| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UPORABA MOBILNIH PLATFORM NA PRIMERU IGRE TAROK
Jernej Klančič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili možnosti, ki jih ponujajo mobilne naprave in kam naprej nas pelje razvoj. Ob tem smo še skušali zajeti omejitve, ki lahko prihajajo s tehnologijo, v našem primeru .NET okolje. Z uporabo tehnologij se nam odpirajo poslovne možnosti, katere smo zajeli v delu. Poleg tega smo prikazali še profil UML, ki se lahko uporablja za gradnjo sistemov ali iger pri mobilnih napravah. Na koncu smo še prikazali praktični primer igre Tarok, ki prikaže potencial mobilnih naprav.
Ključne besede: mobilnost, ogrodje compact framework, profil UML, Tarok, mobilna vsebina, poslovni model
Objavljeno v DKUM: 30.03.2010; Ogledov: 2793; Prenosov: 180  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (3,26 MB)

2.
Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici