaciji sta dobra kazalnika uspešne organizacije, saj pri komunikaciji z javnostjo tesno sodelujemo z ljudmi in pri internem komuniciranju v organizaciji krepimo medsebojne odnose. Organizacija ne more delovati, če ni pravega organiziranega upravljanja odnosov med skupinami. Pomembno vlogo predstavlja dvosmerno komuniciranje, in sicer znotraj organizacije in z javnostjo. Ob klicu na klicno številko policije 113 se vzpostavi stik s klicateljem, ki želi pomoč, in s policistom na operativno- komunikacijskem centru. Pri internem komuniciranju v organizaciji prejemamo povratne informacije iz operativnega dela na posameznih območjih, prav tako posredujemo policistom v patruljah dodatna pojasnila, če so potrebna za popolno razumevanje danih navodil. Kvalitativni del predstavlja pol strukturirani intervju, s katerim smo ocenili komuniciranje v policiji med Operativno-komunikacijskim centrom, Generalno policijsko upravo in patruljo na terenu.
Ključne besede: policija, policijsko delo, javnost, komuniciranje, operativno-komunikacijski centri, OKC, diplomske naloge
Objavljeno: 25.10.2016; Ogledov: 501; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (635,68 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici