| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 632
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Dojemanje ciljnega oglaševanja s strani mladih uporabnikov družbenih omrežij
Veronika Jakopič, 2021, diplomsko delo

Opis: Ciljno oglaševanje je vrsta oglaševanja, ki omogoča boljše doseganje ciljne skupine, saj prikazani oglasi temeljijo na podatkih o uporabnikovih interesih in značilnostih. Tej vrsti oglaševanja je dandanes izpostavljen praktično vsak uporabnik svetovnega spleta, z množično uporabo družbenih omrežij pa so ciljnemu oglaševanju najbolj izpostavljeni mladi. V teoretičnem delu so predstavljeni ciljno oglaševanje na spletu, zbiranje podatkov in problematika zasebnosti v povezavi z zbiranjem podatkov. V empiričnem delu je bila s kvantitativno metodo izvedena raziskava mladih uporabnikov družbenih omrežij. Tako je bil pridobljen vpogled v dojemanje in mišljenje mladih o ciljnem oglaševanju, kar je bil tudi glavni namen diplomskega dela.
Ključne besede: ciljno oglaševanje, družbeno omrežje, dojemanje, mladi
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 13; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

2.
Analiza vpliva neverbalne komunikacije v televizijskih oglasih na prepričevanje
Katarina Žilavec, 2021, diplomsko delo

Opis: Če želimo nekoga v nekaj prepričati, je pomembno, kakšno neverbalno komunikacijo uporabimo, da dosežemo svoj namen. Namen diplomskega dela je bil raziskati, ali ima izrazitost neverbalne komunikacije v televizijskem oglasu povezavo s prepričljivostjo posameznika. Zanimalo nas je, ali je stopnja izrazitosti neverbalnih znakov v oglasu povezana z zaznano prepričljivostjo oglasa; ali je stopnja izobrazbe udeležencev povezana z zaznano prepričljivostjo oglasa ter ali je spol udeležencev povezan z zaznano prepričljivostjo oglasa. Ugotovili smo, kjer je bila v oglasu neverbalna komunikacija izrazitejša, je ljudi oglas bolj prepričal. Prav tako smo ugotovili, da višja, kot je izobrazba, manjša je prepričljivost posameznika, ter da so oglasi bolj prepričali ženske kot moške.
Ključne besede: neverbalna komunikacija, oglaševanje, televizijski oglasi, prepričevanje
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 12; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

3.
Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju instagram s strani mladih uporabnikov
Miha Rušnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Instagram je danes eno največjih družbenih omrežij, njegovi uporabniki so tudi mladostniki, ki nimajo veliko izkušenj z oglaševalskimi taktikami. Mladi uporabniki pogosto sledijo vplivnežem, ki nemalokrat oglašujejo izdelke in storitve, kar v njihovih objavah ni vedno jasno označeno. Zaradi narave družbenih omrežij in velikega števila mladih uporabnikov, ki na teh omrežjih preživijo veliko časa, so le-ta odlično okolje za oglaševanje. Z anketo smo raziskali, kako mladi dojemajo sponzorirane objave vplivnežev in kako se nanje odzivajo ter ugotovili, da znajo prepoznavati tovrstne objave, vendar vplivnežem glede nakupovalnih nasvetov ne zaupajo preveč.
Ključne besede: mladostniki, družbena omrežja, Instagram, vplivneži, oglaševanje
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 4; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

4.
Interaktivno marketinško komuniciranje v ruskem podjetju GK Galaktika
Polina Avfukova, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomi smo analizirali sodobna orodja in trende interaktivnega marketinškega komuniciranja. V sklopu marketinškega komuniciranja smo preučili ruskega proizvajalca mlečnih izdelkov GK Galaktika. Grafično oblikovanje strani predstavlja načela gestalt teorije vizualnega oblikovanja, ki ob pravilni uporabi vplivajo na dojemanje informacij. Izdelke tega podjetja proizvajajo pod različnimi blagovnimi znamkami, ki imajo svojo podobo in podstran. Ciljna skupina podjetja so ljudje z nizkim do srednjim dohodkom in otroci. Podjetje skuša s pomočjo različnih vizualnih elementov, efektov in ekskluzivnih informacij na strani obdržati obstoječe in privabljati nove kupce. Podjetje uporablja tudi interaktivna orodja, kot so akcije in prireditve za doseganje ciljev marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: Interaktivno marketinško komuniciranje, podoba podjetja, blagovna znamka, oglaševanje na spletu
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 11; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (749,41 KB)

5.
Samopodoba žensk v kontekstu oglaševanja
Niki Cigan, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali pojem samopodoba in vpliv nanjo, v povezavi z oglaševanjem. Samopodoba nas spremlja od rojstva in je dolgotrajen proces. Oglaševanje lepotnih izdelkov s ''popolnimi'' modeli ima večinoma negativen vpliv na ženske, saj želijo doseči težko dosegljiv ideal. Ženske visoko cenijo žensko lepoto, ker verjamejo, da jim pomaga doseči družbeni uspeh. Pri oblikovanju samopodobe pa velikokrat igra pomembno vlogo primerjanje z drugimi, ki lahko izboljša ali pa poslabša našo samopodobo.
Ključne besede: samopodoba, samozavest, množični mediji, oglaševanje
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 7; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (796,20 KB)

6.
Spletno oglaševanje na družbenih medijih kot instrument mednarodnega trženjskega komuniciranja
Maša Petrič, 2021, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje postaja del našega vsakdana. Karkoli počnemo, se bomo nekje srečali z oglasi. Najbolj učinkovito in priljubljeno je postalo oglaševanje na družbenih medijih. Lahko bi rekli, da je že vsako podjetje prisotno na družbenih medijih oziroma na njih oglašuje. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo predstavili mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijske medije in kanale ter instrumente trženjskega komunikacijskega spleta. Slednje smo nato povezali s spletnim oglaševanjem in družbenimi mediji. V empiričnem delu smo predstavili spletno oglaševanje dveh slovenskih in dveh tujih podjetij, ki delujejo na mednarodnih trgih in so iz dveh različnih panog. Nato smo opravili primerjalno analizo njihovega oglaševanja na družbenih medijih.
Ključne besede: mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijski splet, oglaševanje, spletno oglaševanje, družbeni mediji
Objavljeno: 14.10.2021; Ogledov: 53; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

7.
Reprezentacija spola pri oglaševanju v izbranih katalogih igrač
Živa Rizmal, 2021, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava reprezentacije dečkov in deklic v katalogih igrač Baby Center, izdanih med letoma 2010 in 2020. Igrače in njihovo oglaševanje predstavljajo pomemben vidik spolne socializacije, saj na otroke prenašajo družbene norme, vrednote in ideologije, vezane na spol. Namen zaključnega dela je bil raziskati, v kolikšni meri in na kakšen način so reprezentacije dečkov in deklic v izbranih katalogih igrač spolno (stereo)tipizirane in ali je v obdobju desetih let že prišlo do kakšnega premika k bolj spolno nevtralnemu oglaševanju igrač. Izvedli smo kvalitativno in kvantitativno analizo fotografij otrok. Izsledki raziskave kažejo, da so reprezentacije otrok v izbranih katalogih igrač večinsko spolno (stereo)tipizirane. Skladno s pričakovanji se dečki najpogosteje pojavljajo s stereotipnimi moškimi igračami, deklice pa s stereotipnimi ženskimi igračami. Raziskava je pokazala, da obstajajo manjši premiki k spolno nevtralnemu oglaševanju igrač, vendar da je še vedno veliko več spolno (stereo)tipiziranih kot spolno nevtralnih oglasov. Reprezentacije dečkov in deklic, ki potencialno razbijajo spolne stereotipe, smo večinoma našli v katalogih, izdanih med letoma 2015 in 2020. V prihodnje bi bilo smiselno spodbuditi oglaševalce, da dajo večjo vlogo spolno nevtralnim oglasom igrač.
Ključne besede: oglaševanje igrač, spol, spolni stereotipi, spolna socializacija, reprezentacije
Objavljeno: 12.10.2021; Ogledov: 45; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (2,90 MB)

8.
Umeščanje izdelkov v filmsko in zabaviščno industrijo
Nadja Kos, 2021, diplomsko delo

Opis: Umeščanje izdelkov je posebna tehnika oglaševanja v filmih, serijah, videjih, oddajah, na televiziji, v videospotih, knjigah in podobno. Je način oglaševanja, ki je za odjemalce prikazano na privlačen način. Gre za oglaševanje določenih produktov v filmih ali serijah. Prikazuje uporabo izdelka, imidž blagovne znamke ali služi za zapolnitev prostora v sceni. Za oglaševalce je to pametno orodje, saj so na ta način odjemalci lažje dosegljivi in jih mogoče lažje prepričati v nakup. Veliko podjetij predstavi ali pridobi svoje dobro ime, se s tem tudi ustrezno pozicionira na trgu s pomočjo uporabe umeščanja izdelkov. V filmu se izdelki lahko predstavijo kot prestižna znamka, nizkocenovna znamka, športna, elegantna znamka, ki jo preprosto moraš imeti. V premišljenih umestitvah je mogoče, da blagovne znamke tudi zaslovijo. Tako lahko podjetja gradijo na svojem premoženju in imidžu blagovne znamke. Vendar je ta tehnika izpostavljena zlorabi in uporabljena kot prekrito oglaševanje. Nemoralna uporaba te tehnike je, kadar gledalci ne vedo, da so izpostavljeni vplivu prepričevanja v nakup izdelka ali blagovne znamke. Gledalci morajo vedeti, da so takim vplivom izpostavljeni med ogledom filma ali serije in to tudi pričakujejo. To je moralno umeščanje izdelkov oziroma blagovnih znamk. Tehnika umeščanja izdelka je prisotna že veliko časa. V državah ZDA jo uporabljajo zelo pogosto. Zanimalo pa nas je, kako je ta tehnika razširjena v Sloveniji, in ali se da primerjati s filmi narejenimi na ameriškem trgu. Naš cilj je poiskati in proučiti bistvene razlike med obema trgoma. Predvidevamo, da je omenjena tehnika oglaševanja bolj razvita na ameriškem trgu.
Ključne besede: Oglaševanje, umeščanje izdelkov, pozicioniranje blagovne znamke, filmska industrija.
Objavljeno: 06.09.2021; Ogledov: 113; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (2,90 MB)

9.
Priprava načrta marketinškega komuniciranja za podjetje »x«
Nik Herga, 2021, diplomsko delo

Opis: Na izbiro teme je vplivalo predvsem podjetje »X« in potencial, ki ga ustvarja na trgu. Marsikdo podcenjuje potencial, ki ga družinsko podjetje lahko ustvari na trgu. Na nek način mora vsako podjetje delovati kot družina, če želi biti na trgu uspešno in imeti močen položaj. V diplomskem delu bomo v teoretičnem delu opisali, kaj sploh je marketinško komuniciranje. V predstavitev in opis bomo vključili njegov pomen, instrumente, strategije in strukturo učinkovitega marketinškega načrta. Marketinško komuniciranje sestavljajo štirje pomembni instrumenti: oglaševanje, osebna prodaja, odnos z javnostmi in pospeševanje prodaje. Z uporabo teh instrumentov poskuša podjetje svoj izdelek približati odjemalcem in jih prepričati za nakup. V praktičnem delu bomo najprej predstavili družinsko podjetje »X« in pripravili načrt za marketinško komuniciranje podjetja. V tem podjetju se zavedajo, da je marketinško komuniciranje in načrtovanje le-tega izjemno pomembno, posebej pri širjenju na novi trg. S pravilnim načrtom marketinškega komuniciranja lahko dosežejo prepoznavnost kot spletna tiskarna ter na tak način povečajo obseg prodaje in posledično dobiček.
Ključne besede: načrt marketinškega komuniciranja, oglaševanje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, družinsko podjetje, odjemalec
Objavljeno: 06.09.2021; Ogledov: 80; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (814,79 KB)

10.
Povezanost spornega oglaševanja s stališči in nakupnimi namerami potrošnikov
Pavel Kačič, 2021, magistrsko delo

Opis: Zaradi vse večje zasičenosti oglaševalskega prostora oglaševalci v želji po izstopanju in pritegnitvi pozornosti redno posegajo po nevsakdanjih prijemih pri ustvarjanju oglaševalskih kampanj in uporabi neortodoksnih oglaševalskih tehnik. Namen magistrske naloge je dobiti vpogled v do zdaj še neraziskano področje v slovenskem oglaševalskem prostoru, tj. sporno oglaševanje oz. uporaba spornih vsebin, kot so vsebine spolnosti, nasilja, rasnih, verskih in drugih diskriminacij, obscenosti ipd., v oglaševalske namene in sam odnos potrošnikov do uporabe tega. Ugotovitve raziskave nakazujejo na to, da slovenski potrošniki sporno oglaševanje vidijo v pretežno indiferentni luči ali pa je njihov odnos do omenjenega raziskovalnega problema bolj negativne narave. Prav tako so bile opažene razlike med moškimi in ženskami, ženske namreč sporno oglaševanje doživljajo bolj negativno. Temeljni ugotovitvi raziskave pa sta obsegali vpliv spornega oglaševanja na nakupne namere odjemalcev in njihovo doživljanje oglaševanega izdelka. Ta vpliv je bil v obeh primerih negativen, kar še dodatno izpodbija odločanje za uporabo spornega oglaševanja.
Ključne besede: Oglaševanje, sporno oglaševanje, etičnost oglaševanja, sporne vsebine
Objavljeno: 01.09.2021; Ogledov: 78; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (3,90 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici