| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Standardizacija posega pri prometni nesreči osebnega vozila na hibridni ali električni pogon : magistrsko delo
David Hrvatin, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga obravnava vse pomembne taktične postopke ob tehničnem posegu pri prometni nesreči osebnega avtomobila na baterijski in hibridni električni pogon. Cilj zaključnega dela je preučiti literaturo, predstaviti vse varnostne vidike, vezane na tehnični poseg v primeru prometne nesreče, s pomočjo anketnega vprašalnika odgovoriti na tri hipoteze ter predlagati najprimernejši standardni operativni postopek za primer reševanja ponesrečencev. V prvem delu je predstavljena tehnologija baterijskega in hibridnega električnega vozila. Naslednje poglavje obravnava vse glavne elemente, na katere morajo biti pozorni prvi posredovalci v primeru nenadnega varnostnega dogodka, ki zahteva tehnično reševanje. Nadalje je opravljen pregled glavnih konstrukcijskih značilnosti avtomobilske karoserije, predstavljeni so novi materiali in obravnavane posebnosti ter razlike v primerjavi s konvencionalnimi vozili. V empiričnem delu so v obliki treh hipotez in rezultatov ankete predstavljene ugotovitve poznavanja obravnavanega področja med člani gasilskih enot širšega pomena v Sloveniji. Pri prvi hipotezi je potrjena povezanost med stopnjo usposobljenosti za delo v primeru prometne nesreče osebnega vozila na hibridni ali električni pogon in težavnostjo prvega ogleda prometne nesreče v smislu identifikacije električnega ali hibridnega vozila. Hipoteza številka 2, ki trdi, da je dolžina delovne dobe oz. staža znotraj poklicne oz. prostovoljne gasilske enote povezana s pogostostjo posredovanja pri prometnih nesrečah pri osebnih vozilih na električni ali hibridni pogon, je zavrnjena. Prav tako je zavrnjena hipoteza številka 3, ki trdi, da obstaja povezanost med opremljenostjo za delo v primeru prometne nesreče osebnega vozila na hibridni ali električni pogon in težavnostjo prvega ogleda prometne nesreče v smislu identifikacije električnega ali hibridnega vozila. V nadaljevanju so empirično obravnavana še posamezna področja tehničnega posega, kot so izkušnje, način delovanja, opremljenost gasilskih enot in vrstni red delovnih operacij pri reševanju ob prometni nesreči. Na obravnavanem področju avtomobilske industrije smo priča hitremu razvoju, zato je za varno delo pri tehničnem reševanju nujno sprotno spremljanje novosti na trgu. Zaradi množice različnih proizvajalcev vozil obstaja tudi množica drobnih nenapisanih pravil glede standardizacije reševanja. Kljub temu je podana osnova za varno delo.
Ključne besede: tehnični posegi, ogledi prometnih nesreč, varnostni vidik, magistrska dela
Objavljeno v DKUM: 26.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici