| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 111
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Ovrednotenje knjižnic za podporo platformam specifične strojne opreme v ogrodju Flutter
Miha Petelinc, 2021, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu najprej predstavimo ogrodje Flutter, njegove posebnosti, ki so posledica novih različic, na kratko opišemo programski jezik Dart, nato pa se osredotočimo na analizo knjižnic, ki omogočajo uporabo specifične strojne opreme. Pri analizi knjižnic se osredotočimo na uporabnost knjižnice, berljivost dokumentacije, funkcionalnosti in pomanjkljivosti. V zadnjem delu predstavimo aplikacijo, ki omogoča uporabo izbrane strojne opreme in knjižnic.
Ključne besede: Flutter, ogrodje, strojna oprema, navzkrižne aplikacije, Android
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 46; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

2.
Razvoj aplikacij s programskim orodjem Meteor JS
Žan Petek, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen razvoj aplikacije s spletnim ogrodjem MeteorJS, njegova knjižnica Blaze za izgradnjo uporabniških vmesnikov in podatkovna baza MongoDB. Najprej smo spoznali ogrodje samo ter njegov sistem Tracker, ki poskrbi za redno posodobljen uporabniški vmesnik, podatkovno bazo, njeno arhitekturo, delo s podatki in ogrodja za izdelavo uporabniških vmesnikov v MeteorJS ter njihovo kratko primerjavo. Ogrodje smo preizkusili v praksi in z njegovo pomočjo razvili aplikacijo za rezervacijo miz v restavracijah. Ugotovili smo, da je ogrodje MeteorJS zelo enostavno za uporabo in prijazno začetnikom, vendar ni tako priljubljeno kot katero drugo ogrodje.
Ključne besede: MeteorJS, JavaScript, platformno neodvisen razvoj aplikacij, spletna aplikacija, spletno ogrodje
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 49; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

3.
Razvoj računalniških iger v ogrodju Flame
Andraž Čeh, 2021, diplomsko delo

Opis: To diplomsko delo obravnava načrtovanje in razvoj računalniških iger z ogrodjem Flame. Vsebuje opis ogrodja Flutter in programskega jezika Dart, na katerih temelji razvoj z ogrodjem Flame. Za potrebe tega diplomskega dela smo izdelali dve igri Astronaut rescue in Lawn mower. Razvoj smo analizirali in primerjali implementacijo teh iger z implementacijo z ogrodjem libGDX.
Ključne besede: računalniška igra, ogrodje Flame, Flutter, Dart
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 35; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

4.
Primerjava pristopov k izgradnji progresivnih spletnih aplikacij
Uroš Gomilšek, 2020, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela smo razložili, kaj je progresivna spletna aplikacija ter kaj jo ločuje od navadne spletne in mobilne aplikacije. V nadaljnih poglavjih smo se posvetili obrazložitvam tehnologij ki se uporabljajo pri progresivni spletni aplikaciji. Zadnji del diplomskega dela je posvečen osnovni izgradnji progresivnih spletnih aplikacij v različnih, trenutno najpopularnejših, ogrodjih za izgradnjo tovrstnih aplikacij.
Ključne besede: splet, ogrodje, mobilno, PWA
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 280; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (3,44 MB)

5.
Razvoj mobilnih aplikacij z uporabo razvojnega ogrodja flutter
Domen Dornik, 2020, diplomsko delo

Opis: V nalogi smo predstavili razvojno ogrodje Flutter s programskim jezikom Dart. Predstavili smo glavne značilnosti in prednosti ogrodja, katerega cilj je pospešiti razvoj mobilnih aplikacij. Poleg ogrodja Flutter smo predstavili tudi druga alternativna ogrodja, ki jih uporabljamo dandanes. V nekaj primerih uporabe smo pretvorili teoretični del v praktičnega in izdelali aplikacijo. Na koncu smo izdelavo uporabniškega vmesnika primerjali z ogrodjem React Native.
Ključne besede: Flutter, Dart, razvojno ogrodje, aplikacije, razvoj aplikacij
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 284; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

6.
Razvoj arkadne igre Ujemi vodno kapljico
Filip Simić, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izdelali spletno in mobilno arkadno igro Ujemi vodno kapljico, ki je tematsko in vsebinsko povezana s podjetjem Mariborski vodovod. Pridobili smo nova znanja in izkušnje pri izdelovanju spletnih in mobilnih iger, pri delu s storitvami Googlove trgovine in programskim jezikom Java. Poskrbeli smo za optimizacijo igre in dobro uporabniško izkušnjo. Kot rezultat diplomskega dela smo dobili končano igro, ki je sestavljena z ogrodjem LibGDX na podlagi programskega jezika Java.
Ključne besede: arkadna igra, Ujemi vodno kapljico, ogrodje LibGDX, Java
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 206; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

7.
Razvoj mobilne aplikacije za pregledovanje novic
Tadej Polajnar, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo razvili prototipno rešitev. Problem, ki smo ga reševali, je razdrobljenost uporabniku zanimivih novic, kar pomeni, da mora uporabnik iskati novice po različnih spletnih straneh ali aplikacijah. Cilj diplomskega dela je delujoč prototip programske opreme, ki uporabniku olajša prebiranje novic. V teoretičnem delu smo uporabili metodo raziskovanja in v razvojnem delu metodo razvoja.
Ključne besede: mobilni razvoj, mobilna aplikacija, ogrodje React, ogrodje Ionic
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 186; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

8.
Izbira ogrodja za večplatformski razvoj mobilnih aplikacij
Tomaž Zajc, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo raziskuje področje večplatformskega razvijanja v industriji mobilnih naprav. Osredotoča se na načine razvijanja tovrstnih rešitev in kako se ti primerjajo z raziskovalnim področjem. Tako pripišemo cilj tega dela, ki skupaj z raziskovanjem teh pristopov pokriva pregled in primerjavo dveh popularnejših ogrodij – Flutter in React Native – na podlagi konkretne aplikacije. V prvem delu spoznamo in primerjamo načine razvijanja mobilnih aplikacij ter predstavimo nekatera popularnejša ogrodja za izdelavo rešitev na večplatformski način. Z uporabo izbranih dveh ogrodij izdelamo dve enaki konkretni aplikaciji, ki pripomoreta h kasnejši primerjavi, pri kateri se osredotočimo na različne aspekte obeh ogrodij in jih primerjamo z namenom izbire ustreznejšega ogrodja. Delo zaključimo s predstavitvijo svojih rezultatov in izkušenj.
Ključne besede: aplikacija, ogrodje, Flutter, React Native, večplatformsko
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 261; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

9.
Računalniško podprto konstruiranje ogrodja industrijske peči
Jernej Čokl, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje konstruiranje ogrodja predgrevne in kalilne peči za kaljenje nožev za rezanje furnirja v programu Creo. Obe peči razvija podjetje Bosio d. o. o. v skladu z zahtevami naročnika podjetja SIJ Ravne Systems d. o. o. Predstavljen je celoten potek konstruiranja ogrodja z obrazložitvijo uporabljenih postopkov modeliranja. Zaradi uporabe principa parametričnega modeliranja je ogrodje prilagodljivo in uporabno za nadaljnje projekte. Pripravljena je bila ustrezna delavniška dokumentacija, potrebna za izdelavo ogrodja.
Ključne besede: PTC Creo, konstruiranje, ogrodje industrijske peči
Objavljeno: 08.09.2020; Ogledov: 266; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

10.
Ogrodje za ocenjevanje barve svetila z linearnimi digitalnimi filtri, prilagojenimi na posamezno sliko
Martin Šavc, 2020, doktorska disertacija

Opis: V doktorski nalogi raziskujemo problem barvne vztrajnosti oziroma problem ocenjevanja barve uniformne osvetlitve scene na podlagi zajete digitalne slike. Predstavimo posplošitev uveljavljenega ogrodja sivih robov z vpeljavo diskretizacije in operacije konvolucije. Za ocenjevanje osvetlitve z našim ogrodjem predlagamo uporabo filtrov, prilagojenih vsebini slike. Filtre konstruiramo bodisi z metodo linearne analize osnovnih komponent (PCA) ali z metodo neodvisnih komponent (ICA). Metodo pospešimo tako, da namesto računanja celotne konvolucije uporabimo zgolj vzorce iz slike oziroma uporabimo tehniko podvzorčenja. Skonstruirane prilagojene filtre v nadaljevanju uporabimo tudi kot samostojne metode barvne vztrajnosti v postopku kombiniranja metod. V eksperimentalnem delu opravimo tri večje eksperimente z uveljavljenima javnima evalvacijskima podatkovnima zbirkama Gehler-Shi in NUS. V prvem eksperimentu primerjamo rezultate predlaganih metod z metodami ogrodja sivih robov in drugimi modernimi metodami ocenjevanja osvetlitve. Predlagani metodi barvne vztrajnosti iz našega ogrodja dosegata nižje napake in nižji povprečni rang od drugih metod ogrodja sivih robov. Predlagana metoda kombiniranja rezultatov pa dosega nižje napake od izvorne metode. V drugem eksperimentu primerjamo odpornost naših metod barvne vztrajnosti in metod ogrodja sivih robov na manjše spremembe v sceni. Spremembe simuliramo z rotacijo in translacijo slik. Pokažemo, da je predlagana metoda barvne vztrajnosti odporna na rotacijo scene, kadar v našem ogrodju uporabimo filtre, ki so prilagojeni vsebini slike z analizo osnovnih komponent. Po drugi strani pa so vse primerjane metode občutljive na premike v sceni. V tretjem eksperimentu primerjamo natančnost ocenjevanja osvetlitve, in sicer če v našem predlaganem ogrodju uporabimo bodisi tehniko podvzorčenja oziroma če osvetlitev ocenjujemo s pomočjo konvolucije. Pokažemo statistično značilno razliko v rezultatih med obema pristopoma. Ocena osvetlitve, pridobljena s podvzorčenjem, je bolj natančna od ocene osvetlitve, izračunane s pomočjo konvolucije. S predlaganimi pristopi v tej doktorski disertaciji dobimo primerljive ali boljše rezultate od sodobnih metod barvne vztrajnosti ob nižji računski kompleksnosti.
Ključne besede: barvna vztrajnost, ocenjevanje osvetlitve, ogrodje sivih robov, konvolucija, prilagajanje filtrov, analiza osnovnih komponent, PCA, analiza neodvisnih komponent, ICA
Objavljeno: 11.08.2020; Ogledov: 457; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (15,35 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici