| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prepoznavanje okoljskega znaka eko marjetica med študenti
Tamara Šter, 2021, diplomsko delo

Opis: Posledice današnjega načina življenja se vse bolj odražajo v številnih okoljskih problemih, s katerimi se vsakodnevno soočamo. Hkrati smo potrošniki s strani proizvajalcev in trgovcev vsak dan izpostavljeni najrazličnejšim oglasom za izdelke in storitve, s katerimi nas želijo prepričati, da izdelek ali storitev nima negativnih vplivov na okolje. V teoretičnem delu zaključnega dela tako obravnavamo pojem zelenega potrošništva in proučujemo okoljske znake za izdelke in storitve. Izpostavljena so merila za pridobitev okoljskega znaka eko marjetica. V praktičnem delu pa se osredotočamo na raziskavo, v kateri smo študente spraševali, ali se zavedajo pomena, ki ga imajo njihove potrošniške navade oziroma odločitve na okolje. Ugotavljamo, da se študenti zavedajo, da imajo njihovi nakupi vpliv na okolje in da jih večina le redko nakupuje okolju prijazne izdelke. Kot največjo oviro pred nakupom okolju prijaznih izdelkov opredeljujejo višjo ceno, slabšo kakovost v primerjavi z ostalimi izdelki ter premajhno ozaveščenost o prednostih okolju prijaznih izdelkov in storitev. V zaključku dela podajamo nekaj predlogov, kako študente spodbuditi k pogostejšemu nakupu »zelenih« izdelkov, da bodo z uporabo tovrstnih izdelkov pripomogli k varovanju okolja.
Ključne besede: okoljski znak, okoljska marjetica, študent, nakupovalne navade, ozaveščenost
Objavljeno: 22.09.2021; Ogledov: 142; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

2.
Okolju prijazno delovanje spa zbilje
Tjaša Bizjak, 2020, diplomsko delo

Opis: Trajnostni turizem postaja ena pomembnejših oblik turizma. Zanj se odloča vse več ponudnikov turističnih storitev. Zaključno delo v teoretičnem delu podrobneje opredeljuje ekološki management v turizmu, sisteme in orodja ekološkega managementa ter poudarja evropski okoljski znak, s katerim lahko ponudnik turističnih storitev izkazuje svojo trajnostno usmerjenost. V praktičnem delu pa za manjše turistično podjetje, katerega dejavnost obsega wellness storitve, z uporabo analize SWOT preverja, v kolikšni meri je že uvedlo ekološki management v svoje delovanje in katere okoljevarstvene ukrepe izvaja. Na osnovi ugotovitev iz analize SWOT je bila izdelana matrika TOWS, ki poudarja priporočila za ravnanje z vodo, energijo, odpadki, storitvami, ki so podjetju lahko v pomoč pri izvajanju ukrepov ekološkega managementa.
Ključne besede: trajnostni turizem, ekološki management, okoljski znak, SWOT, TOWS
Objavljeno: 11.11.2020; Ogledov: 281; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (523,96 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici