| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Konceptualna zasnova inovativnega sistema upravljanja dostopa tovornih vozil v mestna središča : magistrsko delo
Matjaž Majcen, 2023, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava področje reguliranja tovornega prometa v urbanih območjih. Podrobneje so analizirani problemi in izzivi mestne logistike ter raznoliki ukrepi za njeno reševanje. Posebna pozornost je namenjena obstoječim sistemom za omejevanje tovornega prometa v mestih. Izveden je sistematičen in kritičen pregled raznolikih sistemov in pristopov v Evropi. S ciljem zagotoviti fleksibilnejši in samouravnalen sistem je predstavljen koncept upravljanja mestne logistike s pomočjo tržnih dovolilnic in tehnologije veriženja blokov. Podana je ocena učinkov predlagana sistema in potencialne smeri nadaljnjega razvoja.
Ključne besede: mestna logistika, tovorni promet, omejevanje prometa, okoljska območja, cestninjenje, tržne dovolilnice, tehnologija veriženja blokov, sistem upravljanja
Objavljeno v DKUM: 19.01.2023; Ogledov: 687; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (3,93 MB)

2.
OZNAČEVANJE OKOLJSKE CONE - PRIMER MARIBOR
Barbara Knez, 2014, diplomsko delo

Opis: V skrbi za čistejše okolje in boljše zdravje ljudi se dandanes vse več raziskuje in tudi premika. Uvedba okoljske cone v Mariboru bi doprinesla k delnemu eliminiranju emisij onesnaževal iz cestnega prometa. V diplomski nalogi je preučenih nekaj primerov iz tujine, ki jim sledi aplikacija na mesto Maribor.
Ključne besede: okoljska cona, označevanje, omejevanje prometa, Maribor
Objavljeno v DKUM: 07.05.2014; Ogledov: 1521; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (6,47 MB)

3.
PREDLOGI SCCIC - EKONOMSKIH UKREPOV ZA VZPOSTAVITEV OKOLJSKE CONE V MESTNI OBČINI MARIBOR
Natalija Vindiš, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučili gospodarske in obrtniško-podjetniške dejavnosti na območju okoljske cone s pomočjo registriranih vozil v Mestni občini Maribor, da bi predstavili nabor ukrepov in pravnih podlag, s katerimi bi bilo mogoče zmanjšati socio-ekonomske vplive okoljske cone na te dejavnosti. Predstavili smo odstotek vozil, ki spadajo v prepovedan emisijski razred Euro, nato smo izpostavili kritične obrtniško-podjetniške dejavnosti in jih prostorsko omejili na kartah. Proučili smo ukrepe pomoči v evropskih mestih in naredili nabor možnih ukrepov pomoči za Maribor. Te ukrepe smo podprli z analizo pravnih podlag in bolj podrobno predstavili oblike subvencij in način uvajanja subvencij. Predlogi ukrepov so strokovna podlaga za lažjo prilagoditev dejavnosti ob vzpostavitvi okoljske cone v Mariboru in drugih slovenskih mest.
Ključne besede: omejevanje prometa, emisijski razred Euro, socio-ekonomski ukrepi, oblike subvencij, pravna podlaga
Objavljeno v DKUM: 07.03.2014; Ogledov: 1967; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

4.
PRIMERJALNA ANALIZA OKOLJSKIH CON V EVROPI
Nataša Gajšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Emisije onesnaževal iz cestnega prometa v ozračje so pereča težava po vsej Evropi. Zlasti v urbanem okolju imajo negativne vplive na okolje in zdravje ljudi. Z uvedbo okoljskih con želijo te negativne vplive zmanjšati. V diplomski nalogi smo opravili primerjalno analizo okoljskih con v Evropi. Raziskali in primerjali smo, kako se po evropskih mestih razlikujejo velikost, časovne omejitve, omejitve dostopa vozil v okoljsko cono glede na kategorijo, emisijske lastnosti, namen in maso. Rezultati raziskave predstavljajo osnovo za projektiranje okoljske cone v Mariboru.
Ključne besede: prašni delci PM10, okoljska cona, omejevanje prometa
Objavljeno v DKUM: 30.09.2011; Ogledov: 2369; Prenosov: 301
.pdf Celotno besedilo (5,34 MB)

5.
Park&Ride sistemi in študija primerov v okviru Evrope : diplomsko delo univerzitetnega študija
Tina Cvahte Ojsteršek, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se posveca opisu sheme Park&Ride, ki je oblika vecslojnega nacrtovanja javnega potniškega transporta ter parkiranja v mestu. Gre za sistem, kjer se uporabnik do obrobja mesta pripelje z lastnim osebnim avtomobilom, nato pa zamenja modaliteto ter pot do centra mesta nadaljuje z javnim potniškim prevozom. Za implementacijo tega sistema je potrebno skrbno nacrtovanje vseh vidikov sheme, od cene parkiranja na parkirišcih, ugodnosti javnega potniškega prevoza, pa vse do omejevanja prometa in parkiranja v centru mesta. Ta shema je v Evropi precej razvita, najdemo jo skoraj v vseh vecjih mestih. V nekaterih je razvita do te mere, da je njena uporaba zelo smiselna in razširjena, ponekod pa uporabo sheme Park&Ride ne spodbujajo z dodatnimi iniciativami, je predraga in podobno, zato shema uporabnikom ni privlacna in ni zaživela.
Ključne besede: javni potniški prevoz, omejevanje prometa, Park&Ride
Objavljeno v DKUM: 30.11.2010; Ogledov: 3152; Prenosov: 326
.pdf Celotno besedilo (2,82 MB)

6.
Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici