| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POMEN IN UPORABA METODE LCA NA PRIMERU PRALNIH STROJEV
Edina Čatak, 2015, diplomsko delo

Opis: Metoda LCA omogoča podjetjem, vladnim in nevladnim organizacijam, da ugotavljajo vplive izdelkov na okolje skozi celoten okoljski življenjski cikel izdelka. Namen LCA je iskanje alternativ in rešitev za zmanjševanje emisij, boljših tehnoloških rešitev, ter omogočanje boljše informiranost vseh udeležencev. Namen diplomskega dela je predstaviti teoretično in praktično metodo LCA, predstaviti njen pomen za podjetja in njihove oddelke, kjer dajemo poudarek marketingu (tržno komuniciranje, okoljsko označevanje itd.), managementu, nabavi in raziskavah in razvoju (Eko-dizajn). Ugotavljamo, kako nam metoda lahko na teh področjih pomaga, kakšne so njene prednosti, kaj lahko podjetje z metodo LCA spremeni in izboljša. Z intervjujem bomo preverili, kako je z metodo seznanjen slovenski proizvajalec pralnih strojev, tj. Gorenje, d. d. V analitičnem delu predstavljamo dva primera opravljenih raziskav na temo LCA za pralne stroje. Rezultati LCA analize za pralne stroje nas opozarjajo na fazo uporabe, ki povzroča največje emisije v okolje, predvsem zaradi porabe energije, velike količine vode in detergentov. Sledi ji faza proizvodnje pralnih strojev, kjer največje emisije v okolje, znotraj faze, predstavljajo kovine s svojim pridobivanjem in predelovanjem.
Ključne besede: pralni stroj, okoljski življenjski cikel, LCA, vrednotenje okoljskih vplivov, marketing.
Objavljeno: 19.10.2015; Ogledov: 791; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

2.
ZELENO POSLOVANJE PODJETIJ S POUDARKOM NA STORITVENIH ORGANIZACIJAH
Jani Bezjak, 2012, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi smo najprej predstavili tematiko okolju prijaznega poslovanja v podjetjih iz teoretičnega vidika. V tem delu smo združili teoretične osnove različnih avtorjev in jih dopolnili s svojimi mišljenji. Predstavili smo tudi štiri podjetja iz domačega in tujega okolja, ki v svoje poslovanje vključujejo ''zeleno'' poslovanje. Omenjena podjetja smo predstavili, da ponazorimo, kako poteka okolju prijazno poslovanje v praksi. Naloga pa je predstavljena tudi iz praktičnega vidika, v katerem smo analizirali značilnosti ''zelenega'' poslovanja in le-te predstavili v nazorni obliki kot priročnik. Rezultate smo nadgradili tudi z raziskavo, opravljeno z anketo, ki smo jo izvedli med naključno izbranimi anketiranci, da bi pridobili kar se da celostne rezultate. Rezultate smo komentirali in podali možne rešitve problemov. Podjetja se vse bolj soočajo z novimi izzivi in tveganji, ki izhajajo iz okoljskega, ekonomskega in družbenega napredka in sprememb. Danes je skrb za trajnostni razvoj in posledično za ohranjanje okolja ključ do zagotavljanja prihodnosti generacijam, ki prihajajo za nami. Podjetja, ki so osvojila koncept trajnostnega razvoja, so se pripravljena spoprijemati z različnimi poslovnimi izzivi tako na domači kot tudi globalni ravni. Vlaganje v trajnostni razvoj vodi k ustvarjanju dolgoročne vrednosti za podjetja in njegove delničarje. To spodbuja dodatna vlaganja in njihov pozitivni učinek na družbo in gospodarstvo tako razvitega kot tudi nerazvitega sveta.
Ključne besede: Okolju prijazno ''zeleno'' poslovanje, trajnostni razvoj, okoljska ozaveščenost, eko, brezpapirno, okoljski benchmarking, hibridna vozila, recikliranje, energetsko učinkovito, varstvo okolja, okoljska odgovornost, življenjski cikel.
Objavljeno: 24.05.2012; Ogledov: 2541; Prenosov: 308
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici