| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 108
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava pristopov k izgradnji progresivnih spletnih aplikacij
Uroš Gomilšek, 2020, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela smo razložili, kaj je progresivna spletna aplikacija ter kaj jo ločuje od navadne spletne in mobilne aplikacije. V nadaljnih poglavjih smo se posvetili obrazložitvam tehnologij ki se uporabljajo pri progresivni spletni aplikaciji. Zadnji del diplomskega dela je posvečen osnovni izgradnji progresivnih spletnih aplikacij v različnih, trenutno najpopularnejših, ogrodjih za izgradnjo tovrstnih aplikacij.
Ključne besede: splet, ogrodje, mobilno, PWA
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 143; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (3,44 MB)

2.
Razvoj mobilnih aplikacij z uporabo razvojnega ogrodja flutter
Domen Dornik, 2020, diplomsko delo

Opis: V nalogi smo predstavili razvojno ogrodje Flutter s programskim jezikom Dart. Predstavili smo glavne značilnosti in prednosti ogrodja, katerega cilj je pospešiti razvoj mobilnih aplikacij. Poleg ogrodja Flutter smo predstavili tudi druga alternativna ogrodja, ki jih uporabljamo dandanes. V nekaj primerih uporabe smo pretvorili teoretični del v praktičnega in izdelali aplikacijo. Na koncu smo izdelavo uporabniškega vmesnika primerjali z ogrodjem React Native.
Ključne besede: Flutter, Dart, razvojno ogrodje, aplikacije, razvoj aplikacij
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 113; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

3.
Razvoj arkadne igre Ujemi vodno kapljico
Filip Simić, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izdelali spletno in mobilno arkadno igro Ujemi vodno kapljico, ki je tematsko in vsebinsko povezana s podjetjem Mariborski vodovod. Pridobili smo nova znanja in izkušnje pri izdelovanju spletnih in mobilnih iger, pri delu s storitvami Googlove trgovine in programskim jezikom Java. Poskrbeli smo za optimizacijo igre in dobro uporabniško izkušnjo. Kot rezultat diplomskega dela smo dobili končano igro, ki je sestavljena z ogrodjem LibGDX na podlagi programskega jezika Java.
Ključne besede: arkadna igra, Ujemi vodno kapljico, ogrodje LibGDX, Java
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 105; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

4.
Razvoj mobilne aplikacije za pregledovanje novic
Tadej Polajnar, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo razvili prototipno rešitev. Problem, ki smo ga reševali, je razdrobljenost uporabniku zanimivih novic, kar pomeni, da mora uporabnik iskati novice po različnih spletnih straneh ali aplikacijah. Cilj diplomskega dela je delujoč prototip programske opreme, ki uporabniku olajša prebiranje novic. V teoretičnem delu smo uporabili metodo raziskovanja in v razvojnem delu metodo razvoja.
Ključne besede: mobilni razvoj, mobilna aplikacija, ogrodje React, ogrodje Ionic
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 82; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

5.
Izbira ogrodja za večplatformski razvoj mobilnih aplikacij
Tomaž Zajc, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo raziskuje področje večplatformskega razvijanja v industriji mobilnih naprav. Osredotoča se na načine razvijanja tovrstnih rešitev in kako se ti primerjajo z raziskovalnim področjem. Tako pripišemo cilj tega dela, ki skupaj z raziskovanjem teh pristopov pokriva pregled in primerjavo dveh popularnejših ogrodij – Flutter in React Native – na podlagi konkretne aplikacije. V prvem delu spoznamo in primerjamo načine razvijanja mobilnih aplikacij ter predstavimo nekatera popularnejša ogrodja za izdelavo rešitev na večplatformski način. Z uporabo izbranih dveh ogrodij izdelamo dve enaki konkretni aplikaciji, ki pripomoreta h kasnejši primerjavi, pri kateri se osredotočimo na različne aspekte obeh ogrodij in jih primerjamo z namenom izbire ustreznejšega ogrodja. Delo zaključimo s predstavitvijo svojih rezultatov in izkušenj.
Ključne besede: aplikacija, ogrodje, Flutter, React Native, večplatformsko
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 102; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

6.
Računalniško podprto konstruiranje ogrodja industrijske peči
Jernej Čokl, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje konstruiranje ogrodja predgrevne in kalilne peči za kaljenje nožev za rezanje furnirja v programu Creo. Obe peči razvija podjetje Bosio d. o. o. v skladu z zahtevami naročnika podjetja SIJ Ravne Systems d. o. o. Predstavljen je celoten potek konstruiranja ogrodja z obrazložitvijo uporabljenih postopkov modeliranja. Zaradi uporabe principa parametričnega modeliranja je ogrodje prilagodljivo in uporabno za nadaljnje projekte. Pripravljena je bila ustrezna delavniška dokumentacija, potrebna za izdelavo ogrodja.
Ključne besede: PTC Creo, konstruiranje, ogrodje industrijske peči
Objavljeno: 08.09.2020; Ogledov: 149; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

7.
Ogrodje za ocenjevanje barve svetila z linearnimi digitalnimi filtri, prilagojenimi na posamezno sliko
Martin Šavc, 2020, doktorska disertacija

Opis: V doktorski nalogi raziskujemo problem barvne vztrajnosti oziroma problem ocenjevanja barve uniformne osvetlitve scene na podlagi zajete digitalne slike. Predstavimo posplošitev uveljavljenega ogrodja sivih robov z vpeljavo diskretizacije in operacije konvolucije. Za ocenjevanje osvetlitve z našim ogrodjem predlagamo uporabo filtrov, prilagojenih vsebini slike. Filtre konstruiramo bodisi z metodo linearne analize osnovnih komponent (PCA) ali z metodo neodvisnih komponent (ICA). Metodo pospešimo tako, da namesto računanja celotne konvolucije uporabimo zgolj vzorce iz slike oziroma uporabimo tehniko podvzorčenja. Skonstruirane prilagojene filtre v nadaljevanju uporabimo tudi kot samostojne metode barvne vztrajnosti v postopku kombiniranja metod. V eksperimentalnem delu opravimo tri večje eksperimente z uveljavljenima javnima evalvacijskima podatkovnima zbirkama Gehler-Shi in NUS. V prvem eksperimentu primerjamo rezultate predlaganih metod z metodami ogrodja sivih robov in drugimi modernimi metodami ocenjevanja osvetlitve. Predlagani metodi barvne vztrajnosti iz našega ogrodja dosegata nižje napake in nižji povprečni rang od drugih metod ogrodja sivih robov. Predlagana metoda kombiniranja rezultatov pa dosega nižje napake od izvorne metode. V drugem eksperimentu primerjamo odpornost naših metod barvne vztrajnosti in metod ogrodja sivih robov na manjše spremembe v sceni. Spremembe simuliramo z rotacijo in translacijo slik. Pokažemo, da je predlagana metoda barvne vztrajnosti odporna na rotacijo scene, kadar v našem ogrodju uporabimo filtre, ki so prilagojeni vsebini slike z analizo osnovnih komponent. Po drugi strani pa so vse primerjane metode občutljive na premike v sceni. V tretjem eksperimentu primerjamo natančnost ocenjevanja osvetlitve, in sicer če v našem predlaganem ogrodju uporabimo bodisi tehniko podvzorčenja oziroma če osvetlitev ocenjujemo s pomočjo konvolucije. Pokažemo statistično značilno razliko v rezultatih med obema pristopoma. Ocena osvetlitve, pridobljena s podvzorčenjem, je bolj natančna od ocene osvetlitve, izračunane s pomočjo konvolucije. S predlaganimi pristopi v tej doktorski disertaciji dobimo primerljive ali boljše rezultate od sodobnih metod barvne vztrajnosti ob nižji računski kompleksnosti.
Ključne besede: barvna vztrajnost, ocenjevanje osvetlitve, ogrodje sivih robov, konvolucija, prilagajanje filtrov, analiza osnovnih komponent, PCA, analiza neodvisnih komponent, ICA
Objavljeno: 11.08.2020; Ogledov: 232; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (15,35 MB)

8.
Proces razvoja aplikacije php z ogrodjem laravel
Timo Oman, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga obravnava proces razvoja aplikacije z ogrodjem Laravel, ki je med najpopularnejšimi generatorji kode za programski jezik PHP in arhitekturo MVC. Predstavljen je postopek namestitve Laravel-a, struktura in vsebina nameščenih map. Opisane so posamezne komponente in njihov namen. Generiranje ogrodja za posamezno aplikacijo je zelo enostavno, struktura map aplikacije pa zasnovana tako, da omogoča modularen razvoj. Obravnavani sta dve prototipni aplikaciji, ki obravnavata upravljanje aktivnosti na letališču in vodenje projektov. V obeh primerih se je izkazalo, da je krivulja učenja na začetku zelo nizka, ko pa razvijalec spozna vgrajene principe, poteka razvoj zelo hitro, skoraj rutinsko. Lociranje vzroka odpovedi in odpravljanje hib v izvornih datotekah je hitro zaradi jasno določenega namena posameznih map in datotek.
Ključne besede: razvoj aplikacije, PHP (skriptni jezik), programiranje, ogrodje Laravel.
Objavljeno: 10.02.2020; Ogledov: 518; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

9.
Razvoj spletnih strani z ogrodjem materialize CSS
Jovan Drašković, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljeno ogrodje Materialize CSS in razvoj spletne aplikacije s pomočjo le-tega. Prvi del diplomske naloge opisuje ustvarjanje in razvoj ogrodja Materialize CSS, način delovanja na podlagi vizualnega jezika Material Design in komponente ogrodja. Predstavljena je primerjava ogrodja Materialize CSS z ogrodjem Bootstrap, ki je eno od vodilnih na področju razvoja spletnih strani in aplikacij. Izpostavljene so prednosti in slabosti obeh ogrodij. Primerjava ogrodij je pokazala, da je izbira primernega ogrodja odvisna od potreb uporabnika, čeprav sta obe ogrodji kakovostni in ponujata dobre možnosti za razvoj vizualne podobe v primeru spletnih in mobilnih aplikacij.
Ključne besede: ogrodje, oblikovanje, CSS, HTML, spletna stran, Materialize CSS, Bootstrap
Objavljeno: 13.01.2020; Ogledov: 518; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

10.
Analiza in primerjava sodobnih spletnih programskih ogrodij za razvoj spletnih aplikacij
Tadej Leva, 2019, diplomsko delo

Opis: Priljubljenost programskega jezika JavaScript je privedla do številnih ogrodij, katerim cilj je pomagati razvijalcem pri reševanju nalog. Razvijalcem je ob tako veliki izbiri težko izbrati ogrodje, ki najbolje ustreza njihovim potrebam. To delo raziskuje dejavnike, ki vodijo do izbire JavaScript ogrodja. V idealnem primeru razvijalec izbere najbolj povpraševano ogrodje, ki omogoča večje možnosti zaposlitve in ima svetlo prihodnost, hkrati pa želi uživati v delu z ogrodjem. Za poenostavitev izbire se bomo v diplomski nalogi osredotočili samo na tri najsodobnejša ogrodja: React, Angular in Vue. Delo je razdeljeno na dva dela, teoretični in praktični. V teoretičnem delu iz različnih virov analiziramo mnenja razvijalcev, učljivost ogrodja, popularnost ogrodij, zaposljivost, prilagodljivost in razširljivost ogrodja. V praktičnem delu v posameznem ogrodju Angular, React in Vue razvijemo vremensko aplikacijo. Razvoj aplikacij razložimo in primerjamo programsko kodo. Glede na porabljen čas in težavnost razvijanja določimo učno krivuljo. Ugotovimo, da je ogrodje Vue najlažje za razvijanje. Na koncu vsaki aplikaciji izmerimo velikost in hitrost, kjer ugotovimo, da je zmagovalec ogrodje React. V prihodnje bi lahko dokument razširili z drugimi primerjalnimi metodami, primerjali bi lahko več ogrodij in odgovorili na več vprašanj.
Ključne besede: ogrodja JavaScript, spletne aplikacije, ogrodje Angular, ogrodje React, ogrodje Vue
Objavljeno: 23.11.2019; Ogledov: 415; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (2,32 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici