SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 41
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
Trženje šolskih učbenikov : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Bojana Koren, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: trženje, marketing, poslovna odličnost
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 1259; Prenosov: 69
.pdf Polno besedilo (408,94 KB)

6.
Trženje odkovkov : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Uroš Hren, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: marketing, blagovna znamka, poslovna odličnost
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 1552; Prenosov: 138
.pdf Polno besedilo (551,58 KB)

7.
MODEL POSLOVNE ODLIČNOSTI V PODJETJU UNIOR D.D.
Nataša Brglez, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetja poslujejo v vedno močnejši konkurenci, zato je ključnega pomena, da poslovanja ne prepuščajo naključju, ampak se na spremembe hitro odzovejo, na pravi način, ki mora biti sad premišljenih in načrtovanih dejavnosti. Podjetja si poiskušajo pridobiti konkurenčno prednost z certificiranimi standardi serije ISO, nekatera med njimi pa se še bolj zavedajo svoje šibkosti in nadgradijo standarde z različnimi modeli. Eden izmed model, ki zagotavlja celoten pregled poslovanja je tudi Model poslovne odličnosti EFQM. Ta model zagotavlja informacije iz vseh vidikov poslovanja, s pomočjo katerih lahko izvajajo in načrtujejo aktivnosti za tekoče in prihodnje poslovne odločitve. Temelji na devetih merilih od katerih je pet dejavnikov in štirje rezultati.
Ključne besede: poslovna odličnost, model odličnosti EFQM, temeljna načela odličnosti, merila modela, kakovost, Evropska fundacija za razvoj kakovosti, samoocenjevanje, Unior d.d.
Objavljeno: 06.07.2010; Ogledov: 2200; Prenosov: 780
.pdf Polno besedilo (2,28 MB)

8.
VODENJE PODJETJA IN POSLOVNA ODLIČNOST PODJETJA
Mitja Hertiš, 2010, diplomsko delo

Opis: Kakovost poslovnega procesa je danes zelo pomemben element za vsako podjetje, ki želi dolgo časa ostati med uspešnimi v svojem segmentu. S kakovostnim poslovanjem podjetja izpolnjujejo zahteve in potrebe kupcev, lastnikov in okolja. V ta proces morajo biti vključeni vsi zaposleni določenega podjetja. Pri tem ni bistvenih razlik med pridobitnimi in nepridobitnimi dejavnostmi. Pomembno vlogo pri kakovosti poslovanja imata tudi kontrola kakovosti in načrtovanje kakovosti. Če želijo podjetja ostati uspešna je potrebno v poslovanje uvesti različne metode za spremljanje in nenehno izboljševanje kakovosti. Pri tem je lahko v pomoč tudi model poslovne odličnosti.
Ključne besede: Sistem kakovosti poslovanja, poslovna odličnost, izboljšave, zaposleni.
Objavljeno: 03.08.2010; Ogledov: 1746; Prenosov: 340
.pdf Polno besedilo (510,47 KB)

9.
VPLIV STALNIH IZBOLJŠAV IN ČLOVEŠKEGA KAPITALA NA POSLOVNO ODLIČNOST ORGANIZACIJE
Karmen Kern Pipan, 2010, doktorska disertacija

Opis: V doktorski disertaciji obravnavamo temeljne komponente, ki vodijo k doseganju poslovne odličnosti organizacij. Glavni namen raziskave je, pokazati, kako načrtno, sistematično vlaganje v razvoj človeškega kapitala in spodbujanje stalnih izboljšav vpliva na poslovno odličnost organizacije. V začetnih poglavjih smo podrobneje predstavili temeljne pojme, nadaljevali pa s pregledom literature ter z izsledki predhodnih relevantnih raziskav, ki proučujejo vpliv spodbujanja stalnih izboljšav in vpliv razvoja človeškega kapitala na management kakovosti in poslovne odličnosti v organizacijah. Pri proučevanju povezav med vlaganjem v razvoj človeškega kapitala, v stalne izboljšave in poslovno odličnostjo organizacij, smo se osredotočili predvsem na eno vrsto organizacij v zasebnem sektorju, na velika slovenska podjetja. Podatki za raziskavo so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika in intervjujev, ki so potekali od junija 2007 do septembra 2007. Skupno smo proučili rezultate sto desetih slovenskih velikih organizacij. Proučili smo značilnosti celotnega vzorca podjetij ter znotraj le-tega obravnavali razlike med tremi skupinami po finančnih kazalcih najboljših slovenski podjetij, t. i. »top podjetij«, in kontrolno skupino podjetij, ki je bila naključno izbrana, ter skupino podjetij, ki se je prijavljala na tekmovanje za slovensko nagrado za poslovno odličnost »Priznanje Republike Slovenije za poslovno odličnost — PRSPO«. Na podlagi pridobljenih rezultatov celotne raziskave smo z uporabo faktorske analize in analize hierarhičnega združevanja oblikovali model stanja in modelno rešitev vpliva managementa stalnih izboljšav in človeškega kapitala na poslovno odličnost organizacije. Izsledki raziskave kažejo znatno boljše rezultate pri Skupini organizacij 1 (ki vsebuje 59 % PRSPO prijaviteljev, od tega vse finaliste in zmagovalce PRSPO, ki so v raziskavi sodelovali) v primerjavi z drugimi organizacijami. Rezultati naše raziskave so pokazali, da model obstoječega stanja uporabe orodij za stalne izboljšave v slovenskih organizacijah temelji pretežno na vplivih orodij za spremljanje in merjenje kakovosti poslovanja, manjši vpliv pa imajo komponente, povezane z managementom zaposlenih. V doktorski disertaciji smo dokazali, da v organizacijah, kjer načrtno, sistemsko spodbujajo proces stalnih izboljšav in hkrati vlagajo v človeški kapital, dosegajo višjo raven poslovne odličnosti. Zaključki raziskave potrjujejo, da je za doseganje poslovne odličnosti v organizaciji poleg orodij in pristopov za merjenje in spremljanje poslovanja, bistven človek, njegovo edinstveno znanje, ustvarjalnost in potencial, ki s pravim načinom vodenja lahko naredi razliko, ustvari dodano vrednost in tako pripomore k dvigu konkurenčnosti.
Ključne besede: proces stalnih izboljšav, kakovost, management celovite kakovosti, poslovna odličnost, model odličnosti EFQM, nagrada za kakovost in poslovno odličnost, priznanje RS za poslovno odličnost, organizacija, management, vodenje, uspešnost, učinkovitost, intelektualni kapital, človeški kapital, inoviranje, ustvarjalnost, predlogi za izboljšave, motivacija, organizacijska kultura
Objavljeno: 13.09.2010; Ogledov: 3351; Prenosov: 901
.pdf Polno besedilo (8,39 MB)

10.
ORGANIZACIJSKA STRUKTURA PODJETJA X
Tanja Cebek, 2010, diplomsko delo

Opis: Svet se sooča s hitrimi in kompleksnimi spremembami, kar neposredno vpliva na delovanje podjetij in njihovo organiziranost. Podjetja se soočajo z izzivi organizacijskega okolja, kot so: globalna konkurenca, organizacijska turbulenca, elektronsko poslovanje, ustrezno ravnanje z znanjem in informacijami, z raznolikostjo svojega okolja ter z etiko in družbeno odgovornostjo. Okolje in potreba po razvoju podjetja narekujeta smer in spreminjanje organizacije podjetja. Obstoječa organizacijska rešitev ni vedno najbolj ustrezna. Podjetje, kjer sem zaposlena, je usmerilo svoje delo v doseganje čim večjega tržnega deleža in s tem v doseganje čim večje učinkovitosti. S tem namenom je prišlo do združitve dveh srednje velikih podjetij v eno močno in veliko podjetje. Z združitvijo se je pojavil problem združitve dveh v veliki meri različnih organizacijskih oblik. Obstajala je samo ena možnost — preoblikovati organizacijo podjetja in zastaviti nove, skupne cilje. Pri uvajanju organizacijskih in tehnoloških sprememb mora sodelovati celotno podjetje. Bistveno je, da vodstvo s svojo namero seznani zaposlene, jih seznani s svojo vizijo in seznani zaposlene z nujnostjo sprememb. Rezultati procesov uvajanja organizacijskih sprememb so usmerjeni v zunanje okolje. Zato je potrebno pri uvajanju sprememb postaviti konkretne, merljive cilje ter pritegniti zaposlene k sodelovanju. Dane so prvi rezultati združitve in spremembe organizacije podjetja že vidni in prinašajo v življenje in delo zaposlenih velike spremembe. Prav tako te spremembe vplivajo na okolje podjetja. Nekateri zastavljeni cilji so že doseženi, vendar je sprememba organizacije dolgotrajen proces. Glede na to, da se spremembe v okolju in na trgu dogajajo nenehno, se tudi v podjetju soočamo z vedno novimi spremembami, izzivi in zahtevami okolja. Podjetje bo moralo za zagotavljanje odličnosti tudi v prihodnje slediti ključnim idejam razvoja: strateška usmerjenost, jasna vizija strateškega managementa, dobro oblikovana in okolju prilagojena organizacija podjetja in dobra organizacijska kultura. Stalno prednost družbe lahko dosegamo le s stalnimi spremembami, ki prinašajo podjetju novo kakovost.
Ključne besede: Organizacija podjetja, organizacijska struktura, strateška usmerjenost, vizija podjetja, strategija podjetja, cilji podjetja, management, organizacijsko okolje, organizacijska odličnost, reorganizacija.
Objavljeno: 15.12.2010; Ogledov: 2538; Prenosov: 688
.pdf Polno besedilo (271,98 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici