| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA STRANK V MEDICINSKEM CENTRU KALLISTE, D.O.O.
Katja Šelih Car, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetja se vse bolj zavedajo pomena sistematičnega spremljanja zadovoljstva strank, ki omogoča pravočasno izboljševanje in korektivno ukrepanje v primeru zaznanih sprememb v zadovoljstvu strank. Tega se zaveda tudi medicinski center Kalliste, d. o. o., ki teži k stalnemu izboljševanju zadovoljstva strank. V teoretičnem delu smo preučili zadovoljstvo strank z različnih vidikov pojmovanja avtorjev in metode za merjenje zadovoljstva strank. Prav tako smo preučili dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo strank, in sicer odnos zaposlenih do strank v zdravstvu, pomen varovanja in spoštovanja zasebnosti strank, časovni vidik obravnave in izid zdravstvene obravnave. Empirični del zajema raziskavo med strankami v medicinskem centru Kalliste, d. o. o. Cilj naše raziskave je bil ugotoviti najpomembnejše dejavnike zadovoljstva strank in podrobneje raziskati zadovoljstvo strank v medicinskem centru Kalliste, d. o. o., na področju časovne obravnave, komunikacije, varovanja zasebnosti ter splošnega zadovoljstva strank z medicinskim centrom Kalliste, d. o. o. Rezultati so pokazali, da je najpomembnejši dejavnik zadovoljstva strank v centru doseganje dobrih rezultatov storitev, kar predstavljajo uspešno izvedeni posegi. Stranke so popolnoma zadovoljne z varovanjem zasebnosti, s komunikacijo in z odnosom osebja, nekoliko manj pa s časovno obravnavo strank. Splošna ocena zadovoljstva strank z medicinskim centrom Kalliste, d. o. o., je 4,70, kar pomeni, da so stranke s storitvami centra zadovoljne.
Ključne besede: zadovoljstvo strank, komunikacija s strankami, varovanje zasebnosti strank, časovna obravnava strank, odnos do strank
Objavljeno v DKUM: 08.07.2016; Ogledov: 1753; Prenosov: 282
.pdf Celotno besedilo (978,94 KB)

2.
KAKOVOST ZAPOSLENIH V POTOVALNIH AGENCIJAH V SLOVENIJI
Urška Vodlan, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju z naslovom »Kakovost zaposlenih v potovalnih agencijah v Sloveniji« obravnavamo zaposlene v potovalnih agencijah, in sicer njihovo za stroko relevantno splošno znanje (geografije), izkušnje, poznavanje storitev in odnos do strank. Glavni cilj diplomskega dela je bilo ugotoviti, kakšen pristop do strank uporabljajo zaposleni in na osnovi spoznanj izdelati predloge za izboljšanje trenutne situacije. V teoretičnem delu tega zaključnega dela smo opisali pojem kakovosti storitev in predstavili pomen standardov kakovosti. Nato smo se osredotočili na management kadrov, kjer smo se dotaknili pomena zaposlenih v storitveni dejavnosti ter prodajnega osebja in njihovih osebnostnih lastnosti, veščin in izobrazbe ter izkušenj. V nadaljevanju smo obravnavali še zadovoljstvo kupcev ter dejavnikov, ki vplivajo nanj. S pomočjo teoretičnih dognanj smo želeli vsem temo malce bolj približati. Ker smo na podlagi osebnih izkušenj v preteklosti predpostavljal, da je kakovost kontaktnega osebja v potovalnih agencijah v pretežni meri nezadostna, smo v praktičnem delu diplomskega seminarja opravili raziskavo s pomočjo metode skritega kupca, s katero smo potrdili osnovno trditev diplomskega dela. Sklepni del naloge predstavljajo priporočila, kaj in kako v analiziranih agencijah izboljšati, da bi dosegli boljšo kakovost storitev ter s tem višje zadovoljstvo kupcev.
Ključne besede: Kakovost, prodajno osebje, potovalne agencije, poznavanje storitev, odnos do strank, pomen zaposlenih in zadovoljstvo kupcev.
Objavljeno v DKUM: 06.01.2011; Ogledov: 1925; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (352,92 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici