| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Reakcijski čas v slovenski policiji
Lara Tekavc, 2020, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomskega dela je analiza reakcijskih časov v slovenski policiji. Pri samem reakcijskem času se še vedno pojavlja problem, da se policija na nekatere dogodke odzove zelo hitro, po drugi strani pa ponekod ljudje čakajo na prihod policijske patrulje veliko dlje. Zanimalo nas je, zakaj je temu tako. Preučevanja reakcijskega časa smo se lotili na podlagi analiz reakcijskih časov, ki jih pripravljajo na OKC. Ugotovili smo, da se reakcijski čas slovenske policije iz leta v leto izboljšuje. Problem se pojavi, ko pride do interventnega dogodka v ruralnem okolju, oddaljenem od sedeža policijske postaje, saj policijska patrulja za prihod na kraj dogodka v ruralnem okolju potrebuje skoraj še enkrat toliko časa, kot ga potrebuje v urbanem okolju. Stanje se dodatno poslabša v času zgostitve dogodkov, ko delavci na napotitvah nimajo proste patrulje, ki bi jo napotili na kraj dogodka in se morajo odločati, kateri dogodek obravnavati kot prioriteten. To pomeni, da bodo ljudje, katerega dogodek se ne obravnava kot prioriteten, čakali na prihod policije zelo dolgo. Splošno znano je, da policistov v Sloveniji vseskozi primanjkuje, zato menimo, da bi bilo treba izvesti reorganizacijo, usmerjeno v povečanje policijskega kadra na terenu z namenom izboljšanja policijske odzivnosti, saj bi na tak način zagotovili enakopravno obravnavanje vseh interventnih dogodkov. Tako ne bi prihajalo do trenutkov, ko se je treba odločiti, kateri dogodek obravnavati kot prioriteten. Na tak način bi lahko tudi zagotovili večjo prisotnost policije v ruralnem okolju, saj bi imeli na voljo več policijskih patrulj za pokrivanje tudi bolj oddaljenih območij in s tem zagotovili enakopravno obravnavanje državljanov tako v ruralnem kot urbanem območju.
Ključne besede: diplomske naloge, policija, operativno komunikacijski center, odzivnost, policijska patrulja, interventni dogodek
Objavljeno: 10.09.2020; Ogledov: 175; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

2.
IZDELAVA PREDSTAVITVENE ODZIVNE SPLETNE STRANI Z UPORABO MODERNIH SPLETNIH TEHNOLOGIJ
Sašo Kokol, 2016, diplomsko delo

Opis: Vsak dan se vse več majhnih in velikih podjetij odloči, da bodo svojo podjetje predstavljali tudi na spletu. Njihova rešitev za to je predstavitvena spletna stran, pri kateri je pomembna uporabniška izkušnja in prilagodljivost spletnih strani glede na zaslon. V diplomskem delu bomo predstavili načine, kako izdelati predstavitveno odzivno spletno stran. Predstavili bomo tudi moderne spletne tehnologije, ki izboljšajo uporabniško izkušnjo na spletni strani, njihovo delovanje in kako uporabniku izboljšajo izkušnjo brskanja po spletu.
Ključne besede: HTML, CSS, HTML5, odzivnost, medijske poizvedbe, spletne tehnologije
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 1082; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (5,14 MB)

3.
IZGRADNJA KONKURENČNE PREDNOSTI S ŠIRITVIJO PONUDBE PODJETJA ECOINVEST D.O.O.
Matija Kitanovski, 2016, diplomsko delo

Opis: Razvoj podjetja je odvisen od sposobnosti prilagajanja storitvenih zmogljivosti potrebam naročnikov in spremembam v okolju. Naloga vodstva podjetja je, da vseskozi zaznava, kako se prilagoditi, izboljšati svojo ponudbo in v čim večji meri zadovoljiti svoje kupce, kar vodi v močnejši konkurenčni položaj, večji tržni delež in dobiček. Zadovoljstvo kupcev je mogoče doseči samo z nadpovprečno kakovostjo, edinstvenostjo in prilagojeno zasnovo izdelka ali storitve. V pravem trenutku je potrebno prepoznati lastne konkurenčne prednosti in priložnosti ter jih v čim večji meri izkoristiti v hudem konkurenčnem boju. Mnoga podjetja so se zaradi neugodnih gospodarskih razmer na domačem trgu in želje po hitrejšem razvoju internacionalizirala. Diplomsko delo govori o določitvi konkurenčnih prednosti in priložnosti podjetja, izgradnji najprimernejše poslovne strategije ob upoštevanju nevarnosti, ki jih prinaša poslovno okolje. Analizirali bomo poslovni razvoj in strategijo družinskega podjetja Ecoinvest od časa ustanovitve, selitve na tuje trge ter začetka izvajanja strategije doseganja konkurenčne prednosti s širitvijo ponudbe z namenom zadovoljitve vse kompleksnejših potreb naročnikov. Na podlagi analize bomo določili poslovno strategijo za prihodnje poslovanje.
Ključne besede: konkurenčna prednost, diferenciacija, odzivnost do strank, outsourcing, poslovna strategija, internacionalizacija, fleksibilnost poslovanja, kakovost storitve
Objavljeno: 19.07.2016; Ogledov: 1614; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

4.
UPORABA SODOBNIH TEHNOLOGIJ SPLETNEGA OGLAŠEVANJA
Mateja Kostanjevec, 2016, diplomsko delo

Opis: Splet je postal za večino že skoraj nepogrešljiv del vsakdana. Na spletu iščemo informacije, delimo informacije, se družimo. Ker ogromno časa preživimo na spletu, je postalo zelo pomembno za podjetja, da so prisotna na spletu. Svoje potencialne kupce lahko na spletu dosežejo s postavitvijo spletnega mesta in spletnim oglaševanjem. V diplomskem delu smo najprej opredelili marketinško komuniciranje, katera so orodja in kako le ta vplivajo na potencialne kupce. Opredelili smo tudi oglaševanje in podrobno opisali spletno oglaševanje kot pomemben del marketinškega komuniciranja v sodobnem času. Preden začnemo oglaševalsko kampanjo se moramo odločiti med tradicionalnim ali spletnim oglaševanjem ali za kombinacijo obojega. Da lahko to storimo moramo seveda poleg proračuna poznati tudi prednosti in slabosti takšnega oglaševanja in kaj nam določene tehnologije omogočajo, saj ni cilj oglaševanja samo večja prodaja ampak tudi krepitev določene blagovne znamke in ohranjanje lojalnosti kupcev. Skozi diplomsko delo smo ugotovili, da se pri spletnem oglaševanju dosti stvari prepleta, da ni enostavno ločiti nekaterih pojmov, saj se med seboj dopolnjujejo s skupnim ciljem, kar je večja prikaznost spletnih oglasov točno določenim ljudem ob pravem času kar posledično pomeni tudi učinkovitejšo spletno oglaševalsko kampanjo. Za lažjo predstavo o tem zakaj se podjetja odločajo za spletno oglaševanje in kakšne tehnologije izberejo za doseganje svojih ciljev, smo v zadnjem poglavju opisali 5 različnih primerov dobre prakse. Ugotovili smo, da različni problemi zahtevajo različne pristope, ki pa jih na spletu ne manjka. Podjetja se zavedajo pomembnosti spletnega komuniciranja in v prihodnosti nameravajo v to področje vlagati še več sredstev. Največje spremembe lahko pričakujemo v spletnih družbenih omrežjih, spletnih straneh, večpredstavnostnih oglasih in trženju preko elektronske pošte.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, spletno oglaševanje, tehnologije spletnega oglaševanja, spletno mesto, odzivnost spletnega mesta
Objavljeno: 06.06.2016; Ogledov: 1562; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (3,14 MB)

5.
ODZIVNOST SHRANJENIH PROCEDUR
Zlatko Rednjak, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so predstavljene podatkovne baze, sistemi za upravljanje s podatkovnimi bazami in shranjene procedure. Raziskani so trije najbolj pogosto uporabljeni sistemi za upravljanje s podatkovnimi bazami, njihovi načini implementacije shranjenih procedur. Testirana je časovna odzivnost njihovih shranjenih procedur pod enakimi pogoji. Pri raziskovanju nam je bila v pomoč uradna dokumentacija sistemov, s članki, ki so opisovali implementacijo shranjenih procedur, in forumi. Izvedena je bila tudi študija primera, v kateri je bilo ugotovljeno, kateri sistemi zagotavljajo boljšo odzivnost shranjenih procedur.
Ključne besede: podatkovna baza, shranjene procedure, odzivnost
Objavljeno: 19.02.2015; Ogledov: 635; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

6.
VZPODBUJANJE UPORABNIKOVIH NAKUPNIH ODLOČITEV PRI OSEBNI PRODAJI POSTELJNIH LEŽIŠČ
Eva Paluc, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo z naslovom »Vzpodbujanje uporabnikovih nakupnih odločitev pri osebni prodaji posteljnih ležišč« vsebuje zaznavanje, definiranje, preučevanje, analiziranje in razreševanje problemov osebne prodaje izdelkov na slovenskem trgu. Raziskava je usmerjena k iskanju rešitev za uspešno funkcioniranje osebne prodaje, ki jo izvaja manjše trgovsko podjetje; s koriščenjem stacionarnih telefonov, pisnega vabljenja in organiziranih predstavitev izdelka v neposredni bližini izbranih potencialnih kupcev. Zahteva po razreševanju problemov učinkovitosti vplivanja na nakupno odločanje potencialnih kupcev izhaja iz dilem in predpostavk o vprašljivosti ali utemeljenosti uporabe osebne prodaje izdelkov; z vidika ekonomičnosti, rentabilnosti in moralnosti poslov. Iz strokovne literature povzeta spoznanja, dejstva, rešitve in predloge smo uporabili za primerjavo z anketno pridobljenimi podatki in obdelanim gradivom iz baze podatkov podjetja. Pomemben dosežek tega magistrskega dela je: preveritev izbire ustrezne prodajne poti, utemeljitev izbranega načina osebne prodaje, razgrnitev vplivnih dejavnikov na nakupno odločanje potencialnih kupcev, kritična ocena motiviranja prodajnega osebja, preučitev zahtev po funkcionalni ustreznosti izdelka, preveritev uspešnosti telefonskega nagovarjanja potencialnih kupcev in analiza rezultatov anketiranja kupcev posteljnih ležišč. Dosežek z največjo uporabno vrednostjo je raziskava, za katero smo obdelali anketno zbrane in v podjetju razpoložljive podatke. Postavljene hipoteze smo potrdili ali zavrnili na osnovi izračunov: retrospektivne analize udeležbe na organiziranih predstavitvah izdelka, povprečne vrednosti in diskriminantne analize rezultatov anketiranja potencialnih kupcev, primerjalne analize dajanja prednosti določenim načinom nakupovanja izdelkov in odzivnosti dosedanjih kupcev na akcijsko ponudbo drugega izdelka. Rezultati raziskave dopuščajo nedvoumne odgovore na zastavljena vprašanja. Omogočajo sprejetje predlaganih ukrepov za prilagoditev nišne osebne prodaje izdelkov novodobnim tržnim pogojem. Izpostavljajo zahtevo po uveljavitvi učinkovitejših dejavnikov vzpodbujanja uporabnikovih nakupnih odločitev.
Ključne besede: nakupno odločanje, vplivni dejavniki, osebna prodaja izdelkov, odzivnost potencialnih kupcev, funkcionalna ustreznost izdelka, motiviranje prodajnega osebja
Objavljeno: 03.04.2012; Ogledov: 1748; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

7.
Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici