| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Ocenjevanje dobaviteljev livarskih orodij po tehniški specifikaciji ISO/TS 16949:2009
Matija Jerčič, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisano in analizirano ocenjevanje dobaviteljev livarskih orodij po tehnični specifikaciji ISO/TS 16949:2009. S pomočjo strokovne literature smo prikazali sistem vodenja kakovosti, zahteve standardov za sistem vodenja, potek nabavnega procesa ter metode za ocenjevanje dobaviteljev. V sklopu naloge smo na osnovi sistemskega navodila podjetja x ocenili tri dobavitelje livarskih orodij. Uporabili smo ocenjevalne liste z vnaprej predpisanimi kriteriji, kot so sistem kakovosti, reklamacije, dostava ukrepov, stabilnost cen, plačilni pogoji, zanesljivost dobav in odzivnost na spremembe. Rezultat naloge je razvrstitev obstoječih dobaviteljev v kakovostne razrede A, B in C
Ključne besede: kakovost, ocenjevanje dobaviteljev, vhodna kontrola, livarska orodja
Objavljeno v DKUM: 22.09.2016; Ogledov: 1003; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

2.
Izbira in ocenjevanje dobaviteljev v družbi KOŠAKI TMI, d. d.
Natalija Pulko, 2016, diplomsko delo

Opis: Nabava predstavlja pomembno funkcijo v poslovanju vsakega podjetja, zato imajo velik vpliv na uspešno poslovanje podjetja, na gospodarne in učinkovite odločitve o nabavi, za kar pa so odločilnega pomena dobra organizacija nabavne službe, tvorno sodelovanje nabavne službe z ostalimi službami v podjetju, stalno spremljanje nabavnih tokov in hitro ukrepanje na nabavnem področju. Tega se zavedajo tudi v družbi KOŠAKI TMI, d. d. Najpomembnejša odločitev nabavne službe, če želi ostati podjetje konkurenčno in uspešno, je izbira primernega dobavitelja. Primerni dobavitelj je tisti, ki je sposoben zadovoljiti zahteve podjetja z najnižjimi možnimi stroški. Na izbiro primernega in ustreznega dobavitelja za podjetje oziroma družbo vpliva zelo veliko dejavnikov, ki imajo vsak za posamezno družbo poseben pomen. Podjetje si mora že pred začetkom izbire in ocenjevanja potencialnih in obstoječih dobaviteljev sestaviti spisek meril, ki jih pričakuje od izbranega dobavitelja. Prav tako je pomembno ocenjevanje dobaviteljev, ki nam da vpogled v njihovo poslovanje s sprotnim ocenjevanjem zastavljenih meril. Moja diplomska naloga zajema teoretični in praktični del. Teoretični del zajema teoretični opis nabave in nabavnega procesa ter izbire in ocenjevanja dobaviteljev, za katerega sem pridobila podlago iz strokovne slovenske in tuje literature. V praktičnem delu sem na podlagi raziskave v družbi KOŠAKI TMI d. d. na praktični osnovi predstavila družbo ter izbiro in ocenjevanje dobaviteljev. Predstavitev družbe vsebuje osnovne podatke o družbi in organizacijsko strukturo zaposlenih. Družba KOŠAKI TMI, d. d., ima dolgoletno tradicijo, saj sega začetek ustanovitve družbe v leto 1872 in so tako najstarejša mesnopredelovalna industrija v Sloveniji. Poslanstvo družbe je v zagotavljanju zdravih, kakovostnih in varnih mesnih izdelkov, s katerimi želi v potrošnikih vzbujati strast do uživanja izvrstnih mesnih izdelkov. Družba je vodilna pri proizvodnji kranjske klobase, ki je tradicionalna in slavna slovenska posebnost z zaščiteno geografsko označbo. V družbi imajo določena merila za izbiro in ocenjevanje dobaviteljev. Za družbo so najpomembnejša merila za izbiro dobaviteljev kakovost, ki ima v prehrambni industriji zelo velik pomen, zanesljivost dobave, cena in rabat ter plačilni pogoji. Ostala merila za izbor dobaviteljev so še: proizvodne zmogljivosti, redne dobave dogovorjenih količin, prilagajanje glede količin nabave, zaloge dobavitelja, finančno stanje, kulanca, ugled dobavitelja, tehnološka opremljenost, sposobnost in želja menedžmenta za sodelovanje, partnerski odnos. V izbiro odločanja o dobaviteljih pa so v družbo vključeni odgovorni v nabavni službi, direktor prodaje, vodja proizvodnje in predsednik uprave. Ocena dobavitelja temelji na predpostavljenih merilih ocenjevanja dobavitelja in je sestavljena iz štirih področij: kakovosti blaga, cene in rabata, roka plačila, kakovosti dostave ter roka plačila, od katerih ima bistveno prednost kakovostni dobavitelj.
Ključne besede: nabava, nabavni proces, dobavitelji, merila izbire dobavitelja, ocenjevanje dobaviteljev, družba KOŠAKI TMI, d. d..
Objavljeno v DKUM: 06.09.2016; Ogledov: 1500; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

3.
ANALIZA VHODNEGA MATERIALA V PODJETJU GORENJE I.P.C. - ELEKTROKOMPONENTE D.O.O.
Darja Zupanc, 2016, diplomsko delo

Opis: Osnova vsakega proizvodnega procesa za proizvodnjo izdelkov je pridobitev in ravnanje z vhodnim materialom. Ker je trg vsak dan zahtevnejši in konkurenca močnejša, so visoko kakovostni izdelki pogoj za uspešnost in dober ugled podjetja. Podjetje Gorenje I.P.C. – Elektrokomponente d.o.o. je eden izmed vodilnih proizvajalcev kabelskih setov na domačem tržišču, saj se seti vgrajujejo v vse aparate Skupine Gorenje, dobro pa se uveljavljajo tudi na tujih trgih. V podjetju se zavedajo, da je ustreznost vhodnega materiala tako količinsko kot kakovostno izredno relevantna, saj se s pravočasnimi ugotovitvami lahko prepreči zastoje v proizvodnji, dodatna popravila ter reklamacije pri kupcu in s tem prihranek denarja ter vzdržuje dobro ime. V diplomskem delu je opredeljen teoretični ter praktični aspekt analize vhodnega materiala. Teoretični del bo dobro izhodišče praktičnemu, v katerem bodo zajeti statistični podatki vrst vhodnega materiala ter dobaviteljev. Potreba in povpraševanje po izdelkih (aparatih) je temeljna osnova za naročilo materiala, s katerim se bodo v proizvodnem procesu izdelovali kabelski seti. V diplomskem delu je podrobneje opisan prevzem materiala, ukrepanje v primeru neskladij, kakovost in ocenjevanje dobaviteljev. Pomembno je, da se prevzeti materiali ustrezno skladiščijo, zagotovljen mora biti hiter in ažuren kakovostni pregled ter hitro reševanje reklamacij. Podjetje ima dovršene postopke, s pomočjo katerih dosega odlične rezultate, kar izkazujejo tudi vsi pridobljeni certifikati.
Ključne besede: Vhodni material, skladiščno poslovanje, količinski prevzem materiala, kakovostni prevzem materiala, ocenjevanje dobaviteljev
Objavljeno v DKUM: 22.07.2016; Ogledov: 1102; Prenosov: 411
.pdf Celotno besedilo (3,21 MB)

4.
IZBIRA IN OCENJEVANJE DOBAVITELJEV V PODJETJU SLOVENSKE ŽELEZNICE - VLEKA IN TEHNIKA D.O.O.
Mitja Jurič, 2016, diplomsko delo

Opis: Nabava predstavlja izjemno pomembno funkcijo vsakega proizvodnega podjetja. Njena temeljna naloga je preskrba podjetja s treba količino blaga in storitev, ki morajo biti ustrezne kakovosti, pravočasno na voljo, kupljene po konkurenčni ceni ter dobavljene od pravega vira. Pravi vir oz. dobavitelj igra pri tem ključno vlogo. Sposobni in zanesljivi dobavitelji predstavljajo pomembno konkurenčno prednost podjetja, saj je predvsem od njih odvisno, kakšna bosta cena in kakovost oskrbe podjetja. Da bi bilo možno med množico ponudnikov na trgu izbrati res najboljše dobavitelje, je treba uporabiti ustrezen postopek iskanja in izbiranja. S samo izbiro pa ni možno ugotoviti, ali bo izbrani dobavitelj sposoben izpolnjevati zahteve podjetja tudi na dolgi rok, zato je treba obstoječe dobavitelje redno ocenjevati. V diplomskem delu proučimo postopek izbire in ocenjevanja dobaviteljev v podjetju SŽ – Vleka in tehnika, d. o. o. Ugotavljamo, da podjetje namenja pri izbiri novih dobaviteljev posebno pozornost kakovosti njihove ponudbe, ocenjuje pa samo tiste, ki so za podjetje najpomembnejši.
Ključne besede: nabava, nabavni proces, izbiranje dobaviteljev, ocenjevanje dobaviteljev, kakovost.
Objavljeno v DKUM: 16.06.2016; Ogledov: 1970; Prenosov: 341
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

5.
ANALIZA PROCESA OCENJEVANJA DOBAVITELJEV Z VIDIKA DOBRE PROIZVODNE PRAKSE – ŠTUDIJA PRIMERA
Darja Jelenkovič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Današnji globalni trg je vedno bolj konkurenčen. Podjetja so pod nenehnim pritiskom, ki jih sili, da znižujejo stroške, da bi lahko preživela in ohranila svojo konkurenčno pozicijo. Doseganje naštetega se začne ravno pri izbiri kakovostnega dobavitelja. Proizvodna podjetja se vse bolj zavedajo pomena zagotavljanja kakovosti v skladu z ustreznimi standardi glede na njihov namen uporabe. Postavitev celovitega sistema kakovosti v skladu z mednarodnimi standardi kakovosti, kot so ISO 9001 in ostali, je pomemben pogoj za vstop na konkurenčni trg. Prav tako se zavedajo, da so partnerski odnosi z dobavitelji danes pomemben element poslovne politike uspešnega podjetja, izbira dobrega dobavitelja pa je ključnega pomena za uspešno poslovanje podjetja. Pogoj za pravilno izbiro dobavitelja je sistematična in natančna raziskava potencialnih dobaviteljev. Z ocenjevanjem dobav pa stalno nadziramo kakovost nabavljenega blaga in storitev za potrebe proizvodnje. Zbrani podatki so nam tako v pomoč pri odločitvah o izbiri in izvajanju korektivnih ukrepov pri dobavitelju. Brez dvoma imajo odločitve, ki se tičejo dobaviteljev, dolgoročen pomen za podjetje in vplivajo na celoten uspeh podjetja. S pričujočim delom želimo predstaviti, kako vsi ti procesi ocenjevanja in presoje dobaviteljev v skladu z dobro proizvodno prakso potekajo v praksi, kakšni so korektivni ukrepi in kakšne so možnosti za izboljšanje. Rezultati raziskave so pokazali, da dobavitelji kot največjo prednost, ki jo organizacija pridobi z izvajanjem dobre proizvodne prakse, vidijo v Izboljšanju sposobnosti organizacije glede zagotavljanja kakovosti in varnosti. Veliko prednost pa vidijo tudi v Izboljšanju kredibilnosti in ugledu organizacije. Z raziskavo smo ugotovili, da rezultati kažejo na možnost izboljšav, uvesti pa bo potrebno preventivne in korektivne ukrepe zlasti glede posodabljanja in izboljševanja tehnologije ter usposabljanja zaposlenih v skladu z dobro proizvodno prakso.
Ključne besede: ocenjevanje dobaviteljev, presoja dobaviteljev, dobra proizvodna praksa, kakovost, ISO
Objavljeno v DKUM: 30.05.2016; Ogledov: 1290; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

6.
NABAVA V PODJETJU EVENTUS, NOVO MESTO, D.O.O.
Kornelija Krese, 2015, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu sem želela prikazati pomen nabavne funkcije, nabave v trgovskem podjetju in obvladovanje zalog. Zanimala me je povezava teoretične podlage s praktičnim udejstvovanjem obvladovanja nabave in zalog v konkretnem delovnem okolju in sicer v podjetju kjer sem zaposlena. Iz navedenih razlogov sem v prvem delu svoje naloge opredelila teoretične razlage različnih avtorjev in tako že med prebiranjem in preučevanjem s pomočjo praktičnih izkušen izluščila bistvo za obravnavo tematike. Preko praktične obravnave sem imela možnost opredeliti in prikazati nabavni proces in obvladovanje zalog v podjetju Eventus, Novo mesto, d.o.o.. S preučevanje teh procesov v podjetju sem ugotovila in tudi potrdila strateški pomen nabave in z njo povezane aktivnosti pri povečanju dobička. V praktičnem delu sem se osredotočila na organizacijo nabavnega poslovanja, izbor in ocenjevanje dobaviteljev, operativno izvedbo nabave, analizo in optimizacijo zalog, ter pomen spremljanja cen surovin.
Ključne besede: nabava, zaloga, ocenjevanje dobaviteljev, borza kovin, obvladovanje, optimizacija
Objavljeno v DKUM: 18.03.2016; Ogledov: 1289; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (994,37 KB)

7.
MANAGEMENTSKI VIDIKI PROCESA NABAVE V PODJETJU LEGO D.O.O. BREŽICE
Filip Isaković, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno delovanje nabave v podjetju in na podlagi pridobljenih podatkov s strani podjetja je opravljena analiza nabave s primerom napovedi nabave dveh artiklov, oblikovani oceni dosedanjih dobaviteljev na primeru dveh artiklov in izdelana primerjava dosedanjih in potencialnih dobaviteljev na primeru dveh artiklov. Namen diplomskega dela je spoznati nabavo v podjetju in raziskati možnosti za uvedbo optimizacije izvajanja te funkcije. Raziskava se osredotoča na dobavitelje in možnosti izboljšave poslovanja s pomočjo prilagoditve nabavne strategije glede na prednosti posameznih dobaviteljev in managementa nabave na podlagi sezonskega načina poslovanja.
Ključne besede: management nabave, ocenjevanje dobaviteljev, primerjava dobaviteljev, iskanje dobaviteljev, optimizacija poslovanja
Objavljeno v DKUM: 31.07.2014; Ogledov: 1434; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (712,57 KB)

8.
Proces nabave materiala ter obvladovanje neskladnosti izdelkov v podjetju Kostak d.d.
Jožica Lusavec, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je prestavljen problem časovne neučinkovitosti nabavnega procesa. Osredotočili smo se predvsem na prvi del nabavnega procesa, torej na nabavo materiala z obvladovanjem neskladnosti izdelkov. V teoretičnem delu diplomskega dela je opisan nabavni proces ter reševanje reklamacij z ocenjevanjem dobaviteljev. Praktični del diplomskega dela zajema opis procesa nabave materiala ter obvladovanje neskladnosti izdelkov v praksi. Tok informacij za opazovane procese smo zapisali s procesno karto. Prikazani so tudi predlogi za rešitev problema, kot so uvedba elektronskega poslovanja podjetja z elektronskim dokumentiranjem ter preučevanje oz. ocenjevanje dobaviteljev za proces obvladovanja neskladnosti izdelkov. Tako bi zmanjšali časovno neučinkovitost nabavnega procesa ter imeli nadzor nad dobavitelji.
Ključne besede: nabava materiala, obvladovanje neskladnosti izdelkov, časovna neučinkovitost, elektronsko poslovanje, ocenjevanje dobaviteljev
Objavljeno v DKUM: 19.12.2013; Ogledov: 2387; Prenosov: 284
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

9.
Preverjanje dobaviteljev in kakovosti materialov v podjetju Arcont
Tomaž Hodnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava področje nabave in kakovosti v podjetju Arcont. Natančneje opisuje izbrane materiale, ki mu jih dobavljajo strateški dobavitelji in proces izvajanja vhodne analize kakovosti teh materialov. Nedoseganje zahtevane kakovosti vhodnih materialov pomembno vpliva na končno kakovost izdelka, ki ga podjetje izdeluje. Gre za bivalne enote različnih dimenzij in namembnosti. Materiali, ki jih podjetje uporablja za izdelavo bivalnih enot, morajo ustrezati tehničnim zahtevam in njihovi odstopki morajo biti v dopustnem tolerančnem območju. To lahko preverjamo zgolj z meritvami. V samem delu smo se omejili na geometrijske značilnosti materialov. Posebno pozornost smo posvetili vogalnim stebrom, cevem, pločevini in strešnim profilom. Ti materiali sestavljajo ogrodje bivalne enote in so prisotni prav v vsaki enoti. Posledično je poraba teh materialov največja in njihova nekakovost lahko povzroča številne težave v proizvodnji ter poznejše reklamacije, kar pa povečuje stroške in s tem zmanjšuje dodano vrednost izdelka. Rezultat magistrskega dela je izvedena analiza merilnih inštrumentov, s katerimi bi lahko posamezne meritve izvajali, in merilni postopki meritev.
Ključne besede: Vhodna kakovost, preverjanje in ocenjevanje dobaviteljev, reklamacije, skladiščenje, stroški, meritve geometrijskih odstopanj, tolerance.
Objavljeno v DKUM: 01.07.2013; Ogledov: 2405; Prenosov: 310
.pdf Celotno besedilo (3,22 MB)

10.
POSTOPEK IZBIRE IN OCENJEVANJA DOBAVITELJEV V DRUŽBI UNIOR D.D.
Jasna Vovk, 2012, diplomsko delo

Opis: Proces raziskave nabavnega trga in izbira dobavitelja je proces, ki postaja vedno bolj in bolj pomemben v današnjem okolju. Podjetja se zato v današnjem času vse bolj posvečajo nabavi, saj tukaj lahko v veliki meri zmanjšajo stroške, kajti največji del vrednosti proizvoda predstavlja ravno nabavljen material. Nabavno poslovanje postaja vse bolj obsežno, dopolnjujejo ga sedaj že tržne funkcije, kot so proučevanje nabavnega trga, planiranje nabave, odločitve glede dobaviteljev, razvoj dobaviteljev, odločitve o oblikah in načinih nabavnega poslovanja ter nabavnih poteh. Nekdaj tradicionalno razumevanje odnosa kupec–dobavitelj, ki je temeljil na zniževanju cen in tekmovalnosti med udeleženci v menjalnem procesu, usmerjenim v proizvajanje dobrin, je zamenjal sodoben pristop, ki ima v celotni oskrbovalni verigi v središču končnega kupca in idejo, kako zadovoljiti njegove želje in potrebe. V Uniorju, d. d., smatrajo dobavitelje kot strateški kapital in ugled svojega podjetja, zato jim ni vseeno, kdo so njihovi poslovni partnerji. V ta namen vlagajo v razvoj dobaviteljev vse svoje znanje in hotenja, da bi lahko skupaj z njimi razvijali nove inovativne izdelke, nove procese in kljubovali vse močnejši globalni konkurenci. Zavedajo se, da bodo le skupaj povezani v celotni dobavni verigi uspeli čim bolj zadovoljiti potrebe, ki jih od njih pričakujejo njihovi kupci.
Ključne besede: nabava, dobavitelj, izbira dobavitelje, ocenjevanje dobaviteljev, kriteriji ocenjevanja
Objavljeno v DKUM: 07.12.2012; Ogledov: 2652; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (3,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici