| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 17
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
OCENJEVANJE DELOVNE USPEŠNOSTI IN NAPREDOVANJE V SLOVENSKI VOJSKI
Petra Žnidarič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem obravnavala segment ocenjevanja delovne uspešnosti in nagrajevanja v Slovenski vojski. Najprej sem na kratko predstavila delovanje in strukturo Slovenske vojske, nato pa sem teoretično predstavila osnovne pojme ocenjevanja delovne uspešnosti, nagrajevanja in napredovanja. V drugem delu diplomskega dela sem podrobneje predstavila potek rednega letnega pogovora, ki je temelj za ocenjevanje delovne uspešnosti v Slovenski vojski, službeno oceno in na koncu možnosti napredovanja in nagrajevanja v Slovenski vojski. Na koncu diplomskega dela sem opisala še metode in tehnike ocenjevanja delovne uspešnosti ter možne vzroke napak pri samem ocenjevanju.
Ključne besede: - redni letni pogovor - ocenjevanje delovne uspešnosti - službena ocena - napredovanje
Objavljeno: 14.06.2010; Ogledov: 2438; Prenosov: 487
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

5.
ZAGOTAVLJANJE KADROV ZA OPRAVLJANJE STORITEV PODJETJA PRO:MINA
Urška Kerec, 2010, diplomsko delo

Opis: Tematika diplomskega dela je zagotavljanje kadrov v podjetju Pro:mina d.o.o. Diplomsko delo obsega teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so predstavljeni osnovni pojmi kadrovanje, kadrovska funkcija, kadrovska politika in kadrovska strategija, v nadaljevanju pa so opisani procesi kadrovanja, ki zajemajo planiranje, pridobivanje, izbiranje, uvajanje in razvoj kadrov. V empiričnem delu je predstavljeno podjetje Pro:mina d.o.o., ki se ukvarja s pospeševanjem prodaje. S pomočjo intervjuja z vodstvom podjetja je izdelan postopek selekcije ter postopek ocenjevanja in nagrajevanja, ki se pojavlja v obravnavanem podjetju. Izdelana je SWOT analiza in na osnovi analize postopkov smo ugotovili prednosti in slabosti ter predlagali izboljšave. Z ugotovitvami si bo podjetje pomagalo pri nadaljnjem poslovanju, saj bodo lažje izbrali prave sodelavce, ki jih bodo lahko na ustrezen način motivirali in nagradili.
Ključne besede: Kadrovanje, planiranje kadrov, selekcija kadrov, ocenjevanje uspešnosti, nagrajevanje kadrov
Objavljeno: 13.09.2010; Ogledov: 1686; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (713,43 KB)

6.
7.
SISTEM RAZVOJA KADROV V PODJETJU HRIBLES ŽAGA D.O.O.
Mateja Pavlič, 2010, diplomsko delo

Opis: Eden od dejavnikov, ki vplivajo na konkurenčnost podjetja, so zaposleni oziroma kadri. Pri tem se postavlja vprašanje, kako pridobiti ustrezne kadre, jih motivirati in ustrezno usposabljati ter izobraževati glede na potrebe trga. V ta namen smo izdelali model sistema razvoja kadrov, ki je podjetju lahko v pomoč pri sistematičnem izvajanju in spremljanju posameznikovega razvoja. V prvem delu diplomske naloge so predstavljene teoretične osnove, ki so pomembne za kasnejšo izdelavo modela sistema razvoja kadrov za konkretno podjetje. Teoretično so predstavljeni posamezni procesi od planiranja, pridobivanja in selekcije kadrov do uvajanja, nagrajevanja in razvoja kadrov vse do prenehanja delovnega razmerja. V drugem delu je predstavljeno podjetje Hribles žaga d.o.o., njegova organiziranost, obstoječa kadrovska dejavnost in izvedena raziskava. Rezultati ankete so pokazatelji dejanskega stanja razvoja kadrov v obravnavanem podjetju, katerega bomo poskušali izboljšati. V tretjem delu je zgrajen model sistema razvoja kadrov za podjetje Hribles žaga d.o.o., ki bi ga bilo smiselno vpeljati v podjetje, spremljati njegovo delovanje ter ga kasneje še nadgrajevati. V zadnjem delu so podane še ugotovitve in predlogi v zvezi z obstoječim stanjem ter izboljšavo oziroma prenovo le-tega v obravnavanem podjetju.
Ključne besede: izobraževanje in usposabljanje kadrov, sistem razvoja kadrov, motivacija, ocenjevanje delovne uspešnosti in nagrajevanje, napredovanje.
Objavljeno: 20.12.2010; Ogledov: 2048; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (4,14 MB)

8.
ODLOČITVENI MODEL OCENJEVANJA USPEŠNOSTI PRODAJALNE
Dejan Gajanović, 2011, diplomsko delo

Opis: Z diplomsko nalogo sem želel predstaviti ocenjevanje uspešnosti posamezne prodajalne v Poslovnem sistemu Mercator, d. d. Ocena uspešnosti je določena na podlagi več dejavnikov. Največjo težo oceni seveda daje mnenje kupcev, saj je njihovo zadovoljstvo, iz katerega sledi tudi zvestoba, za nas najbolj pomembno. Prav tako pa ne smemo zanemariti tudi ocene strokovne komisije, ki poleg ostalih dejavnikov ocenjuje še pomembne dejavnike, povezane z varnostjo potrošnikov, in upoštevanje različnih zakonodajnih predpisov. Ocena je sestavljena še iz finančnih podatkov ter nekaterih drugih podatkov, pridobljenih iz podatkovnega skladišča, ki nam kažejo uspešnost poslovanja. S pomočjo računalniškega programa Dexi je ob upoštevanju kriterijev predstavljen večparametrski model. Končni rezultat ocenjevanja je skupna ocena uspešnosti posamezne prodajalne.
Ključne besede: - Večparametrski odločitveni model - Dexi - Ocenjevanje uspešnosti prodajalne
Objavljeno: 14.07.2011; Ogledov: 1234; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (900,79 KB)

9.
Ocenjevanje uspešnosti zaposlenih v podjetju Nivo, Gradnje in ekologija, d. d. : diplomsko delo
Darko Žalik, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je opis problematike ugotavljanja uspešnosti zaposlenih in učinkovitosti ugotavljanja uspešnosti. Teoretični del naloge predstavlja osnove ugotavljanja uspešnosti, učinkovitost ugotavljanja uspešnosti, merjenje in ocenjevanje uspešnosti z različnimi metodami ter pasti ugotavljanja uspešnosti. Teoretični del naloge zaključi opis poteka in namena letnega razgovora. Drugi del naloge je osredotočen na praktični primer ocenjevanja uspešnosti in na model nagrajevanja v podjetju NIVO, d.d. Na podlagi opisov vrste del za posamezna delovna mesta, s kriteriji ocenjevanja uspešnosti zaposlenih in z modelom nagrajevanja smo izvedli kritično analizo pri ugotavljanju in ocenjevanju uspešnosti zaposlenih. Raziskovalni del naloge nas je privedel do ugotovitev, da je sistem kriterijev ocenjevanja uspešnosti zaposlenih v podjetju natančno zastavljen in je dobra osnova za izvajanje modela nagrajevanja. Z uvedbo ocenjevalnih pogovorov bi se zaradi povratnih informacij med managerji in zaposlenimi delovna storilnost in kvaliteta dela zagotovo povečali.
Ključne besede: zaposleni, ugotavljanje uspešnosti, podjetja, kriteriji, ocenjevanje, nagrajevanje
Objavljeno: 04.05.2011; Ogledov: 1945; Prenosov: 260
.pdf Celotno besedilo (4,66 MB)

10.
Večparametrski odločitveni model ocenjevanja delovne uspešnosti javnih zdravstvenih uslužbencev za potrebe napredovanja
Darja Zupan, 2011, magistrsko delo

Opis: Napredovanje javnih zdravstvenih uslužbencev je povezano z ocenjevanjem strokovnih in delovnih kvalitet zaposlenega. Namen procesa ocenjevanja delovne uspešnosti je dodatno motiviranje zaposlenih za doseganje še boljših in vidnejših delovnih rezultatov. Čeprav je sistem napredovanja v javnem zdravstvenem sektorju zakonsko predpisan, še ni v celoti dorečen in praktično opredeljen. Pri izvajanju so se pokazale določene pomanjkljivosti, ki jih bo v prihodnosti potrebno odpraviti. Glavna cilja študije sta bila izdelava in validacija večparametrskega hierarhičnega modela za ocenjevanje delovne uspešnosti javnih zdravstveni uslužbencev. Model sloni na večparametrskih odločitvenih modelih in je podprt z računalniškim programom za večparametrsko odločanje DEXi. Računalniško podprto ocenjevanje delovne uspešnosti javnih zdravstvenih uslužbencev se je izkazalo kot primerno. Z zagotavljanjem enakih kriterijev za vse omogoča bolje organizirano, sistematično in objektivno ocenjevanje delovne uspešnosti zaposlenih ter transparentno razlago ocene. To pripomore k pravičnejšemu sistemu napredovanj zaposlenih v javnem zdravstvenem sektorju, kar poveča zadovoljstvo in predstavlja dodatno motivacijo za nadaljnje kakovostno opravljanje dela. Zgrajeni model smo preizkusili in kritično ovrednotili na praktičnem primeru javnega zdravstvenega zavoda. Nadaljnja praktična uporaba bo pokazala, v kolikšni meri je mogoče ta model za ocenjevanje delovne uspešnosti za potrebe napredovanja še izboljšati.
Ključne besede: ocenjevanje delovne uspešnosti, večparametrsko ocenjevanje, ocenitveni model, DEXi
Objavljeno: 31.08.2011; Ogledov: 2436; Prenosov: 279
.pdf Celotno besedilo (803,60 KB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici