SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 67
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Vrednost blagovne znamke H&M v očeh odjemalcev
Bernarda Rek, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu sem podrobneje opisala različne opredelitve blagovne znamke in elemente, ki sestavljajo vrednost blagovne znamke. Znamka je ime, izraz, simbol, oblika ali kombinacija naštetega, namenjena prepoznavanju izdelka ali storitve enega ali skupine prodajalcev in razlikovanju izdelkov ali storitev od konkurenčnih. Vrednost blagovne znamke sestavljajo zvestoba znamki, zavedanje znamke, zaznana kakovost, asociacije v zvezi z znamko in druge vrednosti, kot so patenti, zaščitena znamka in odnosi na prodajni poti. Elementi so med seboj povezani in vplivajo en na drugega. V praktičnem delu pa sem naredila raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika. Na začetku diplomskega dela sem si postavila trditve. Potrdila sem lahko le eno trditev od štirih. Predvidevam, da je razlog ta, da je bil vzorec anketiranih majhen ter da sem bila omejena na določeno geografsko področje. Z raziskavo sem ugotovila, da je zavedanje obstoja blagovna znamka H&M zelo visoko. Ker sem delala raziskavo na začetku novega študijskega leta, mi je anketni vprašalnik izpolnilo največ študentov. Cena je še vedno eden izmed pomembnih dejavnikov, na podlagi katerega se odjemalci odločijo za nakup. Kljub temu se večini anketirancev zdi, da je cena glede na raven kakovosti še vedno visoka v prodajalni H&M. Blagovna znamka H&M v današnji zasičenosti z modnimi blagovnimi znamkami pridobiva na vrednosti. Pri ustvarjanju blagovne znamke H&M so pozorni na dogajanje v družbi in na spremembe okrog njih. Njihov glavni cilj je uresničevati slogan »Moda in kakovost za najboljšo ceno«.
Ključne besede: Blagovna znamka, vrednost blagovne znamke, zvestoba znamki, zavedanje znamke, zaznana kakovost, asociacije z znamko, zaščitena znamka, proizvajalci, odjemalci.
Objavljeno: 29.06.2009; Ogledov: 3106; Prenosov: 636
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

7.
Kritična ocena osebne prodaje zavarovanj v podjetju Agencija Mori d.o.o.
Vitja Sikošek, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil, da naredimo kritično oceno osebne prodaje v podjetju Agencija Mori. Osebna prodaja predstavlja zelo pomemben in učinkovit način marketinškega komuniciranja za doseganje ugodnih prodajnih rezultatov. V bistvu je na našem primeru najbolj pomembna oblika le tega. Naloga je razdeljena na tri dele; prvi del je splošen in predstavlja uvod v določeno tematiko. Drugi del je teoretičen in opisuje marketinško komuniciranje podjetij z okolico, podrobneje osebno prodajo. V tretjem in zadnjem delu sledi praktična primerjava in kritična ocena osebne prodaje kot oblike marketinškega komuniciranja s teorijo. Ugotovili smo, da je podjetje na področju osebne prodaje zelo dobro organizirano in ima le nekaj pomanjkljivosti, ki so odpravljive. Ugotovili smo tudi, da ima največji pomen pri osebni prodaji človek, torej oseba, ki izvaja delo na terenu. Zato je potrebno, da podjetje vlaga veliko znanja v svoje sodelavce in tako gradi temelje za bolj kakovostno in dolgoročno prihodnost.
Ključne besede: zavarovalnica, zavarovalno zastopniška družba, zavarovalni zastopnik, zavarovanje, osebna prodaja, marketinško komuniciranje, konkurenti, odjemalci, prednosti, slabosti, cilji, strategije, izobraževanje, motiviranje, organiziranje, vodenje, nadziranje.
Objavljeno: 24.06.2009; Ogledov: 2838; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (381,81 KB)

8.
POVEČANJE ZANESLJIVOSTI NAPAJANJA ODJEMALCEV V RTP RADENCI
Dejan Zemljič, 2009, diplomsko delo

Opis: Distribucijska omrežja električne energije težijo k nenehnemu izboljšanju kakovosti dobave električne energije porabnikom in s tem k stalnemu posodabljanju elektroenergetskih sistemov. Zaradi nenehnega in bliskovitega razvoja industrije, gospodarstva in neustavljivega razvoja ter širitve računalniških sistemov pri upravičenih in ostalih odjemalcih, mora biti poskrbljeno za vse boljšo, kvalitetnejšo in redno dobavo električne energije, s čim manj motnjami in prekinitvami, k čemer nas zavezujejo predpisi. V diplomski nalogi je obdelano srednjenapetostno omrežje na območju napajanja RTP Radenci, z namenom povečanja zanesljivosti napajanja odjemalcev. Od več obravnavanih možnosti povečanja zanesljivosti delovanja omrežja je izbira Shunt stikala. Prikazan je izračun kratkostičnih razmer v omrežju in način izbire
Ključne besede: razdeljevanje električne energije, električne naprave, stikalne naprave, zanesljivost napajanja, odjemalci električne energije
Objavljeno: 14.09.2009; Ogledov: 1579; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

9.
ZAJEM IN OBDELAVA OBRATOVALNIH DOGODKOV V DISTRIBUCIJSKEM ELEKTROENERGETSKEM OMREŽJU
Franc Rebernik Andrej, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga se navezuje na problematiko zajema in obdelave obratovalnih dogodkov v distribucijskem omrežju in njeno implementacijo v samostojnem programskem paketu. Izvor podatkov je Oracle relacijska baza distribucijskega centra vodenje (DCV) Celje.
Ključne besede: obratovalni dogodki, izpadi, planska dela, nenapajane transformatorske postaje, nenapajani odjemalci, poročila o izpadih in statistika
Objavljeno: 14.09.2009; Ogledov: 1414; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (602,68 KB)

10.
VLOGA MARKETINGA V MALEM PODJETJU NA PRIMERU PODJETJA SCHIKI D.O.O.
Boris Črešnar, 2009, diplomsko delo

Opis: Skozi celotno raziskavo in izdelavo diplomskega dela sem ugotovil, da je marketing najpomembnejši člen v podjetju, saj povezuje vse oddelke znotraj podjetja v celoto, ki mora delovati usklajeno in s skupnimi cilji, le-ti pa naj bi bili v interesu vseh udeležencev podjetja. V malem podjetju je pravilno usmerjen marketing še toliko bolj pomemben, saj je vsaka njegova aktivnost velikega pomena za delovanje podjetja. Vsaka aktivnost marketinga mora biti skrbno načrtovana, saj je lahko v malem podjetju, kjer so sredstva nižja in omejena, vsaka napačna aktivnost že skoraj kritična za njegovo delovanje. V podjetju Schiki najbolj poudarjajo zadovoljevanje kupčevih zahtev, potreb in želja, saj so kupci najpomembnejši za obstoj, razvoj in delovanje podjetja. Po najboljših močeh se vselej trudijo, da jih zadovoljijo v čim večji meri, hkrati pa dosegajo z vsemi kupci in dobavitelji dobre ter predvsem lojalne partnerske odnose. Kupci točno vedo, da je podjetje Schiki zanesljiv, hiter, strokoven, profesionalen in kakovosten dobavitelj. Skozi raziskavo, ki sem si jo zastavil v svojem diplomskem delu, sem se naučil veliko novega, predvsem kako marketing deluje oziroma mora delovati, da je lahko podjetje uspešno in ima zagotovljeno dolgoročno prihodnost. V veliko pomoč pri izdelavi diplomskega dela mi je delovna udeležba v podjetju, saj tako vidim, kako v njem deluje marketing in njegova povezanost z ostalimi oddelki ter proces pridobivanja novih odjemalcev in dobaviteljev.
Ključne besede: marketing, malo podjetje, marketinško komuniciranje, povezanost marketinga z ostalimi oddelki, odjemalci, kupci, dobavitelji
Objavljeno: 23.12.2009; Ogledov: 2469; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (532,92 KB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici