| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
OBVLADOVANJE KRIZE PODJETJA NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Boštjan Zver, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Obvladovanje krize je nujen koncept, v okviru katerega se je treba odločati in sprejemati ukrepe na ravni strateškega managementa, ne samo zato, da bi podjetje obvladalo krizo, ko do nje dejansko pride, ampak tudi zato, da se preprečijo morebitne prihodnje krizne situacije. Treba se je zavedati, da delovanje v smeri obvladovanja kriznih situacij že, ko se začnejo pojavljati prvi simptomi, kot nekakšni znanilci negotovih časov poslovanja, mnogokrat ni samo cenejše, ampak je tudi manj stresno za vse udeležence poslovnega sistema, prav tako pa tudi management ne izgubi verodostojnosti v notranjem okolju podjetja in tudi ne v zunanjem okolju. V teoretičnem delu magistrskega dela je predstavljen celoten koncept planiranja obvladovanja krize, pri čemer so proučeni in izbrani najpomembnejši oziroma najustreznejši ukrepi in strategije, ki jih podjetje mora izbrati in uresničevati, da lahko obvladuje krizne situacije. V aplikativnem delu magistrskega dela pa je pozornost namenjena proučevanju obvladovanja krize podjetja na ravni strateškega managementa ob primeru podjetja Panvita, Prašičereja Nemščak, d. o. o. Raziskava je potekala predvsem na osnovi spoznanj kriznih modelov po Pümpinu in Prangeju (1995) ter Kropfbergerju (2003). Raziskava planiranja razvoja podjetja kot ukrepa obvladovanja krize na ravni strateškega managementa je potekala na osnovi spoznanj MER-ovega modela integralnega managementa. Na ravni strateškega managementa je bila pozornost namenjena iskanju strateških možnosti in strategij, njihovega vrednotenja ter izbire in programiranja uresničitve planiranega razvoja podjetja Panvita, Prašičereja Nemščak, d. o. o.
Ključne besede: obvladovanje krize, razreševanje krize, planiranje razvoja, strategije podjetja, ekonomsko vrednotenje in izbira strategij podjetja v krizi, iskanje strateških možnosti in strategij podjetja v krizi, uresničitveni program planiranega razvoja podjetja
Objavljeno: 01.07.2010; Ogledov: 3270; Prenosov: 548
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

4.
OBVLADOVANJE KRIZE S POMOČJO STRATEŠKEGA MANAGEMENTA, NA PRIMERU PODJETJA CINKARNA CELJE D.D.
Tadeja Bobnič, 2012, magistrsko delo

Opis: V Evropi in svetu se trenutno soočamo s čedalje večjo krizo, ki ji ni videti konca. Kriza se še vedno poglablja in je resna grožnja temeljnim vrednotam družbenega sistema. Sedanja svetovna kriza, ki jo je v veliki meri povzročil finančni sistem, je za seboj pustila posledice po vsem svetu. Številna podjetja povsod po svetu kot tudi v Sloveniji so propadla ali pa so se znašla v krizni situaciji, kjer je bilo potrebno zmanjševati stroške. V večini primerov je šlo za zmanjševanje števila zaposlenih, s tem pa se je tudi povečala brezposelnost. Kljub kriznim časom poznamo tudi podjetja, ki vidijo krizo kot izziv. Ta podjetja uresničujejo svojo poslovno vizijo in kljub krizi ostajajo uspešna. V danih kriznih razmerah so se znašla tako, da so s svojimi hitrimi odločitvami tvegala in tudi uspela. Za tako hitre odločitve so potrebovala dinamični in uspešni menedžment. Med taka podjetja uvrščamo Cinkarno Celje d. d. Podjetja, kot je Cinkarna Celje d. d., že od samega začetka načrtujejo razvoj ter spremljajo in primerjajo uspešnost in učinkovitost s povprečjem v panogi. Le na tak način se lahko izognejo krizi oziroma jo ublažijo. Zato je za podjetja pomembno, da že na samem začetku najdejo ustrezno tržno nišo, v kateri se tudi v nadaljevanju razvijajo in rastejo. V svoji magistrski nalogi sem predstavila podjetje Cinkarna Celje d. d. in ključna tveganja za podjetje. Opravila sem tudi analizo podjetja v letih 2007 do 2011 (Vir: Letna poročila Cinkarna Celje d. d.)
Ključne besede: kriza, obvladovanje krize, strategije podjetja, planiranje razvoja
Objavljeno: 31.01.2013; Ogledov: 1145; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici