| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 105
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Ocena policije v medijih - primerjava med slovenskimi in avstrijskimi časopisi
Sebastjan Kunčnik, Vinko Gorenak, 2007, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, mediji, odnosi z javnostmi, komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 56; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (735,64 KB)

2.
Korupcija v novinarstvu : primeri podkupovanja novinarjev kot indici usmerjanja preiskave
Simona Habič, 2007, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: novinarji, mediji, odnosi z javnostmi, korupcija
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 41; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (852,66 KB)

3.
Obveščevalno-varnostna dejavnost in odnosi z javnostmi
Iztok Podbregar, Jana Hibler, 2006, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci (vabljeno predavanje)

Ključne besede: obveščevalne službe, odnosi z javnostmi, SOVA
Objavljeno v DKUM: 21.03.2024; Ogledov: 58; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (263,05 KB)

4.
Marketinško komuniciranje v Notranjskem regijskem parku
Alja Maček, 2023, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je skupek dejavnosti, ki se jih podjetja poslužujejo za komuniciranje s svojimi obstoječimi in potencialnimi potrošniki. Za uspešnost podjetja je pomembno, da pred začetkom izvajanja marketinškega komuniciranja oblikujejo komunikacijski načrt, ki je sestavljen iz sedmih korakov komunikacijskega programa. Neizbežen korak je izbor ustreznega komunikacijskega spleta. Komunikacijski splet je sestavljen iz štirih aktivnosti, in sicer oglaševanja, pospeševanja prodaje, osebne prodaje in odnosov z javnostmi. Naloga podjetja pa je, da izbere eno ali več orodij komunikacijskega spleta, s katerimi želi doseči zastavljene marketinške cilje in strategije. Danes je poslovna uspešnost vedno bolj odvisna od marketinškega komuniciranja, zato mu podjetja pripisujejo večji pomen. Ker ima javni park Notranjski regijski park unikatno naravno in kulturno dediščino, ki privablja mnoge obiskovalce, in si v prihodnosti želi postati najuspešnejši slovenski naravni park in svetovno prepoznano območje, nas je zanimalo, kako se z marketinškim komuniciranjem soočajo v zavodu. V magistrskem delu smo se osredotočili na marketinško komuniciranje javnega zavoda Notranjski regijski park. S teoretičnim delom smo želeli predstaviti komuniciranje in marketinško komuniciranje. Pri marketinškem komuniciranju smo se osredotočili na potek oblikovanja celovitega komunikacijskega programa, instrumente marketinškega komuniciranja, neposrednega marketinška komuniciranja, kot tudi strategije marketinškega komuniciranja. Z empirično raziskavo smo analizirali stanje marketinškega komuniciranja Notranjskega regijskega parka v obdobju zadnjih petih let. S pomočjo teorije in empirične raziskave smo izvedli še kvalitativno raziskavo v obliki polstrukturiranih globinskih intervjujev. To nam je omogočilo, da smo pridobili tako objektiven kot subjektiven vpogled v marketinško komuniciranje Notranjskega regijskega parka. Javni zavod Notranjski regijski park se zaveda pomena kvalitetnega in učinkovitega marketinškega komuniciranja, za realizacijo svoje vizije pa mora uspešno komunicirati s ciljnim občinstvom in lokalnim prebivalstvom. Na kakšen način so izvajali marketinško komuniciranje pa je podrobno opredeljeno in razloženo v nadaljevanju magistrskega dela. Na koncu smo na podlagi rezultatov intervjuja pripravili predloge za izboljšanje obstoječega marketinškega komuniciranja v Notranjskem regijskem parku.
Ključne besede: komuniciranje, marketinško komuniciranje, celovit komunikacijski program, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno marketinško komuniciranje, javni zavod Notranjski regijski park
Objavljeno v DKUM: 12.10.2023; Ogledov: 268; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

5.
Marketinško komuniciranje v odškodninskem podjetju
Mojca Krajnc, 2023, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje omogoča podjetjem, da dosežejo svoje ciljne skupine in jih spodbudijo k nakupu njihovih izdelkov ali storitev. S pomočjo marketinškega komuniciranja podjetja promovirajo svoje izdelke ali storitve, vzpostavijo svojo lastno blagovno znamko, ustvarjajo ali izboljšujejo svoj ugled, pridobivajo nove stranke ali ohranjajo obstoječe ter z vsem tem pomembno vplivajo na finančne rezultate podjetja. S pomočjo tržnih raziskav, javne komunikacije, osebne prodaje in promocije podjetja prenašajo sporočila, s katerimi nagovarjajo svoje ciljno občinstvo z različnimi nameni oz. v skladu s predhodno zastavljenimi cilji marketinškega komuniciranja. Pomembno je torej, da podjetja marketinškemu komuniciranju namenijo dovolj pozornosti in sredstev in da se ga lotevajo dovolj sistematično, da bo le-to ustrezno prilagojeno ciljem organizacije in potrebam strank, saj lahko le na takšen način zagotovijo najboljše možne rezultate. Pri storitvenih podjetjih se marketinško komuniciranje že zaradi same narave poslovanja nekoliko razlikuje od klasičnega marketinškega komuniciranja, ki se ga lotevajo pri trženju izdelkov. Marketinško komuniciranje ima pomembno vlogo pri izgradnji poslovnega odnosa s strankami. Način, kako podjetje s svojimi strankami komunicira, vpliva na to, kako ga stranke dojemajo. V storitvenih podjetjih se lahko marketinško komuniciranje nanaša na različne vidike, in sicer na oglaševanje, spletno udejstvovanje, odnose z javnostmi, neposredni marketing, promocije in drugo. Glavni cilji teh aktivnosti običajno temeljijo na prepoznavnosti, ustvarjanju pozitivnega odnosa do podjetja in pridobivanju zaupanja potencialnih odjemalcev. Strategija marketinškega komuniciranja mora biti tudi v storitvenih podjetjih ustrezno prilagojena, tako da popolnoma ustreza ciljni publiki. Pomembno je poskrbeti za to, da so sporočila, ki jih prenašamo, potencialnim odjemalcem razumljiva in da so seveda usklajena s storitvami, ki jih podjetje ponuja. V obdobju izrednega porasta priljubljenosti digitalnega sveta je izrednega pomena tudi to, da storitvena podjetja vzdržujejo svoje aktualne spletne strani, da so v zadostni meri prisotna na družbenih omrežjih in da na splošno skrbijo za svoj ugled na spletu. Na tak način njihove storitve namreč lažje dosežejo pot do potencialnih odjemalcev, ki lahko zelo hitro preverijo, kaj vse podjetje ponuja in kakšne so izkušnje drugih strank. Skupaj z zagotavljanjem dobrih storitev in kakovostne ponudbe ter istočasno z ustreznim marketinškim komuniciranjem si lahko podjetje zagotovi uspeh, pomembno konkurenčno prednost in posledično tudi dolgoročen obstoj na trgu.
Ključne besede: storitve, digitalizacija storitev, tipi storitev, marketing mix, komuniciranje, marketinško komuniciranje, komunikacijski načrt, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi
Objavljeno v DKUM: 16.08.2023; Ogledov: 359; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

6.
Slovenska policija na družbenih omrežjih : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Varstvoslovje
Polona Rebernik, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je nastalo z namenom prikaza policijskega dela z uporabo družbenih omrežij, ki jih posamezniki dandanes uporabljamo bodisi za krajšanje časa, vzpostavitev stikov, promoviranje, deljenje fotografij, videov in glasbe. Zaključno delo prikaže, kako so družbena omrežja vplivala na sprejem policijskega dela med prebivalci ter kako vzajemno lahko policija sodeluje z njimi. V prvem delu diplomskega dela je pojasnjeno kaj družbena omrežja so, vrste in njihov namen oziroma možnosti njihove uporabe. Predvsem je njihova uporaba precej enostavna in splošno zelo razširjena, zato predstavlja dober in uspešen kanal medsebojne komunikacije. Prav zaradi preprostosti uporabe in možnost hitrega širjenja informacij se družbenih omrežij poslužuje tudi Slovenska policija. Pozitivna lastnost družbenih omrežij je tudi dvosmerna komunikacija, ki omogoča zbiranje informacij o morebitnih pogrešanih osebah, prometnih nesrečah s pobegom, iskanju storilcev kaznivih dejanj ipd. Največji odziv dosežemo preko priljubljenih družbenih omrežij, kot je npr. Facebook, kjer ima svoj profil večji delež prebivalstva. S tem je namen hitrega deljenja informacij dosežen. Prav tako gre omeniti, da se objave na družbenih omrežjih prilagajajo glede na namen in situacijo obveščanja. Nadaljevanje diplomskega dela vključuje delno strukturirana intervjuja z bivšo predstavnico za odnose z javnostmi na Generalni policijski upravi mag. Vesno Drole ter z bivšim predstavnikom za odnose z javnostjo Policijske uprave Kranj mag. Bojanom Kosom. Iz pridobljenih statističnih podatkov pa je moč razbrati starost populacije, ki spremlja strani Slovenske policije na družbenih omrežjih in tako odgovori na zastavljeno eno izmed treh hipotez.
Ključne besede: slovenska policija, družbena omrežja, odnosi z javnostmi, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 14.03.2023; Ogledov: 629; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

7.
Marketinško komuniciranje v salonu Fascia Center
Monika Merc, 2023, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje, kot skupek orodij za povezovanje ponudnikov s potrošniki, v današnjem času predstavlja velik pomen za uspešnost organizacije. Marketinško komuniciranje, h kateremu prištevamo oglaševanje, odnose z javnostmi, osebno prodajo, pospeševanje prodaje ter neposredno trženje, mora biti glede na organizacijo ter njeno ciljno skupino premišljeno sestavljeno in organizirano. Organizacija mora glede na svoje cilje izbrati primeren kanal ali dva, v katerega se bo osredotočila s svojo trženjsko strategijo ter pri katerem lahko doseže največ ljudi iz svoje ciljne skupine. V magistrskem delu smo se osredotočili na raziskavo marketinškega komuniciranja storitvenega podjetja Fascia Center, kjer ponujajo storitve za nego telesa. S teoretičnim delom želimo predstaviti komuniciranje, različne vrste marketinških komunikacijskih orodij in pripravo dobre marketinške strategije. V empiričnem delu je s pomočjo intervjuja ter ankete predstavljeno podjetje, njihove storitve, poslovanje, na podlagi anketiranja njihovih uporabnikov storitev smo opravili tudi raziskavo.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, oglaševanje, marketing, družbena omrežja, ciljno občinstvo, promocija, manualna terapija, estetika, masažni salon, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje.
Objavljeno v DKUM: 21.02.2023; Ogledov: 626; Prenosov: 261
.pdf Celotno besedilo (4,36 MB)

8.
Zaznave korporativnega komuniciranja trgovinskih organizacij med študenti
Peter Filipič, 2022, diplomsko delo

Opis: Korporativno komuniciranje trgovinskih organizacij predstavlja trgovinske organizacije zunanjim in notranjim javnostim. Skozi korporativno komuniciranje se trgovinske organizacije trudijo predstaviti sebe v najboljši možni luči notranjim in zunanjim javnostim. Z združevanjem različnih elementov korporativnega komuniciranja, kot so korporativno oglaševanje, znamčenje delodajalca, odnosi z javnostmi trgovinske organizacije in vizualna podoba, poskušajo vplivati na percepcijo javnosti glede organizacije in si z njimi pomagati pri doseganju ciljev, ki si jih zastavijo. V diplomskem delu smo najprej s teoretično analizo korporativnega komuniciranja trgovinskih organizacij in nato še z analizo le tega med študenti analizirali korporativno komuniciranje trgovinskih organizacij Spar, Merkur in Intersport, ki so med najbolj prepoznavnimi trgovinskimi organizacijami na slovenskem trgu v svojih branžah. Z analizo zaznavanja korporativnega komuniciranja analiziranih trgovinskih organizacij med študenti smo prišli do zaključkov, ki lahko trgovinskim organizacijam pomagajo pri približevanju svojega korporativnega komuniciranja študentom.
Ključne besede: korporativno komuniciranje, trgovinske organizacije, korporativno oglaševanje, odnosi z javnostmi, korporativna trgovinska znamka
Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 444; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (3,06 MB)

9.
Odnosi z javnostmi v nevladnih organizacijah: priprava modela kot pomoč nevladnim kulturnim organizacijam za učinkovitejše delo na področju odnosov z javnostmi : magistrsko delo
Mateja Meh, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo preučili področje odnosov z javnostmi v nevladnih organizacijah na področju kulture v Mariboru in njihove glavne težave, s katerimi se soočajo. V prvem delu smo spoznali teoretska ozadja s področja odnosov z javnostmi ter nevladnih organizacij, v raziskovalnem delu pa smo naredili poglobljene intervjuje s predstavniki izbranih nevladnih organizacij ter spoznali glavne težave. Izsledki in zaključki, ki smo jih pridobili po opravljenih intervjujih, so bili osnova za pripravo modela, ki bi lahko pomagal predvsem tistim nevladnim organizacijam, ki nimajo specifičnega oddelka za odnose z javnostmi ali vsaj zaposlenega na področju odnosov z javnostmi pri uspešnejšem doseganju javnosti.
Ključne besede: nevladne organizacije, odnosi z javnostmi, kultura
Objavljeno v DKUM: 02.06.2022; Ogledov: 571; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

10.
Management v krizah : izbrana poglavja
2022

Opis: Vključenost posameznika v organizacijo pomeni eno izmed poti socializacije, ki je sosledje izobraževalnih poti in drugih poti, ki jih človek ubira. Vstop v organizacijo pomeni usklajevanje lastnih potreb s cilji organizacije, ki so predpostavljeni glede na vizijo in strategijo ter poslanstvo organizacije. Tudi tu so ob vstopu določene poti začrtane. In po njih se ni problem gibati niti jih razvijati na način, da se sledi razvojnim tendencam organizacije. Je pa tako kot v življenju individuuma tudi v organizacijah vpliv notranjih in zunanjih dejavnikov večna sopotnica in spodbuda k razmisleku – kam še?
Ključne besede: krizni management, management, COVID-19, digitalna doba, organizacija, zaposleni, e-izobraževanje, žvižgači, odnosi z javnostmi
Objavljeno v DKUM: 10.02.2022; Ogledov: 884; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (6,20 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 11.51 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici