| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 17
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
OCENJEVANJE DELOVNE USPEŠNOSTI JAVNIH USLUŽBENCEV NA OBČINAH
Melita Moravec, 2016, magistrsko delo

Opis: Zahteve glede delovanja javne uprave in s tem tudi lokalne samouprave kot dela le-te, se vedno bolj zaostrujejo, hkrati pa so vedno prisotne težnje za zmanjšanje obsega sredstev za njeno delovanje. Zaposleni v javni upravi bi se posledično morali vedno bolj angažirati, pomembno funkcijo pri tem pa ima lahko ustrezna motivacija, pri čemer je v javni upravi ključnega pomena ocenjevanje delovne uspešnosti, ki pomeni osnovo za napredovanje in nagrajevanje javnih uslužbencev. Ocenjevanje delovne uspešnosti je torej pomembno orodje nagrajevanja nadpovprečno uspešnih javnih uslužbencev in orodje motiviranja za boljše delo. Ocena delovne uspešnosti se javnim uslužbencem določi na podlagi ocenjevanja elementov, ki jih določa Zakon o sistemu plač v javnem sektorju in ki so podrobneje opredeljeni s kriteriji v Uredbi o napredovanju javnih uslužbencev v plačne razrede . Vendar pa večina kriterijev (natančnost, ustvarjalnost, odnos do uporabnikov…) ni merljivih, saj v primeru ocenjevanja nimamo natančno določene enote mere in tudi ne orodja, s katerim bi to merili. Dejstvo je, da ocena delovne uspešnosti vedno vsebuje elemente subjektivnosti, predvsem zaradi kriterijev, ki niso merljivi. V zvezi s tem se pojavlja vprašanje, na kakšen način vzpostaviti sistem ocenjevanja delovne uspešnosti javnih uslužbencev, da bo mogoče čim bolj objektivno oceniti delovno uspešnost javnih uslužbencev. Odločilno vlogo ima neposredni vodja oziroma ocenjevalec, ki mora dobro poznati, kaj se pričakuje od javnega uslužbenca, zato bi ocenjevalec moral biti strokovno usposobljen, predvsem pa bi moral biti oseba z integriteto, ki je vredna spoštovanja in zaupanja. Tudi v ostalih evropskih državah poteka vrednotenje dela javnih uslužbencev. Z reformami sistemov ocenjevanja kriteriji, ki se nanašajo na osebne značilnosti (točnost, socialne kompetence, inteligentnost) in pridobljene lastnosti (izobrazba) izgubljajo na pomenu, večji poudarek je na funkcionalnih ocenah, ciljnih dogovorih in ocenjevanju kompetenčnosti za izvajanje dela.
Ključne besede: delovna uspešnost, ocenjevanje delovne uspešnosti javnih uslužbencev, sistem plač v javnem sektorju
Objavljeno: 20.10.2016; Ogledov: 2912; Prenosov: 354
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

2.
OCENJEVANJE USPEŠNOSTI ZAPOSLENIH V PODJETJU AKTIVA SKUPINA D.O.O.
Tina Novak, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Podjetja so toliko uspešna, kolikor so uspešni in zadovoljni njihovi zaposleni. Zaposlene lahko motiviramo z nagrajevanjem, ki temeljijo na ocenjevanju njihove uspešnosti. Metode ocenjevanja zaposlenih so različne. Trenutno najbolj objektivna in moderna je metoda ocenjevanja 360 stopinj. Pri tej metodi se zaposlenega ocenjuje iz različnih vidikov (nadrejeni, podrejeni, sodelavec …). V podjetju Aktiva skupina trenutno ni točno definiranega ocenjevanja uspešnosti, zato smo se odločili raziskati, če zaposlenim v Aktiva skupini ustreza ocenjevalna metoda 360 stopinj. Na koncu smo podali predlog ocenjevanja uspešnosti na podlagi metode 360 stopinj v Aktiva skupini za delovno mesto vodja področja. Uvesti ocenjevanje uspešnosti je izredno zahtevno, saj je potrebna velika podpora sodelavcev, podrejenih, nadrejenih ter zunanjih sodelavcev, če želimo, da je ocenjevanje objektivno in pravično. Ocenjevanje uspešnosti je zelo pomembno, saj z njim lahko zadržimo najboljše zaposlene, predvsem pa jih lahko prepoznamo in ustrezno nagradimo.
Ključne besede: ocenjevanje uspešnosti, metoda 360 stopinj, plača, management
Objavljeno: 20.04.2016; Ogledov: 1457; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

3.
METODE ZA OCENJEVANJE DELA V ORGANIZACIJAH
Franci Viršek, 2014, diplomsko delo

Opis: V svetu je poznanih več metod, po katerih lahko ocenjujemo zaposlene. V naši nalogi smo nekatere od njih podrobneje predstavili. Opredelili smo razloge za ocenjevanje dela in pogoje zanj ter sam proces ocenjevanja. Predstavili smo pojme ocenjevanje, merjenje, uspešnost in učinkovitost ter opredelili pomen organizacije. Povzeli in opisali smo tudi potencialne napake, ki se dogajajo pri ocenjevanju uspešnosti dela.
Ključne besede: Delovna uspešnost, metode ocenjevanja, organizacija, ocenjevalni intervju, ocenjevanje uspešnosti.
Objavljeno: 17.07.2014; Ogledov: 917; Prenosov: 367
.pdf Celotno besedilo (618,15 KB)

4.
PRENOVA SISTEMA OCENJEVANJA DELOVNE USPEŠNOSTI
Iztok Lovišček, 2012, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava ocenjevanje delovne uspešnosti s prenovo sistema ocenjevanja delovne uspešnosti v konkretnem primeru. V prvem delu je podana teoretična opredelitev ocenjevanja delovne uspešnosti, motiviranja in nagrajevanja delavcev ter informacijskih sistemov. V drugem delu je predstavljeno konkretno podjetje s podrobnim opisom pomanjkljivosti obstoječega sistema ocenjevanja delovne uspešnosti. S pomočjo raziskave smo v tretjem delu podrobneje preučili nekatere probleme, zaradi odsotnosti sistema ocenjevanja delovne uspešnosti. V sklopu raziskave smo testirali tudi štiri hipoteze. V zadnjem delu je predstavljen predlog prenove sistema ocenjevanja delovne uspešnosti v konkretnem podjetju.
Ključne besede: - ocenjevanje delovne uspešnosti - motivacija zaposlenih - nagrajevanje zaposlenih - podpora informacijskega sistema za ocenjevanje delovne uspešnosti
Objavljeno: 02.06.2014; Ogledov: 1403; Prenosov: 176
URL Povezava na celotno besedilo

5.
OCENJEVANJE USPEŠNOSTI REKLAMIRANJA PREHRAMBENIH IZDELKOV V TRGOVINAH
Saša Aleksander Zeljković, 2013, diplomsko delo

Opis: Pri marketingu je pomemben proces komuniciranja med stranko in izdelkom. Marketing lahko tudi razlagamo kot umetnost prodaje izdelkov. Z združitvijo uspešnega marketinga z oglaševanem, lahko dosežemo zelo močno prepoznavnost in s tem tudi zelo dobro prodajo izdelkov. Oglaševanje je v današnjem času, kjer vlada konkurenca na vsakem koraku, bistvenega pomena v trgovski panogi. Oglaševanje je zelo drag in zapleten proces, vendar če želimo, da se naš izdelek prodaja in je opazen moramo poskrbeti za ustrezno oglaševanje. Z ustreznim oglaševanjem lahko pridobimo veliko prednost pred konkurenti. Zato je cilj diplomskega dela izdelava odločitvenega modela za ocenjevanje in vrednotenje uspešnosti reklamiranja v trgovinah. Model za večparametersko odločanje sem izdelal s programom DEXi. Z prej omenjenim programom sem opravili tudi analizo tipa KAJ-ČE, s katero sem podrobno analiziral uspešnost oglaševanja izdelkov v trgovini. Takšen pristop nam pomaga rangirati trgovine kjer je oglaševanje naših izdelkov najprimernejše in nam tako omogoča boljše načrtovanje porabe sredstev za potrebe marketinga.
Ključne besede: Večparametrsko odločanje, odločitveni model, DEXi, ocenjevanje uspešnosti reklamiranja
Objavljeno: 23.09.2013; Ogledov: 798; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

6.
7.
Odločitveni model za ocenjevanje delovne uspešnosti zaposlenih na Agenciji za pošto in elektronske komunikacije Republike Slovenije
Petra Prešern, 2011, magistrsko delo

Opis: Vsak dan v življenju se srečujemo z odločitvami, ki so lahko za nas prijazne, lahko pa so te odločitve težke in neprijetne. V osebnem življenju se lahko odločamo tako, kot nam narekujejo naše misli in naše srce, v delovnem okolju pa takšne odločitve niso zaželene, saj so lahko preveč subjektivne in ni nujno, da bi bile všeč vsem zaposlenim v organizaciji. S takšnimi težavami se srečamo na primer, ko je potrebno zaposliti novega zaposlenega ali pa odpustiti nekoga izmed obstoječega kadra. Prav tako se nam težava lahko pojavi, ko je potrebno oceniti delovno uspešnost zaposlenih. V kolikor organizacija nima postavljenih nikakršnih meril, po katerih bi se zaposlene ocenjevalo, lahko pride do velikega problema, predvsem v primerih, kjer ena oseba ocenjuje vse zaposlene. Subjektivne odločitve lahko mnogokrat pripeljejo do nepotrebnih sporov, zato je potrebno najti način, kako bi se tovrstnim težavam lahko izognili. Na Agenciji za pošto in elektronske komunikacije Republike Slovenije, kjer sem zaposlena, imamo sicer jasno postavljene kriterije, po katerih se zaposlene ocenjuje, saj upoštevamo predpisana pravila za javno upravo, vendar bi vsekakor prišla prav informacijska podpora. V magistrskem delu je s pomočjo informacijske tehnologije izdelan in predstavljen odločitveni model za oceno delovne uspešnosti zaposlenih. Povezan je z rezultati ocene zadovoljstva pri delu v naši organizaciji, ki so bili pridobljeni leta 2006 na pobudo organizacije, ter ponovno leta 2008 za potrebe diplomskega dela z naslovom Organizacijsko vzdušje na Agenciji za pošto in elektronske komunikacije Republike Slovenije, katerega avtor sem. Takšen model ni primeren le za našo organizacijo, pač pa bi bil lahko uporaben tudi za druge organizacije.
Ključne besede: odločitveni proces, ocenjevanje delovne uspešnosti, večparametrski odločitveni model
Objavljeno: 07.02.2012; Ogledov: 1536; Prenosov: 294
.pdf Celotno besedilo (9,83 MB)

8.
Večparametrski odločitveni model ocenjevanja delovne uspešnosti javnih zdravstvenih uslužbencev za potrebe napredovanja
Darja Zupan, 2011, magistrsko delo

Opis: Napredovanje javnih zdravstvenih uslužbencev je povezano z ocenjevanjem strokovnih in delovnih kvalitet zaposlenega. Namen procesa ocenjevanja delovne uspešnosti je dodatno motiviranje zaposlenih za doseganje še boljših in vidnejših delovnih rezultatov. Čeprav je sistem napredovanja v javnem zdravstvenem sektorju zakonsko predpisan, še ni v celoti dorečen in praktično opredeljen. Pri izvajanju so se pokazale določene pomanjkljivosti, ki jih bo v prihodnosti potrebno odpraviti. Glavna cilja študije sta bila izdelava in validacija večparametrskega hierarhičnega modela za ocenjevanje delovne uspešnosti javnih zdravstveni uslužbencev. Model sloni na večparametrskih odločitvenih modelih in je podprt z računalniškim programom za večparametrsko odločanje DEXi. Računalniško podprto ocenjevanje delovne uspešnosti javnih zdravstvenih uslužbencev se je izkazalo kot primerno. Z zagotavljanjem enakih kriterijev za vse omogoča bolje organizirano, sistematično in objektivno ocenjevanje delovne uspešnosti zaposlenih ter transparentno razlago ocene. To pripomore k pravičnejšemu sistemu napredovanj zaposlenih v javnem zdravstvenem sektorju, kar poveča zadovoljstvo in predstavlja dodatno motivacijo za nadaljnje kakovostno opravljanje dela. Zgrajeni model smo preizkusili in kritično ovrednotili na praktičnem primeru javnega zdravstvenega zavoda. Nadaljnja praktična uporaba bo pokazala, v kolikšni meri je mogoče ta model za ocenjevanje delovne uspešnosti za potrebe napredovanja še izboljšati.
Ključne besede: ocenjevanje delovne uspešnosti, večparametrsko ocenjevanje, ocenitveni model, DEXi
Objavljeno: 31.08.2011; Ogledov: 2707; Prenosov: 313
.pdf Celotno besedilo (803,60 KB)

9.
ODLOČITVENI MODEL OCENJEVANJA USPEŠNOSTI PRODAJALNE
Dejan Gajanović, 2011, diplomsko delo

Opis: Z diplomsko nalogo sem želel predstaviti ocenjevanje uspešnosti posamezne prodajalne v Poslovnem sistemu Mercator, d. d. Ocena uspešnosti je določena na podlagi več dejavnikov. Največjo težo oceni seveda daje mnenje kupcev, saj je njihovo zadovoljstvo, iz katerega sledi tudi zvestoba, za nas najbolj pomembno. Prav tako pa ne smemo zanemariti tudi ocene strokovne komisije, ki poleg ostalih dejavnikov ocenjuje še pomembne dejavnike, povezane z varnostjo potrošnikov, in upoštevanje različnih zakonodajnih predpisov. Ocena je sestavljena še iz finančnih podatkov ter nekaterih drugih podatkov, pridobljenih iz podatkovnega skladišča, ki nam kažejo uspešnost poslovanja. S pomočjo računalniškega programa Dexi je ob upoštevanju kriterijev predstavljen večparametrski model. Končni rezultat ocenjevanja je skupna ocena uspešnosti posamezne prodajalne.
Ključne besede: - Večparametrski odločitveni model - Dexi - Ocenjevanje uspešnosti prodajalne
Objavljeno: 14.07.2011; Ogledov: 1444; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (900,79 KB)

10.
Ocenjevanje uspešnosti zaposlenih v podjetju Nivo, Gradnje in ekologija, d. d. : diplomsko delo
Darko Žalik, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je opis problematike ugotavljanja uspešnosti zaposlenih in učinkovitosti ugotavljanja uspešnosti. Teoretični del naloge predstavlja osnove ugotavljanja uspešnosti, učinkovitost ugotavljanja uspešnosti, merjenje in ocenjevanje uspešnosti z različnimi metodami ter pasti ugotavljanja uspešnosti. Teoretični del naloge zaključi opis poteka in namena letnega razgovora. Drugi del naloge je osredotočen na praktični primer ocenjevanja uspešnosti in na model nagrajevanja v podjetju NIVO, d.d. Na podlagi opisov vrste del za posamezna delovna mesta, s kriteriji ocenjevanja uspešnosti zaposlenih in z modelom nagrajevanja smo izvedli kritično analizo pri ugotavljanju in ocenjevanju uspešnosti zaposlenih. Raziskovalni del naloge nas je privedel do ugotovitev, da je sistem kriterijev ocenjevanja uspešnosti zaposlenih v podjetju natančno zastavljen in je dobra osnova za izvajanje modela nagrajevanja. Z uvedbo ocenjevalnih pogovorov bi se zaradi povratnih informacij med managerji in zaposlenimi delovna storilnost in kvaliteta dela zagotovo povečali.
Ključne besede: zaposleni, ugotavljanje uspešnosti, podjetja, kriteriji, ocenjevanje, nagrajevanje
Objavljeno: 04.05.2011; Ogledov: 2232; Prenosov: 282
.pdf Celotno besedilo (4,66 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici