| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 272
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
MERJENJE POZICIJE BLAGOVNE ZNAMKE UNISTARPRO PODJETJA UNISTAR LC D. O. O., LJUBLJANA
Maša Zidanšek, 2023, magistrsko delo

Opis: Informacijska tehnologija je v vsakem podjetju postala ena izmed ključnih strategij podjetja, brez nje podjetje na trgu ni konkurenčno in ne more kakovostno ter učinkovito delovati. V današnjem času že zelo težko ločimo informacijsko tehnologijo in poslovanje samega podjetja. Informacije so postale največja konkurenčna prednost podjetja. Pričakovanja odjemalcev so vedno večja in bolj zahtevna, ker se informacijska tehnologija hitro razvija. Podjetja v IT panogi se morajo usmerjati v svojo konkurenčno prednost pred ostalimi ponudniki na trgu, kar je kakovost, storitve, cena in odzivni čas. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kako blagovna znamka UnistarPRO podjetja Unistar LC d. o. o., Ljubljana pozicionira na slovenskem B2B trgu. Podjetje Unistar LC d. o. o., Ljubljana in podjetja X, Y, Z smo primerjali po različnih kriterijih; primerjali smo kakovost, ceno, odzivne čase in izkušnjo odjemalca. Anketiranci ocenjujejo, da ima UNISTAR LC d. o. o. v primerjavi z ostalimi tremi podjetji najvišjo kakovost storitve, najvišjo ceno, skoraj najvišjo hitrost odziva, z njimi imajo anketiranci najboljšo izkušnjo, prav tako pa menijo, da je ugled znamke najvišji. Ker se IT razvija zelo hitro, se morajo podjetja v IT panogi hitro prilagajati tem spremembam, da obdržijo svojo konkurenčnost na trgu. Te prednosti se kažejo v kakovosti storitev, ceni in odzivnem času.
Ključne besede: Blagovna znamka, pozicioniranje, marketing, informacijska tehnologija, odjemalec.
Objavljeno v DKUM: 16.02.2024; Ogledov: 66; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (4,13 MB)

2.
Razvoj aplikacije za testiranje vhodno-izhodnih signalov v ogrodju .net core : diplomsko delo
Rok Kebelj, 2023, diplomsko delo

Opis: V sodelovanju s podjetjem Trac d.o.o. smo v okviru diplomske naloge razvili sistem modela odjemalec-strežnik, kot pripomoček pri testiranju signalov. Po razvoju sistema v proizvodnem procesu je potrebno preizkusiti vsak signal elementa posebej. Z aplikacijo smo želeli zmanjšati možnost napak med preizkušanjem, ga pohitriti in narediti uporabniku bolj preprosto. Delovanje aplikacije zajema vse od priprave na testiranje, samega preizkušanja signalov in vse do končnega kreiranja poročila. Izdelana rešitev stremi k zagotavljanju transparentnosti in sledljivosti zabeleženih informacij v času opravljanja testnih procedur nad signali.
Ključne besede: kvalifikacije vgradnje, arhitektura odjemalec-strežnik, ogrodje .NET Core, transparentnost, sledljivost
Objavljeno v DKUM: 21.09.2023; Ogledov: 203; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (3,24 MB)

3.
Določitev potenciala prožnosti pri uporabnikih distribucijskega omrežja : magistrsko delo
Jaka Rober, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je opisan postopek določitve potenciala prožnosti gospodinjskih odjemalcev z namenom upravljanja prezasedenosti distribucijskega omrežja. Opisani so izziv sodobnega distribucijskega omrežja s poudarkom na vključevanju obnovljivih virov energije v omrežje. Predstavljen je koncept izvajanja prožnosti v elektroenergetskem sistemu in pomen aktivnega odjemalca v distribucijskem omrežju. Na osnovi realnih podatkov preobremenjene transformatorske postaje in povezanih odjemalcev je izvedena določitev prožnosti z ovrednotenjem napovedanih vzorcev porabe. Pri napovedi porabe so uporabljene različne metode, vključno s povprečenjem, tehnikami strojnega učenja in polinomsko interpolacijo. Za odjemalce z največjim potencialom prožnosti so razviti scenariji za obvladovanje preobremenitev transformatorske postaje.
Ključne besede: aktivni odjemalec, prožnost, odpravljanje prezasedenosti, napoved porabe, strojno učenje
Objavljeno v DKUM: 18.09.2023; Ogledov: 307; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (17,63 MB)

4.
Dejavniki, ki vplivajo na nakupni namen, zadovoljstvo in zvestobo odjemalcev pri sklepanju zavarovanj
Mitja Vračko, 2023, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je najti dejavnike, ki imajo največji vpliv na nakupni namen, zadovoljstvo in zvestobo odjemalcev pri sklepanju zavarovanj. Poznavanje teh ključnih dejavnikov lahko namreč v veliki meri delo zavarovalnim zastopnikom olajša, saj je dandanes poznavanje potreb strank in njihovo zadovoljevanje ključnega pomena za uspešnost zavarovalnice in konec koncev zaslužek zavarovalnih zastopnikov. Z raziskavo magistrskega dela ugotavljamo, ali obstajajo statistične razlike med starostnima skupinama do in nad 40 let pri tem, kateri dejavniki imajo v posamezni starostni skupini največji vpliv na nakupni namen, zadovoljstvo in zvestobo pri sklepanju zavarovanj, ali raven zadovoljstva pri sklepanju zavarovanj vpliva na zvestobo zavarovalnici in ali so starejši odjemalci bolj zvesti zavarovalnici kot mlajši. Preko raziskave smo prišli do ugotovitev, kateri dejavniki imajo večji in kateri manjši vpliv na nakupni namen, zadovoljstvo in zvestobo pri sklepanju zavarovanj odjemalcev. Dobljeni rezultati in ugotovitve pridejo prav vsakemu zavarovalnemu zastopniku kot tudi zavarovalnicam, saj lahko preko njih še bolje razumejo svoje odjemalce, jim prilagajajo spekter svojih storitev in skrbijo za njihovo zadovoljstvo in zvestobo, kar je ključnega pomena za poslovno uspešnost in konkurenčnost katere koli zavarovalnice na trgu.
Ključne besede: Nakupni namen, zadovoljstvo, zvestoba, odjemalec, zavarovanje
Objavljeno v DKUM: 17.04.2023; Ogledov: 474; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

5.
Primerjava hitrosti izrisa spletne strani na odjemalcu in strežniku
Lenart Velkavrh, 2022, diplomsko delo

Opis: Spletni brskalniki izrisujejo spletne strani na podlagi modela DOM, ki ga prevedejo iz HTML dokumenta, ali pa ga ustvarijo s programom, napisanem v jeziku JavaScript. V prvem primeru izris poteka na strežniku (SSR), v drugem primeru pa pri uporabniku (CSR). Končni rezultat je enak – prikazana spletna stran na uporabnikovem zaslonu. Vsak način izrisa ima svoje prednosti in pomanjkljivosti. V diplomskem delu smo izdelali dve vizualno skoraj identični spletni strani, ki se razlikujeta zgolj v načinu izrisa. Prva se izriše na uporabnikovi napravi z JavaScript programom, druga pa do naprave pride v obliki HTML dokumenta. Metrike za merjenje hitrosti izrisa smo opisali in izmerili s pomočjo vgrajenih orodij v dveh trenutno najbolj popularnih brskalnikih na svetu – Chrome in Safari. Z meritvami smo opredelili prednosti in pomanjkljivosti različnih načinov izrisa spletnih strani.
Ključne besede: spletna stran, izris spletne strani, odjemalec, strežnik, primerjava hitrosti
Objavljeno v DKUM: 22.02.2023; Ogledov: 394; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (3,80 MB)

6.
Analiza zadovoljstva odjemalcev v podjetju dm drogerie markt d. o. o.
Tajda Plešej, 2020, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev predstavlja izjemen pomen za podjetja, zato je treba razumeti in upoštevati mnenja strank ter tako pridobiti podroben vpogled v to, kaj želijo kupci, in bolje prilagoditi svoje storitve ali izdelke, da izpolnijo oz. presežejo njihova pričakovanja. Na splošno lahko pričakujemo, da se bo zadovoljen odjemalec odločil za ponoven nakup in ostal zvest podjetju, kar bo za podjetje pomenilo ustvarjanje dobička na dolgi rok. Ker smo želeli preveriti zadovoljstvo strank v dm drogerie markt, d. o. o., smo izvedli raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika in rezultate analizirali ter dobili vpogled v zadovoljstvo in zvestobo odjemalcev v podjetju in možnosti za izboljšave. Anketiranci so na splošno zadovoljni s podjetjem dm, prevladuje pa nezadovoljstvo glede usposobljenosti kadrov, akcij in brezplačnih vzorčkov.
Ključne besede: Zadovoljstvo odjemalcev, odjemalec, zvestoba, pričakovanja odjemalcev, nezadovoljstvo odjemalcev.
Objavljeno v DKUM: 10.11.2022; Ogledov: 495; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (700,43 KB)

7.
Razpoznavanje drevesnih značilnosti iz fotografije s pomočjo konvolucijskih nevronskih mrež : diplomsko delo
Žan Hozjan, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu implementiramo sistem za razpoznavanje drevesnih značilnosti iz fotografije. Sistem v obliki mobilne aplikacije omogoča zajem fotografije drevesa in razpoznavo drevesnih značilnosti na zajeti fotografiji. Na podlagi razpoznanih značilnosti ter podane razdalje med drevesom in mobilno napravo sistem oceni višino in biomaso drevesa ter količino ogljika, ki ga vsebuje. V mobilni aplikaciji je moč nastale zapise med seboj primerjati, ter tako spremljati rast drevesa. Tekom diplomskega dela opišemo zgradbo sistema, razložimo delovanje posameznih funkcij in podamo rezultate.
Ključne besede: razpoznavanje drevesnih značilnosti, konvolucijske nevronske mreže, računalniški vid, TensorFlow, mobilno računalništvo, postavitev strežniške arhitekture, odjemalec-strežnik
Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 551; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (6,33 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Delovanje aktivnega odjemalca na trgu prožnosti električne energije : magistrsko delo
Blaž Doler, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljen koncept USEF. Predstavljeni so vsi pomembni ustvarjalci, pri čemer je poudarjena spremenjena vloga aktivnega odjemalca. Predstavljeni so tudi potencialni uporabniki storitev in njihove koristi ter koncept izvajanja storitev. Glavni cilj magistrskega dela je razvoj programa za analizo delovanja aktivnega odjemalca in analizo njegovih zmožnosti na trgu prožnosti. Za zapis in testiranje programa smo ustvarili različne profile aktivnega odjemalca, ki smo jim dodajali določene naprave za povečanje stopnje samooskrbe. Nato smo predstavili različne primere odzivov in ocenili zmožnosti za vsakega aktivnega odjemalca na dnevni, mesečni in letni ravni.
Ključne besede: aktivni odjemalec, trg prožnosti, električna energija, pametna omrežja, prilaganjanje odjema
Objavljeno v DKUM: 05.08.2022; Ogledov: 561; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (4,94 MB)

9.
Sistem za omejevanje frekvence zahtevkov na odjemalcu : diplomsko delo
Aljaž Mislovič, 2021, diplomsko delo

Opis: V okviru te diplomske naloge smo razvili in implementirali programsko rešitev za omejevanje frekvence zahtevkov na odjemalcu. Sistem smo zasnovali tako, da je uporaba možna iz katerega koli programskega okolja. Programska rešitev je zagnana v obliki strežnika, na katerem izvajamo zahtevke. V diplomski nalogi smo raziskali in opisali metode za omejevanje frekvence zahtevkov. Prav tako smo predstavili postopek načrtovanja ter implementacijske podrobnosti. Na koncu smo predstavili rezultate testiranja na približno 117.5 milijonov izvedenih zahtevkov na različne spletne storitve ter podali možne izboljšave.
Ključne besede: omejevanje zahtevkov, frekvenca zahtevkov, drsno okno, API, odjemalec
Objavljeno v DKUM: 21.01.2022; Ogledov: 765; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

10.
Nove metode pospeševanja prodaje
Katja Medved, 2021, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je pomembna dejavnost vsakega podjetja, ki na tak način skuša vplivati na vedenje potencialnih odjemalcev. S pomočjo marketinškega komuniciranja podjetja neposredno ali posredno informirajo, prepričujejo in spominjajo odjemalce o svojih izdelkih ali storitvah. Znotraj marketinškega komuniciranja so zajete štiri osnovne dejavnosti, ki so podjetjem v pomoč pri prenosu sporočila do ciljnega odjemalca. Te dejavnosti so oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja in pospeševanje prodaje. Medtem ko so oglaševanje, odnosi z javnostmi in osebna prodaja namenjeni predvsem grajenju imidža blagovne znamke, pa ima pospeševanje prodaje takojšen učinek. Pospeševanje prodaje je torej namenjeno takojšnjemu odzivu odjemalcev, ki se najpogosteje odrazi pri nakupu samega izdelka ali uporabi storitve. Razmere na trgu se zaradi zasičenosti z izdelki precej zaostrujejo, zato morajo podjetja predvsem najti nove načine, s katerimi bodo pospešila prodajo svojih izdelkov in s tem ohranila konkurenčno prednost. Nove metode pospeševanja prodaje se tako nanašajo predvsem na razvoj telekomunikacijske tehnologije in premika dejavnosti na splet. Ta premik pa podjetjem omogoča neposredno pridobivanje povratnih informacij odjemalcev, s čimer prispeva k večji učinkovitosti in uspešnosti podjetja.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, odjemalec, komunikacijska tehnologija, medij
Objavljeno v DKUM: 05.11.2021; Ogledov: 908; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici