| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 50
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
KADROVSKI ODDELEK IN NJEGOVE MOŽNOSTI ZA OUTSOURCING
Rok Zupanc, 2009, diplomsko delo

Opis: Do nedavnega je zunanje najemanje obstajalo predvsem v drugih sektorjih poslovanja podjetja, kot so: čistilni servisi, računovodske storitve, varovanja podjetja itd. Trendi v današnjem času od podjetij vse bolj zahtevajo, da znižujejo svoje stroške in se osredotočajo na izvajanje svoje jedrne dejavnosti, saj jim ta prinaša najvišjo dodano vrednost. Področje upravljanja človeških virov in njegov pomen je postal ključnega pomena v zadnjih nekaj letih, saj so se podjetja začela zavedati, da je ključ do uspeha uspešno kadrovanje svojih zaposlenih. Velike multinacionalke so že ugotovile, da je zelo težko upravljati veliko število zaposlenih v različnih državah, zato so pomoč videli v HR podjetjih, ki so specializirani za opravljene kadrovskih storitev. Prav tako je v zadnjih nekaj letih zelo nazorno viden tudi trend rasti HR podjetji. Vse več podjetij se danes odloča za zunanje najemanje človeških virov. Veliko podjetij je že koristilo delno zunanje najemanje, saj so ga koristili za pridobivanje nove delovne sile. V kolikor želi podjetje celovito upravljanje zaposlenih s pomočjo kadrovskega podjetja, potem je bolje, da se odloči za celoviti outsourcing, saj ima v tem primeru HR podjetje celotni nadzor nad upravljanjem s človeškimi viri in lahko kadruje s celovitim pristopom. Z uvedbo zunanjega najemanja uspejo podjetja privarčevati na stroških upravljanja s človeškimi viri, sočasno pa postane to področje vodeno bolj strokovno, saj ga upravlja kadrovsko podjetje, katerega temeljna dejavnost je prav izvajanje kadrovskih storitev.
Ključne besede: kadrovski oddelek, človeški viri, upravljanje s človeškimi viri, planiranje človeških virov, zunanje najemanje (izvajanje), outsourcing, zaposlitvena podjetja.
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 2798; Prenosov: 423
.pdf Celotno besedilo (399,60 KB)

3.
VREDNOTENJE DELOVNE USPEŠNOSTI NA ODDELKU ZA MEDICINSKO REHABILITACIJO V SPLOŠNI BOLNIŠNICI CELJE
Vesna Cerjak, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se deli na teoretični del in raziskovalni del. Na začetku teoretičnega dela smo opredelili definicije delovne uspešnosti in metode vrednotenja delovne uspešnosti. Sledi predstavitev Oddelka za medicinsko rehabilitacijo v Splošni bolnišnici Celje in opis modela vrednotenja delovne uspešnosti zaposlenih, ki ga omenjeni oddelek uporablja. v raziskovalnem delu diplomskega dela smo z izvedbo anketnega vprašalnika na Oddelku za medicinsko rehabilitacijo želeli ugotoviti osebno mnenje in izkušnje zaposlenih v zvezi z vrednotenjem delovne uspešnosti. Podatke, pridobljene v raziskavi smo analizirali in interpretirali ter na podlagi pridobljenih ugotovitev podali predloge za izboljšavo. Diplomsko delo želi poudariti pomen motiviranega in zadovoljnega zaposlenega posameznika, ki predstavlja osnovni pogoj za uspešnost na delovnem mestu ter pomen vrednotenja delovne uspešnosti zaposelnih v povezavi z vplivom na poslovno uspešnost posamezne organizacije.
Ključne besede: kadri, delovna uspešnost, Oddelek za medicinsko rehabilitacijo.
Objavljeno: 17.07.2009; Ogledov: 1625; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (401,07 KB)

4.
VLOGA OPERATIVNEGA MANAGEMENTA PRI RAZVOJU UROLOŠKEGA ODDELKA V KLINIČNEM CENTRU
Eva Berdajs, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja vlogo operativnega managementa na urološkem oddelku v Kliničnem centru, Ljubljana. Teoretični del zajema pregled strokovne literature na področju managementa, managementa nepridobitnih organizacij ter managementa v zdravstvu. Praktični del pa zajema raziskavo na področju operativnega managementa urološkega oddelka.
Ključne besede: Organizacija, profesionalna organizacija, management, operativni management, management v zdravstvu, urološki oddelek
Objavljeno: 26.10.2009; Ogledov: 1588; Prenosov: 219
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

5.
ANALIZA PROCESA PRIDOBIVANJA SOGLASIJ ZA ZDRAVLJENJE TUJIH DRŽAVLJANOV V REPUBLIKI SLOVENIJI
Nina Šimunić, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava zdravstveno problematiko tujcev, ki prihajajo na zdravljenje v Slovenijo. Nastala je na podlagi medsektorskega sodelovanja Ministrstva za zdravje, Ministrstva za zunanje zadeve, Ministrstva za notranje zadeve ter diplomatsko konzularnih predstavništev Slovenije v tujini ter javnih in zasebnih zdravstvenih zavodov, kamor so tujci prišli na zdravljenje. V diplomski nalogi so združena in opisana prizadevanja zgoraj omenjenih akterjev. Iz tega izhaja ugotovitev, da reševanje problematike zdravljenja tujih pacientov v Sloveniji zahteva angažiranje več strani, sektorjev, disciplin. Moj namen je bil raziskati problematiko dostopnosti zdravstva tujcem, da bi bile lahko ugotovitve koristne strokovni javnosti, ki se v zdravstvenih ustanovah z njimi srečujejo, in pa tistim, ki na tem področju oblikujejo politiko. Na podlagi obojega sem izdelala opis stanja, definirala najaktualnejše težave ter v zaključkih diplome predstavila konkretne rešitve teh težav. Izsledki diplomske naloge so zanimivi tudi za študente različnih strok, ki se ukvarjajo z ranljivimi populacijami, za tujce same in za vse, ki se z njimi profesionalno ukvarjajo, ter seveda za širšo javnost.
Ključne besede: Vloga, Postopek, Soglasje, Ministrstvo, Konzularni oddelek, Bolnišnica, Zdravljenje.
Objavljeno: 10.01.2011; Ogledov: 1484; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (912,72 KB)

6.
UPRAVLJANJE KLJUČNIH KADROV V PODJETJU POŠTA SLOVENIJE D.O.O.
Roland Horvat, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava proces upravljanja kljucnih kadrov v podjetju Pošta Slovenije d.o.o. Raziskovalni problem smo obravnavali s teoreticnega in prakticnega vidika na podlagi konkretnega primera.
Ključne besede: Ključni kadri, upravljanje ključnih kadrov, znanje, konkurenčna prednost, motivacija, načrtovanje človeških virov, razvijanje zaposlenih, zadržanje zaposlenih, plača, Pošta Slovenije, orodje DNLA, manager, kadrovski oddelek.
Objavljeno: 13.12.2010; Ogledov: 2789; Prenosov: 637
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

7.
UGOTAVLJANJE POTREB SVOJCEV KRITIČNO BOLNEGA PACIENTA NA ODDELKU ZA INTENZIVNO MEDICINO
Janja Pungartnik, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Ugotavljanje potreb svojcev kritično bolnih pacientov je v tujini pomemben del k družini usmerjene zdravstvene nege. V slovenskem prostoru problema potreb svojcev kritično bolnih pacientov še niso obravnavali. Namen magistrskega dela je ugotoviti potrebe in izkušnje svojcev kritično bolnih pacientov, ki se zdravijo na Oddelku za intenzivno medicino. Raziskovalna metodologija. Uporabljena je bila kvantitativna metodologija. Kot inštrument za zbiranje podatkov je bil uporabljen vprašalnik za ugotavljanje potreb svojcev kritično bolnih pacientov (Critical care family needs inventory). Potrebe so anketiranci ocenjevali s 4-stopenjsko Likertovo lestvico. Anketiranih je bilo 71 svojcev kritično bolnih pacientov. Podatki, zajeti z vprašalnikom, so bili statistično obdelani s programskim orodjem SPSS 17. Rezultati. Ugotovili smo, da sta za svojce kritično bolnih pacientov zelo pomembni potreba po gotovosti (3,74 ± 0,385) in takoj za njo potreba po informacijah (3,3 ± 0,442). Kot nekoliko manj pomembne so se izkazale potrebe po bližini (3,21± 0,506), podpori (2,61 ±0,559) in udobju (2,54 ± 0,507). Razlike med potrebami so statistično značilne (p=0,001). Ugotovili smo, da so med svojci kritično bolnih pacientov s krajšo in daljšo ležalno dobo razlike v dojemanju potreb, prav tako so razlike tudi med spoloma pacientov. Sklep. Z raziskavo smo ugotovili najpomembnejše potrebe svojcev kritično bolnih pacientov, ki se zdravijo na Oddelku za intenzivno medicino. Na podlagi rezultatov raziskave, bi bilo v Sloveniji potrebno pričeti z dodatnim izobraževanjem medicinskih sester, zaposlenih na Oddelkih za intenzivno medicino, s področja ugotavljanja potreb in nudenja ustrezne podpore svojcem kritično bolnih pacientov.
Ključne besede: ugotavljanje potreb, svojci, kritično bolni pacient, Oddelek za intenzivno medicino
Objavljeno: 22.04.2011; Ogledov: 2321; Prenosov: 477
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

8.
POSEBNI ORGANI V BOJU ZOPER HUJŠE OBLIKE ORGANIZIRANEGA KRIMINALA
Sabrina Veseli, 2011, diplomsko delo

Opis: Preiskava in pregon hujših oblik organiziranega in gospodarskega kriminala zahtevata organizirano in specializirano delovanje posebnih organov znotraj policije, tožilstva in sodstva. Na področju tožilstva delujeta znotraj Vrhovnega državnega tožilstva Skupina državnih tožilcev za pregon organiziranega kriminala in Specializirani oddelek skupine za pregon organiziranega kriminala. Lansko leto je znotraj policije pričel delovati Nacionalni preiskovalni urad, trenutno pa je v ustanavljanju Specializirani oddelek kazenskih sodnikov. Pri specializaciji sodišč so se, za razliko od policije in tožilstva, pojavljali določeni pomisleki o njihovi dopustnosti, a se je izkazalo, da učinkovit boj zoper težje oblike kaznivih dejanj brez posebnih znanj in izkušenj sodnikov ni mogoč. Z namenom učinkovitega in usklajenega delovanja med navedenimi institucijami pa se v tem času pripravlja tudi sprememba zakonodaje.
Ključne besede: Specializacija, organiziran in gospodarski kriminal, Skupina tožilcev, Specializiran oddelek, NPU, specializacija sodnikov.
Objavljeno: 10.05.2011; Ogledov: 2166; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

9.
REDNI LETNI RAZGOVORI NA ODDELKU ZA PSIHIATRIJO UNIVERZITETNEGA KLINIČNEGA CENTRA MARIBOR
Aleš Zemljič, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Redni letni razgovori na Oddelku za psihiatrijo Univerzitetnega kliničnega centra Maribor je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu smo na podlagi domače in tuje literature predstavili pojem rednih letnih razgovorov, njihovo funkcijo in načine za pravilno izvajanje v praksi. Predstavili smo naloge vodje za pravilno izvajanje rednih letnih razgovorov in ugotavljali trenutno stanje izbrane organizacije za izvedbo le-teh. V povezavi s študijskim predmetom univerzitetnega študija Projekt organizacije razvoja kadrov smo predstavili nekatere dokumente, ki jih obravnavana organizacija nima in jih z uvidom na možnost izdelave, tudi izdelali in predstavili v diplomskem delu. V raziskovalnem delu smo predstavili rezultate, dobljene na podlagi anonimnega vprašalnika, ki smo ga razdelili med zaposlene Oddelka za psihiatrijo Univerzitetnega kliničnega centra Maribor. Rezultate smo statistično obdelali in jih z razlago predstavili v diplomskem delu v obliki tabel in slik. Podali smo tudi predloge za izboljšavo trenutnega stanja.
Ključne besede: redni letni razgovori, vodja, zaposleni, organizacija, Oddelek za psihiatrijo
Objavljeno: 20.07.2011; Ogledov: 1596; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

10.
RAZVOJ HEVRISTIČNEGA ALGORITMA ZA OPTIMIZACIJO REDNIH OBHODOV POBIRANJA BIOLOŠKEGA MATERIALA
Tea Vizinger, 2011, magistrsko delo

Opis: Raziskava obravnava transport biološkega materiala v Splošni bolnišnici Celje, ki ga vršijo bolničarji, zaposleni v centralno transportni enoti. Transport bioloških vzorcev izvajajo v okviru rednih obhodov, kjer vzorce pobirajo na 20 bolnišničnih oddelkih in jih nato prenašajo v laboratorij. Tekom izvajanja rednih obhodov, bolničarji določene oddelke obiskujejo po nepotrebnem, saj jim mnogokrat na teh oddelkih ni potrebno pobrati niti enega biološkega vzorca. Nasprotno k temu, pa v redne obhode pobiranja niso uvrščeni nekateri oddelki, kjer je ponavadi potrebno pobrati vsaj en biološki vzorec. Vsi ti neuvrščeni oddelki pa centralno transportno enoto obveščajo o odvzemih vzorcev preko telefonskih klicev, kar povzroča dodatno formiranje izrednih poti in s tem višanje pretočnega časa posameznih opravil. Temelj raziskave tako predstavlja razvoj odločitvenega modela za optimalno razvrščanje bolnišničnih oddelkov v redne obhode pobiranja biološkega materiala. Odločitveni model je preizkušen na pridobljeni bazi odvzemov bolnišnične stalne prakse. Prikazano je, da lahko s smiselnim vključevanjem oddelkov v redne obhode zmanjšamo formiranje dodatnih izrednih poti. Poleg tega pa lahko dosežemo tudi, da pobrani vzorci prispejo v laboratorij pravočasno in ohranijo vse karakteristike, pomembne pri analizi.
Ključne besede: odločanje, razvrščanje, optimizacija, bolnišnični oddelek, centralna transportna enota
Objavljeno: 16.10.2011; Ogledov: 1664; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici