| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ODNOS UPORABNIKOV DO VARNOSTI V RAČUNALNIŠKIH SISTEMIH
Darja Kolar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo najprej opisali sestavo omrežij oziroma interneta, opisali metode napada s strani programske opreme kot tudi socialnega inženiringa, groženj računalniškim sistemom in možne zaščite le teh. S strani slovenske zakonodaje je bilo podanih nekaj vidikov. Za ugotavljanje obstoječega stanja smo izvedli in predstavili anketo o osveščenosti in odnosu uporabnikov glede varnosti računalniških sistemov. Anketa je zajemala 144 uporabnikov. Iz pridobljenih podatkov pa smo potrjevali in zavračali postavljene hipoteze. Skozi študijo smo ugotovili, da se vedno več uporabnikov zaveda ranljivosti in napadov računalniških sistemov, a kljub temu posredujejo podatke za dostop drugi osebi. Čeprav uporabniki v anketi odgovarjajo, da vedo zaščititi računalniški sistem, menimo, da se še vedno premalo zavedajo samega pojma socialnega inženiringa in njegovih posledic.
Ključne besede: varnost, vdori v računalniške sisteme, zaščita računalniških sistemov, manipulacija, odnos uporabnikov
Objavljeno: 20.11.2009; Ogledov: 10665; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (3,51 MB)

2.
Organizacijska klima in zadovoljstvo uporabnikov storitev: primer Pošta Slovenije d.o.o.
Nina Gracel, 2014, magistrsko delo/naloga

Opis: Zagotavljanje kakovosti je eden zelo pomembnih dejavnikov učinkovitega in uspešnega poslovanja podjetja, ki je odvisno od zadovoljstva zaposlenih in zadovoljstva uporabnikov storitev. Zadovoljstvo uporabnikov storitev je ključnega pomena za zagotavljanje konkurenčne prednosti podjetja. Pošta Slovenije veliko pozornost namenja svojim zaposlenim, saj skrbi, da se nenehno izobražujejo in tako širijo svoje strokovno znanje, ohranjajo motiviranost in zadovoljstvo pri delu, saj je velikokrat ravno od zaposlenih odvisno, ali bo uporabnik odšel s poštne poslovalnice zadovoljen ali nezadovoljen. V Pošti Slovenije permanentno izvajajo merjenja organizacijske klime s pomočjo zunanjih strokovnjakov, na ta način pa se tako posredno ugotavlja tudi zadovoljstvo zaposlenih. Na podlagi rezultatov merjenj organizacijske klime načrtujejo in organizirajo usposabljanja ter strokovna izpopolnjevanja zaposlenih za učinkovitejše obvladovanje in ohranjanje pozitivne organizacijske klime in kulture v družbi ter izvajajo dobre prakse z namenom izboljšanja seznanjenosti in zavedanja zaposlenih o vplivu zadovoljstva uporabnikov storitev na kakovost poslovanja. Permanentno pa se izvajajo tudi analize meritev o zadovoljstvu uporabnikov poštnih storitev ter v skladu s standardi poštne direktive Evropske unije spremlja in meri kakovost mednarodnih poštnih storitev, ki jih izvajajo neodvisni zunanji izvajalci.
Ključne besede: Zadovoljstvo zaposlenih, odnos do kakovosti, zadovoljstvo uporabnikov.
Objavljeno: 17.11.2014; Ogledov: 1051; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici