2.
UPORABA INTERNETA ZA NEPOSREDNO PRODAJOMatej Tomec, 2010, diplomsko delo
Opis: Namen diplomskega dela je preučiti internet, kot nov medij in njegovo vlogo pri prodaji. Da je internet kot medij nekaj posebnega in da nudi več priložnosti, kot nevarnosti, sem dokazal s primerjavo s tradicionalnimi mediji. Posebej sem še izpostavil slabosti in prednosti e-nakupovanja, ter s tem želel ugotoviti, na kaj morajo biti podjetja pozorna, da bodo pri prodaji preko interneta uspešna. Razlogi, zakaj večina slovenskih podjetij pri spletni prodaji ni uspešna v tolikšni meri, kot bi si to želela, so predvsem v tem, da ne posvečajo dovolj pozornosti zadovoljevanju potreb potencialnim kupcem in zaradi tega ne naredijo internetne strani, ki bi prodajala. Opisal sem pomembnejše dejavnike, kot so plačevanje, varnost, učinkovitost in pa uspešno upravljanje spletne trgovine. Na vse te dejavnike mora biti podjetje pozorno pri postavljanju uspešne internetne strani.
Če sem se v teoretičnem delu diplomskega dela osredotočil predvsem na spletno trgovino z vidika podjetja, torej kaj je vse potrebno, da bo spletna prodajna stran uspešna in bo prodajala, me je v empiričnem delu predvsem zanimalo, kakšne izkušnje in zahteve imajo s spletno prodajo kupci. Analizo odjemalcev internetne prodaje sem opravil s pomočjo ankete. Anketirancem sem postavljal vprašanja v zvezi z e-nakupovanjem in prišel do veliko zanimivih odgovorov, iz katerih lahko razberemo, da je internetna prodaja v porastu, vendar je še potrebno veliko sprememb in časa, da bo v celoti zaživela.
Ključne besede: internet, spletna trgovina, marketinško komuniciranje, internetni marketing, oglaševanje na internetu
Objavljeno v DKUM: 24.11.2010; Ogledov: 2536; Prenosov: 385
Celotno besedilo (881,29 KB)