| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 116
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Načrt marketinškega komuniciranja v spletni prodajalni skyhill
Špela Sedevčič, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu sem opisala teoretični del načrta marketinškega komunicranja, v praktičnem delu pa ga projecirala na podjetje Skyhill. V prvem delu teoretične dela smo predstavili šest korakov načrtov marketinškega komuniciranja in vsakega opisali. V drugem delu smo predstavili najpogostejša orodja marketinškega komuniciranja to so: oglaševanje, pospeševanje prodaje in odnosi z javnostjo. Z temi inštrumenti poskuša približati podjetje oz. izdelek ali storitev javnosti oziroma odjemalcem. V praktičnem delu smo predstavili novonastalo podjetje Skyhill, ki se ukvarja s prodajo otroških oblačil in obutev. Predstavili smo celotni marketinški načrt za podjetje. Prvotni cilj podjetja je, da doseže čim večjo prepoznavnost in pridobivanje zvestih kupcev, zato je celotni marketinški načrt prilagojen danim ciljem. Cilj diplomskega projekta je spoznati teoretične osnove o načrtu marketinškega komuniciranja in znanje prenesti na marketinško komuniciranje za podjetje Skyhill. Razložili smo, kako bi naše podjetje predstavili odjemalcem.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, oglaševanje, odnosi z javnostjo, Skyhill
Objavljeno v DKUM: 17.12.2019; Ogledov: 1051; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

2.
Marketinško komuniciranje v podjetju Spar d.o.o.
Jan Kološa, 2018, diplomsko delo

Opis: Uspešno tržno komuniciranje je v sodobnih podjetjih ključnega pomena za uspeh podjetja. Uspešno tržno komuniciranje podjetju prinaša prepoznavnost njihovih izdelkov in/ali storitev, prepoznavanje prednosti izdelkov/storitev v primerjavi s konkurenčnimi produkti in ob uspešnem marketinškem komuniciranju vodi k večji prodaji ter posledično ustvarjanju dobička. Ustvarjen dobiček pa je danes tisto merilo, ki kaže, da je poslovni izid podjetja pozitiven in uspešen in daje podjetju možnost samoohranitve na zahtevnem in običajno konkurenčno močnem trgu. Ohranjanje podjetja in njegova uspešna rast na trgu pa je še kako pomembna za ohranjanje delovnih mest vseh zaposlenih v ponudbi izdelka ali storitve. Uspešna ponudba in prodaja izdelka/storitve pa je še kako odvisna od uspešnega marketinškega komuniciranja, ki kupca pripelje do odločitve o nakupu. Tukaj je dobro poznavanje in uporaba orodij marketinškega komuniciranja izjemnega pomena. Oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredno trženje in osebna prodaja so dragocena orodja uspešnega marketinškega komuniciranja, katerih namen je vzpostaviti zvezo med proizvajalcem/ponudnikom izdelka/storitve in uporabnikom. Cilj marketinškega komuniciranja je uspešno prenesti marketinško informacijo od ponudnika h kupcu. Sodobni svet je danes preplavljen z marketinškimi sporočili vseh vrst in zlahka prihaja do prezasičenosti, ko sporočila v obtoku presegajo maksimum in tako težje dosegajo svoj cilj. V zastavljenem projektu sem se osredotočil na orodja marketinškega komuniciranja in njihov uspeh v doseganju kupcev za podjetje Spar, ki trži izdelke široke potrošnje, ki jih potrebuje vsako gospodinjstvo in vsak dom. Prav na tem področju pa je konkurenca izredno močna, saj so v zadnjih letih naselja opremljena z blagovnicami močnih konkurenčnih ponudnikov: Spar, Mercator, Tuš, Lidl, Hofer, … ki vneto zasipajo svoje potencialne kupce z mnoštvom marketinških pristopov, od TV in radijskih objav, digitalnih sporočil do vsakodnevnih letakov in časopisov, s katerimi mašijo poštne nabiralnike kupcev. V podjetju Spar so oblikovali uspešen splet orodij marketinškega komuniciranja, ki podjetju prinaša povečanje prodaje, prepoznavnost izdelkov in prednost pred konkurenco. Uporaba orodij tržnega komuniciranja je za Spar izrednega pomena. Uporabljajo široko paleto orodij marketinške komunikacije, od oglaševanja v časopisih, revijah, katalogih, do televizijskega in radijskega oglaševanja. Ob Hervisu so prvi, ki so uporabili tudi pošiljanje sms sporočil v direktni komunikaciji s kupcem. Prisotni so na Facebooku in Instagramu. S projektom Štartaj Slovenija, so vzpodbudili razvoj podjetniških idej malih podjetnikov in jih podprli s ponudbo njihovih izdelkov na Sparovih policah. S tem projektom postajajo mladi podjetniki prepoznavni, Spar pa se dvigne nad običajne marketinške pristope svoje konkurence. V Sparu so tudi mojstri pospeševanja prodaje s kartico zvestobe, ponujenimi popusti, ugodnostmi in akcijskimi ponudbami. V podjetju se zavedajo, da načrtovane cilje in poslovni uspeh lahko dosežejo samo s primernim načrtovanjem uporabe široke palete orodij marketinškega komuniciranja. S takim premišljenim pristopom h komunikaciji s kupci, pa ohranjajo vodilno mesto ponudnika široke palete kakovostnih izdelkov široke potrošnje po ugodni ceni.
Ključne besede: tržno komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredno trženje, osebna prodaja, povečanje prodaje, štartaj Slovenija, kartica zvestobe.
Objavljeno v DKUM: 23.10.2018; Ogledov: 1913; Prenosov: 300
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

3.
Marketinško komuniciranje v podjetju Moi
Patricija Kostanjšek, 2017, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je širok pojav, ki vsebuje procese ljudi, prav tako pa tudi procese v nas samih. Uporabljamo ga vsakodnevno in vsepovsod. Kot posamezniki komuniciramo tako v zasebnem življenju kot tudi na delovnem mestu. Poleg nas samih komunicirajo tudi podjetja, društva, organizacije in države. Marketinško komuniciranje je povezava med organizacijo in zunanjim svetom, še posebej s kupci izdelkov oziroma storitev, in vključuje vse marketinške dejavnosti. V diplomskem projektu bomo v teoretičnem delu predstavili, kaj sploh je marketinško komuniciranje. Skozi različne definicije bomo predstavili njegov pomen, instrumente, strategije in oblikovali proračun marketinškega komuniciranja. V marketinškem komuniciranju poznamo pet instrumentov: oglaševanje, odnose z javnostjo, osebno prodajo, pospeševanje prodaje ter neposredno trženje in prav z njimi podjetje poskuša svoje izdelke in storitve predstaviti odjemalcem. V empiričnem delu bomo predstavili podjetje Moi. Tako kot vsa druga podjetja se tudi ta zaveda, da je pomembno, kakšno marketinško komuniciranje uporabljajo, da bodo kar najbolj uspešni na konkurenčnem trgu. S pravilno uporabo in izbiro orodij marketinškega komuniciranja lahko vplivajo na nakupne odločitve njihovih ciljnih in novih kupcev ter posledično povečujejo svojo prodajo oziroma dobiček. K izbiri teme diplomskega projekta je poleg sodelovanja s podjetjem Moi pri Marketinškem semaforju, ki ga na Ekonomsko-poslovni fakulteti Maribor organiziram s Klubom za marketing, pripomoglo tudi to, da je to področje, ki me zanima, saj nas spremlja skozi vse življenje in se z njim soočamo skoraj vsak trenutek.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, oglaševanje, osebna prodaja, odnosi z javnostjo, pospeševanja prodaje, podjetje Moi
Objavljeno v DKUM: 15.12.2017; Ogledov: 1374; Prenosov: 417
.pdf Celotno besedilo (845,98 KB)

4.
Pomen odnosov z javnostmi v lokalni skupnosti
Damijan Mumel, Barbara Bošnjak, 2001, izvirni znanstveni članek

Opis: V neusmiljenem konkurenčnem boju ni dovolj, da organizacija proizvaja kakovostne izdelke. Prav tako pomembno je, da o njih, njihovih lastnostih in značilnostih komunicira s svojim okoljem. Komuniciranje je še posebej pomembno za storitvene organizacije, med katere spadajo tudi lokalne skupnosti. Kdo so javnosti lokalne skupnosti, kako so med seboj povezane in kako z njimi komunicirati, da bomo dosegli zastavljene cilje so vprašanja, ki se jih lotevata avtorja in bi si jih morala zastaviti vsaka lokalna skupnost.
Ključne besede: komuniciranje, odnosi z javnostjo, lokalna skupnost, kvaliteta, storitve, proizvodnja, izdelki
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 987; Prenosov: 61
URL Povezava na celotno besedilo

5.
Oglas za delovno mesto - pomemben, a zanemarjen instrument komuniciranja
Damijan Mumel, Simon Leber, 2002, izvirni znanstveni članek

Opis: Kakovost komuniciranja je pomemben element konkurenčnosti organizacij. Eden izmed instrumentov poslovnega komuniciranja in odnosov z javnostmi je tudi razpis za prosto delovno mesto. Razpisi za prosta delovna mesta so najpogosteje objavljeni v časopisih. V prispevku prikazujemo rezultate 317. razpisov za delovna mesta, ki so bili objavljeni v dnevniku Delo. Analizirali smo pravne, vsebinske, vizualne ter jezikovne značilnosti objavljenih razpisov, s katerimi so organizacije iskale kandidate za sprejem v delovno razmerje.
Ključne besede: oglasi, oglaševanje, delovno mesto, komuniciranje, odnosi z javnostjo, poslovno komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 617; Prenosov: 59
URL Povezava na celotno besedilo

6.
OGLAŠEVANJE V MCDONALD'S SLOVENIJA
Barbara Hojnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega seminarja se nanaša na instrument marketinškega komuniciranja, oglaševanje. Za to temo sem se odločila, ker se na vsakem koraku srečujemo z raznovrstnim oglaševanjem. Pomembno je, da podjetje pozna pravi način oziroma oglašuje tako, da bodo kupci izmed vseh ostalih oglasov opazili in si zapomnili točno njihov oglas. V teoretičnem delu je opisano marketinško komuniciranjue na splošno, instrumenti marketinškega komuniciranja in podrobnje sem razčlenila in opisala oglaševanje. Oglaševanje je eno izmed petih orodij komunikacijskega spleta, s katerim podjetje prenaša sporočila kupcem. Zelo pomembno je, da podjetje ve kaj želi sporočati, komu želi sporočati, kakšen bo namen oglasnega sporočila in s katerim medijem se bo oglaševalo. Opredeliti mora cilje oglaševanja, določiti proračun za oglaševanje, opredeli oglaševalsko sporočilo, odločiti se mora za oglaševalski mediji in na koncu je potrebno oceniti učinkovitost oglaševanja. V praktičnem delu sem opisala marketinško komuniciranje na primeru podjetja McDonald's Slovenija, še posebej sem proučila njihovo oglaševanje. Pri oglaševanju sodelujejo z marketinško agencijo Futura DDB. Največ uporabljajo televizijsko in zunanje oglaševanje. Oglaševanja v tiskanih medijih se ne poslužujejo, zaradi slabe kvalitete papirja in posledično tudi oglasa.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostjo, neposredno komuniciranje.
Objavljeno v DKUM: 27.11.2014; Ogledov: 2634; Prenosov: 333
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

7.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE IN OSEBNA PRODAJA V PODJETJU MONTANA D.O.O.
Žiga Žibret, 2013, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je sestavni del komunikacije podjetja s tržnimi subjekti. Deli se na več različnih marketinških kanalov kot so; oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredno trženje in vedno bolj priljubljena oblika oglaševanja katera se imenuje spletno oglaševanje. Ker se organizacije soočajo z vedno bolj nepredvidljivimi tržnimi situacijami in oteženimi pogoji, se morajo prilagajati in poiskati pravilne tržne pristope in kvalitetno komunikacijo s tržnimi subjekti. Soočajo se z finančnimi zlomi, konjunkturami gospodarskega razvoja, neizprosno konkurenco, zahtevnejšo in vedno bolj ozaveščeno in izobraženo strukturo kupcev kakor ostalimi dejavniki, ki postavljajo delovanje podjetja na preizkušnjo. Prav zaradi tega so primorana spremeniti tradicionalne poslovne prakse in uveljavljati novejše pristope do kupcev. Zaradi tega se organizacije odločajo za uvedbo marketinških komunikacijskih rešitev, katere omogočajo komunikacijo in tudi vpogled v pričakovanja in želje odjemalcev. Velik odstotek neuspešnih uvedb in delovanja marketinških storitev pripisujemo predvsem nejasnim, slabo začrtanim in nedoslednim izvrševanjem začrtanih ciljev podjetja. Definiranje jasnih ciljev, vizije, strategije in obsega razpolagajočih virov, pogojuje dejavnike uspešnega in neuspešnega delovanja marketinškega komuniciranja. Podjetje Montana d.o.o., želi prenoviti obstoječe in vzpostaviti nove marketinške komunikacijske kanale in s tem vzpodbuditi obstoječe in nove odjemalce k večjemu nakupu njihovega materiala. Podjetje ima vizijo in uresničljive cilje, kateri se lahko udejanjijo z dobrim marketinškim delovanjem, pietetnim pristopom in sinergijskemu komuniciranju s kupci. V magistrskem delu želimo predstaviti podjetje, različne vrste marketinških komunikacijskih kanalov in možnosti prenašanja sporočila od pošiljatelja (podjetja) k prejemniku (kupcu). Opravili bomo kvalitativno analizo marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju. Rezultate intervjujev bomo analizirali in tako s pomočjo priznanih avtorjev in njihovih teoretičnih aksiomov o marketinškem komuniciranju izpeljali zaključke pri naši raziskavi.
Ključne besede: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, osebna prodaja, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredno trženje in internetno trženje.
Objavljeno v DKUM: 10.01.2014; Ogledov: 3482; Prenosov: 623
.pdf Celotno besedilo (9,18 MB)

8.
Program marketinškega komuniciranja v podjetju Unior
Koni Očko, 2012, diplomsko delo

Opis: Komunikacija z odjemalci je danes ključnega pomena za podjetja, saj lahko le na ta način obdržijo stik z njimi. Marketinško komuniciranje pa ima danes pomembno in težko vlogo, ne samo zaradi konkurenčnih izdelkov, marveč tudi zaradi razvoja različnih medijev in neopaženosti tistih, ki niso dovolj dobro zasnovani ali izvedeni na napačnem kraju. Podjetja si morajo že na samem začetku sestaviti dober program marketinškega komuniciranja. Določiti si morajo ciljne skupine in cilje komuniciranja, ki jih želi doseči. Sestaviti in oblikovati opazno sporočilo, ki bo hitro zapomnljivo, da si ga bodo odjemalci zapomnili. V postopku programa komuniciranja se tržniki odločajo tudi med osebnimi ali neosebnimi komunikacijskimi kanali, odvisno ali želijo svoje sporočilo posredovati odjemalcem osebno ali ne. V zadnjem času pa so naloge tržnikov še težje, saj se večina podjetij spopada z pomanjkanjem denarja, zato je postalo načrtovanje izdatkov podjetja še skrbnejše. Za določanje proračuna so v teoretičnem delu natančneje prikazane metode, ki se lahko uporabijo pri določanju proračuna. Orodja komuniciranja so oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostjo in nenazadnje tudi neposredno oglaševanje oz. direktni marketing. Vsa orodja imajo svoje značilnosti in ceno. Dobro je, da tržniki ugotavljajo, kakšen odziv so dosegli pri ciljni publiki. Merjenje učinkovitosti komuniciranja je torej zadnji in hkrati bistven korak v programu komuniciranja, ki pokaže ali so bili cilji doseženi in kako uspešno je kampanja izvedena. V praktičnem delu je prikazan program marketinškega komuniciranja v podjetju Unior za program ročno orodje, prav tako so razložena orodja komuniciranja, ki jih uporabljajo pri komuniciranju z odjemalci.
Ključne besede: Program marketinškega komuniciranja, orodja komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostjo, neposredno trženje
Objavljeno v DKUM: 28.11.2012; Ogledov: 1720; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (991,61 KB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici