| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 81
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalno marketinško komuniciranje
Lucijan Kantoci, 2024, diplomsko delo

Opis: Ljudje preživljajo vedno več časa za malimi ekrani, bodisi mobilniki, računalniki itd. To so podjetja seveda prepoznala, zato vedno več pozornosti usmerjajo v digitalni marketing. Ljudje si z brskanjem po spletu, listanjem po Facebooku, Instagramu … krajšajo čas in se preprosto sprostijo ter odklopijo od realnega stresnega življenja. Med tem brskanjem in listanjem pa našo pozornost zmotijo tudi reklame. V prvem delu diplomskega projekta (teoretični del) bomo spoznali marketing, natančneje digitalni marketing, ter digitalne kanale. Najprej bomo o vseh naštetih povedali nekaj na splošno kasneje pa še predstavili odnos, razlike in primerjave med omenjenima marketingoma. V drugem delu diplomskega projekta (praktični del) bomo predstavili vprašalnik, ki smo ga ustvarili in uporabili za našo raziskavo. Odkrivali smo, kaj je ljudem pomembno pri oglasih, kaj ne, kaj jih pritegne, kaj ne, kako dolgo se ob oglasu zadržijo, kako pogosto se odločijo za nakup, ali je koronavirus kaj vplival na njihovo nakupovanje preko spleta, kateri marketing (tradicionalni ali digitalni) se jim zdi bolj učinkovit, kaj najpogosteje kupujejo preko spleta ipd. V zaključku bomo pregledali zadane hipoteze ter jih potrdili ali ovrgli, predstavili problem digitalnega marketinškega komuniciranja in podali izboljšave.
Ključne besede: digitalno marketinško komuniciranje, oglasi, vprašalnik, digitalni kanali, marketing, digitalni marketing.
Objavljeno v DKUM: 12.06.2024; Ogledov: 205; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (3,39 MB)

2.
Izdelava spletne aplikacije za analiziranje nepremičninskih oglasov
Jan Dolenc, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisan razvoj osnovne različice spletne aplikacije za analiziranje oglasov, ki so objavljeni na največjem nepremičninskem portalu v Sloveniji. Aplikacija uporabniku omogoča vpogled v zgodovino oglasa in analiziranje dogajanja na nepremičninskem trgu. Z uporabo sodobnih tehnologij želimo opolnomočiti povprečnega uporabnika, pri sprejemanju pomembnih življenjskih odločitev. V teoretičnem delu so najprej predstavljena uporabljena orodja, nato je v teoriji pojasnjeno delovanje aplikacije. V poglavju razvoj aplikacije je natančno opisan postopek izdelave vsake izmed komponent aplikacije: spletni pajek, skript za vnos podatkov, podatkovna baza, programski vmesnik in grafični uporabniški vmesnik. Po uspešnem razvoju je aplikacija bila preizkušena in povabljenih je bilo nekaj končnih uporabnikov, ki so jo ocenili.
Ključne besede: nepremičninski oglasi, spletna aplikacija, spletni pajek, Python, Angular
Objavljeno v DKUM: 30.05.2024; Ogledov: 175; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (6,28 MB)

3.
Kompetence na področju logistike 4.0 : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Anja Blažan Cvikl, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so obravnavane kompetence na področju logistike 4.0. S pomočjo analize objavljenih zaposlitvenih oglasov prostih delovnih mest v Sloveniji v obdobju od januarja 2020 do konca junija 2020 je bila narejena raziskava o tem, katere kompetence so zahtevane v logistiki in oskrbovalnih verigah in če so to kompetence, ki so značilne za logistiko 4.0. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo podrobno raziskali kompetence, definicije kompetenc, delitev kompetenc in opredelili kompetence v logistiki. Poudarek je predvsem na kompetencah v logistiki 4.0. V empiričnem delu smo proučili in analizirali zaposlitvene oglase, raziskali, katere kompetence potrebuje zaposleni v Sloveniji oz. katere kompetence zahtevajo delodajalci na delovnih mestih s področja logistike in oskrbovalnih verig. Kompetence smo po vzoru Grodek-Szostaka, Ochoa Siguencia, Szelag-Sikora in Marzana (2020) razdelili v tri skupine; tehnične, metodološke in socialne kompetence. Rezultati kažejo, da so najbolj iskane socialne kompetence, sledijo jim metodološke, najmanj zahtev pa je po tehničnih kompetencah. Med socialnimi kompetencami prevladuje potreba po znanju tujega jezika. Znotraj skupine metodoloških kompetenc so najpogosteje iskane administracijske veščine. Najbolj iskana kompetenca v skupini tehničnih kompetenc pa je osnovno znanje računalništva. Pet najpomembnejših in najpogosteje zahtevanih kompetenc v Sloveniji predstavljajo znanje tujega jezika, komunikacijske veščine, osnovno znanje računalništva, timsko delo in administracijske veščine. Nekaterih pomembnih kompetence s področja logistike 4.0, kot so na primer znanje na področju avtomatizacije procesov in robotizacije, znanje naprednih informacijskih tehnologij, programiranje itd., delodajalci v Sloveniji še ne zahtevajo, čeprav so ključne za razvoj logistike v sklopu industrije 4.0.
Ključne besede: kompetence, industrija 4.0, logistika 4.0, zaposlitveni oglasi, digitalizacija, oskrbovalna veriga
Objavljeno v DKUM: 15.02.2024; Ogledov: 285; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

4.
Načini pospeševanja prodaje s pomočjo družbenih omrežij
Ajda Grabnar, 2022, diplomsko delo

Opis: Družbena omrežja danes predstavljajo del vsakdana, uporabljajo pa jih vse generacije. Posledično na njih zasledimo tudi nešteto oglasov, ustvarjenih z namenom, da odjemalce pritegnejo in prepričajo k nakupu. Naloga podjetij je namreč, da gradijo na blagovni znamki ter privabljajo kupce, hkrati pa razvijajo metode pospeševanja prodaje skupaj z nenehno razvijajočimi se družbenimi mediji. Preučili smo obstoječe metode pospeševanja prodaje, izluščili najbolj priljubljene metode pospeševanja na družbenih omrežjih ter predstavili njihove osnovne značilnosti. V diplomskem delu smo predstavili tudi najpopularnejša družbena omrežja ter vrste oglasov, ki so na voljo proizvajalcem za pospeševanje prodaje ali poznavanja blagovne znamke. Teoretičen del smo podkrepili tudi z analizo anketnega vprašalnika, s pomočjo katerega smo ugotovili, katera družbena omrežja so najpogostejša tarča oglasov proizvajalcev ter kako uspešni so z vidika odjemalcev. Dotaknili smo se tudi vplivnežev, ki dandanes predstavljajo eno izmed pomembnejših vrst oglaševalcev na družbenih omrežjih, saj z grajenjem na zaupanju pri sledilcih, uspešno pospešujejo prodajo izdelkov blagovnih znamk, saj odjemalcem predstavljajo kredibilen, zaupanja vreden vir informacij in izkušenj.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, metode pospeševanja prodaje, družbena omrežja, spletni marketing, oglasi, sponzoriranje objave.
Objavljeno v DKUM: 11.11.2022; Ogledov: 838; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (2,80 MB)

5.
Izdelava speletne strani za nepremičninske oglase
Žan Fogec, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava razvoj spletne strani za nepremičninske oglase. Spletna stran je namenjena posamezniku ali podjetju, ki svojih oglasov ne želi objavljati na nepremičninskih portalih, ampak želi imeti lastno spletno stran. Predstavili smo uporabo sodobnih tehnologij in orodij, ki se danes uporabljajo pri razvoju spletnih aplikacij, kot so HTML, CSS, JavaScript, Tailwind CSS, React JS, Gatsby in Strapi. Opisali smo tudi pomembnost optimizacije spletne strani in prikazali postopke za optimizacijo v Gatsbyju. Poleg tehnologij in orodij pa smo predstavili tudi, kako smo se lotili načrtovanja spletne strani. Pri načrtovanju smo zastavili jasne cilje, povezane z delovanjem in končnim videzom spletne strani. Na koncu smo spletno stran tudi analizirali in predstavili njene prednosti ter možne izboljšave.
Ključne besede: spletna stran, nepremičninski oglasi, Strapi, Gatsby, React JS, SEO
Objavljeno v DKUM: 20.09.2022; Ogledov: 557; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

6.
Primerjalna analiza radijskih oglasov : magistrsko delo
Aljaž Jelen, 2022, magistrsko delo

Opis: Ob vsakem pojavu novega oglaševalskega medija se vedno znova pojavijo špekulacije o pomenu in zastarelosti radijskega oglaševanja. A kljub temu radijsko oglaševanje ne upada – življenjski stil ljudi je vse hitrejši in veliko časa preživimo v avtomobilih ter na poti. Podjetja se tako še vedno poslužujejo radijskega oglaševanja, ki ga uporabljajo za ozaveščanje o obstoju podjetja, za promocijo izdelkov in storitev ter komunikacijo s potencialnimi potrošniki. V magistrski nalogi raziskujemo, kolikšen del radijskega programa trenutno zasedejo oglasni bloki, kakšne so glavne značilnosti radijskih oglasov in katere tematike oziroma vsebine oglasov se najpogosteje oglašujejo. Raziskavo in analizo oglasnih blokov smo izvedli na primeru petih najbolj poslušanih radijskih postaj na področju Slovenije.
Ključne besede: radijski oglasi, radijsko oglaševanje, radijske postaje, marketing
Objavljeno v DKUM: 13.06.2022; Ogledov: 865; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

7.
Oglaševalna fotografija na družbenem omrežju Facebook : diplomsko delo
Aljaž Duh, 2021, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje na družbenih omrežjih je postalo zelo pomembno, saj je aktivnost uporabnikov na njih pogosta. Največje družbeno omrežje Facebook omogoča oglaševalcem kreativne načine za izdelavo oglasa, ki je sestavljen iz raznih elementov. Največji poudarek je podan na oglaševalni fotografiji. V tej raziskavi se je postavilo vprašanje kako pomembna je za uporabnike Facebooka fotografija v oglasu in kateri element v oglaševalni fotografiji je najbolj privlačen. Preko ankete se je ugotovilo, da je oglaševalna fotografija aktivnemu uporabniku Facebooka zelo pomembna, saj so v večini izbrali fotografijo kot razlog za izbor.
Ključne besede: Družbena omrežja, oglaševalna fotografija, oglasi
Objavljeno v DKUM: 19.10.2021; Ogledov: 1057; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

8.
Analiza vpliva neverbalne komunikacije v televizijskih oglasih na prepričevanje : diplomsko delo
Katarina Žilavec, 2021, diplomsko delo

Opis: Če želimo nekoga v nekaj prepričati, je pomembno, kakšno neverbalno komunikacijo uporabimo, da dosežemo svoj namen. Namen diplomskega dela je bil raziskati, ali ima izrazitost neverbalne komunikacije v televizijskem oglasu povezavo s prepričljivostjo posameznika. Zanimalo nas je, ali je stopnja izrazitosti neverbalnih znakov v oglasu povezana z zaznano prepričljivostjo oglasa; ali je stopnja izobrazbe udeležencev povezana z zaznano prepričljivostjo oglasa ter ali je spol udeležencev povezan z zaznano prepričljivostjo oglasa. Ugotovili smo, kjer je bila v oglasu neverbalna komunikacija izrazitejša, je ljudi oglas bolj prepričal. Prav tako smo ugotovili, da višja, kot je izobrazba, manjša je prepričljivost posameznika, ter da so oglasi bolj prepričali ženske kot moške.
Ključne besede: neverbalna komunikacija, oglaševanje, televizijski oglasi, prepričevanje
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 884; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

9.
VLOGA IN POMEN MALIH OGLASOV NA INTERNETU
Jernej Založnik, 2011, diplomsko delo

Ključne besede: mali oglasi, oglaševanje, reklame, internet
Objavljeno v DKUM: 22.02.2021; Ogledov: 906; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

10.
Razvoj priporočilnega sistema za ciljano oglaševanje na TV : diplomsko delo
Leon Abraham, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje celoten postopek izdelave namenskega priporočilnega sistema. Vsebuje predstavitev postopka vzpostavitve platforme PredictionIO, predprocesiranja podatkov iz dnevniških zapisov, vzpostavitve aplikacije ter testiranja uspešnosti sistema. Aplikacija deluje na podlagi analize ključnih besed, ki so bile pridobljene iz dnevniških zapisov gledanosti TV-vsebin za posameznega uporabnika, na podlagi česar sistem priporoči, kateri oglas je za posameznega uporabnika najprimernejši.
Ključne besede: priporočilni sistem, mera F, uporabniški vmesnik, oglasi
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 8646; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici