| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PODJETNIŠKA USMERJENOST V DRUŽINSKIH PODJETJIH
Tea Deželak, 2016, diplomsko delo

Opis: Družinska podjetja predstavljajo pomemben delež v gospodarstvu. Zaradi vse večjega števila te vrste podjetništva, so družinska podjetja predmet številnih raziskav. V Sloveniji so se raziskave družinskih podjetji začele izvajati v devetdesetih letih prejšnjega stoletja. V Evropi, razen v nekaterih državah, ne obstaja definicija družinskega podjetja, ki bi bila pravno opredeljena. Mnogi avtorji so podali različne kriterije za opredelitev družinskega podjetja, ki jih povzemamo v delu. Da bi družinska podjetja še povečevala svoj delež v gospodarstvu je potrebno v poslovanje vpeljati podjetniške aktivnosti, ki pozitivno vplivajo na poslovanje. Mnogi raziskovalci so mnenja, da finančni pokazatelji niso več merilo za presojanje uspešnosti podjetja, zato se vse bolj vključujejo v raziskave nefinančna merila. Uspešnost podjetja lahko merimo z podjetniško usmerjenostjo na podlagi dimenzij inovativnost, proaktivnost, prevzemanje tveganja. Kasneje pa sta bili dodani še dve dimenzije in sicer, ofenzivna konkurenčna sposobnost in avtonomija. Dimenzije podjetniške usmerjenosti v povezavi z družinskim podjetju smo opredelili v teoretičnem delu, v katerega smo vključili tudi pojem družinsko podjetje in podjetništvo. Podjetniško usmerjenost smo analizirali na izbranem družinskem podjetju.
Ključne besede: družinsko podjetje, inovativnost, tveganje, proaktivnost, ofenzivno konkurenčno delovanje, avtonomija
Objavljeno v DKUM: 03.11.2016; Ogledov: 1371; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici