| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH STRANI OBČIN
Simona Zlodej, 2011, diplomsko delo

Opis: Z razvojem in z dostopnostjo sodobne spletne tehnologije so občine pričele preko spleta vzpostavljati demokratični dialog z občani. Vedno pogosteje se predstavljajo na svojih spletnih straneh ali preko svojih »občinskih portalov«, na katerih skušajo ponujati najrazličnejše informacije in storitve, vezane na svojo dejavnost, kažejo pa se tudi zametki elektronskih storitev. Elektronsko poslovanje pomeni poslovati elektronsko oz. s pomočjo informacijsko-komunikacijske tehnologije. Elektronsko poslovanje je vedno bolj pomembno v vsakdanjem poslovanju podjetij, organizacij kot tudi občin, dobra spletna predstavitev pa je ključ do uspeha. Zagotovo lahko trdimo, da nam elektronsko poslovanje olajša delo ter prihrani veliko časa. Zavedati se je potrebno, da so spletne strani nov in drugačen distribucijski kanal, ki mu je potrebno posvečati veliko pozornosti. Dobro spletno mesto mora biti v prvi vrsti prirejeno za uporabnika. Njegova učinkovitost se kaže v tem, če se po njem lahko hitro in enostavno orientiramo, ne sme vsebovati preveč teksta, uporabnika navdušuje z dinamičnimi vsebinami, dodatnimi storitvami, vizualno podobo. S tehnološkega vidika pa mora biti spletno mesto ažurno, kar pomeni, da se vsebina dopolnjuje v najkrajših možnih časovnih intervalih, čas prikaza spletne strani mora biti čim krajši, uporabnikom mora zagotavljati varovanje njihovih osebnih podatkov, predvsem pa mora biti enostavno, stabilno, funkcionalno in vsebinsko zanimivo ter relevantno za uporabnika. V našem diplomskem delu smo analizirali spletne strani petih slovenskih občin, in sicer občine Slovenske Konjice, Ilirska Bistrica, Trebnje, Črnomelj in Litija. Rezultati naše analize so pokazali, da imajo občine dokaj dobre predstavitve, z nekaj pomanjkljivostmi. Tako da lahko rečemo, da imajo analizirane občine značilnosti dobrih spletnih strani.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, internet, spletna stran, kriteriji za ocenjevanje spletnih strani, analiza spletnih strani, občina, elektronske storitve.
Objavljeno: 13.07.2011; Ogledov: 2258; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

3.
PRIMERJAVA SPLETNIH STRANI SLOVENSKIH TURISTIČNIH AGENCIJ S SPLETNIMI STRANMI IRSKIH TURISTIČNIH AGENCIJ
Barbara Klokočovnik, 2013, diplomsko delo

Opis: V zadnjih dveh desetletjih se je elektronsko poslovanje bliskovito razširilo. Obvladanje elektronskega poslovanja in trženja podjetja preko spleta je danes postalo bistvenega pomena za preživetje podjetja. Še posebej je to vidno na področju turističnega sektorja. Pojav in razvoj interneta omogoča uporabnikom hiter dostop do vseh vrst turističnih informacij, ki jih potrebujejo za odločitev o nakupu turističnih storitev. Tudi podjetja se zavedajo, da s predstavitvijo na spletu izboljšujejo pogoje poslovanja in ustvarjajo večji dobiček. Postavitev same spletne strani v svetovni splet ni več dovolj. Potrebno jo je strateško načrtovati, konstantno spremljati zadovoljstvo uporabnikov in iskati načine, kako se izboljšati in postati konkurenčnejši. Med izdelavo diplomskega dela je bilo ugotovljeno, da je dobra začetna stran tista, ki bo pritegnila uporabnika po nadaljnjemu brskanju. Spletna stran mora biti bogata z grafičnimi, navigacijskimi in večpredstavnimi povezavami. Sama oblika spletnega mesta mora biti preprosta in tematsko povezana. Uporabnik mora hitro najti želene informacije. Meni mora biti dobro viden in logično razdeljen, prav tako je to zaželeno za hitri iskalnik ponudb. Slike, videoposnetki in animacije morajo biti kvalitetni, pisava primerna, uporabljene takšne barve, da je razvidnost optimalna, podatki pa ažurni. Po analiziranju spletnih strani treh slovenskih in treh irskih turistično-potovalnih agencij je ugotovljeno, da po večini vse ustrezajo kriterijem. Vsaka spletna stran agencije ima prednosti in slabosti. Pomembno bi bilo, da jih agencije preučijo ter tako ustvarijo konkurenčno spletno stran in posledično dobiček.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, internet, spletna stran, kriteriji za ocenjevanje spletnih strani, analiza spletnih strani
Objavljeno: 26.03.2014; Ogledov: 1054; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici