| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
SEGMENTACIJA TRGA UPORABNIKOV MOBILNIH TELEFONOV ZNAMKE MOTOROLA
Robert Dežman, 2009, diplomsko delo

Opis: Segmentiranje trga uporabnikov mobilnih aparatov znamke Motorola je delo, ki je nastajalo v daljšem časovnem obdobju in sicer med septembrom 2007 in majem 2008. Prineslo je kar nekaj zanimivih ugotovitev iz področja mobilne telefonije, o katerih do sedaj nisem razmišljal, saj sem gledal na trg skozi oči prodajalca in se nisem postavljal v kožo uporabnika. Vedeti je potrebno, kaj potrebuje povprečni uporabnik mobitela. Moje gledanje na mobilne aparate je pristransko saj sem tehničen človek, ki išče popolnoma druge stvari pri mobilnih aparatih. Z omenjeno raziskavo trga pa sem pridobil podatke, ki bodo meni in našemu podjetju v pomoč pri nadaljnjem delu. Najbolj me je razveselilo dejstvo, da obstaja trg mogočih uporabnikov kateri ni zanemarljiv. Če ga primerjam z trgom rednih uporabnikov je le ta večji za več kot 3 krat. Predvsem je tu prostor pri ženski populaciji, medtem, ko moški niso toliko navdušeni nad mobilnimi aparati Motorola in potrebujejo več osebnega prepričevanja. Motorola je dobro zapisana v regijah in mestih ob meji z Italijo in Avstrijo, medtem, ko smo izredno šibki v osrednji Sloveniji in dolenjski regiji. Ker živi tu največji del prebivalstva, bo potrebno vložiti veliko moči (sredstev in dela). Osredotočiti se je potrebno na najmlajšo skupino od 15 do 25 let, saj bo ta skupina v prihodnosti tvorila jedro naših kupcev. Ta skupina je zelo zahtevna, saj ima tehnično znanje in poznavanje tujih jezikov (nima jezikovnih ovir), hkrati pa se je pokazala kot najmanj pripadna blagovnim znamkam. Smer razvoja mobilnih aparatov gre v tako imenovane »multifunkcijske« naprave, katere morajo nuditi veliko storitev (kvalitetni fotoaparat, kvalitetni zaslon na dotik). Uporaba storitev, katere ponujajo operaterji, počasi a vztrajno rastejo. Do sedaj je namreč polno izkoriščena le funkcija govora. Od omenjenih ostalih storitev pa so priljubljene storitve vezane na zabavo. Zaradi omenjenih funkcij je postala baterija najšibkejši člen mobilnih aparatov. Zato se bo v prihodnosti potrebno osredotočiti na vzdržljivost baterije, le ta bo namreč pokazatelj kvalitete mobilnih aparatov. Za dosego teh zahtev pa je potrebna nova tehnologija in novi materiali. Proizvajalci pospešeno vlagajo denar v rešitev tega problema in tisti, ki bo prvi uspel, si bo zopet ustvaril prednost na trgu. Mobilni aparat je redek izdelek, ki spremlja človeka od rojstva pa do smrti, zato se je potrebno posvetiti tudi skupini starejših ljudi in pa najmlajših. To je možno z malimi popravki, kot so velike črke in številke dohodnih klicev, ter svetlobnimi efekti in barvnimi kombinacijami mobilnih aparatov.
Ključne besede: segmentacija, množično trženje, mikrotrženje, primarni podatki, sekundarni podatki, interni podatki, eksterni podatki, operater, mobilni aparat, intervju, raziskava trga, trg mobilnih aparatov, segmentacijska osnova
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 3122; Prenosov: 378
.pdf Celotno besedilo (873,66 KB)

4.
POSTAVITEV MONTAŽNE LINIJE POLGREDI S STANDARDOM ISO TS 16949
Aleksander Pavlič, 2010, diplomsko delo

Opis: Pri uvajanju novega proizvoda v podjetje se srečamo z veliko problemi organizacijskega značaja. Pojavlja se vprašanje, kakšne so naše kapacitete, kakšen je taktni čas, kako podrediti ciklus čase taktnemu času. Za premostitev teh problemov podjetje GKN Driveline Slovenija vpeljuje različne modele za dvig kakovosti in konkurenčnosti. Posebno pozornost moramo posvetiti kupcu in kvaliteti izdelka. V današnjem poslovnem svetu lahko poslujemo le, če smo imetniki določenih standardov kakovosti. Jedro problema diplomskega dela se navezuje ravno na avtomobilski standard ISO/TS 16949, ki predpisuje izdelavo FMEA analize, ki je podrobnejše predstavljena. Ob organizaciji proizvodnje in izračunu taktnega časa je bilo ugotovljeno pomanjkanje kapacitet, kar je sprožilo aktivnost postavitve nove montažne linije. Med fazo postavljanja montažne linije sem vključil veliko metod vitke proizvodnje, kateri rezultati so racionalnejša in kakovostna proizvodnja. Zaloge montažnih delov uravnavamo s sistemom KANBAN, za kontrolo prisotnosti montažnih elementov pa smo uporabili model Poka Yoke. Moje razmišljanje o povišanju stopnje avtomatizacije obstoječe montažne linije prinaša povišanje produktivnosti, nižanje stroškov in zmanjšanje ponavljanja napak. Vse aktivnosti v okviru postavitve montažne linije so se izkazale za uspešne, saj smo uspešno prestali eksterni audit in izdelavo vzorcev polgredi.
Ključne besede: kakovost, konkurenčnost, metode, analize, planiranje proizvodnje, taktni čas, cikl čas, Poka Yoke, vizualizacija, montaža, montažna linija, celica, skladiščenje, delovna oprema, operater, simulacije.
Objavljeno: 11.10.2010; Ogledov: 2671; Prenosov: 255
.pdf Celotno besedilo (4,97 MB)

5.
ANALIZA PROGRAMA ZVESTOBE V PODJETJU SI.MOBIL, D.D.
Krista Gaber, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo proučevali zadovoljstvo in zvestobo Si.mobilovih zasebnih odjemalcev, ki uporabljajo pogovorne naročniške pakete. Z raziskavo, ki smo jo izvedli na priložnostnem vzorcu 101 Si.mobilovega naročnika na internetnih spletnih forumih, smo ugotavljali kakovost in pomembnost uporabe storitev, zadovoljstvo s storitvami, zvestobo naročnikov, primernost nagrajevanja zvestobe ter stališča in mnenja Si.mobilovih naročnikov. Anketni vprašalnik je bil sestavljen iz izbirnih vprašanj in postavk, ki so jih naročniki ocenjevali na podlagi petstopenjske merilne lestvice. Najpomembnejše ugotovitve raziskave so bile, da so Si.mobilovi naročniki na splošno zadovoljni s storitvami, da bi Si.mobil moral v prihodnje uvesti enostaven, zanimiv in privlačen program zvestobe in da imajo naročniki na splošno pozitivno mnenje o Si.mobilu. Pomemben cilj raziskave je bil na podlagi teoretičnih spoznanj in analize rezultatov raziskave pripraviti in predstaviti predlog programa zvestobe za Si.mobil, ki bo enostaven, zanimiv in privlačen za naročnike.
Ključne besede: Zvestoba odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, merjenje zvestobe, QR koda, program zvestobe, trg mobilne telefonije, mobilni operater Si.mobil
Objavljeno: 03.02.2011; Ogledov: 1728; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

6.
Pravna upravičenost postopkov dobave električne energije primarnim uporabnikom : diplomsko delo
Mateja Novak, 2010, diplomsko delo

Opis: Dobavo električne energije, proizvodnjo, prenos in porabo predpisuje notranja zakonodaja, mednarodni standardi in drugi energetski predpisi. V diplomskem delu so predstavljeni pravnoformalni postopki priključitve na distribucijsko omrežje, odjem električne energije, merilne naprave za merjenje porabe, načini obračunavanja dobave idr. Natančno so opredeljene pomanjkljivosti, ki se pojavljajo pri dobavi, distribuciji, naravnih nesrečah, prekinitvah dobave, dodeljevanju nujne in zasilne oskrbe, števcih za merjenje porabe, ceni električne energije in prispevkov ter obračunavanju električne energije. V diplomskem delu so podani tudi trenutno najugodnejši predlogi rešitev. Direktiva 2009/72/ES Evropskega parlamenta in Evropskega sveta z dne 13. 7. 2009 o skupnih pravilih notranjega trga z električno energijo in o razveljavitvi Direktive 2003/54/ES v 1. točki navaja, da je cilj notranjega trga z električno energijo, ki se postopoma uvaja po vsej Skupnosti od leta 1999, zagotovitev resnične izbire vsem potrošnikom v Evropski uniji, bodisi državljanom bodisi gospodarstvu, novih poslovnih priložnosti, več čezmejnega trgovanja, da bi na ta način zagotovili večjo učinkovitost, konkurenčnejše cene in višje standarde storitev ter prispevati k zanesljivosti oskrbe in trajnosti.
Ključne besede: električna energija, odjemalec, dobavitelj, sistemski operater distribucijskega omrežja z električno energijo
Objavljeno: 04.11.2010; Ogledov: 1398; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

7.
Vpliv vodenja na ustvarjalnost v proizvodnji : specialistièno delo
Andrej Begelj, 2006, specialistično delo

Ključne besede: vodenje, vodja, operater
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 986; Prenosov: 37
URL Povezava na celotno besedilo

8.
KONKURENČNOST TUŠMOBILA D.O.O. NA SLOVENSKEM TRGU PONUDNIKOV MOBILNE TELEFONIJE
Veronika Bergant, 2012, diplomsko delo

Opis: Mobilne komunikacije so na slovenskem trgu relativno mlada panoga. Kljub temu da so pri nas komaj dobri dve desetletji, se je število ponudnikov v tem času zelo povečalo. Povečalo se ni samo število ponudnikov, temveč se drastično dviguje tudi število uporabnikov mobilne telefonije, skupaj z njihovimi zahtevami po inovacijah. Prvi ponudniki mobilne telefonije so v začetku ponujali samo pogovore po mobilnem telefonu, sedaj pa ponujajo že pošiljanje sporočil, prenos podatkov, mobilni dostop storitev na internetu in podobno. Včasih je mobilni telefon predstavljal luksuzni pripomoček, danes pa je nepogrešljiv. Tako mlajši kot starejši si ne predstavljamo življenja brez mobilnega telefona – postal je del življenja skoraj vsakega državljana. Na slovenskem trgu je zaslediti vedno več ponudnikov mobilne telefonije, le-ti ponujajo različne storitve po različnih cenah. V empiričnem delu diplomske naloge smo raziskovali konkurenco mobilnih operaterjev na našem trgu. Podrobno smo pregledali ponudbe posameznih operaterjev. Predvideli smo, kateri paket bi bil cenovno in ponudbeno najbolj primeren za tipičnega predstavnika uporabnikov. V nadaljevanju smo z anketo primerjali uporabo in namembnost uporabe mobilnih telefonov pri posameznih uporabnikih, s čimer smo pridobili povratno informacijo o mnenju uporabnikov mobilne telefonije. Glavni namen naše naloge je ugotoviti, kateri ponudnik ponuja najcenejše storitve in kakšno je mnenje uporabnikov.
Ključne besede: mobilni operater, uporabnik, trg mobilne telefonije, konkurenčnost, cene mobilnih storitev
Objavljeno: 14.01.2013; Ogledov: 1063; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

9.
Vstop drugih operaterjev na slovensko železniško omrežje
Ivan Šenkiš, 2012, magistrsko delo

Opis: Republika Slovenija je morala s pristopom k Evropski uniji svojo zakonodajo s področja železnic prilagoditi na način, ki omogoča prost dostop do železniških storitev na javnem železniškem omrežju. V ta namen je bilo potrebno ustanoviti organe oz. institucije, ki zagotavljajo neodvisno upravljanje z javno železniško infrastrukturo, neodvisno dodeljevanje vlakovnih poti, varnostni organ za preverjanje izpolnjevanja pogojev za izvajanje dejavnosti prevozov in upravljanja z infrastrukturo in organ za regulacijo trga železniških storitev. Ena od poglavitnih nalog delovanja teh institucij je zagotavljanje prostega dostopa do železniških storitev vsem, ki za to izkažejo interes in izpolnjujejo z zakonodajo predpisane pogoje. Rail Cargo Austria AG, eden večjih evropskih železniških operaterjev, je z ustanovitvijo svoje podružnice v Ljubljani in s pridobitvijo varnostnega spričevala v Republiki Sloveniji izpolnil pogoje za samostojno opravljanje dejavnosti v tovornem prometu na slovenskem železniškem omrežju. Z vstopom novega operaterja na železniško omrežje se odpirajo nove priložnosti in izzivi tako za operaterje kot za uporabnike njihovih storitev.
Ključne besede: varnostno spričevalo, železniški operater, železniško omrežje
Objavljeno: 16.02.2013; Ogledov: 947; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (940,02 KB)

10.
RAZVOJ SISTEMA POROČANJA V JEZIKU PYTHON
Gašper Vrezovnik, 2013, magistrsko delo

Opis: V raziskavi je preskušen koncept razvoja sistema poročanja v odprtokodnem in objektno usmerjenem programskem jeziku Python. Izbrani programski jezik se je izkazal kot primerno orodje za izdelavo sistema za poročanje za virtualna mobilna operaterja Debitel in IZI mobil. Izdelan je bil posnetek stanja procesov ad hoc generiranja poročil. Ugotovljene pomanjkljivosti takega načina dela so predvsem zahteva po prisotnosti operaterja in velika možnost napake zaradi napačnega zaporedja poizvedb. Razvita aplikacija omogoča dva načina dela, poimenovana »SELECT« in »PROCEDURE«. Način »SELECT« temelji na ad hoc poizvedbah, »PROCEDURE« pa na shranjenih procedurah. Trajanje izdelave poročil je bilo merjenje dopoldne in po 21. uri. Referenčne meritve ad hoc poizvedb so bile izvedene z orodjem Oracle SQL Developer. Meritve časa trajanja poizvedb, porabe pomnilnika, obremenjenosti procesorja in obremenjenosti omrežja so pokazale, da je primernejši način za izdelavo mesečnih poročil s prototipno programsko rešitvijo v načinu delovanja »PROCEDURE«. Meritve obsegajo razlike porabe virov na osebnem računalniku, ki so bile pri razvitih načinih poročanja nepomembne.
Ključne besede: Shranjene procedure, Ad hoc poizvedbe, Python, Sistem poročanja, Operater navideznega mobilnega omrežja
Objavljeno: 19.07.2013; Ogledov: 1040; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (3,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici