| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ IN UPORABA PRODAJNE EMBALAŽE ZA NARAVNE KOZMETIČNE IZDELKE
Valerija Pivko, 2011, diplomsko delo

Opis: Nekatera podjetja težijo k ustvarjanju embalaže, ki ima čim manjši vpliv na okolje skozi celoten življenjski cikel, nekatera pa bi lahko postala v tem bolj aktivna, svojo okoljsko politiko bi lahko vodila intenzivneje. Z raziskavo smo ugotovili, da bi vključena podjetja lahko povečala raven prodajne kozmetične embalaže primerne za reciklažo, podjetja bi lahko prešla na uporabo sistema za ponovno polnjenje vsebine embalaže ter v svoje poslovanje vključila kreativne strategije na področju okoljskega managementa kozmetične embalaže. Razvoj kozmetične embalaže bi moral postati za podjetja enako pomemben kot razvoj same vsebine embalaže. Nekateri ponudniki naravne kozmetike skušajo izkoristiti priložnosti, ki jih ponuja varstvo okolja ter tako ustvariti okolju primernejšo embalažo, ki bo v tej množici ponudbe izstopala na prodajni polici in prodala izdelek. S pravilno marketinško komunikacijo in pravilno izkoriščenimi komunikacijskimi elementi embalaže zagotovo lahko dosežemo zavidljive rezultate na trgu naravne kozmetike.
Ključne besede: Naravna kozmetika, prodajna embalaža, okolju primernejša embalaža, trajnostna embalaža, marketinško komuniciranje.
Objavljeno: 11.01.2012; Ogledov: 1685; Prenosov: 491
.pdf Celotno besedilo (3,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici