2.
DOSEGANJE CILJEV OKOLJSKE VZGOJE IZ PODROČJA ONESNAŽEVANJA ZRAKA NA RAZREDNI STOPNJIAlenka Šebjanič Herman, 2016, diplomsko delo
Opis: Diplomsko deloDoseganje ciljev okoljske vzgoje iz področja onesnaževanja zraka na razredni stopnji osnovne šole je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in praktičnega, ki sta vsak zase zaokrožena celota in se med seboj dopolnjujeta.
Namen diplomskegadela je bil, da raziščemo, v kolikšni meri je v učnem načrtu pri okoljski vzgoji zastopano onesnaževanje zraka, kako pripravimo didaktično ustrezno gradivo za doseganje nekaterih ciljev okoljske vzgoje na razredni stopnji, povezanih z onesnaževanjem zraka − kisli dež, in s praktičnimi primeri učencem približamo razumevanje tega.
V teoretičnem delu diplomskega dela smo se podrobneje posvetili onesnaževanju zraka. Razložili smo nekatere pojme okoljske vzgoje in se osredotočili na okoljske cilje s poudarkom na onesnaževanju zraka. Naredili smo pregled in način dela pri ciljih, ki vključujejo onesnaževanja zraka za razredno stopnjo in pregled novejših gradiv za pouk glede teme in ciljev.
V praktičnem delu diplomskegadela smo pripravili didaktična gradiva in poskus s časovnim spremljanjem dogajanja po onesnaženju zraka za doseganje nekaterih ciljev okoljske vzgoje iz področja onesnaževanja zraka − kisli dež, in izvedli šolski uri v tretjem in petem razredu ter ju ovrednotili.
Z eksperimentalnim delom z opazovanjem smo ugotovili, da je takšna učna metoda za doseganje ciljev zelo priporočljiva in učinkovita.
Ključne besede: kisli dež, okoljska vzgoja, spoznavanje okolja, naravoslovje in tehnika, onesnaževanje zraka
Objavljeno v DKUM: 24.05.2016; Ogledov: 1611; Prenosov: 155
Celotno besedilo (4,29 MB)