| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ORGANIZACIJA OGLAŠEVALSKE KAMPANJE V PODJETJU X
Ramona Korent, 2011, diplomsko delo

Opis: Področje dela, ki ga raziskujemo v pričujočem diplomskem delu je oglaševanje. Oglaševanje je v svetu že več kot stoletje del trženjske funkcije v organizacijah in ne sme biti zapostavljeno. V današnjih razmerah vse ostrejše konkurence je treba za prepoznavnost izdelkov in storitev storiti marsikaj. Tržno komuniciranje, v sklop katerega spada več orodij, je način s katerim poskušajo oglaševalci svoje blagovne znamke spraviti v zavest potrošnikov. Da bi ljudje kupili določen izdelek, se morajo namreč zavedati njegovega obstoja. V diplomskem delu smo raziskovali organizacijo oglaševalske kampanje v podjetju, ki se ukvarja s trženjem in distribucijo inovativnih medicinskih izdelkov. Predmet oglaševalske kampanje je blagovna znamka PoxClin, ki predstavlja dermalno hladilno peno za lajšanje simptomov noric. Cilj diplomskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o tržnem komuniciranju in podrobneje o oglaševanju in ugotoviti kako poteka oglaševalska kampanja za blagovno znamko PoxClin. Namen naloge je spoznati predvsem praktičen vidik priprave oglaševalske kampanje in preveriti njeno učinkovitost. Skozi diplomsko delo bomo ugotovili, da se podjetje v veliki meri drži teoretičnega koncepta, kako oblikovati učinkovit oglaševalski program. Ugotovili smo, da podjetje X za izvajanje oglaševalskih dejavnosti veliko aktivnosti naredi samo, določene naloge pa v sodelovanju z oglaševalskimi agencijami različnega tipa. Na podlagi analize trga smo ugotovili, da na trgu v Sloveniji trenutno ni učinkovitega proizvoda za blaženje simptomov noric, kar predstavlja poslovno priložnost za naš proizvod. Glavni cilj oglaševalske kampanje je predstaviti PoxClin kot novo, učinkovito, varno in lahko rešitev pri odpravljanju težav z noricami, ki jo priporočajo specialisti. Kampanja je usmerjena k dvema ciljnima skupinama, katerima smo ugotovili profil in karakteristike. Ugotovili smo, da podjetje pri določanju proračuna uporablja metodo deleža od vrednosti prodaje. Največ se oglašuje v jesensko -zimskih mesecih, ko je ponavadi največja epidemija noric. Najprimernejše oblike oglaševanja za izbrano blagovno znamko so tiskani mediji, internet in plakati. Ob zaključku kampanje se vedno preveri njene učinke na prodajo in prepoznavnost blagovne znamke.
Ključne besede: tržno komuniciranje, oglaševanje, oglaševalska kampanja
Objavljeno: 04.07.2011; Ogledov: 1918; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

2.
PREPOZNAVNOST OGLAŠEVALSKIH KAMPANJ NEPRIDOBITNIH HUMANITARNIH ORGANIZACIJ
Kim Pintarič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno oglaševanje nepridobitnih humanitarnih organizacij, ki ima svoje specifike, obenem pa gre za oglaševanje kot vsako drugo. Zato smo v teoretičnem delu umestili oglaševanje v splet marketinškega komuniciranja ter predstavili razvoj strategije oglaševanja; od izbora teme oglaševanja, oblikovanja sporočila, rabe oglaševalskih apelov in slavnih indosantov do izbora medijev. Definirali smo pojem nepridobitne humanitarne organizacije in oglaševanje le-teh natančneje umestili v področje socialnega marketinga. V empiričnem delu smo analizirali izbrane oglase nepridobitnih humanitarnih organizacij po določenih kriterijih, da bi ugotovili kakšne oglaševalske strategije so značilne za njih. Odziv družbe na oglaševalske kampanje nepridobitnih humanitarnih organizacij pa smo merili s pomočjo analize anketnega vprašalnika, s katero smo tudi potrdili oz. zavrnili zastavljene raziskovalne hipoteze. V sklepnem delu smo predstavili svoje ugotovitve.
Ključne besede: oglaševalska kampanja, indosiranje s slavnimi osebami, socialni marketing, virusni marketing, nepridobitne humanitarne organizacije
Objavljeno: 18.03.2013; Ogledov: 4411; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

3.
ANALIZA OGLAŠEVALSKE KAMPANJE THE COG
Samo Hojnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo »Analiza oglaševalske kampanje The Cog« preko teoretičnih marketinških modelov in načrta oglaševalske kampanje analizira oglaševalsko kampanjo »The Cog«, naročnika Honda, ki je bila izbrana za najboljšo v avtomobilski industriji za britansko tržišče. Osredotoča se na pomen ustvarjalnosti v oglaševanju in njenem vplivu na uspeh in učinkovitost oglaševalske kampanje. Analiza kampanje pokaže, da je obravnavana kampanja zajela v teoretičnem delu predvidene elemente uspešne oglaševalske kampanje, med katere sodi tudi oglaševalska ustvarjalnost. Ustvarjalnost, originalnost in dober načrt (strategija in načrt) ter izvedba oglaševalske kampanje, so vplivali na izjemno učinkovitost kampanje, ki je postala viralna celo na spletu, še pred časom YouTube-a.
Ključne besede: oglaševanje, marketinški splet, oglaševalska kampanja, oglaševalska ustvarjalnost, oglaševalska agencija, učinkovitost, viralnost oglaševanja
Objavljeno: 17.06.2016; Ogledov: 1291; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici