| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
STISKANJE IN REKONSTRUKCIJA RASTRSKIH PISAV Z VERIŽNO KODO
Timotej Globačnik, 2011, doktorska disertacija

Opis: V doktorski disertaciji predstavimo nov način stiskanja rastrskih računalniških pisav, ki je primeren predvsem za nizkozmogljive računalniške sisteme. Postopek stiskanja temelji na tehniki ogliščne verižne kode v kombinaciji s Huffmanovim kodirnikom. Pri tem obliko posameznega znaka pisave predstavimo z verižno kodo, katere elemente dodatno stisnemo s Huffmanovim kodirnikom. Pri postopku rekonstrukcije znakov nastale luknje zapolnimo z algoritmom FloodFill. Ta omogoča omejevanje porabe pomnilnika med postopkom polnjenja lukenj in je zato primeren tudi za uporabo v vgrajenih sistemih. Prostorsko in časovno učinkovitost predlaganega postopka smo primerjali z najbolj razširjenimi postopki predstavitve rastrskih pisav in najpogosteje uporabljenimi postopki stiskanja bitnih slik. Analizo smo izvedli na več vrstah pisav različnih velikosti, pri čemer se je predlagani postopek izkazal kot prostorsko in časovno najučinkovitejši. Prav tako smo na laboratorijskem vgrajenem sistemu implementirali postopek rekonstrukcije znakov in časovno zahtevnost le-tega primerjali z nekaterimi postopki stiskanja bitnih slik. Tudi v tem primeru se je naš postopek izkazal kot najučinkovitejši. Na osnovi rezultatov opravljenih meritev, tako na osebnem računalniku kot na laboratorijskem vgrajenem sistemu, smo potrdili postavljene hipoteze. Glede na ugotovitve lahko zaključimo, da je predstavljeni postopek stiskanja rastrskih pisav zaradi prostorske in časovne učinkovitosti ter enostavne implementacije postopka rekonstrukcije primeren za uporabo v nizkozmogljivih računalniških sistemih.
Ključne besede: računalniške pisave, rastrske pisave, stiskanje pisav, rekonstrukcija pisav, verižna koda, ogliščna verižna koda, Huffmanovo kodiranje, brezizgubno stiskanje, stiskanje bitnih slik, vgrajeni sistemi, pisave v vgrajenih sistemih
Objavljeno: 31.01.2012; Ogledov: 1728; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (5,27 MB)

2.
ALGORITMI VERIŽNIH KOD
David Lebeničnik, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Algoritmi verižnih kod so algoritmi stiskanja brez izgube obrisov črnobelih rastrskih objektov. Pri verižnih kodah zakodiramo smer premika iz trenutnega v naslednji piksel. S premikanjem nadaljujemo, dokler ne pridemo do začetne točke. Implementirali smo štiri algoritme verižnih kod: 4-smerno Freemanovo kodo, 8-smerno Freemanovo kodo, ogliščno verižno kodo in stisnjeno verižno kodo. Najboljše rezultate glede števila bitov, potrebnih za kodiranje premika, da stisnjena verižna koda. Sledita ji 4-smerna Freemanova verižna koda in ogliščna verižna koda, ki v povprečju porabita približno enako število bitov. Najmanj učinkovita je 8-smerna Freemanova koda.
Ključne besede: Verižne kode, 4-smerna Freemanova verižna koda, 8-smerna Freemanova verižna koda, ogliščna verižna koda, stisnjena verižna koda
Objavljeno: 04.10.2011; Ogledov: 1251; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

3.
KODIRANJE DIGITALNIH KRIVULJ Z VERIGAMA ROBOV IN OGLIŠČ MED PIKSLI
Jernej Mihelač, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljene verižne kode (8-smerna Freemanova verižna koda, 4-smerna Freemanova verižna koda, robna verižna koda, ogliščna verižna koda) kot učinkovita tehnika za zapis in stiskanje binarnih objektov v rastrskih slikah. Implementirali smo tudi dve lastni tehniki (robna verižna koda in stisnjena ogliščna verižna koda), kateri sta vsebovali parameter n, s katerim napovemo, na vsake koliko n simbolov se naj izvede Huffmanov algoritem. Želeli smo ugotoviti vpliv parametra n pri obeh tehnikah. Tako smo ugotovili, da pri stisnjeni ogliščni verižni kodi parameter n nima vpliva, saj nam je najboljše rezultate dal, ko se je Huffmanov algoritem izvedel le na koncu verižne kode. Pri robni verižni kodi, pa parameter n ima vpliv pri malih slikah, saj smo najboljše rezultate dobili, kadar je imel parameter n vrednost okoli 100.
Ključne besede: verižna koda, DCC, C_VCC, robna verižna koda, stisnjena ogliščna verižna koda, stiskanje podatkov, digitalna krivulja
Objavljeno: 21.11.2012; Ogledov: 1145; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

4.
VERIŽNE KODE GEOMETRIJSKIH OBJEKTOV PREDSTAVLJENIH Z VOKSLI
Rok Bračun, 2013, diplomsko delo

Opis: Verižne kode se uporabljajo za opis oblike digitaliziranega objekta v 2D ali 3D prostoru. Algoritmi, ki jih generirajo, se razlikujejo v naboru simbolov, ki jih uporabljajo. Verižne kode generiramo tako, da premike zakodiramo s simboli, ki jih določi algoritem. Implementirali smo tri algoritme: 8-smerno Freemanovo kodo, ogliščno verižno kodo in triortogonalno verižno kodo. Pri prikazu 3D objekta na večji mreži je najboljše rezultate dosegla 8-smerna Freemanova verižna koda, pri manjših mrežah pa sta se najbolje odrezala ogliščna verižna koda in triortogonalna verižna koda.
Ključne besede: računalniška geometrija, verižne kode, vokselski model, ogliščna verižna koda, Freemanova verižna koda, triortogonalna verižna koda
Objavljeno: 12.09.2013; Ogledov: 992; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici